1. #391
    MVC Lid

    Reacties
    131
    01-10-2003

    Innalilahi Wa Inna lilahi Radji3oen...

    Allahie ra7mou.. Moge Allah hem een mooi plekje geven in het paradijs.. InshaAllah
    en Moge Allah zijn familie en naasten veel sabr geven.. Amien..

    Ik hoop ook dat Allah ons dou3as accepteerd..

  2. #392
    Ha L7hlawa Fin Kayna

    Reacties
    805
    18-05-2004

    Citaat Geplaatst door Shepherd Bekijk reactie

    Geplaatst door ClassyCasaouia
    Ina illaihi wa ina ilaihi raji3oen..

    Kunnen jullie hier aangeven wanneer die rouwplechtigheid zal plaatsvinden? Ik wil er heel graag bij zijn. Shokran!
    Ik wil dat ook graag... Of een herdenkingsdienst of iets dergelijks. Een goede gelegenheid om samen, Turken en Marokkanen en anderen, stelling in te nemen tegen geweld dat onschuldige levens wegneemt.
    En?

  3. #393
    I'M IN LOVE

    Reacties
    235
    20-06-2007

    Inna lillahi wa inna ilayhi radjoen..


    allahi ra7mou

  4. #394
    Forever yours

    Reacties
    20.931
    05-10-2006

    serieuse het is niet waar wat er gezegd word
    de ouders van youssef leven gewoon en zijn kern gezond
    ik kan niet begrijpen hoe mensen op zulke ideen komen
    waar haal je het lef vandaan om zulke bullshit te zeggen
    als men het over de herdenkingsdienst heeft
    die zal als het goed is maandag plaats vinden in amsterdam op de school waar youssef mokhtari heeft gezeten
    als het om de begrafenis gaat
    die zal woensdag de 18de plaats vinden in maroc
    ik zal aanwezig zijn bij de begrafenis
    ik zal voor de vrienden,familie leden,kennisen en de scholieren van youssef die niet aanwezig zullen zijn bidden

  5. #395
    .

    Reacties
    1.307
    18-04-2007

    Citaat Geplaatst door ghalil Bekijk reactie
    herdenkingsdienst zal als ik me niet vergis maandag plaats vinden op school waar youssef mokhtari heeft gezeten
    als het om de begrafenis gaat
    die zal morgen zijn plaats vinden in maroc
    ben blij dat ik aanwezig kan zijn bij de begrafenis
    In Marokko?

  6. #396
    MVC Lid

    Reacties
    14
    15-05-2007

    R.I.P YouSsef 24-04-1991 ** 11-10-2007
    Ina Lahi Wa Ina Raji3Oen Allah Ra3mek A broeder Youssef







    Brief aan mijn Ziel..




    Je bent ten onder gegaan... Verlaten heb je me... Een lichaam heb je achtergelaten... Zonder jouw is er geen Ik meer... Kom trug Mijn verloren Ziel.. Zonder jou is er geen Mij meer.. Zonder jouw heb ik niets te bieden.. Enkel Stilte en Duisternis.. Leeg ben ik sinds jij vertrokken bent.. Een lichaam zonder Ziel.. Net zo leeg als de Zee zonder Water.. Langzaam aan .. Met de Tijd mee zal ik vergaan.. Je hebt me verlaten.. Verlaten.. Achtergelaten.. Leegte heeft zich in me opgevuld.. duisternis heeft me in mijn macht.. Een Duisternis van pijn.. Want jij was het enige kostbare dat ik bezat.. En nu lig ik hier.. Aan mijn Lot over gelaten.. Vragen komen in me Op.. Zit ik midden in een nachtmerrie.. die niet ophoud..?? Waar ben ik in beland.. Gevangen in een straal van pijn.. Dodelijke Pijn.. Dodelijk.. Dodelijk.. Nee.. nee.. Dat kan niet kloppen.. Of is dit echt mijn Dood.. Verwardheid.. Misselijkheid overspoelt me.. Voel de kou mijn lichaam overheesen.. Is het echt voorbij..?? Maar ik ben nog zo Jong.. Nee dit kan de Dood niet zijn.. Ik word zo wakker uit een afschuwelijke nachtmerrie.... Merzelf moed in pratend.. Maarnee... ik moet de Waarheid onder Ogen zien.. Ow ziel kom bij me trug.. Ik wilde nog zoveel Bereiken.. Ow ziel kom bij me trug..Mijn Moeder wilde ik nog met respect behandelen.. Ow ziel.. ik heb zo''n spijt.. Kom bij me trug.. Mijn gedachtes gaan steeds naar Mijn moeder.. meskina ik heb haar zoveel aan gedaan.. Een verlammende Pijn nu ik trugkijk op mijn daden.. Maar ze bleef altijd rusttig.. Een en al Gedult was zij.. Ik wist dat elke nacjt tranen haar ogen verlieten Om alles wat ik haar aan deed.. En nu lig ik Hier.. Ow ziel kom bij me trug.. Als is het maar voor heel even.. Kom bij em trug voor een Dag.. Zodat ik Mijn moeder spijt kan betuigen.. Ow.. ik wachte op je mijn Ziel.. ik wacht al Zo Lang...Ik wacht al Zo lang.. Zo lang.. Maar ik weeet dat ik nu een Mooie Plekje daarboven heb..Als ik dicht bij Allah ben.









    [IMG]C:\Documents and Settings\NeNa\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen[/IMG]

  7. #397
    MVC Lid

    Reacties
    14
    15-05-2007

    [QUOTE=Misz_Nouna20;38414718]

    R.I.P YouSsef 24-04-1991 ** 11-10-2007
    Ina Lahi Wa Ina Raji3Oen Allah Ra3mek A broeder Youssef





    Brief aan mijn Ziel..




    Je bent ten onder gegaan... Verlaten heb je me... Een lichaam heb je achtergelaten... Zonder jouw is er geen Ik meer... Kom trug Mijn verloren Ziel.. Zonder jou is er geen Mij meer.. Zonder jouw heb ik niets te bieden.. Enkel Stilte en Duisternis.. Leeg ben ik sinds jij vertrokken bent.. Een lichaam zonder Ziel.. Net zo leeg als de Zee zonder Water.. Langzaam aan .. Met de Tijd mee zal ik vergaan.. Je hebt me verlaten.. Verlaten.. Achtergelaten.. Leegte heeft zich in me opgevuld.. duisternis heeft me in mijn macht.. Een Duisternis van pijn.. Want jij was het enige kostbare dat ik bezat.. En nu lig ik hier.. Aan mijn Lot over gelaten.. Vragen komen in me Op.. Zit ik midden in een nachtmerrie.. die niet ophoud..?? Waar ben ik in beland.. Gevangen in een straal van pijn.. Dodelijke Pijn.. Dodelijk.. Dodelijk.. Nee.. nee.. Dat kan niet kloppen.. Of is dit echt mijn Dood.. Verwardheid.. Misselijkheid overspoelt me.. Voel de kou mijn lichaam overheesen.. Is het echt voorbij..?? Maar ik ben nog zo Jong.. Nee dit kan de Dood niet zijn.. Ik word zo wakker uit een afschuwelijke nachtmerrie.... Merzelf moed in pratend.. Maarnee... ik moet de Waarheid onder Ogen zien.. Ow ziel kom bij me trug.. Ik wilde nog zoveel Bereiken.. Ow ziel kom bij me trug..Mijn Moeder wilde ik nog met respect behandelen.. Ow ziel.. ik heb zo''n spijt.. Kom bij me trug.. Mijn gedachtes gaan steeds naar Mijn moeder.. meskina ik heb haar zoveel aan gedaan.. Een verlammende Pijn nu ik trugkijk op mijn daden.. Maar ze bleef altijd rusttig.. Een en al Gedult was zij.. Ik wist dat elke nacjt tranen haar ogen verlieten Om alles wat ik haar aan deed.. En nu lig ik Hier.. Ow ziel kom bij me trug.. Als is het maar voor heel even.. Kom bij em trug voor een Dag.. Zodat ik Mijn moeder spijt kan betuigen.. Ow.. ik wachte op je mijn Ziel.. ik wacht al Zo Lang...Ik wacht al Zo lang.. Zo lang.. Maar ik weeet dat ik nu een Mooie Plekje daarboven heb..Als ik dicht bij Allah ben.


  8. #398
    01122011 (L)!

    Reacties
    19.479
    01-09-2005

    Wordt er nog steeds beweerd dat zijn moeder overleden is
    Zoals er eerder is gezegd zijn moeder mankeert hmdl niks, los van het verdriet wat ze natuurlijk heeft. Wat sommige mensen allemaal wel niet in staat zijn.

    Twéé gebruikers...


  9. #399
    MVC Lid

    Reacties
    14
    15-05-2007

    R.I.P YouSsef 24-04-1991 ** 11-10-2007
    Ina Lahi Wa Ina Raji3Oen Allah Ra3mek A broeder Youssef








    Brief aan mijn Ziel..




    Je bent ten onder gegaan... Verlaten heb je me... Een lichaam heb je achtergelaten... Zonder jouw is er geen Ik meer... Kom trug Mijn verloren Ziel.. Zonder jou is er geen Mij meer.. Zonder jouw heb ik niets te bieden.. Enkel Stilte en Duisternis.. Leeg ben ik sinds jij vertrokken bent.. Een lichaam zonder Ziel.. Net zo leeg als de Zee zonder Water.. Langzaam aan .. Met de Tijd mee zal ik vergaan.. Je hebt me verlaten.. Verlaten.. Achtergelaten.. Leegte heeft zich in me opgevuld.. duisternis heeft me in mijn macht.. Een Duisternis van pijn.. Want jij was het enige kostbare dat ik bezat.. En nu lig ik hier.. Aan mijn Lot over gelaten.. Vragen komen in me Op.. Zit ik midden in een nachtmerrie.. die niet ophoud..?? Waar ben ik in beland.. Gevangen in een straal van pijn.. Dodelijke Pijn.. Dodelijk.. Dodelijk.. Nee.. nee.. Dat kan niet kloppen.. Of is dit echt mijn Dood.. Verwardheid.. Misselijkheid overspoelt me.. Voel de kou mijn lichaam overheesen.. Is het echt voorbij..?? Maar ik ben nog zo Jong.. Nee dit kan de Dood niet zijn.. Ik word zo wakker uit een afschuwelijke nachtmerrie.... Merzelf moed in pratend.. Maarnee... ik moet de Waarheid onder Ogen zien.. Ow ziel kom bij me trug.. Ik wilde nog zoveel Bereiken.. Ow ziel kom bij me trug..Mijn Moeder wilde ik nog met respect behandelen.. Ow ziel.. ik heb zo''n spijt.. Kom bij me trug.. Mijn gedachtes gaan steeds naar Mijn moeder.. meskina ik heb haar zoveel aan gedaan.. Een verlammende Pijn nu ik trugkijk op mijn daden.. Maar ze bleef altijd rusttig.. Een en al Gedult was zij.. Ik wist dat elke nacjt tranen haar ogen verlieten Om alles wat ik haar aan deed.. En nu lig ik Hier.. Ow ziel kom bij me trug.. Als is het maar voor heel even.. Kom bij em trug voor een Dag.. Zodat ik Mijn moeder spijt kan betuigen.. Ow.. ik wachte op je mijn Ziel.. ik wacht al Zo Lang...Ik wacht al Zo lang.. Zo lang.. Maar ik weeet dat ik nu een Mooie Plekje daarboven heb..Als ik dicht bij Allah ben.

    [/QUOTE]

  10. #400
    MVC Premium

    Reacties
    396
    11-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    ik las vandaag in de krant dat youssef de lichaam naar marokko is gegaan en dat hij of vandaag of morgen wordt begraven insha allah mohim ik blijf ut maar herhalen maar lieve youssef allah yarhamek en rest in peace mijn broerder in de islam

  11. #401
    01122011 (L)!

    Reacties
    19.479
    01-09-2005

    Citaat Geplaatst door ghalil Bekijk reactie
    serieuse het is niet waar wat er gezegd word
    de ouders van youssef leven gewoon en zijn kern gezond
    ik kan niet begrijpen hoe mensen op zulke ideen komen
    waar haal je het lef vandaan om zulke bullshit te zeggen
    als men het over de herdenkingsdienst heeft
    die zal als het goed is maandag plaats vinden in amsterdam op de school waar youssef mokhtari heeft gezeten
    als het om de begrafenis gaat
    die zal woensdag de 18de plaats vinden in maroc
    ik zal aanwezig zijn bij de begrafenis
    ik zal voor de vrienden,familie leden,kennisen en de scholieren van youssef die niet aanwezig zullen zijn bidden
    Hij zou Dinsdag de 16de begraven worden in Marokko ?

    Twéé gebruikers...


  12. #402
    MVC Premium

    Reacties
    63
    27-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    allah y rahmek Youssef ina lillahi wa ina illahi raji3oun

  13. #403
    MVC Lid

    Reacties
    5
    14-05-2007

    Inna lillahi wa inna ilayhi radjoen...

    Moge Allah u beide door deze tijd helpen en steunen

    Amin

  14. #404
    Loves Music♫.

    Reacties
    2.852
    02-08-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Layrahmoe !


    ps. ik heb gehoord, dat beide moeders naar het ziekenhuis zijn gebracht?!
    heb het maar gehoord, Alahoe a3lam

  15. #405
    ....

    Reacties
    501
    27-03-2004

    Allahie rahmoe... Inna lillahi wainna illahi rajihoen..
    I come from morocco