1. #1
    just ME :)

    Reacties
    457
    23-07-2002

    Oke dit is mijn verhaal.......

    2 jaar geleden ik leer een Marokaanse jongen kennen via vriendinnen, hij is 24 ik ben 17, ik raak met hem aan de praat en merk dat het een hele interresante jongen is die door veel mensen word begeerd in onze woonplaats.
    Dit bevalt mij echt maar hij heeft een vriendin ik ben nog niet verliefd op hem.
    dagen later ben ik in een discotheek en hij is er ook hij krijgt ruzie met een vriendin van mij hij is dronken en sloeg een arm om haar heen (jammergenoeg wil ze niks weten van marokanen) en ze begint te schelden tegen hem en te schoppen ze weet niet wie hij is ze is echt gek want hij is gevaarlijk te spuugt op hem slaan scheld over alles en nogwat, de politie komt erbij en ze moet een verklaring afleggen ik sta voor een moeilijke keuze moet ik mijn vriendin helpen en tege de politie liegen en zeggen dat alles zijn schuld was of het voor haar opnemen??? ik kies voor het laatste zonder te denken wat alle risico,s zullen zijn ik leg een verklarin af en zeg daarin dat hij de ruzie uitlokte terwijl zei diegen was die erg overdreef.
    sindsdien sprak hij geen woord meer tegen mij en keek mij altijd erg doordringend aan waar ik erg bang van werd...

    na een lange tijd kwam de zaak voor in de rechtbank en ik moest ook getuigen TEGEN HEM verschrikkelijk.
    ondertussen had ik al geen vriendschap meer met die vriendin zij is kort gezegd echt een hypocryte *****!!!!!
    dus ik besloot om alles eerlijk in de rechtbank te vertellendat hij niks fout deed aleen maar een arm om haar sloeg en dat zij alles overdreef en racistische opmerkingen maakte naar hem!!!!
    dus dat had ik gedaan en hij werd vrijgesproken voor die zaak!

    1 dag later gaat mijn telefoon HIJ is het hij bedankt mij voor wat ik voor hem heb gedaan en vraagt mij of ik wat met hem ga drinken in de stad ik weet dat hij een vriendin heeft maar toch doe ik het.
    Het was erg gezellig ik genoot van elke minuut bij hem en elke dag opniieuw belde hij me op of ik weer met hem meeging om wat met hem te gaan drinken.
    na ongeveer een maand vertelde hij me ook dat hij verliefd op me was en heel raar maar na een domme weddenschap (een autoracespelletje) had hij gewonnen en moest ik met hem zoenen en sinds die kus van hem was ik helemaal verkocht, zijn lippen vonden de mijne ik wou niks anders meer!!!!!!!


    soms ging ik naar een discotheek en zag ik hem met zijn vriendin terwijl hij tegen mij zei dat het niks was liepen ze wel soms samen het kon me niks schelen ik en hij hadden niks en ik genoot ervan bij hem te zijn.
    soms kwam hij bij mij thuis en probeerde hij verder te gaan als alleen zoenen alleen ik was er nog niet aan toe dus hij respecteerde mijn mening.
    nog steeds deden we vaak leuke dingen......

    tot op een dag hij word opgepakt voor drugsdealen
    mijn wereld verging ik heb dit nooit geweten!!!!!!
    ik had heb een brief geschreven met de woorden: ik sta altijd voor je klaar, ik mis je maar nog niet dat ik van hem hield ik was er ook niet zeker van of ik van hem hield maar wel dat ik erg graag bij hem in de buurt was.
    hij reageerde en belde mij vanuit de gevangenis hij schreef me brieven met hele lieve woorden en gedichten
    hij heeft 8 maanden vastgezeten toen is hij vrijgekomen in die 8 maanden ben ik 5 keer op bezoek geweest en storrte elke keer volledig in toen ik weer weg meost het was verschrikelijk
    ook zijn vriendin kwam nog bij hem op bezoek........


    ik ga even sigaretje roken hoor ga zo verder met me verhaal maareh hoe vind je hem tot nu toe??

  2. #2
    just ME :)

    Reacties
    457
    23-07-2002

    is er nou niemand die wil dat ik verder ga????

    want dan ga ik niet verder ook!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    ga dooooooooooooooor


  4. #4
    just ME :)

    Reacties
    457
    23-07-2002

    oke...

    van de 8 maanden tijd dat hij vast zat mocht er 4 keer per maand bezoek komen en ik mocht in die 8 maanden maar 5 keer komen zijn vriendin daarintegen is wel zeker 15 keer geweest
    als ik hem vroeg waarom dat was (want hij vertelde mij dat hij gek op mij was en niet meer op haar) zei hij het moet zo het kan niet anders zij moet op bezoek komen meer wou hij er net over kwijt.

    na 8 maanden hij word vrijgesproken op een donderdag en belt mij pas ZATERDAG ik vond dat heel erg.
    die zaterdag moest ik werken en kwam hij langs in mijn winkel ik stond te trillen op mijn benen hij zag er zo goed uit echt ongelofelijk ik moest echt de stelling beetpakken anders was ik echt knock out gegaan.
    als ik klaar was met werken zou hij bij mij langskomen.
    en inderdaad savonda hij kwam langs we hebben bijgekletst en zijn savonds samen uitgeweest vanaf toen wist ik het ik was verliefd op hem en ik wou een relatie met hem maar hij moet het uitmaken met zijn vriendin.

    een week lang hoor ik niks van hem en hij had geen mobiel en thuis durfde ik hem niet te bellen dus ik kon niks anders doen dan afwachten tot hij contact zocht met mij ik heb hem zelfs 1 keer in die week voorbij zien rijden in de auto van eenvriend maar hij zag me niet ik kon wel door de grond zakken ik vond het zo erg dat hij geen contact met met zocht na al die maanden was hij vrij kon hij me bellen en zien wanneer hij wou en hij deed het gewoon niet.
    die hele week heb ik erg veel huilend aan de telefoon gezeten met min beste vriendin.

    totdat na 1,5 week ik savonds in de stad ben ik hem tegenkom HELEMAAL DRONKEN ik rende op hem af en hij begon te lachen en bij mij rolde de tranen al over me wangen voordat ik bij hem was ik was boos en vroeg waarom hij me niet belde hij zei ik heb veel problemen gehad ikheb het uitgemaakt voor jou met mijn vriendin en toen ik het uitmaakte heeft zij haar eigen met een mes verwond voor mijn neus (dit is echt gebeurd mensen) ik kon het niet uitmaken want ze dreigde haar eigen nog meer te verwonden en contact zoeken met jou is niet eerlijkl als ik nog een vriendin heb
    ik begon te huilen zijn vriendin is psyschisch niet in orde hij komt niet meer van haar af...

    toch kwam hij wel bij me op bezoek maar belde me al veel minder dan eerst en ik werd alleen maar gekker op hem en begon van hem te houden mijn leven bestond alleen uit hem ik kon alleen maar aan hem denken en aan niks anders meer
    mijn school is eraan onderdoor gegaan

    later is het hem toch gelukt om het uit te maken en kreeg ik en hij een relatie maar het is nooit zo mooi geweest als ik had gedacht want na 1 maand was het alweer uit.
    hij maakte het uit met mij om een domme reden en ook omdat zijn ex hem nog steeds stalkte maar ondertussen hoorde ik ook dat ze nog wel eens samen liepen en zelfs dat hij haar voor haar verjaardag een gouden ring heeft gegeven als ik hem daarmee confronteerde zij hij tegen mij ja wat moet ik dan ze heeft altijd voor me klaar gestaan ik kan haar toch moeilijk niks geven voor haar verjaardag

    in die tijd dat ik wat met hem had ben ik ook met hem naar bed geweest hij was mijn eerste en heel erg lief voor me......

    nu is het ongeveer 6 maanden uit en ik zie hem nog steeds regelmatig en ga nog steeds met hem naar bed.
    ik ben diegene die contact zoekt met hem hij niet met mij alleen heel af en toe
    als hij bij me is is hij zo lief en zegt hij dta hij gek op me is maar geen relatie meer wil dit breekt mijn hart elke keer opnieuw voel ik me weer gebruikt als ik met hem naar bed ben geweest
    maar ik kies er zelf voor
    ik hou van hem met heel me hart alles en iedereen vergelijk ik met hem een tijd was hij echt een obsessie al zag ik in een winkel het geurtje wat hij een keer ophad als hij bij mij was sprongen de tranen al in me ogen hetzelfde met zijn merkkleding mijn naam is niet voor niks miss versace.....

    2 maanden geleden heb ik voor het laatst\ met hem geslapen ik denk dat dat de laatste keer is geweest is beter voor mij het was geweldig die dag en die herriniernig kan ik beter bewaren denk ik want ik doe me eigen hier alleen verdriet mee

    ik heb hem een keer met zijn ex zijn lopen ik ging helemaal kapot vanbinnen dat was 1 DAG NA HIJ BIJ MIJ HAD GESLPEN LIEP HIJ MET HAAR als ik wat erover zei was het van ja maar wij hebben niks dat weet je

    1maand geleden heb ik hem voor het laatst gezien

    en ik spreek hem nog dagelijks op msn
    ik bel hem niet meer
    en vraag hem ook niet meer om te komen
    maar ben bang als hij mij vraagt of hij mag komen dat ik te zwak ben

    ik hou heel veel van hem en hoop dat het echt een keer ophoud
    het neemt bezit over mijn hele leven.

  5. #5
    Rustige Lid

    Reacties
    245
    05-06-2002

    DUMP HIM DUMP HIM
    GIRL

    KOMAAN das allemaal maar leugens dat gene wa hij u verteld echt leugens
    geloof mij I've been there seen that
    May god help us all insa-allah!......

  6. #6
    just ME :)

    Reacties
    457
    23-07-2002

    Origineel gepost door Sista
    DUMP HIM DUMP HIM
    GIRL

    KOMAAN das allemaal maar leugens dat gene wa hij u verteld echt leugens
    geloof mij I've been there seen that
    dacht je dat ik dat niet doorhad ik wou gewoon me verhaal even neerzetten

    en zoals ik al zei ik ga geen contact meer met hem zoeken

  7. #7
    just ME :)

    Reacties
    457
    23-07-2002

    is er verder niemand die hierop wil reageren???????

    was het zo,n saai verhaal???

  8. #8
    Meowth, Ogen Dicht....

    Reacties
    910
    31-07-2002

    Ik geloof het hele verhaal niet,
    3la mousiba tkol nas maki 7esmousi........
    3la monkar!!!

    Allahister!!!!!!!
    [size=0,5]Om de wereld voor verder verval te behoeden,[/size]

  9. #9
    just ME :)

    Reacties
    457
    23-07-2002

    Origineel gepost door DePaRaBier
    Ik geloof het hele verhaal niet,
    3la mousiba tkol nas maki 7esmousi........
    3la monkar!!!



    Allahister!!!!!!!
    nou toch is het gebeurd
    en toch wel lef van jou zeg om in marokaans te praten of schelden weet ik veel wat het is als ik nederlands ben

    en ik zweer dat dit verhaal waarheid is

  10. #10
    Meowth, Ogen Dicht....

    Reacties
    910
    31-07-2002

    Origineel gepost door VersaceGirl


    nou toch is het gebeurd
    en toch wel lef van jou zeg om in marokaans te praten of schelden weet ik veel wat het is als ik nederlands ben

    en ik zweer dat dit verhaal waarheid is

    hmmm ze3ma ik kan ruiken dat jij NL-se bent............
    ik ging er van uit dat je Marokkaanse was........
    ik geloofde je verhaal niet, en vind het best naiëf van je!!

    Sjo
    [size=0,5]Om de wereld voor verder verval te behoeden,[/size]

  11. #11
    just ME :)

    Reacties
    457
    23-07-2002

    Origineel gepost door DePaRaBier



    hmmm ze3ma ik kan ruiken dat jij NL-se bent............
    ik ging er van uit dat je Marokkaanse was........
    ik geloofde je verhaal niet, en vind het best naiëf van je!!

    Sjo
    aangezien ik nederlands ben kan je me vertellen wat je zij in het marokaans???

    en nogmaals mijn verhaal is wel waar wat maakt jou denken dat ik dit verhaal verzin ?????

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    499
    14-08-2002

    Call me!!!

    Al3afriet

    P.s. Al3afriet alias Dokter in de liefde...
    Als het denken je niet lukt....Drab rassek m3a el 7ait
    Verstuur al uw oud papier s.v.p. niet naar:
    CJIB, antwoordnummer 7075
    8900 WC Leeuwarden
    (een postzegel is niet nodig)
    We willen ze tenslotte niet op kosten jagen!

  13. #13
    just ME :)

    Reacties
    457
    23-07-2002

    Origineel gepost door Al3afriet
    Call me!!!

    Al3afriet

    P.s. Al3afriet alias Dokter in de liefde...
    heb jij medicijn voor mij???

    en geloof jij me verhaal TENMINSTE WEL???

  14. #14
    Meowth, Ogen Dicht....

    Reacties
    910
    31-07-2002

    Origineel gepost door VersaceGirl


    aangezien ik nederlands ben kan je me vertellen wat je zij in het marokaans???

    en nogmaals mijn verhaal is wel waar wat maakt jou denken dat ik dit verhaal verzin ?????

    ja ik heb gereageerd in Marokkaans omdat ik het niet kon verwoorden in NL!!!!

    enneh tsja je moet volgens mij errug naiëf zijn,
    omdit te laten gebeuren,
    vandaar adt ik het niet geloof!


    Maar it doesnt Matter.........


    Al3afreet is er 2 help ya out............
    [size=0,5]Om de wereld voor verder verval te behoeden,[/size]

  15. #15
    just ME :)

    Reacties
    457
    23-07-2002

    Origineel gepost door DePaRaBier



    ja ik heb gereageerd in Marokkaans omdat ik het niet kon verwoorden in NL!!!!

    enneh tsja je moet volgens mij errug naiëf zijn,
    omdit te laten gebeuren,
    vandaar adt ik het niet geloof!


    Maar it doesnt Matter.........


    Al3afreet is er 2 help ya out............
    liefde maakt blind is het enige wat ik hierop kan zeggen......

    maar die woorden waren het scheldwoorden??