1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    822
    11-07-2003

    Origineel gepost door DUTCHIEXL
    ik durf te wedden dat in elke boeren gehuchtje een marokkaan woont maar die marokkaan is in dat dorpje een goed hard werkend mens die per ongeluk marokkaan in de dorpen hebben ze last van dorpsgekken en dorps jeugd dat uitsluitend nederlands is maar dat is niet interresant genoeg
    In een hollands dorp met 1 hardwerkende marokkaan en 8000 hollanders, daar hebben ze inderdaad alleen maar hollandse probleemjeugd. Jouw logica is echt ijzersterk

  2. #17
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Re: Re: Re: mensen nogmaals liefde en harmonie is de oplossing

    Origineel gepost door Willemien
    Mensen met vooroordelen zijn nog geen racisten hoor !
    Het zijn gewoon de 10 miljoen mensen die elke dag de krant, het internet, het journaal lezen, en persoonlijk geen marokkanen kennen. Dus ja, hoe zouden ze dan beter moeten weten ??

    Misschien is 10 mijoen wat hoog .. maar het zijn er echt veel !!
    Het zou beter zijn als er wat meer marokkanen zouden zijn met wat meer hollanders in hun kennissenkring, vooral buiten de grote steden. Volgens mij is dat getal dan zo gereduceerd tot een klein percentage ervan. Maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

    Om ff een praktijk voorbeeldje te geven.
    Mijn moeder was altijd heel erg anti-marokkaan en verschrikkelijk bezorgd dat het helemaal slecht met me ging aflopen. En nu ze 'm kent, begint ze die arme jongen zelfs te zoenen als ie weer weg gaat


    Das jammer,

    Dan had de politiek beter wat meer geld kunnen uitgeven
    aan projecten waar allootjes en autootjes SAMEN iets deden,zoals dagje naar de Efteling of zo, in plaats van zwemcursussen en naaicursussen..............................


  3. #18
    judge only my works

    Reacties
    1.548
    11-09-2003

    Origineel gepost door Willemien
    In een hollands dorp met 1 hardwerkende marokkaan en 8000 hollanders, daar hebben ze inderdaad alleen maar hollandse probleemjeugd. Jouw logica is echt ijzersterk
    ja tuurlijk maar wat ik daar mee wil zeggen waarom maken ze daar geen HOT-item van Nederlandse boeren jeugd terroriseerd dorpen

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    822
    11-07-2003

    Re: Re: Re: Re: Re: mensen nogmaals liefde en harmonie is de oplossing

    Origineel gepost door grendel
    Das jammer,

    Dan had de politiek beter wat meer geld kunnen uitgeven
    aan projecten waar allootjes en autootjes SAMEN iets deden,zoals dagje naar de Efteling of zo, in plaats van zwemcursussen en naaicursussen..............................

    De allootjes en autootjes gezelig samen in de bus liedjes zingen "en we gaan nog niet naar huis".
    Ja, volgens mij is dat echt een stuk effectiever

    We gaan toch wel nog steeds eten he

  5. #20
    judge only my works

    Reacties
    1.548
    11-09-2003

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: mensen nogmaals liefde en harmonie is de oplossing

    Origineel gepost door Willemien
    De allootjes en autootjes gezelig samen in de bus liedjes zingen "en we gaan nog niet naar huis".
    Ja, volgens mij is dat echt een stuk effectiever

    We gaan toch wel nog steeds eten he
    dat begint er op te lijken veel gezelliger zo toch laat die verschillen toch gewoon varen muziek kan daar heel goed bij werken

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    822
    11-07-2003

    Origineel gepost door DUTCHIEXL
    ja tuurlijk maar wat ik daar mee wil zeggen waarom maken ze daar geen HOT-item van Nederlandse boeren jeugd terroriseerd dorpen

    De problemen met de hollandse boerenjeugd zijn gewoon na te lezen in de regionale krant ter plekke, katern "stad en streek".

    Die berichten worden echter niet overgenomen door De telegraaf voor op de Voorpagina.

  7. #22
    judge only my works

    Reacties
    1.548
    11-09-2003

    Origineel gepost door Willemien
    De problemen met de hollandse boerenjeugd zijn gewoon na te lezen in de regionale krant ter plekke, katern "stad en streek".

    Die berichten worden echter niet overgenomen door De telegraaf voor op de Voorpagina.
    dus je zegt daarmee dat de problemen met de *** marotjes niet in de regionale krant staan. Daarom staan ze in de telegraaf zeker. dat is toch gewoon onzin

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    822
    11-07-2003

    Origineel gepost door DUTCHIEXL
    dus je zegt daarmee dat de problemen met de *** marotjes niet in de regionale krant staan. Daarom staan ze in de telegraaf zeker. dat is toch gewoon onzin
    Nee natuurlijk bedoel ik dat niet !!!

    De problemen met de probleemjeugd in bijv. amsterdam, waaronder marokkanen, staan ook gewoon in de regionale krant. En zijn meestal ook na te lezen op wat prominentere plekken.

    Ik geef alleen de conclusies van mijn observaties: namelijk dat problemen met marokkanen met een vergrootglas worden bekeken, en uitvoerig en prominent worden besproken, integenstelling tot dezelfde soort problemen met hollandse probleemjeugd.

    Dat wil nog niet zeggen dat ik het ermee eens ben !!
    Lijkt me nogal duidelijk dat ik het er niet mee eens ben, vanwaar die achterdocht

  9. #24
    happymeal so fresh&clean

    Reacties
    270
    03-06-2002

    Origineel gepost door DUTCHIEXL
    ja tuurlijk maar wat ik daar mee wil zeggen waarom maken ze daar geen HOT-item van Nederlandse boeren jeugd terroriseerd dorpen
    Ik begrijp je oproep niet echt 100% om maar in procenten te praten. Je spreekt over liefde en vergeven waarom zeur je verder dan nog over de foute beeldvorming?
    Klinkt een beetje als een mishandelde vrouw die toch weer terug gaat naar haar mishandelaar onder het motto liefde overwint alles.
    Liefde moet van beide kanten komen anders gewoon scheiden en alkaar in elkaars waarde laten
    May d force b with u!

  10. #25
    judge only my works

    Reacties
    1.548
    11-09-2003

    Origineel gepost door Willemien
    Nee natuurlijk bedoel ik dat niet !!!

    De problemen met de probleemjeugd in bijv. amsterdam, waaronder marokkanen, staan ook gewoon in de regionale krant. En zijn meestal ook na te lezen op wat prominentere plekken.

    Ik geef alleen de conclusies van mijn observaties: namelijk dat problemen met marokkanen met een vergrootglas worden bekeken, en uitvoerig en prominent worden besproken, integenstelling tot dezelfde soort problemen met hollandse probleemjeugd.

    Dat wil nog niet zeggen dat ik het ermee eens ben !!
    Lijkt me nogal duidelijk dat ik het er niet mee eens ben, vanwaar die achterdocht
    rustig maar we zijn t er over eens dat het marokkanen geval wordt opgehitst daarom roep ik steeds laat dat gaan en die ander ik wil niet zeggen dat ze nu de boeren jeugd moeten gaan ophitsen maar we waren aan t meten met 1 maat in tegenstelling tot de meeste mensen hier die meten met 2 maten

  11. #26
    happymeal so fresh&clean

    Reacties
    270
    03-06-2002

    Re: Re: Re: mensen nogmaals liefde en harmonie is de oplossing

    Origineel gepost door rnaj



    En ik ben wel degelijk van mening dat je als marokkaan iets aan het achterdocht bij Nederlanders kan doen.
    Gewoon door met Nederlanders te communiceren en dingen te vertellen. Wat weet een gemiddelde nederlander nou van een marokkaan, helemaal niets.
    En dan gaan Nederlanders zelf hun vooroordelen invullen

    Dan kan je voor de AEL methode kiezen en zeggen dat zoeken de kaaskoppen zelf maar uit, maar je kunt ook de methode DutchieXL kiezen en zeggen we nemen zelf het voortouw om de vooroordelen weg te nemen.
    Trust me vele Nederlanders interesseren zich geen ene moer in Marokkanen net zomin als Marokkanen zich interesseren in Nederlanders dus waar praten we over. Man Surinamers, Turken, Chinezen, ieder houdt het voor het merendeel tot zijn eigen groep en voelen zich daar prettig bij. Wij Marokkanen zijn niet zo subtiel bezig met ons geloof dus daarom vallen wij op en worden met argusogen bekeken. Uit verveling van eigen saaiheid waarschijnlijk zoeken ze spanning en ja we zijn best een spannend volkje moet ik zeggen.

    [/QUOTE]Moet zeggen dat ik met deze laatste methode voor mijn minderheid veel goede resultaten heb geboekt.[/B][/QUOTE]

    Dacht je, je wilt niet weten hoe er in een kleedkamer van een voetbalelftal over homo's wordt gedacht. Vandaar ook dat er zogenaamd geen homo voetballers bestaan. Maar goed normaal gesproken worden jullie dan ook niet als een bedreiging gezien

    [/QUOTE]Het is ook niet de schuld bvan de gemiddelde nederlander dat ze een slecht beeld over marokkanen krijgen voorgeschoteld.[/B][/QUOTE]

    Ook niet mijn schuld dus ben ook niet MEER van plan om me te verontschuldigen. Als mensen me wat te vragen hebben komen ze maar naar mij toe ben niet van de jehova's getuige dat ik een voetje tussen de deur ga zetten
    May d force b with u!

  12. #27
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Dacht je, je wilt niet weten hoe er in een kleedkamer van een voetbalelftal over homo's wordt gedacht. Vandaar ook dat er zogenaamd geen homo voetballers bestaan. Maar goed normaal gesproken worden jullie dan ook niet als een bedreiging gezien
    Leuke stelling, maar ik draai hem om.
    Waarom zijn er geen homo sexueele voetballers, omdat ze hun bek niet opentrekken.

    Ook niet mijn schuld dus ben ook niet MEER van plan om me te verontschuldigen.
    Sorry hoor, niemand heeft het hier over het aanbieden van excusses of verontschuldigingen, lijkt wel een virus bij de marokkanen, ze denken bijna allemaal dat uitleggen het zelfde is als excuus aanbieden.

    Ik zeg alleen maar "leg je zelf nou eens uit, en laat niet tegen je aanleunen". Maar dat schijn bij sommige hier maar niet te lukken, maar dan wel kankeren dat oma uit noord groningen die braaf dagelijk het nieuwsblad van het noorden leest een verkeerd beeld over marokkanen heeft.

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  13. #28
    happymeal so fresh&clean

    Reacties
    270
    03-06-2002

    Origineel gepost door rnaj
    Leuke stelling, maar ik draai hem om.
    Waarom zijn er geen homo sexueele voetballers, omdat ze hun bek niet opentrekken.


    Sorry hoor, niemand heeft het hier over het aanbieden van excusses of verontschuldigingen, lijkt wel een virus bij de marokkanen, ze denken bijna allemaal dat uitleggen het zelfde is als excuus aanbieden.

    Ik zeg alleen maar "leg je zelf nou eens uit, en laat niet tegen je aanleunen". Maar dat schijn bij sommige hier maar niet te lukken, maar dan wel kankeren dat oma uit noord groningen die braaf dagelijk het nieuwsblad van het noorden leest een verkeerd beeld over marokkanen heeft.
    Dan zou je toch eerst je eigen straatje moeten vegen en dan pas vertellen hoe wij het moeten doen.
    By the way Noord Groningen is me te ver en ben helaas geen mediagigant dat mijn macht tot zover reikt. Ik doe mijn ding jij de jouwe evengoed goede vrinden
    May d force b with u!

  14. #29
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Heb een hekel aan voetbal, ben namelijk een mietje

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  15. #30
    happymeal so fresh&clean

    Reacties
    270
    03-06-2002

    Origineel gepost door rnaj
    Heb een hekel aan voetbal, ben namelijk een mietje
    Geef toe er lopen wel lekkere benen rond
    May d force b with u!