1. #1
    FREE GAZA!

    Reacties
    10.536
    18-11-2002

    Unhappy Stage???...

    Wie loopt hier allemaal stage..?

    En is het ook zoooooooo leuk...

    Naaahh geef mij maar school..

    Ciao...

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.033
    23-01-2003

    hey je krijgt wel een vette stagevergoeding toch..

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.441
    09-10-2002

    ik krijg geen stage vrgoeding ik krijg gra van hun

  4. #4
    The Classy One..

    Reacties
    7.090
    25-02-2003

    Ja, inderdaad..Niet overal krijg je stagevergoeding...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.033
    23-01-2003

    serieus..



    ik kreeg ooit bij een stageplek 1500 florijnen per maand..

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.441
    09-10-2002

    ik liepp een jaar stage en heb niets gekregen,en nu weer een jaar en ik krijg 0.00000 euro

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.033
    23-01-2003

    Origineel gepost door S.samira
    ik liepp een jaar stage en heb niets gekregen,en nu weer een jaar en ik krijg 0.00000 euro


    jammer..



    kun je niet wat regelen met de desbetreffende manager/leidinggevende..

  8. #8
    Girl Next Door

    Reacties
    95
    14-01-2003

    Ik ben al sinds begin Februari aan het stage lopen en moet nog tot eind Januari. Geloof mij als ik zeg, dat stage k*t is!! Geniet van school en van de gezelligheid met je vriendinnen. Van 9tot 17.00 op kantoor is een hel!!
    Ik ben blij dat ik wel stagevergoeding krijg, anders was ik allllllang gillend weggerend.
    Mij advies voor iedereen is, zoek een stage plaats waar je leuke collega's hebt en een beetje vrijheid hebt. Ga niet persé voor de stagevergoeding.
    Groetjes!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.441
    09-10-2002

    nee soefy ik kan niets regelen dat is dus echt balen

  10. #10
    Me Against Myself

    Reacties
    2.158
    25-11-2002

    Ik ga binnenkort inshallah een stage in het binnen- en buitenland lopen en beter voor ze dat ze mij een stagevergoeding geven!
    ........

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.441
    09-10-2002

    inchallah mocro4ever

  12. #12
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Dit is m'n tweede stageschooljaar...

    vorig jaar was de HEL...elke donderdag en vrijdag nix anders dan klasseren en kopiëren..kwas zoooo gelukkig dat het gedaaaan is....

    En dit jaar...feeeest :boogie:
    Elke woensdagvoormiddag en donderdag stage te borgerhout bij een evenementenbureau..veeeeeel verschil tegenover vorig jaar..
    Echt superleuk..kmag doen, zeggen, eten, drinken, ...wat IK WIL...echt ik heb een superdroomstageplek....

    Kheb vorig jaar veeeeeeeeeeeeeeeeel sbar gehad en heb het tot juni volgehouden...en zie nu es...Allah heeft dat gezien en heeft me dit jaar beloond met een goede stageplaats

    Sbar is de boodschap

    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  13. #13
    ...The Sweetest...

    Reacties
    8.887
    17-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb de voorbije 2 jaar al op verschillende periodes stage gedaan op steeds verschillende plaatsen...Elke keer moest ik 6 weken stage doen.

    Ik heb stage gedaan op scholen;revalidatiecentra;tehuizen enz.

    En nu ben ik dan ook net gaan checken voor een stageplaats en ik ben aangenomen wat betekent dat ik in december insja allah mag beginnen! Al is het maar voor 2 weken

    Bij een Vereniging Voor Marokkaanse jongeren...

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    409
    06-02-2003

    Ik loop ook stage en het is echt leuk!!(yeah right) Ik haat stage, pure slavenhandel, kreeg geen ene moer van ze gierige kaaskoppen

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    stage.. pffff ik word misselijk als ik eraan denk ..ik haaaaaaaaaat stage kapotsaai ..en dan nog die stagebegeleidster laister ..en wat stagevergoeding??..NIX vergoeding JA..de enigste wat ik krijg is shie kortingsbonnen ..:melig: voor kledij in de winkel waar ik stage doe.. ..en het idee dat ik er nog 8 maanden daar moe zijn ..echt gewoon een ware hel..en neen school is nie beter tis even erg
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info