1. #31
    liefde maakt blind..

    Reacties
    51
    27-01-2002

    echt toppie meid heb echt gelachem om je verhaal haha
    maar ga verder met je verhaal
    liefs hounaida
    blijf gewoon jezelf

  2. #32
    lid met hart en ziel

    Reacties
    297
    23-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Aangekomen in Tanger moest ik meteen naar de bank om mijn bankpas te laten blokkeren.
    Ik liep door de gloeiende zon, in mijn zweterige kleren naar de bank.
    Bij de bank aangekomen werd ik er al schreeuwend aan mij gevraagd wat ik wilde.
    Ik vertelde de man mijn verhaal en hij zei dat ik nog even moest wachten. Hij liep naar een vrouw die achter de balie zat en vertelde haar het verhaal. De vrouw, die heel erg veel leek op olijfje van popey, riep dat ik naar haar toe moest komen.
    Terwijl ik mijn verhaal begon te vertellen onderbrak zij mij iedere 2 seconden. Ze was dus niet geintresseerd in mijn verhaal. Ik vroeg haar of het mogelijk was om met een creditcard geld op te nemen, want die had ik namelijk nog thuis liggen.

    Hai hai, creditcard zei ze, el mra del floes, (een vrouw van geld) zei ze tegen me.
    Iwa, als ik je zo zie zou ik denken dat je geen cent hebt, zei olijfje doodleuk tegen me.
    Nou ben ik geen matrialistich iemand, maar ze had me wel zwaar beledigd

    Ik tekende wat papieren en liep weg.

    Ik liep weer richting huis, maar ik was zo moe dat ik toch maar weer een poging waagde om een taxi te nemen.
    Ik ging staan en liet een taxi stoppen. Op het moment dat ik de deur geopend had stapte een soort van "emile ratelband"' in.

    Ik was al woedend door olijfje van de bank, dus dit kon ik er echt niet meer bij hebben. Ik heb die man bij zijn stropdas gepakt en trok zo hard mogelijk aan zijn stropdas. De man vroeg of ik gek was en het enige wat ik nog kon zeggen is "nzel nzel al hmar".

    De man wilde niet uitstappen en ik heb gewoon ook plaats genomen in de taxi. Ik heb tegen de taxi chaufeur gezegd dat hij mij eerst af moest zetten en dan pas die Emile ratelband.

    De taxichaufeur durfde niet tegen te stribbelen, hij zag zich zelf al hangen in zijn eigen stropdas hahahaha.

    Toen de taxichauffeur mij afzette besefte ik dat ik geen geld had. Ik zei hem dat ik even geld binnen moest halen. De chaufeur begon te mopperen en ik liep naar binnen en haalde 10 dirham. Z'on rit kost ongeveer 7 dirham. Toen ik hem die 10 dirham gaf wilde hij ze niet aannemen want ik moest volgens hem 15 dirham betalen. Ik werd zo boos en vroeg hem nog 1 keer die 10 dirham aan te nemen. Hij riep LA
    Ik heb me omgedraaid en ben weer naar ons huis gelopen. Dan krijgt ie maar niets.

    10 seconden later hoorden wij geklop en de chauffeur stond aan de deur. Hij vertelde oma dat hij die 10 dirham accepteerde. Oma gaf hem die 10 dirham.


    Een paar dagen later zou ik weer vertrekken richting Nederland.
    Ik stond om 9.00 uur op het vliegveld want mijn vlucht zou om 11.00 uur vertrekken. Maar het vliegveld was vrij leeg en ik kreeg een vreemd gevoel. Ik heb snel mijn ticket gechecked maar de tijd en datum klopten.

    Ik vroeg een man van Royal air maroc, hoe het kwam dat het zo rustig was. Hij bekeek mijn ticket en begon te lachen.
    Hij vroeg mij "heb je je terugreis wel bevestigd bij royal air maroc"
    O shit nee dat was ik dus vergeten.
    Hij zei me"iwa als je dat wel had gedaan dan had je ook geweten dat jouw vlucht 3 uur eerder zou vertrekken.
    Jouw vliegtuig is al weg. A wilieeeeeeeeee en nu vroeg ik de man.

    Het enigste wat die man me zei was iwa Moeskila

    Na veel navraag kon ik met de volgende vlucht mee van 2 uur 's middags maar ik moest omgeveer wel 100 euro bijbetalen.

    Na veel omwegen en leuke dingen te hebben meegemaakt ging ik toch richting Nederland en heb ik deze bijzondere vakantie toch overleefd.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    38
    09-03-2002

    hahahaha leuk verhaal.
    Ik ben blij dat je nog een stukje hebt geschreven.
    Ik blijf het zeggen, meid je hebt talent.

  4. #34
    lid met hart en ziel

    Reacties
    297
    23-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hahahahahahha sanspapier en tangaoui,

    sorry maar er is geen vervolg.
    Dit is zo'n beetje alles wat ik heb meegemaakt tijdens mijn vakantie.
    Maar ik ga over ongeveer een maandje weer naar marokko. en ik weet zeker dat ik genoeg zal meemaken. En uiteraard ga ik dat met jullie delen. hahahaha

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    4
    15-12-2002

    Wat een leuk verhaal, jammer dat het alweer is afgelopen. Ik vond het echt te gek en ik hoop dat je snel weer iets gaat schrijven. want je schrijft echt op een boeiende grappige manier

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    38
    09-03-2002

    weer op vakantie dit jaar??????

    He angeleyes,,


    Ga je dit jaar nog op vakantie ik heb je verhaaltjes gemist.

    Ik hoop dat als je terug komt dat je weer zulke dingen hebt meegemaakt. Ik blijf jouw verhaal met veel plezier lezen.

  7. #37
    Spoorloos

    Reacties
    839
    11-04-2003

    beste verhaal ooit in reisverhalen (die ik gelezen heb wel te verstaan)
    Een beetje gek maar enorm gerespecteerd.

    ook ik leer dagelijks bij

    Ondertekening verwijderd door Mezelf
    Klik hier voor meer info

  8. #38
    Al Hoceimaaaaa!!!

    Reacties
    2.391
    23-11-2006

    Ga door!!
    Als er nog maar 1 ster in de hemel is dan zal het pad van vergeving zich sluiten. De woorden uit Al Quran zullen verdwijnen. De zon zal laag bij de aarde hangen. Onze geliefde profeet Mohamed (Salla Allahoe 3alayoe wasallam) zei: "Wie deze boodschap aan iemand anders doorgeeft, voor diegene zal op de dag des Oordeels een plaats worden gemaakt in de Al Jennah!