1. #166
    MVC Lid

    Reacties
    88
    17-08-2011

    Somige marokkaanse meisjes worden gekwest door hun marokkaanse vriendtjes,. om dat ze uit eindelijk door gaan met en nederlandse meisjes. laten die marokkaanse meisjes. veder hun leven leven. dus ja nederlandse meisjes tog aardiger dan de marokkaanse meisjes. en zijn tog leuker vindt. ik ze zijn zo aantrekkelijk. en ja. veder en hun zijn echt eerlijke meisjes. en ja ik ken genoeg marokkannen die getrouwd zijn met en nederlandse meisjes. hun ouders vindt het goed. dus ja. ze is bekeerd tot moslima en . ja. is tog niks mis mee. en ja marokkaanse meiden voor al. zijn moeillijk te vertrouwen., zijn wel moslim s. maar gedragen zich niet als en moslima gwn strake broek. hoofdoek. om aandacht te zoeken. en veder elke bevolkings groepen gaan ze met hun chillen en zo vreemd gaan en zo. drm en ja enge volk dat op negers valt zijn wel marokkaanse meisjes. gatverdame om dat ze niet beter kunnen krijgen drm zijn marokkaanse meiden vaak heel Jarloez. op nederlandse meisjes. omd at ze leuke marokkaanse jongens kunnen krijgen. en leuke toekoemst. mee hebben. ja nederlandse meisjes. zijn beter ne keer zij en marokkaan liever neemje en nederlandse meisje die en levensgenietertje is en. ja . die veel hebt mee gemaakt. en haar tot moslima bekeerd, en je krijgt beloning van alllah teminste ,
    ja marokkaanse meiden zijn moslima s en maken hun geloof zo belachleijk ,,, zelf andere volken praten gwn slecht over de marokkaanse meisjes. ja dit dat. en turken helemaal. je wilt niet weten wat ze zeggen over marokkaanse meisjes.tfffoe ze kunnen niet beter krijgen gaan ze naar andere volken ahah is jullie problemen ik vindt nederlandse meisjes leuk. en schoon en ze hebben respect voor hun vriendtje en marokkaanse meisjes, zijn niet eerlijk en te vertrouwen er zijn marokkaanse vrouwen die moslims zijn die gaan vreemd. zegt al genoeg, of naar jongens kijkt en lacht , om te kunnen versierd. worden door die jongens. drm nederlandse meisjes zijn tog beter eerlijk is eerlijk. je moet tegen de waarheid kunnen klaar. en marokkaanse meiden zijn de enge volk., die raar doen en hoogmodigvoellen, en te lekker voellen en terwel ze gwn lelijk zijn gwn verot , met hun bruine poesje ahah

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    6.460
    29-02-2004

    Topic is van 2001. Haha.

    We die only once...
    and for such a long time...


  3. #168

    Reacties
    19.258
    21-02-2006

    Citaat Geplaatst door marouan_dh Bekijk reactie
    Somige marokkaanse meisjes worden gekwest door hun marokkaanse vriendtjes,. om dat ze uit eindelijk door gaan met en nederlandse meisjes. laten die marokkaanse meisjes. veder hun leven leven. dus ja nederlandse meisjes tog aardiger dan de marokkaanse meisjes. en zijn tog leuker vindt. ik ze zijn zo aantrekkelijk. en ja. veder en hun zijn echt eerlijke meisjes. en ja ik ken genoeg marokkannen die getrouwd zijn met en nederlandse meisjes. hun ouders vindt het goed. dus ja. ze is bekeerd tot moslima en . ja. is tog niks mis mee. en ja marokkaanse meiden voor al. zijn moeillijk te vertrouwen., zijn wel moslim s. maar gedragen zich niet als en moslima gwn strake broek. hoofdoek. om aandacht te zoeken. en veder elke bevolkings groepen gaan ze met hun chillen en zo vreemd gaan en zo. drm en ja enge volk dat op negers valt zijn wel marokkaanse meisjes. gatverdame om dat ze niet beter kunnen krijgen drm zijn marokkaanse meiden vaak heel Jarloez. op nederlandse meisjes. omd at ze leuke marokkaanse jongens kunnen krijgen. en leuke toekoemst. mee hebben. ja nederlandse meisjes. zijn beter ne keer zij en marokkaan liever neemje en nederlandse meisje die en levensgenietertje is en. ja . die veel hebt mee gemaakt. en haar tot moslima bekeerd, en je krijgt beloning van alllah teminste ,
    ja marokkaanse meiden zijn moslima s en maken hun geloof zo belachleijk ,,, zelf andere volken praten gwn slecht over de marokkaanse meisjes. ja dit dat. en turken helemaal. je wilt niet weten wat ze zeggen over marokkaanse meisjes.tfffoe ze kunnen niet beter krijgen gaan ze naar andere volken ahah is jullie problemen ik vindt nederlandse meisjes leuk. en schoon en ze hebben respect voor hun vriendtje en marokkaanse meisjes, zijn niet eerlijk en te vertrouwen er zijn marokkaanse vrouwen die moslims zijn die gaan vreemd. zegt al genoeg, of naar jongens kijkt en lacht , om te kunnen versierd. worden door die jongens. drm nederlandse meisjes zijn tog beter eerlijk is eerlijk. je moet tegen de waarheid kunnen klaar. en marokkaanse meiden zijn de enge volk., die raar doen en hoogmodigvoellen, en te lekker voellen en terwel ze gwn lelijk zijn gwn verot , met hun bruine poesje ahah

    ga jij maar eerst Nederlands leren voordat jij met een Nederlandse wil gaan..

    anders hou het op Zoubida uit de bergen
    I don`t care if your black, white, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you`re nice to me, all be nice to you, simple as that...

  4. #169
    Salaam wa'aleikoem

    Reacties
    1.263
    08-09-2007

    Citaat Geplaatst door Maddog-Maroc Bekijk reactie
    Ja hallo gasten, waar de f..k zijn wij nou helemaal mee bezig?? Een marokkaanse jongen heeft een hollandse vriend< een hollandse griet gaat met een marokkaanse jongen, zijn we soms vergeten waar we vandaan komen???

    Voldoen onze marokkaanse meisjes niet meer aan de voorwaarden dat alle marokkanen met die hollandse tr.tten gaan, want meisjes kan ik ze zeker niet noemen. Ik hoef jullie toch zeker niet te vertellen dat het Haraam is waar we nou mee bezig zijn he??? Trouwens stel dat een hollandse tr.t moslim zou worden en zoals jullie dat zeggen "ze dat voor haar eigen doet, omdat ze dat zelf wil" hoelang denken jullie dat ze dat vol zou houden he??? Een hollandse blijft in haar hart toch altijd een katholiek of christen

    Denk je nou echt dat ons geloof zo makkelijk is en dat je wel effe moslim wordt, get serieus man!!! Ik denk dat het spreekwoord: waar het hart van vol is loopt de mond van over wel op zijn plaats is!!! Als die Hollanders oud worden zijn ze vies en zijn jullie toch op ze uit gekeken, maar dan is het te laat om volgens de regels te leven!!!

    Als elke marokkaan of marokkaans meisje iemand van een ander ras zou pakken, wat hebben we dan nog aan ons geloof?? op den duur zal het geloof dan ook uitsterven omdat die "halfbloed" kinderen het moslim geloof niet zo zwaar nemen. En geloof mij Allah zal jullie dan ongenadig en hard straffen. Waar moet het dan heen met deze wereld?? Ik hoop dat de echte moslim broeders en zusters daar eens echt over nadenken>>> Maleikum salaam!!!
    ik hoop dat je inziet dat die islamitische termen, die jij hier laat vallen, niet samengaan met de tegelijkertijs lelijker woorden die je ook in 1 adem neerzet.
    je kan de nederlandse dames wel de schuld geven, maar je marokkaanse broeders kun je net zo goed een vingertje toewijzen. Los van dat, vind ik he echt bullshit dat je afkomst laat meetellen in de keuze voor een partner. Nog even en ik ga zeggen dat je discrimineert.
    Allah swt heeft ons bewust in verschillen geschapen, opdat wij met elkaar leren omgaan en leren samenleven. Iemand trouwen van dezelfde afkomst is niet perse een garantie tot slagen.
    Heb genoeg voorbeelden in de omgeving dat een relatie tussen een marokkaan en niet marokkaan beter werkt dan twee marokkanen bij elkaar.

  5. #170
    Tetouan

    Reacties
    105
    21-10-2011

    Citaat Geplaatst door butterfly Bekijk reactie
    hallo allemaal
    ik ben een nederlands meisje en ik heb een marokkaanse vriend, ik vraag me af of dit kan vanwege de cultuurverschillen. ik heb al eens eerder een marokkaanse vriend gehad maar dit is heel anders. ik heb zijn zussen en broers ontmoet en alleen voor zijn moeder houden we het geheim.het gaat allemaal heel goed tussen ons maar ik vraag me een paar dingen af, en misschien dat jullie daar een antwoord voor hebben; hoe ver moet ik me aanpassen aan zijn cultuur in de toekomst? kunnen we eerst samenwonen en daarna trouwen? moet ik islamitisch worden als we willen trouwen? en wat als ik dat niet wil of als ik daar nog niet aan toe ben? hebben jullie tips voor mij? ik denk dat jullie het het best kunnen inschatten.
    bedankt.
    Ik ga je effe een dikke feit vertellen.

    Als je geen moslima bent, dan gaat hij u hoogstwaarschijnlijk gewoon gebruiken, dus sex, want de ouders gaan je zeker niet accepteren.
    2 gebruikers (l)

  6. #171
    EINDHOVEN ****

    Reacties
    132
    09-12-2006

    Citaat Geplaatst door MaffiaBaas Bekijk reactie
    Een vriend van me ging met een nlse chick voor papieren. Ze woonden samen en sliepen samen. Hij werd een keer in de nacht wakker en er kwamen maden uit haar mond. Hij zei tegen mij THE HELL met die papieren, hij is er gelijk vandoor gegaan. Nederlandse meisjes zijn niks voor mij.

  7. #172
    MVC Lid

    Reacties
    88
    17-08-2011

    Citaat Geplaatst door diamond_princes Bekijk reactie
    ga jij maar eerst Nederlands leren voordat jij met een Nederlandse wil gaan..

    anders hou het op Zoubida uit de bergen



    hahaah het is niet leren is typen ahaha:P haha dat komt om dat ik te snel ging typen. haha zoubida uit bergen,. ken je er niet tegen meisje,. niet huilen moet ik zak snoep voor je kopen. kleine meisje tog. hhaah mij nederlands is perfect haah. nederlandse meisjes. zijn hmm. zoet en lekker. haah om dat nederlander nooit en marokkaanse meisje tijd geeft. haha en nederlandse meisjes. marokkannen wel tijd geven om dat ze leuk zijn. haah en grappig. ahah, en artisten. zijn haha. liever zoubida uit bergen dan jou , ahaha liever en nederlandse meisje. hmm dan jou. alles is beter dan jou. drm . jullie krijgen alleen. aandacht van behaarde stink turken. die hun rug scheren bij de kapper. of hun. borsthaar. scheren. ahahah, die naar knoflook.stinkt en de negers. de negers. je ziet snachs alleen hun witte tanden. ze kunnen , in Spookhuis. gaan spelen. haah. ze stinken ook erg. haah .. en de marokkaanse meisjes. die er niet tegen kunnen. ahah spring lekker voor de trein of hangje je eigen lekker op. nederlandse meisjes. zijn sexsy blond haar mooi blouwe oogjes. hmm leuke pusy. en marokkaanse meisjes. zijn goed koop ., drm zoeken, ze aandacht bij aape en behaarde turken om dat ze niet beter kunnen krijgen. ahah,. niet alle maal somige. dan, maar geloof meid elke volk vindt marokkaanse jongens. wouw. suri antie turkse meisjes. colombiaanse meisjes. brazil meisjes en thailand. meisjes. over al bijna. hahaa ewa marokkaanse meiden kunnen het niet hebben ahha. ze laten veder die marokkaanse meisjes. rotten in nederland . maar ja iedreen zijn eigen leven . leef en laat leven. je hebt goede marokkaanse meisjes tuse hmld ik geef ze respect. maar somige zijn raar, goldiggertjes. ahaah Nederlandse meisjes. zijn supper gezzlig supper . leuk alles.g wn, ahah marokkaanse meisjes. hun denken hun zijn lekker. marokkaanse meisjes. zijn gratis. ahahah .

  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    88
    17-08-2011

    zelf nederlandse meisjes. zeggen marokkaanse meisjes. onderling zeggen nederlandse meisjes. pakken ons leuke jongens. af. haha ahah . en marokkaanse meisjes. die op negers. vallen om dat ze niet beter kunnen krijgen, haha. en zelf nederlandse meisjes. zeggen bach viese negers. gatverdame . die moeten helemaal uit mijn buurt blijven of suri. ahah marokkaanse meisjes. zijn de goed koopste meiden die er maar bestaan terwereld. ahahaha, voor al in nederland hahah. ewa ja tuurlijk goede meisjes. maar de helft verpesten het voor die andere meisjes. maar iedreen zijn eigen leven. ahahahhaahahhaa Zoubida.

  9. #174

    Reacties
    19.258
    21-02-2006

    Citaat Geplaatst door marouan_dh Bekijk reactie
    hahaah het is niet leren is typen ahaha:P haha dat komt om dat ik te snel ging typen. haha zoubida uit bergen,. ken je er niet tegen meisje,. niet huilen moet ik zak snoep voor je kopen. kleine meisje tog. hhaah mij nederlands is perfect haah. nederlandse meisjes. zijn hmm. zoet en lekker. haah om dat nederlander nooit en marokkaanse meisje tijd geeft. haha en nederlandse meisjes. marokkannen wel tijd geven om dat ze leuk zijn. haah en grappig. ahah, en artisten. zijn haha. liever zoubida uit bergen dan jou , ahaha liever en nederlandse meisje. hmm dan jou. alles is beter dan jou. drm . jullie krijgen alleen. aandacht van behaarde stink turken. die hun rug scheren bij de kapper. of hun. borsthaar. scheren. ahahah, die naar knoflook.stinkt en de negers. de negers. je ziet snachs alleen hun witte tanden. ze kunnen , in Spookhuis. gaan spelen. haah. ze stinken ook erg. haah .. en de marokkaanse meisjes. die er niet tegen kunnen. ahah spring lekker voor de trein of hangje je eigen lekker op. nederlandse meisjes. zijn sexsy blond haar mooi blouwe oogjes. hmm leuke pusy. en marokkaanse meisjes. zijn goed koop ., drm zoeken, ze aandacht bij aape en behaarde turken om dat ze niet beter kunnen krijgen. ahah,. niet alle maal somige. dan, maar geloof meid elke volk vindt marokkaanse jongens. wouw. suri antie turkse meisjes. colombiaanse meisjes. brazil meisjes en thailand. meisjes. over al bijna. hahaa ewa marokkaanse meiden kunnen het niet hebben ahha. ze laten veder die marokkaanse meisjes. rotten in nederland . maar ja iedreen zijn eigen leven . leef en laat leven. je hebt goede marokkaanse meisjes tuse hmld ik geef ze respect. maar somige zijn raar, goldiggertjes. ahaah Nederlandse meisjes. zijn supper gezzlig supper . leuk alles.g wn, ahah marokkaanse meisjes. hun denken hun zijn lekker. marokkaanse meisjes. zijn gratis. ahahah .



    een strontvlieg minder

    bye bye
    I don`t care if your black, white, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you`re nice to me, all be nice to you, simple as that...

  10. #175
    Evthingatitsapptime

    Reacties
    6.241
    07-06-2008

    Nou, statistische observatie wijst uit dat deze relaties helaas geen lang leven beschoren zijn. Feit dat jullie families het alletwee al niet leuk zouden vinden, is al een slecht begin.

    En als er dan ook nog een religieus verschil blijft, dan lijkt dat me de zaak ook niet te bevorderen.

    Vermoedelijk zijn jullie beiden nog vrij jong, maar vanaf dat de trouwleeftijd bereikt wordt late 20 - begin 30, kan het zijn dat je vriend plots een andere mening zal hebben hierover. Dat blijkt ook vaak zo te lopen.

    Ik denk dat het daarom beter is om dit scenario nu al te bespreken en je daarop voor te bereiden.

    Verder is deze relatie voor je vriend bijzonder haram als moslim en uit respect daarvoor had je eigenlijk uit eigen wil afstand van hem kunnen nemen, aangezien hij dat zelf nog niet heeft voorgesteld.

  11. #176
    MVC Premium

    Reacties
    220
    30-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Sorry maar hier ben ik het helemaal mee eens!




  12. #177
    MVC Lid

    Reacties
    388
    06-10-2011

    Citaat Geplaatst door Saidxxx Bekijk reactie
    Was nog iets vergeten voor Johny Tampony,

    ga met je dochter spelen, die zal blijkbaar meer op haar lichaam hebben dan je rotte vrouw.
    Dit is echt een walgelijke opmerking.

    Zijn dochter noch zijn vrouw zou iets met jullie ruzie te maken hebben en jij betrekt ze er beide bij op zo'n misselijkmakende manier.

    Moge Allah jou leiden Incha Allah