1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    nederlands meisje met marokkaanse vriend

    Citaat Geplaatst door butterfly
    hallo allemaal
    ik ben een nederlands meisje en ik heb een marokkaanse vriend, ik vraag me af of dit kan vanwege de cultuurverschillen. ik heb al eens eerder een marokkaanse vriend gehad maar dit is heel anders. ik heb zijn zussen en broers ontmoet en alleen voor zijn moeder houden we het geheim.het gaat allemaal heel goed tussen ons maar ik vraag me een paar dingen af, en misschien dat jullie daar een antwoord voor hebben; hoe ver moet ik me aanpassen aan zijn cultuur in de toekomst? kunnen we eerst samenwonen en daarna trouwen? moet ik islamitisch worden als we willen trouwen? en wat als ik dat niet wil of als ik daar nog niet aan toe ben? hebben jullie tips voor mij? ik denk dat jullie het het best kunnen inschatten.
    bedankt.
    .

  2. #2
    DoeHetZELF Marokkaan

    Reacties
    43
    17-08-2001

    Ja hallo gasten, waar de f..k zijn wij nou helemaal mee bezig?? Een marokkaanse jongen heeft een hollandse vriend< een hollandse griet gaat met een marokkaanse jongen, zijn we soms vergeten waar we vandaan komen???

    Voldoen onze marokkaanse meisjes niet meer aan de voorwaarden dat alle marokkanen met die hollandse tr.tten gaan, want meisjes kan ik ze zeker niet noemen. Ik hoef jullie toch zeker niet te vertellen dat het Haraam is waar we nou mee bezig zijn he??? Trouwens stel dat een hollandse tr.t moslim zou worden en zoals jullie dat zeggen "ze dat voor haar eigen doet, omdat ze dat zelf wil" hoelang denken jullie dat ze dat vol zou houden he??? Een hollandse blijft in haar hart toch altijd een katholiek of christen

    Denk je nou echt dat ons geloof zo makkelijk is en dat je wel effe moslim wordt, get serieus man!!! Ik denk dat het spreekwoord: waar het hart van vol is loopt de mond van over wel op zijn plaats is!!! Als die Hollanders oud worden zijn ze vies en zijn jullie toch op ze uit gekeken, maar dan is het te laat om volgens de regels te leven!!!

    Als elke marokkaan of marokkaans meisje iemand van een ander ras zou pakken, wat hebben we dan nog aan ons geloof?? op den duur zal het geloof dan ook uitsterven omdat die "halfbloed" kinderen het moslim geloof niet zo zwaar nemen. En geloof mij Allah zal jullie dan ongenadig en hard straffen. Waar moet het dan heen met deze wereld?? Ik hoop dat de echte moslim broeders en zusters daar eens echt over nadenken>>> Maleikum salaam!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    91
    22-08-2001

    Johny Tampony is ten eerste GEEN Marokkaan.
    Waarschijnlijk Jan Maat(kaaskop) of Filip De Winter(frietkop).

    En ik denk een klein beetje dat hij racistisch is en zijn niet welcome op deze site.

    Tuurlijk zal Johny Tampony zoiets niet op het gezicht van een Marokkaan zeggen, want dan trekt die marokkaan een condoom aan en de rest,.... tja you know!!

    Dus ware broeders laat jullie niet doen, hier in Belgie zijn wij aan de MACHT!!

    Thalla dreiri's,

    cute4yaxxx@hotmail.com.
    Ik denk da ik mijn email zal aanpassen!!!!



  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    91
    22-08-2001

    Was nog iets vergeten voor Johny Tampony,

    ga met je dochter spelen, die zal blijkbaar meer op haar lichaam hebben dan je rotte vrouw.


  5. #5
    DoeHetZELF Marokkaan

    Reacties
    43
    17-08-2001

    Salaam Maleikum mattah matta-allah...

    Johnny toch, mij onnozele bekrompen kaaskop,
    Waarschijnlijk ben je hersendood of hebben ze je een paar X laten vallen bij de geboorte???Wat kan je wazig lullen man..hier zijn een paar echte feiten>>> Kaaskoppen zijn bekrompen van gedachten en gierig, als toiletpapier uitwasbaar was, hing bij elke kaaskop meters vellen aan de waslijn. Maar ik dwaal van het onderwerp af.

    Hoe kun je ons proper geloof nou ouderwets noemen bro??? Ons geloof heeft toevallig wel de cijfers uitgevonden om maar een voorbeeld te noemen dat was in de tijd dat jullie nog hier met berevellen liepen en jullie nog met je handen in de poep aan het spetteren waren.

    Maar jij bent zo als elke kaaskop,(sorry dat ik generaliseer, maar ik ken echt geen slimme hollander) jullie lullen maar met alle windrichtingen mee zonder dat jullie ook maar ergens verstand van hebben, beetje jammer is dat!!!

    WIj kunnen wel op een matje bidden maar dat is wel een teken dat wij nog iets aan ons geloof doen, wat doen jullie??? jullie plegen incest, zuipen, mannen die met elkaar kunnen trouwen, daarna gaan jullie sukkels naar de priester om te biechten, of hoe die shit ook heet, jullie gaan er dan van uit dat je weer met een schone lei alles kunt doen wat God verboden heeft, Yeah right>>> ik denk eerder dat jullie geloof een lachertje is.

    Ik wil als laatste nog kwijt dat de marokkaanse meisje die met deze varkens gaan totaal geen zelfrespect en eigenwaarde hebben. De marokkaanse gasten die met hollanders gaan doen dat meestal voor de papieren. Jullie kazen worden in principie dus weer mooi gebruikt....een lekker gevoel geeft me dat....Maleikum salaam!!!!

  6. #6
    DoeHetZELF Marokkaan

    Reacties
    43
    17-08-2001

    Leila mij oogverblindende knappe noord-afrikaanse zuster, mijn complimenten. Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Ik denk dat die varken de boodschap nu wel begrepen heeft.

    Effe tussendoor heb je niet een keer zin om wat te mailen??? ik wil je best wel beter leren kennen, groetjes!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    91
    22-08-2001

    go leila19 go leila19,

    hahahaha wij kweken erop los, zahma productie a la volonté yeik!! non stop!!

    Ketlou Tampony

    Een reactie op Butterfly: Heb je het bericht van Johny Tampony gelezen???? Ik denk het niet,anders zou je niet zo'n reactie geven,madam!!

    En tja de waarheid mag gezegd worden van pedofilie. Ik ken in België veel meisjes (Belgische) en die hun ouders die lopen dus gewoon in hun BLOTE rond thuis?????
    Kun je dat geloven??? TFOEEEEEEEEEEEEE

    Groetjes vanuit Antwerpen,

    PS. ik mis de racisten die zijn zo mmmmmmmmmmmm lekker hahhaha

    Thalla dreiri's



  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    124
    14-09-2001

    salaam a magharba,
    1 ding begrijp ik niet Allah maakt geen onderscheid tussen rassen zolang het maar moslim is zolang het gelooft dat er maar 1 god is en dat is Allah en mohammed vrede zijn met heb de boodschapper is.
    Johny ten eerst ik hoop dat je het nu eens door hebt wat je zei en johny gellof mij maar jij weet dat wij de ware godsdienst heben maar dat moet je alleen nog maaronder ogen zien.Dat je zei dat nederland nooit marokko kan worden........ik denk toch wel dat je een beetje achterloopt Amterdam Dat is al MAROKKO en belgie OOK.

    Butterfly
    Ik hoop dat je heel gelukkig Zal worden met die marokkaan.


    Thalla
    Oemaira

  9. #9
    Sweety Tweety

    Reacties
    17
    10-10-2001

    Allé Johnny heb je niks meer te zeggen?
    Mijn Marokkaanse broeders hebben je goed op je plaats gezet, niet? 1 ding dat je zeker niet mag doen en dat is de Marokkanen en de Islam uitschelden want dan krijg je het dubbel en dik terug!

    Nog één ding: jij zegt dat Nederland nooit Marokko zal worden, halloooo too late.
    Je moet eens naar Antwerpen of Brussel komen en daar je stinkende bek komen openzetten, ik zweer het man je weet ni wat je gaat meemaken.

    Doe de groetjes aan je Marina

    Hanan uit Marokko alias België

  10. #10
    elhabiba hbiebat edounja!

    Reacties
    976
    01-10-2001

    He johny,
    Ja hoor nog zo'n gore kaaskop die maar wat uit zn nek zit te l.u.l.l.e.n.
    Jongen jongen, zal ik je een waarschuwing geven:zeg dit nooit tegen een moslim of marokaan in zn gezicht(al betwijfel ik dat je dat gaat doen...)want anders vind je jezelf zonder je tanden,die blijkbaar toch al verrot zijn door de bier en sigaretten en weet ik veel wat nog meer.....
    En nog iets over een paar jaar zal nederland of eigenlijk europa een islamitische continent zijn,dus bereid je er maar voor.Ga maar alvast iets leren over de islam jochie!!!!Trouwens amsterdam en bruxel zijn al puur marokaan jongen,jammer voor jou.Weet je wat wij het noemen:de tweede marokko.

    Enne leila en maggboy of zoiets ik duim voor jullie,zo hoor je met kaaskoppen te doen(die rasistisch zijn en ook nog tegen de islam zijn)

    O ja nog iets,johny jij gelooft niet in die straffen,nou ik hoop dat je het zult meemaken zodat je er misschien wel in gelooft!!!!

    Butterfly,ik zal jou 1 ding zeggen,denk goed na voordat je met een marokaan gaat trouwen of met iemand met een andere
    cultuur.want hij zal je partner zijn voor je hele leven,en een leven hebben we nou een maal!!!!

    Succes

    elhabiba

  11. #11
    ...........

    Reacties
    336
    29-09-2001

    Mensen mensen,

    Butterfly het enigste wat ik kan zeggen is doe wat je hart zegt..... alleen jij weet wat je wil en hoe ver je wilt gaan....

    Die johnny tebonnie heeft geen leven..... daarom loopt hij zo te doen..... hij is zeker psychisch in zijn hoofd met zulke opmerking want als hij dat in iemand z'n gezicht zou zeggen gegarandeerd dat hij alle hoeken en gaten van marokko, marokko-amsterdam, marokko-belgie zou zien........

    Enne eh johnny: we ain't going nowhere we ain't go nowhere cause we are muslims 4 life....... *****

    Liefs naar al mijn broeder en zusters Naura

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    11
    30-10-2001

    hallo ,
    ik wil even kwijt dat ik het echt onbegrijpelijk vind waarom marokkanen zo minderwaardig doen tegen nederlanders , okee ned. zijn helemaal niet perfect hoor maar wij marokkanen kunnen verdomd veel van hun leren , zij zijn als volk gewoon veel meer onwikkeld dan wij dat is gewoon zo en ik snap helemaal niet hoe sommige marokkanen aan hun suprematie gevoel komen , alsof wij marokannen zo perfect zijn ..wij zijn net zo een shitvolk als alle andere volken en beslist geen haar beter

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    73
    18-09-2001

    HIDEKI je hebt absoluut gelijk hoor maar dit zijn gewoon begrijpelijke reacties op die Johnny die zeer onwetende en provocerende uitspraken deed.

    Wij kunnen op bepaalde gebieden zeker wel wat van de Nederlanders leren en volgens mij doen wij dit ook al, ik bedoel wij worden niet voor niets als buitenlanders gezien in Marokko notabene. Wij nemen bepaalde opvattingen en gebruiken over. Daarentegen denk ik dat de Nederlander ook veel van ons kan leren vooral op het gebied van onze religie.


    [Dit bericht is aangepast door Chokran (aangepast op 30 oktober 2001).]

  14. #14
    ...........

    Reacties
    336
    29-09-2001

    Ben ik helemaal mee eens chokran.......

    liefs Naura

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    salaam (Moslim)broeders en zusters,

    ik denk niet dat de bedoeling van Butterfly is dat we mekaar uitschelden! Ik kan die naam Johnny ni meer zien, ook niet zijn reactie lezen! Hij is maar een vieze, vuile, ongeleerde vetzak!!! Zo'n praat kan je zelfs niet meer goedmaken! Je moet er gewoon niet op ingaan! Dit vind deze janetje juist leuk! Hij reageert er zelfs niet meer op, (hij zal wel te druk bezig zijn met zijn zusje en moeder te '******! haha
    dus broeders en zusters beslamaaaaaaaa ***MissX***