1. #16
    elhabiba hbiebat edounja!

    Reacties
    976
    01-10-2001

    anna,
    In onze geloof zijn de ouders op de eerste plaats,hij kan niet 100%voor jou staan als zijn ouders dat niet willen.Dus zo sie je maar weer anna hier heb je weer een punt die een relatie kan eindigen.
    Dus denk goed na!!!

    elhabiba

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    73
    18-09-2001

    Ik sluit mij hier bij aan.

    Vooral de Marokkaanse vrouwen voeren een revolutie tegen de Islam maar zij weten niet dat zij daarmee vooral een oorlog tegen zichzelf voeren.

    Ach ja als je het ho.erige gedrag niet kunt laten dan zou ik zeggen leef je zelf maar uit ten koste van je ziel.


  3. #18
    elhabiba hbiebat edounja!

    Reacties
    976
    01-10-2001

    ..........nederlandse meiden......marokaanse meiden.....nederlandse meiden.....marokaanse meiden......nederlandse meiden.....marokaanse meiden.....nederlandse meiden....marokaanse meiden..............................

    HET MOET ZIJN MOSLIMSE MEIDEN!!!!!!!!!!!!!!

    elhabiba

  4. #19
    elhabiba hbiebat edounja!

    Reacties
    976
    01-10-2001

    MONIQUE,JULLIE WONEN SAMEN!!!!!!!EN NIET GETROUWD!!!!!!!EN ZN OUDERS ZIJN HET ERMEE EENS!!!!!!

    EEN VRAAGJE ZIJN ZE MOSLIMS?????(denk het niet)



    WAAR GAAN DE "MOSLIMS"TOCH HEEN!!!!!!!!


    elhabiba

  5. #20
    cool

    Reacties
    20
    08-12-2001

    hallo allemaal
    Ik heb een vraag aan (butterfly)
    Wat bedoel je met het woord (uitgaan) en je geeft als antwoord NEE ik ga niet mee?

    Ik vind dat een meid gewoon opstap kan gaan
    alleen als maar geen gekke dingen gaat doen.
    Veel mensen denken als een meisje opstap gaat dat ze slecht is.

    Een marokaans jongen en een nederlandse meisje kan altijd, dat ligt aan de mens zelf hoe ze met elkaar omgaan.

    GENIET VAN HET LEVEN
    EN VEEL GELUK

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    4
    04-12-2001

    Hallo Butterfly,

    Ik ben onlangs in September getrouwd met een Marokkaanse man , ikzelf ben Belgische.
    Wij kennen elkaar nu ondertussen al ongeveer 6 jaar.
    In die 6 jaar hebben we veel up en downs gehad. Niet dat we twijfelden aan de liefde voor elkaar, maar door de reacties van beide ouders, zowel de mijne als de zijne.
    Als ik je een goede raad mag geven:
    volgens mij kan zo'n gemengde relatie pas echt stand houden als jullie allebij stevig in jullie schoenen staan en bereid bent een strijd voor elkaar te leveren. En dat weet je niet na 1 jaar dan is alles nog heel mooi en romantisch, maar wat als de romantiek na jaren verdwijnt?
    Na 6 jaar weten wij wat we willen en zijn ontzettend gelukkig en hopen IschAllah op een mooie toekomst.
    Voor jullie hoop ik hetzelfde, ik wens jullie ook nog zéér veel succes want het is niet makkelijk.
    Ma Salaaam.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    19
    05-10-2001

    Wou nog ff reageren. Ik hou van ##anna##
    En heb heel veel aan haar.
    Meer dan dat ik ooit aan mijn familie heb gehad.
    Ga voor 100% in onze relatie. En wie ben jij om tezeggen dat ik dat niet doe.
    Je praat voor iemand anders Elhabiba en daar heb jij het recht niet toe.

    En butterfly hoop dat je zo gelukkig word/bent zoals wij dat nu zijn.

  8. #23
    elhabiba hbiebat edounja!

    Reacties
    976
    01-10-2001

    monique,

    Niet elke moslim die zich moslim noemt is moslim,en ik zeg ook niet dat ik heilig ben of dat ik 100% moslim ben.
    De islam heeft heel veel regels en die moeten wij als moslims accepteren en ook doen.
    En 1 van de dingen die we moeten weten is dat een relatie voor de huwelijk absoluut haram(niet mag)is,en dat geldt voor zowel voor het jaar 1500 als 2000,tenminste in onze geloof.(jammer genoeg heb ik het zelfde fout begaan,moge allah mij vergeven).
    En daarom vond ik het al raar dat jou schoonouders het er mee eens zijn.
    natuurlijk zijn er heel veel die ook zo zijn,alleen blijf ik het raar vinden dat ze de islam moeten verdraaien,en zeggen dat de islam ouderwets is.....Wat is ouderwets en wat is modern???????


    Ali achmed,
    Ik heb niet gezegd dat je niet van anna houdt,het enige wat ik heb gezegd is dat de ouders voor de man belangrijker zijn dan zijn liefde.Je weet toch wel wat erda is(tevreden zijn over jou)nou door die rda kun je het paradijs in,en ook met wat je allemaal hebt gedaan,maar ze moeten er wel allemaal zijn.
    Als je snapt wat ik bedoel.

    elhabiba

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    53
    05-12-2001

    Hallo mensen,

    Ten eerste wil ik dit zeggen: Johnny en Maddogg jullie lijken wel Bin Laden en Bush; twee stomme idioten die alle twee niet weten waar ze het over hebben.
    Johnny ik weet niet waar jij je informatie over de Marokaanse cultuur vandaan haalt, maar als ik jou was zou ik m'n bronnen echt goed na trekken. En als ik je een tip mag geven: doe die uitspraken nooit voor een Marokkaan, tenzij je dood wil, want ik zeg je hij eet je op. Ik tenminste wel.
    En dan Maddogg, zehma stoere naam. MADDOGG.... voor mij ben je niets meer dan een puppy die nog zinderlijk moet worden.
    Wat jij hier allemaal praat is ook bullshit.
    Als je zo'n hekel hebt aan Nederlanders, waarom ga je dan niet terug naar Marokko???
    He? Idioot.

    Ik denk dat jullie alle twee maar beter je bek kunnen houden want er komt alleen maar onzin uit. Allemaal gebasseerd op vooroordelen.
    Ik zou jullie adviseren om maar wat meer over elkaars cultuur leren en dan pas te praten, want dan weet je ook waar je het over hebt i.p.v. als een kip zonder kop te praten. Oja en neem beide ook een cursus Nederlandse spelling.

    En Butterfly, ik heb ook een Nederlandse vriendin. En ik verplicht haar tot niets. En ik denk dat je zo ook het verste komt, door elkaar niet te veranderen. Kijk mijn vriendin heeft bijvoorbeeld de afgelopen maand mee gevast zonder dat het van mij moest.
    En die verhalen over dat het aanrecht dalijk je enige recht is zijn ook bullshit. Als jouw vriend echt zoveel respect voor je heeft laat hij je in je waarde en verplicht hij tot niks.
    En je kunt beter in het vervolg gewoon je hart volgen, want zoals je misschien hebt gemerkt schiet je hier ook niet echt veel op met je vragen, maar ontstaat er alleen maar nog meer ruzie.

    Mensen waar zijn we nou mee bezig?
    Dus omdat iemand een andere cultuur heeft is hij minder dan jou??? Nee toch? Jullie zijn toch niet zo stom om dat te denken?We zijn allemaal hetzelfde ongeacht je huidskleur, geloof, cultuur, afkomst of sekse.
    Tenmiste, dat is wat ik denk.
    Geloof me discriminatie maakt de wereld er niet beter op.
    Dus i.p.v. elkaar te discrimineren, vermoorden en weet ik veel wat nog meer kunnen we beter onze handen in een slaan om de wereld te verbeteren. En de mede mens die het wat minder heeft en de dieren en planten te helpen i.p.v. uitroeien.

    Dit is mijn mening in ieder geval. En of je wat met deze boodschap doet moet je zelf weten.
    Bedankt voor jullie aandacht.

    Groetjes...

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    53
    05-12-2001

    He Daniel goed stuk.
    Ik kan me compleet in jouw woorden vinden.

  11. #26
    elhabiba hbiebat edounja!

    Reacties
    976
    01-10-2001

    Ik weet nu zeker dat jullie niet weten wat de islam inhoudt en een van die regels is:

    WA GAALIEFOE ELJAHOOD WA NASARA(wees verschillend dan de christenen en joden)

    de moslims zijn het volk die allah lief heeft,hij heeft niet gezegd joden of christenen,maar moslims!!!!

    Verdiep jullie eens meer in de islam!!!!

    elhabiba

  12. #27
    *Tetouania*

    Reacties
    568
    06-01-2002

    'Voor Jony en vooral die nederlanders en die marokanen die achter hun staan HOUDEN JULLIE MAAR DIE VUILE PRAATJES VOOR JULLIE.O JA IS DIT NIET EEN MAROKKAANSE WIBSITE ZONDER VUILE KAASKOPPEN ZOALS JONY.
    EN VOOR JONY KOM MAAR IN AMSTERDAM DIE MOOIE PRAATJES VAN JE ZEGGEN KUN JE AL VAST EEN GRAF GRAVEN


    GOED ZO JIHAAN ZUSTER MIJN COMPLIMENTEN EN VOOR DIE ANDERE MAROKANEN O.A LEILA19 EN MADDOG COMPLIMENTEN BROEDERS EN ZUSTERS

    GO FOR IT MOSLIMS EN KAMAL HOU JE MOOIE PRAATJES VOOR JE

    GROETJES AAN DE MOSLIMS EN ALLAH STAAT BIJ JULLIE

  13. #28
    MVC Premium

    Reacties
    119
    04-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Hi, ik ben hier nieuw en ik wilde alleen dat Nederlandse meisje even waarschuwen want Marokkaanse jongens zijn echt teringlijers. Dus kijk uit.

  14. #29
    Sarah

    Reacties
    256
    17-12-2002

    ik ben ook met een marokkaanse jongen en zijn ouders hebben daar totaal geen problemen mee.Ik ben Belg,maar gedraag mij marokkaans.
    H oop is wat jij me geeft.
    A ls ik ooit dood zou gaan weet dan dat ik voor jou heb geleefd.
    F litsend komen onze herrineringen voorbij.
    I eder moment, denk ik aan je was je maar hier bij mij.
    D ronken word ik van jou liefde, je maakt me echt blij
    HAFID I LOVE YA

  15. #30
    MVC Premium

    Reacties
    119
    04-11-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ach hou toch op met die onzin. Die Marokkaanse jongens die met een Nederlandse zijn, gedragen zich niet eens moslim. Ik ken heel veel jongen die de boel gewoon flessen.

    Soort hoort bij soort.