1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    Origineel gepost door Chaimae
    Wat is het verschil tussen Florijn en Baronie?

    Ik doe sociaal etc nog iets..Je kunt al raden welke school ik zit..

    Ps: Ben ook bredanees..
    Baronie is beter

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    Origineel gepost door RaZer
    Baronie is beter

    Gelukkig!

    Een school vol marokanen en in mijn basisgroep ( Sjiek woord..Anders is het gewoon een klas..) zit naast mij geen enkele marokaan turk etc..Weet je hoe cool...


  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    Origineel gepost door Chaimae
    Gelukkig!

    Een school vol marokanen en in mijn basisgroep ( Sjiek woord..Anders is het gewoon een klas..) zit naast mij geen enkele marokaan turk etc..Weet je hoe cool...
    Bij mij is dat ook zo! Baronie is gewoon top!

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    Origineel gepost door RaZer
    Bij mij is dat ook zo! Baronie is gewoon top!

    NOT!..

    Sh*t school..Ze hebben van die lekkere broodjes waar al mijn geld aan op gaat..

    Alles goed? Kermis geweest?


  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    Origineel gepost door Chaimae
    NOT!..

    Sh*t school..Ze hebben van die lekkere broodjes waar al mijn geld aan op gaat..

    Alles goed? Kermis geweest?
    Ja klopt, ben er ook gek op..... maar binnenkort begint de ramadam weer. Dan kan je weer even sparen voor die andere 11 maanden.


    Prima, ja en ik heb superman geslagen! Ben een echte kerel

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    Origineel gepost door RaZer
    Ja klopt, ben er ook gek op..... maar binnenkort begint de ramadam weer. Dan kan je weer even sparen voor die andere 11 maanden.


    Prima, ja en ik heb superman geslagen! Ben een echte kerel
    Hahah... Heb je iets gewonnen? Knuffel ofsjoo?


  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    Origineel gepost door Chaimae
    Hahah... Heb je iets gewonnen? Knuffel ofsjoo?
    Nee even serieus ik ben niet geweest en ga er ook niet heen. En ben jij al geweest? Moet je met je neefjes gaan. Dat is lachen.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    202
    02-11-2002

    hva wibautstraat

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    Origineel gepost door RaZer
    Nee even serieus ik ben niet geweest en ga er ook niet heen. En ben jij al geweest? Moet je met je neefjes gaan. Dat is lachen.
    Hahahha...Okey dan.. Nee ben niet geweest...Ga ook niet..Kwil deze vakantie ze3ma relaxen en uitrusten.. Maar zelfs dat kan ik niet normaal doen... En voor de vijfde ofsjoo keer! Mijn neefjes zijn gevaarlijk.. De jongste heeft net een hoekje van het behang in mijn voormalige kamer eraf gescheurd..Mijn handen doen nog pijn van het pak slaag dat ik hem heb gegeven..


  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    Origineel gepost door Chaimae
    Hahahha...Okey dan.. Nee ben niet geweest...Ga ook niet..Kwil deze vakantie ze3ma relaxen en uitrusten.. Maar zelfs dat kan ik niet normaal doen... En voor de vijfde ofsjoo keer! Mijn neefjes zijn gevaarlijk.. De jongste heeft net een hoekje van het behang in mijn voormalige kamer eraf gescheurd..Mijn handen doen nog pijn van het pak slaag dat ik hem heb gegeven..


    Nou evn op de kermis relaxen kan toch. Lekker in de draaimolen zitten

    Ewa jah de derde generatie he hard aanpakken die gaan ons overtreffen. Mijn neefje heeft echt een gevaarlijke lach. Alsof hij er van geniet als hij iemand irriteert of pijn doet.

    Bijvoorbeeld het lukt hem weg te rennen van mijn moeder. Die roept dan van alles naar hem. Hij lacht haar dan gewoon met een gemene lach uit.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    Origineel gepost door RaZer
    Nou evn op de kermis relaxen kan toch. Lekker in de draaimolen zitten

    Ewa jah de derde generatie he hard aanpakken die gaan ons overtreffen. Mijn neefje heeft echt een gevaarlijke lach. Alos hij er van geniet dat hij iemand irriteert op pijn doet. Bijvoorbeeld het lukt hem weg te rennen van mijn moeder. Die roept dan van alles naar hem. Hij lacht haar dan gewoom met een gemene lach uit.

    Hahahha..Je hebt gelijk..Maar dan moet eerst iemand een knuffel voor me winnen die me warm houd in de draaimolen...

    De Lach! De lach die je het bloed onder de nagels vandaalt haalt.. Als ik boos op ze ben en ze lachen alsof ze het niet boeit.. Ik zal ze het hele huis achterna zitten om ze te pakken! Ik haat de Lach! ( Met gevaarlijk muziekje erbij..Wuahahahhahahahahaa..( ) ) Meskina je moeder...

    Ik doe mijn avatar weer eer aan... I'm back!


  12. #57
    Hard To Get!!

    Reacties
    390
    01-11-2002

    Origineel gepost door NadiaNador
    He hier nog een op Hogeschool Rotterdam!

    Jij zit toch op locatie museumpark of niet?



    ja inderdaad ik zit op de loctaie museumpark.
    jij ook of niet???
    'Nee' heb je...'Ja' kan je vergeten

  13. #58
    Amin; my №¹. ❤

    Reacties
    10.026
    16-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    cobbenhage in tilburgg nog mensen uit tilburg hier00!?!??!?

    Amin, the love of my life!


  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    33
    20-03-2002

    haagse hogeschool

  15. #60
    Bijna Lid

    Reacties
    453
    18-01-2003

    Ik studeer op de HES Hogeschool voor Economische Studies eerst bij de wibeaut maar vanaf 5 januari bij de bijlmer. Ik studeer Fiscale Economie