1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    42
    21-10-2003

    Voor alle marocs die advocaat willen worden wil ik zeggen:
    Het is een heel leuk beroep. Ik werk zelf op een advocatenkantoor als juridisch medewerkster en je leert echt heel veel. Wat vooral leuk is zijn de strafzaken. Zelf werf ik Marokkanen voor de letselschade en help ze bij een aanvraag voor een MVV (verblijfsvergunning). Dit doe ik door middel van radiouitzendingen of lezingen. Ik kan jullie het beroep echt aanraden. Dus broeders en zusters mochten jullie een vraag hebben dan wil ik jullie graag helpen. Je kan me ook mailen op

    maroclaksida@maghreb.nl

    Niet alles in het leven wordt je cadeau gegeven, maar als je er voor vecht dan komen ze insa Allah ook wel bij jouw terecht

    beslama

  2. #17
    *Allah Oe Akbar*

    Reacties
    4.458
    01-02-2003

    Origineel gepost door zouhaira_k
    Voor alle marocs die advocaat willen worden wil ik zeggen:
    Het is een heel leuk beroep. Ik werk zelf op een advocatenkantoor als juridisch medewerkster en je leert echt heel veel. Wat vooral leuk is zijn de strafzaken. Zelf werf ik Marokkanen voor de letselschade en help ze bij een aanvraag voor een MVV (verblijfsvergunning). Dit doe ik door middel van radiouitzendingen of lezingen. Ik kan jullie het beroep echt aanraden. Dus broeders en zusters mochten jullie een vraag hebben dan wil ik jullie graag helpen. Je kan me ook mailen op

    maroclaksida@maghreb.nl

    Niet alles in het leven wordt je cadeau gegeven, maar als je er voor vecht dan komen ze insa Allah ook wel bij jouw terecht

    beslama


    hey meid k wil advocaat worden en het is best zwaar om daar te komen he?! maar k ga toch doorzetten!!, maar als k vragen heb dan mail k je het wel ff!!



    =Najmatje=

    Onze profeet Mohammed(vzmh) zei: ''Zet je vriendschap niet voort met mensen die jou niet waarderen, zoals jij hen waardeert.''


  3. #18
    Sweet Girl

    Reacties
    131
    12-09-2002

    ik twijfel nog tussen twee beroepen advocaat of bij de jeugdlecrasering
    Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd!!!!!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    140
    31-05-2002

    Ik wil later graag insha-Allah vader worden!
    Leef en laat leven

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    184
    18-05-2003

    happy mom inshalah en docente maatschappijleer of engels

  6. #21
    Hard To Get!!

    Reacties
    390
    01-11-2002

    momenteel ben ik bezig met mijn hbo-opleiding mwd(=maatschappelijke werk en dienstverlening)

    Moge ALlAH ons allemaal helpen..........

    thalla,
    'Nee' heb je...'Ja' kan je vergeten

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    42
    21-10-2003

    he meissie,
    je moet er wel klaar voor staan en als je eenmaal in het vak zit dan lukt het je wel.
    Je kan me altijd mailen, ik zal dan klaar staan met antwoord

    succes en vertrouw op degene die je heeft geschapen

  8. #23
    *Sweety20*

    Reacties
    4.475
    16-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Hotel Management

    Be Sure Before You Close That Door


  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    223
    20-01-2003

    ik wil incha allah later fiscaal jurist worden....incha allah!!

    groetjes Master of Laws Fiscal Lawyer S. el-............
    Papa ik hou van je....

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    ik heb gehoord dat advocatenwerk haram is
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #26
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Amai amai..allemaaaal ijverige studentjes hier ....ikzelf sluit dit jaar mijn middelbaar af incha allah...en ik zou totaaaaal ni wete wat ik ga doen....maar zeker geen advocaat of iets waar je lang voor moet studeren :melig:
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    3.097
    19-01-2003

    drugsdealer...en in de toekomst me cennecties uitbreiden naar het buitenland..dusse een goeie advocaat heb ik wel nodig ..studeer ze

  13. #28
    blablablabla

    Reacties
    188
    28-01-2003

    ik ben nu tandartasassistente, en ga insa allah volgend jaar door voor mondhygieniste!!!!
    ACh ja

  14. #29
    ....

    Reacties
    498
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik studeer momenteel Fysiotherapie...
    Dus insha allah.... een fysiotherapeut......

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    66
    21-02-2005

    Citaat Geplaatst door Lady_moi
    ik heb gehoord dat advocatenwerk haram is
    Dat is inderdaad ook zo. Je past wetten toe die door mensen zijn uitgevonden ( en niet die van God) om andere mensen te beoordelen, daarbij verdedig je soms ook mensen waarvan je weet dat ze schuldig zijn, hierbij komt liegen van pas.

    Advocaat die de sharia toepast (vb. in S.A), dat mag je wel worden, maar hier is het haraam hoor want hier bestaat geen sharia.

    Als je echt iets wil, bestudeer dan de exacte wetenschappen. Wordt dokter, apotheker, ingenieur, ict'er of studeer gewoon een vak omdat het interressant is zoals fysica bijvoorbeeld. Er zijn genoeg studies in de medische en technische wereld, daar ben je echt iets mee.
    Verspil jullie tijd niet aan gezever en nonsens.