1. #1
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    ThA laDY who wants to be A Man!

    yo yooo yooooo everybody.....ik ga weer eens aan een nieuw verhaal beginnen, ik weet niet wat voor verhaal het precies gaat worden maar enjoy tijdens het lezen!!!!
    de hoofdrolspeelster in dit verhaal is nadia!
    Ze is 17 jaar en heeft 3 broers en 1 zusje! nou ga het verhaal lezen en leer NADIA KENNEN!!!!
    BYE BYE
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  2. #2
    Wat?!

    Reacties
    718
    22-06-2002

    Ik ben benieuwd, kom maar op!

    Nawel

    Ed7ak Le Douniya Ted7aklak


  3. #3
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    wajooooo nadia kun je niet 1 keer die taksita voor mij aandoen? ewa zied yallah als je die jurk aanhebt en ik je haar mooi doen en een beetje lippenstift en je ziet er zina uit......ohhhh mama ik word gek van jou! laat me toch NEEHHH NEEH NEEHHHHHH ik doe het niet aan, wie denk je wel niet dat ik ben 1 of andere gek ofzo?!ik zie aan mijn moeder dat ze gek word, nadia iedereen draagt een taksita tijdens een feestje je kan toch niet met je wijde spijkerbroek en wijde t-shirt naar toe? mama waarom niet? ik ga niet naar dat feestje zodat ze mij kunnen bewonderen ik ga er naartoe voor de gezelligheid klaar....en ik liep de kamer uit en ging naar beneden! mijn moeder liep me achterna beneden zat mijn vader voetbal te kijken ik pakte wat te drinken en ging er bij zitten, toen ik naar mijn moeder keek zag ik dat ze me zat te bestuderen....allah wat heb ik toch voor een dochter hoorde ik haar zeggen....kijk eens hoe ze eruit ziet ze keek daarna naar mijn vader en zei toen tegen hem: zeg jij er ook eens wat van je dochter lijkt op een jongen maar nooit trek je je mond open en zeg je er iets over tegen haar....mijn vader begon te lachen laat haar toch zei die dat komt nog wel als je groter is ze is nog maar een kleine meid laat haar toch! nou ja zeg nou wassie helemaal mooi.....mijn moeder die mijn smaak en mijn kledingstijl loopt te beledigen en dan hebben we ook nog eens mijn vader die mij een kleine meid noemt weet ie dan niet dat ik al 17 ben????!! ik voel me beledigt en loop naar buiten....nadia waar ga je naartoe hoor ik mijn moeder roepen ik zeg haar naar buiten en loop dan weg....eenmaal buiten loop ik naar het pleintje bij ons in de buurt ahh ik zie een paar buurjongens voetballen ik loop op ze af en ga meedoen!! het zijn buurjongens van me dus ze zijn me al gewend! sterker nog ze vinden dat ik heel goed kan voetballen voor een meisje! ik vind voetballen wel cool en doe het ook graag!! ik vind het helemaal geweldig als ik een van hun dol heheh dan staan ze allemaal met een gezicht van damm waar heeft die leren voetballen!!
    op dit pleintje kan ik lekker mezelf zijn gewoon achter die bal aanrennen een beetje niksen dat is toch relaxed.....hmmm dat is veel beter dan zo'n feestje waar al die opgemaakte tuthola's met hun asses lopen te shaken....nee bedankt daar doe ik niet aan mee!!
    Na ongeveer een uurtje komt mijn zusje nora naar buiten nadiaaaaaa hoor ik haar roepen je moet komen..... ohh hebben we dat weer!!!!
    ik loop naar huis als ik binnen ben zie ikdie taksita op tafel liggen....ik hoor mijn moeder vanuit de keuken roepen nadia trek hem aan we gaan over een halfuurtje weg, nee mama ik doe hem niet aan weetje hoe warm dat ding is? mijn moeder begint te zuchten:LUISTER eens nadia jij gaat niet zo mee...ze lachen je daar allemaal uit...nou dan ga ikwel niet mompel ik in mezelf, mijn moeder kijkt me boos aan ja dat klopt je gaat niet! saffie jij blijft thuis op je zusje passen en ga ook dan maar koken voor je broers, als je die jurk niet aan wilt doen dan is er voor jou geen leuke avond weggelegd.....mijn moeder zegt het op een manier alsof het een soort straf moet zijn maar ze wilt niet weten hoe opgelucht ik ben dat ik niet mee hoef! ik had toch al geen zin!
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  4. #4
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    ik ga derest van de avond lekker voor de t.v hangen...... mijn zusje zit ergens in een hoekje met haar barbies te spelen! als 1 van mijn broers thuiskomt vraagt ie of er wat te eten is.....ohhh shit ik was het helemaal vergeten ik loop naar de keuken en kijk in de kasten watik kan maken!hmm alles wat in de kast ligt lijkt me iets te ingewikkeld ik ben niet bepaald een keukenprinsen....tjah waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ik pak de telefoon en bestel een pizza!
    als mijn broer een halfuurtje later bestelde pizza op zijn bord ziet begint hij te lachen zozoooo nadiaatje toch wat ben je van plan als je getrouwd bent? ga je dan ook elke dag een pizzaatje bestellen!!! hij en nora beginnen te lachen....ik vond het niet echt grappig nou ik hoef heus niet elke dag pizza te gaan eten hoor er zijn nog genoeg andere dingen die ik kan bestellen......mijn zusje begint nog harder te lachen nordin nordin zegt ze....ik weet hoe ik couscous moet maken mama heeft me dat geleerd.....nordin geeft haar een goedkeurend knipoogje....goed zo jij bent ook echt een prinsjes he!!!!
    en zo gaat het de hele tijd door!!!
    De volgende morgen hoor ik van mijn moeder hoe geweldig het feestje was en de nieuwe roddels....ohh wist je al dat karima gaat trouwen.....waattttttt zeg ik???? trouwen ze is net zo oud als mij!!! mijn moeder kijkt me aan alsof ik het stomste van de hele wereld heb gezegd ja en?zegt ze 17 jaar is een hele volwasse leeftijd hoor nu kan ze nog veel leuke dinge met haar man doen...haar man is 24 ofzo dus ze zijn nog allebei jong dat is leuk toch! ik begin te lachen mama waarom kan ze geen leuke dingen zonder te trouwen ze kan toch ook trouwen als ze wat ouder is!!!! mijn moeder is het er niet mee eens zij vind trouwen het allerbelangrijkste van de wereld en hoe eerder hoe beter!!!!!!!
    na alle roddels te hebben gehoord ga ik naar mijn kamer! ineens gaat mijn telefoon af ik pak hem op......yoyooyoyooooooo? hey nadia met selma wilje vandaag langskomen we krijgen visitie uit amsterdam. ohhh visitie nou jeeahhhh daar had ik nou echt zo zin in!!! maar ik wil mijn beste vriendin niet teleurstellen dus ik zeg dat het goed is en dat ik er over een uurtje ben!
    Selma is echt een leuke meid! ze is het tegenovergestelde van mij zij is wel heel er bezig met haar uiterlijk en wat andere mensen van haar vinden enz maar toch kunnen wij heel goed met elkaar opschieten en dat is omdat wij elkaar respecteren!!! ze is echt lief en grappig!!!!
    selma is mijn enigste vriendin verder heb ik alleen goeie vrienden want met andere meisjes kan ik niet zo goed opschieten ik vind de meesten kapsones hebben en veel eigendunk en vaak zijn ze ook nog eens heel erg nep! dus daarom geen vriendinnen voor mij!!!!
    als ik heb opgehangen ga ik me douchen en aankleden! ik ben snel klaar!! en na ongeveer een halfuurtje sta ik voor de deur bij selma!
    de familie uit amsterdam is er al zo te horen!! ik hoor veel kinderen in de woonkamer!!! selmaa neemt me mee naar binnen....ik groet iedereen en kijk een beetje de kamer rond! ik zie een paar meisjes en een paar jongens spelen met zijn allen en op de bank zitten een paar volwassene ze lijken me allemaal wel aardig! ineens komt er een jongen de kamer binnen hij gaat tegenover mij zitten......wie zal dit zijn!??? een neef van selmaa????!!!!!!!!
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    520
    23-11-2001

    wajow leuk verhaal meid, ik wacht op een vervolg.

    liefs fatima

  6. #6
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    leuk.. ga verder..
    Nadia

  7. #7
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Re: ThA laDY who wants to be A Man!

    Origineel gepost door zinalady
    yo yooo yooooo everybody.....ik ga weer eens aan een nieuw verhaal beginnen, ik weet niet wat voor verhaal het precies gaat worden maar enjoy tijdens het lezen!!!!
    de hoofdrolspeelster in dit verhaal is nadia!
    Ze is 17 jaar en heeft 3 broers en 1 zusje! nou ga het verhaal lezen en leer NADIA KENNEN!!!!
    BYE BYE
    haha deze is leuk tha_lady hier op marokko.nl heet in het echt ook nadia

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  8. #8
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    haha hey beppie truus ja ik weet het.......pas nu ik er bij stil sta denk ik heejjj hahaha......maar jah ik ken nadiaatje zelf ook en ze lijkt dus totaly not op mijn hoofdrolspeelster heheh!!!!!
    beslama
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  9. #9
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door zinalady
    haha hey beppie truus ja ik weet het.......pas nu ik er bij stil sta denk ik heejjj hahaha......maar jah ik ken nadiaatje zelf ook en ze lijkt dus totaly not op mijn hoofdrolspeelster heheh!!!!!
    beslama

    en of ze er niet op lijkt

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  10. #10
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    zinalady ga verder??!!
    Nadia

  11. #11
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    salaam allemaal......
    het spijt me dat ik een tijdje niet verder ben gegaan met het verhaal maar jah als ik eerlijk ben....ik had vakantie en was niet vaak thuis.....dus i'm sorry maar al die daagjes vakantie hebben me wel weer veel op schrijfideeen gebracht dusssssss lees verder zou ik zeggen!!!!!

    EN ohjaaaaa dit verhaal ga ik speciaal aan tha lady (Nadia) opdragen......girl your a good friend.....je bent er altijd voor me......als ik me niet lekker voel of rot over bepaalde dingen dan kan ik zo goed met jou praten en als ik weer eens een gekke aanval heb ( melige bui) dan doe je altijd mee.......dus bij deze your the best....en daarom dit verhaal......de nadia in het verhaal gaat nog veel veranderen.......jajaaaaaa zeword een real echte nadiaaaaaaaatje net zoals jou hahah!!!!!
    Beslama

    Boussa Zinalady
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  12. #12
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    DAMM.......denk ik bijmezelf, wat heeft die jongen toch een uitstraling......maar ik laat niks blijken ik doe gewoon Cool en stoer!!!! Nadia dit is mijn neef samir! Hoi nadia alles goed? hij begon meteen tegen me te praten........wajooooo dacht ik bijmezelf zijn ouders zitten er gewoon bij en hij begint een beetje tegen een wilvreemd meisje te praten, issie gek ofzo? ik schaam me rot en probeer een beetje bot te reageren zodat ie weet dat ie niet verder met mij moet praten! heheh eindelijk na een paar minuutjes begrijpt ie de boodschap en zegt ie niks meer tegen me!!!!! sterker nog hij doet net of ik er net ben, en zo gaat dat derest van de middag hij en nadia en liggen elke minuut dubbel van een grap of iets wat ze een tijd geleden samen hebben meegemaakt.....
    hier zat ik dan....wat was er met me? normaal gesproken kon het me niks schelen of een jongen mij links liet liggen ofniet! Jongens waren nooit belangrijk voor mij geweest.....en waarom vond ik het nu dan wel erg dat Samir niks meer tegen me zei?IK wilde het zelf toch zo graag ik deed toch zo bot tegen hem....wajoooo soms begreep ik mezelf echt niet!
    Na een paar uurtjes vond ik het genoeg en zei tegen Selma: lieverd ik had mijn moeder beloofd om vroeg thuis te komen dus als je het niet erg vind ga ik nu naar huis! Selma kijk me vreemd aan normaal gesproken bleef ik altijd bij haar tot laat in de avond en dan nog belde mijn moeder om te vragen of ik bij selma bleef slapen of dat mijn broer me moest komen halen.....mijn ouders deden daar nooit moeilijk over! dus daarom zei selma ook: nadia waarom......ik weet hoe je moeder is dus kom op is er iets? waarom wil je naar huis?!!! ook dat nog dacht ik bijmezelf waarom vraagt selma dat soort vragen terwijl die Samir er gewoon bij zit.....verwacht ze nu dat ik haar ga vertellen dat ik me niet op mijn gemak voel ofzo....ehm ik voel me ook niet zo lekker dusss daarom snap je...selma begon te lachen ik dacht al waarom is ze zo stil vandaag maar is goed zinaatje ga maar lekker naar huis en lekker in je bedje liggen!!!
    ik nam afscheid van de familie uit amsterdam en gaf Samir een hand en ging toen naar huis!!!!!!
    toen ik buiten liep was ik helemaal in gedachten verzonken...ohhhh watwas deze jongen mooi zeg....hij had zulke mooie ogen en zijn mond....ohhhh ik wist het zeker zo'n mooie jongen zou ik nooit meer van mijn leven zien! en jah hem zou ik ook nooit meer zien dat wist ik zeker! maar ja is ook maar beter ook ik deed zo raar ineens en dat kan natuurlijk niet he.....ik hoor een stoere lady te zijn die niet verlegen word door een of andere Mister die zich zelf te goed voelt.........hmmm Ik weet dat ik dat soort gedachtens alleen maar had ommezelf te troosten......want ik voelde me op dat moment ineens zo leeg....het leek net of die jongen letterlijk en figuurlijk mijn hart had veroverd....
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  13. #13
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    Toen ik thuisbinnen kwam keek mijn moeder me vreemd aan, is er iets? vroeg ze! Ik keek haar weer aan waarom zou er iets moeten zijn? Je bent zo vroeg thuis dat ben ik niet van je gewend heb je ruzie met selma gehad??? nee mama ik voelde me gewoon niet zo lekker dus ik kon beter naar huis gaan dan dat ik daar bleef zitten terwijl ik me niet lekker voel!!! Ik had dit beter niet kunnen zeggen want tijdens het eten kon ik geen hap door me keel krijgen.....en toen wist mijn moeder het zeker...nadia je bent ziek ze begon aan mijn voorhoofd te voelen jahhhh je hebt een beetje koorts yallah ga naar je bed ik kom zo naar boven .......oehhhhh ik ben helemaal niet ziek dacht ik bijmezelf maar maakt niet uit ik ging naar boven!
    En ja daar lag ik dan......het was 8 uur savonds en ik lag in mijn bed!!! Ik had niks tedoen......en doordat ik niks te doen had moest ik de hele tijd weer denken aan die jongen, wat heeft ie toch met me gedaan ik ken hem niet eens!!! Ik bleef maar aan hem denken....die ogen god ik wist niet dat er zulke mooie jongens bestonden! Maar ik moest hem weer uit mijn hoofd halen want ik zou hem nooit meer zien en hij zou me zeker weten niks vinden.....ik ben het aller lelijkste eendje wat er op deze wereld bestaat.....andere zeggen dat ik een mooie meid ben maar dat ik me alleen anders zou moeten kleden en wat make up zou me ook een echte zinaatje maken maar zo zit ik gewoon niet elkaar.....geef mij maar gewoon kleding die lekker ruim zit en gewoon relaxed!!!! waarom al die poespas, voor wat..... neeee zo ben ik niet en zo zal ik ook nooit worden ook!!!!!! zelfs niet voor zo'n mooie jongen!!!!
    Toen ik bijna in slaap viel kreeg ik een smsje....ik las het een beetje met half dichte ogen;
    SALAAM ZINA DJELI IK HOOP DAT JE JE AL WAT BETER VOELT....SLAAP LEKKER EN IK HOOP JE OOIT WEER EENS TE SPREKEN!!
    hmmmmm wat was dat nou weer voor smsje ik keek naar het nummer en zag dat het van selma was....ahhh het was ook een liefe meid ook ze dacht gewoon aan me wat lief.......maar waarom smst ze ik hoop je ooit nog eens te spreken?!!! die meid spreekt me dagelijks.......nou jah ik vraag het haar morgen wel het enigste wat ik nu ff wou was lekker gaan slapen..........
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  14. #14
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    DE volgende dag bleef ik uitslapen.....iedereen thuis was al wakker behalve ik natuurlijk....het was een uur of 1 toen de deurbel ging! Na een paar minuten hoorde ik mijn moeder me roepen, Nadiaaaaaa Selma voor je zied kom je bed uit! Ik hoorde hard gelach vanuit de gang en ik hoorde selma zeggen dat ik een slaapkop was! vanwaar al die drukte dacht ik bijmezelf! Ik liep in mijn afschuwelijke roze pyma die ik van mijn moeder had gehad naar beneden.....toen ik de trap bijna afliep zag ik niet alleen selma...maar ook haar neef en broer en nichtjes.....wajoooo ik schaamde me rot ik draaide me meteen op en ging de trap weer op!!! Nadia hoorde ik selma nog roepen: slaapkop ga je mee naar het strand? watttt strand? Ik ben nog veels te moe selma
    neeee neeeee neeee nadia je gaat mee....oke riep ik vanuit boven ik ga ff douchen en aankleden dan moeten jullie maar op mij wachten!
    Wat bezielde die selma toch ze neemt haar neef en broer zomaar mee naar hiertoe en ik zie er niet uit!! Ze had me ook even kunnen bellen ik was zo boos op haar wat moest die Samir nu wel niet van haar denken....en waarom is die Samir nog niet naar huis gegaan naar Amsterdam Selma heeft me niet verteld dat ze het hele weekend zoude blijven...... Ik was zwaar op mijn teentjes getrapt!
    Ik ging douchen en toen ik voor mijn kledingkast stond had ik voor het eerst in mijn leven dat ik niet wist wat ik aanmoest doen....normaal gesproken pakte ik gewoon wat met mijn ogen dicht soms droeg ik weleens een groene trui met een rode broek ofzo het boeide me allemaal niet....maar nu vond ik alles wat er in mijn kast zat super lelijk!!! Ik ging op mijn bed zitten.....weetje wat ik ga doen dacht ik bijmezelf ik verzin wel dat ik ongesteld ben geworden ofzo dan kan ik dus niet mee.....of nee nog beter ik zeg dat ik veel huiswerk heb ofzo ohh nee dat kan niet want selma zitbij me in deklas dus als ik veel huiswerk zou hebben dan zou zij dat ook moeten hebben.....neee dit keer kwam ik er niet onderuit!Ik trok uiteindelijk maar een spijkerbroek met een zwart shirt aan dat tien maten tegroot was! Ik stopte mijn badpak en handdoek in een tas en ging naar beneden!
    Ze zaten daar allemaal op mij te wachten dus toen ik de woonkamer binnenkwam keek iedereen me aan..... Ik haatte het altijd als ik al die ogen op mij gericht kreeg.....ik had niet graag de aandacht....ewa zied stelletje sloomy's kom we gaan naar het strand zei ik tegen ze.... Samir begon te lachen ohhh dus nu zijn de rollen omgedraaid wij hebben niet op jou zitten wachten maar jou op ons! ze begonnen allemaal te lachen.....ik keek hem heel even snel aan maar ging er verder niet op!
    mijn moeder gaf me nog een tas met lekkere dingen mee......en toen gingen we weg!

    Op het strand was het super druk.
    Zoveel Mensen die allemaal de zon opzoeken en de zee...... ik begreep dat niet echt wat al die mensen hier kwamen doen!
    Ik ging in een hoekje ergens naast Selma liggen met mijn handdoek.......maar voor ik het wist zat ik niet meer in een hoekje maar in het midden tussen selma en Samir! Ik snapte niet wat ie naast me kwam doen! Ik zag selma haar kleding uitdoen...wow wat heeft zij toch een perfect figuurtje....ze had een nieuwe bikini die ze ff moest showen.....Samir zei haar dat ze een hele goeie smaak had en dat die bikini haar heel goed stond! ik voelde een steek van jaloezie! oh shit dacht ik ineens bijmezelf...hoe wou ik mezelf nou gaan omkleden ik had mijn badpak zomaar in mijn tas gedaan en had hem dus niet al aangetrokken....wat ben ik toch voor een dombo!toen Selma eenmaal op haar handdoek lag fluisterde ik in haar oor dat ik mijn badpak nog niet aan had selma begon te lachen haha gekkie...nou een eindje verderop is er een kleedhokje kom we gaan er naartoe! Samir had alles gehoord doordat Selma zo hard praatte......hij begon ook te lachen haha nadia wat heb je al die tijd gedaan toen wij bij jou thuis op je hebben moeten wachten...je bent toch niet toen in slaapgevallen he?!! Ik begon een beetje rood te worden nee hoor zei ik .....maar jah ik dacht waarom alles snel doen als er toch maar een stelletje onbelangrijke mensen op mij zitten te wachten.....gek genoeg vond Samir alles heel grappig wat ik zei en hij moest elke keer lachen!
    Ik ging met selma naar dat kleedhokje en kleedde me om selma zat op me te wachten! Ik was eigelijk nog steeds boos op haar ....... selma waarom zeg je alles gewoon waar je broer en neef bij zijn?? Selma deed net of het niet een serieuze vraag was....ewa nadia het zijn mijn neef en broer maar waarom zouden we voor hun moeten schamen....oh dit was dus waar ik bang voor was selma had helemaal niks in de gaten! Selma ik voel me niet op mijn gemak.....als jij zo doet! ik ken die Samir helemaal niet en jij roept alles maar gewoon in het openbaar waar wij het over hebben..selma keek mij verbaasd aan nadia sinds wanneer doet het jou wat een jongen van jou vind? ben je verliefd ????? neee zeg niet dat het waar is......THA NADIA jij??? ze begon helemaal gek te doen Nadiaatje is verliefd......nadiaatje is verliefd joejeoejeooeoe!! selma doe rustig....en nee ik ben niet verliefd
    maar je vind hem wel leuk dan want anders had je mij allang uitgelachen nadia kom op zeg eerlijk wat vind je van mijn neef?
    Ik wou niet tegen mijn beste vriendin liegen dus zei haar eerlijk dat hij mij een bijzonder gevoel gaf...een gevoel dat ik nog nooit eerder had! selma was heel blij voor me.....nadia had het dan veel eerder gezegd joh! We begonnen allebei te lachen! Selma beloofde me dat ze vanaf nu niet meer zo opvallend alles zou zeggen tegen Samir en dat ze ons wilde koppelen enz.....maar dat wilde ik niet!!!! als er wat tussen ons zou zijn dan zou dat wel vanzelf komen en niet omdat Selma ons koppelt
    Ik had mijn badpak aan en we gingen weer terug naar onze plek!
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  15. #15
    ѕαмιяα

    Reacties
    2.915
    06-08-2002

    hoi hoi

    alles goed ?
    met mij wel , wil je please vandaag nog een vervolg maken het is
    echt een leuk verhaal
    dus ga snel verder
    VERVOLGGGGG
    kusjes van mij