1. #151
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Samira_C Bekijk reactie
    Dag meid,

    Hoe gaat het met je en met je zoontje en natuurlijk je zwangerschap.
    Heb je het al verteld aan je familie, wat waren hun reactie.
    alaikoem salaam,

    El hamdouilah met me zoontje gaat het goed. Alleen de zwangerschap gaat weer wat mis. Heb sinds dondernacht hevige buikpijn. Ben toen vrijdagavond naar de huisartsenpost gegaan en daar werd ik heengezonden naar het ziekenhuis na onderzoek in het bloed, urine & een inwendig onderzoek mocht ik el hamdouilah naar huis.

    Ze weten nog niet waar het aan ligt moest een belafspraak maken voor de uitslag de urine en bloed waren overigens goed. Moet nu veel rust houden ens. maar ja dat gaat niet al te gemakkelijk met zo'n kleintje. Verder vond de arts-assistent het '' wel leuk '' om te vertellen dat er wel meer vrouwen met zulke klachten komen en dat het 9 van de 10 x uitkomt op een miskraam. Dus dat geeft me nog meer vertrouwen ( maar niet heus )

    En verder heb ik het tegen bepaalde personen uit ons familie verteld zoals tegen zijn ouders en mijn ouders. En die vonden het wel al te snel gaan en ze schrokken er best wel van. Maar waren natuurlijk heel blij. En wenste het allerbeste toe.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  2. #152
    Gelukkig getrouwd

    Reacties
    6.706
    12-08-2003

    Citaat Geplaatst door Oumaima_rose Bekijk reactie
    alaikoem salaam,

    El hamdouilah met me zoontje gaat het goed. Alleen de zwangerschap gaat weer wat mis. Heb sinds dondernacht hevige buikpijn. Ben toen vrijdagavond naar de huisartsenpost gegaan en daar werd ik heengezonden naar het ziekenhuis na onderzoek in het bloed, urine & een inwendig onderzoek mocht ik el hamdouilah naar huis.

    Ze weten nog niet waar het aan ligt moest een belafspraak maken voor de uitslag de urine en bloed waren overigens goed. Moet nu veel rust houden ens. maar ja dat gaat niet al te gemakkelijk met zo'n kleintje. Verder vond de arts-assistent het '' wel leuk '' om te vertellen dat er wel meer vrouwen met zulke klachten komen en dat het 9 van de 10 x uitkomt op een miskraam. Dus dat geeft me nog meer vertrouwen ( maar niet heus )

    En verder heb ik het tegen bepaalde personen uit ons familie verteld zoals tegen zijn ouders en mijn ouders. En die vonden het wel al te snel gaan en ze schrokken er best wel van. Maar waren natuurlijk heel blij. En wenste het allerbeste toe.

    Oumaima_rose
    Inshallah is er niets aan de hand. Rust goed uit ( al zal het moeilijk gaan met je kleintje)
    Gezegend met twee prachtige dochters:love

  3. #153
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Samira_C Bekijk reactie
    Inshallah is er niets aan de hand. Rust goed uit ( al zal het moeilijk gaan met je kleintje)
    alaikoem salaam,

    Inchae'allah amien. Daarbij ik vast ook. Dus dubbelop.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    13
    21-09-2007

    Pff ik zou gek worden moest het mij overkomen net na de bevalling, maar ja, da moet je eventjes bezinken. Aan de andere kant, na een tijdje ga je terug naar een kindje verlangen hoor. Mijn kleintje is nu 1 jaar geworden, en ik zou het nie erg vinden moest ik nu terug zwanger zijn. Dus wie weet dat je er over 9 maanden anders over denkt. Het is gewoon omdat je net bevallen bent en dat het allemaal zo fresh in je geheugen zit allemaal. Maar na een tijdje gaat da echt weg.

    Waarom kunnen de mannen eigenlijk geen condoom gebruiken? Wij moeten alsmaar pillen blijven slikken en zij dan? De minipil, spiraal, enzo. kunnen in sommige gevallen onbetrouwbaar zijn hoor, heb ik al veel gehoord. Als je borstvoeding wil geven, vind ik dat de man maar een condoom moet gebruiken, da's het veiligste voor je kind ook! En ik weet het, de meeste mannen willen dat niet, maar het is of dat, of geen sex

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    13
    21-09-2007

    Ik las net over je hevige buikpijn, insha'allah dat alles goed gaat. Probeer het rustig aan te doen, ook al is dat niet zo makkelijk met een kleintje. En ja dokters zijn echt heel ongevoelig op dat vlak, is ook omdat ze dat zoveel zien in hun carriere dat zij er geen erg in hebben om zo te doen.
    Alles gebeurt voor een reden, je moet het hoe dan ook altijd positief proberen te zien en hamdullilah zeggen.

    Veel sterkte meisje!

  6. #156
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mtiwia81 Bekijk reactie
    Pff ik zou gek worden moest het mij overkomen net na de bevalling, maar ja, da moet je eventjes bezinken. Aan de andere kant, na een tijdje ga je terug naar een kindje verlangen hoor. Mijn kleintje is nu 1 jaar geworden, en ik zou het nie erg vinden moest ik nu terug zwanger zijn. Dus wie weet dat je er over 9 maanden anders over denkt. Het is gewoon omdat je net bevallen bent en dat het allemaal zo fresh in je geheugen zit allemaal. Maar na een tijdje gaat da echt weg.

    Waarom kunnen de mannen eigenlijk geen condoom gebruiken? Wij moeten alsmaar pillen blijven slikken en zij dan? De minipil, spiraal, enzo. kunnen in sommige gevallen onbetrouwbaar zijn hoor, heb ik al veel gehoord. Als je borstvoeding wil geven, vind ik dat de man maar een condoom moet gebruiken, da's het veiligste voor je kind ook! En ik weet het, de meeste mannen willen dat niet, maar het is of dat, of geen sex
    alaikoem salaam,

    Nou de mijne wilde dus absoluut niet zonder condoom doen. Omdat zijn zus precies hetzelfde is overkomen. Maar haar dochtertje was toen net 2 geworden. Dus het viel wel mee.

    Maar aangezien ik een knip had gehad deed het wel wat pijn met condoom omdat het best ruw is. Dus na een aantal dagen hadden we het gewoon zonder geprobeerden dat ging wel wat beter. En het mocht gelijk raak zijn.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  7. #157
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mtiwia81 Bekijk reactie
    Ik las net over je hevige buikpijn, insha'allah dat alles goed gaat. Probeer het rustig aan te doen, ook al is dat niet zo makkelijk met een kleintje. En ja dokters zijn echt heel ongevoelig op dat vlak, is ook omdat ze dat zoveel zien in hun carriere dat zij er geen erg in hebben om zo te doen.
    Alles gebeurt voor een reden, je moet het hoe dan ook altijd positief proberen te zien en hamdullilah zeggen.

    Veel sterkte meisje!
    alaikoem salaam,

    Yep's meestal zijn het nog onervaren personen op dat gebied. Maar jah el hamdouilah. En choukran.

    ouamaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  8. #158
    MVC Lid

    Reacties
    13
    21-09-2007

    Hellookes,

    Wat erg voor je dat het pijn deed met die condoom en al. Ik heb ook een knip gehad, maar hamdullilah die was goed genezen. Ik had na de bevalling zo'n bang voor dat eerste sexueel contact weer, maar dat viel allemaal wel goed mee. Ik had echt zo'n gevoel dat alles daar beneden zo beschadigd was dat het nooit meer goed zou komen op sexueel vlak. En je hoort natuurlijk altijd verhalen van vrouwen die er jaren last van hebben enzo. Ach ja, weet nog in het begin na de bevalling dat ik nooit meer kinderen wou. Had ook een zware bevalling, en die knip had ik echt gevoeld, die verdoving was helemaal nog niet ingewerkt enzo.. geen epidurale gedaan, mohiem het was een hel
    Maar nu mijn kleintje zo zelfstandig begint te worden, gisteren heeft ze haar eerste echte stapjes gedaan en ik was zo blij voor haar. Het lijkt nu wel of ze me niet meer nodig heeft, en dan begin ik weer zo stilletjes te verlangen naar zo'n klein babietje Uiteindelijk heb je het er allemaal wel voor over hoor, al die pijn en die kleine ongemakken, het is het allemaal waard. Als ze mama roepen, en je kleine kusjes geven, da's echt het beste gevoel dat er bestaat!

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    13
    21-09-2007

    Dat je voor een tijdje niet ongesteld wordt, is normaal hoor. Dat kan te maken hebben door de borstvoeding die je geeft. Maar ja automatisch gaan we dan panikeren dat we zwanger zijn hé

  10. #160
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mtiwia81 Bekijk reactie
    Hellookes,

    Wat erg voor je dat het pijn deed met die condoom en al. Ik heb ook een knip gehad, maar hamdullilah die was goed genezen. Ik had na de bevalling zo'n bang voor dat eerste sexueel contact weer, maar dat viel allemaal wel goed mee. Ik had echt zo'n gevoel dat alles daar beneden zo beschadigd was dat het nooit meer goed zou komen op sexueel vlak. En je hoort natuurlijk altijd verhalen van vrouwen die er jaren last van hebben enzo. Ach ja, weet nog in het begin na de bevalling dat ik nooit meer kinderen wou. Had ook een zware bevalling, en die knip had ik echt gevoeld, die verdoving was helemaal nog niet ingewerkt enzo.. geen epidurale gedaan, mohiem het was een hel
    Maar nu mijn kleintje zo zelfstandig begint te worden, gisteren heeft ze haar eerste echte stapjes gedaan en ik was zo blij voor haar. Het lijkt nu wel of ze me niet meer nodig heeft, en dan begin ik weer zo stilletjes te verlangen naar zo'n klein babietje Uiteindelijk heb je het er allemaal wel voor over hoor, al die pijn en die kleine ongemakken, het is het allemaal waard. Als ze mama roepen, en je kleine kusjes geven, da's echt het beste gevoel dat er bestaat!
    alaikoem salaam,

    Juist ja, en nog niet eens volkomen genezen daaronder en nu alweer zwanger. En inderdaad hoor de meeste vrouwen erover dat ze altijd wel pijn blijven houden. Zo me schoonzusje bijv. die is 11 maanden geleden bevallen. En tijdens het sexueel contact heeft ze er nog steeds last van. Ook jeuk.

    En zo lief, hoeveel maandjes is ze? Want die kleine van me schoonzusje is ook net een paar weekjes aan het lopen. En nu ze het wat beter kan zie je haar echt met haar knietjes naar boven en van die boerenstappen zetten echt lachen.

    oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  11. #161
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Samia2007 Bekijk reactie
    Oemaima Rose mabroek me je zwangerschap Allah i kemel bigair inshaALlah
    Probeer rustig aan te doen. Ik weet dat het best zwaar is want ik werd zwanger toen mijn zoontje 4 maanden was. Ik ben wel bewust zwanger geworden omdat ik het wel leuk vind dat mijn kind een maatje in huis zou hebben. nu is mijn 2e kind al 8 maanden en het valt reuze mee. ik had gedacht dat het zwaarder zou zijn maar het gaat alhamdolillah goed. Het is in het begin moeilijk om een ritme te krijgen in de verzorging van de kids. Maar na verloop van tijd gaat alles vanzelf.
    Ik slik ook cerazette omdat ik nog borstvoeding geef. Die pil jaagt mij echt angst aan want een paar weken terug dacht ik dat ik zwanger was. had last van misselijkheid en preciese zwangerschapsverschijnselen ik heb tot 2 keer toe tetest en was negatief , dat was wel een opluchting maar ik vertrouw die pil echt niet. Het is wel raar wat ik ben na de bevalling ook niet meer ongesteld geweest.
    alaikoem salaam,

    Inchae'allah amien.

    Maar wat erg? Heb je dit al met je huisarts besproken. Het kan zo zijn dat je ongesteldheid eff wegblijft maar zolang? Ik weet niet of dat wel een goed teken is. Als ik jou was zou ik toch eff langs gaan bij de huisarts ( mocht je dit nog niet gedaan hebben ). Inchae'allah is het niks ergs. En als ik jou was zou ik echter stoppen met die pil als je voorlopig nog niet meer kinderen wil. Of gebruik een voorbehoedsmiddel.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  12. #162
    In Hart en Nieren.

    Reacties
    1.339
    29-05-2007

    Leuk voor je eerste kindje...
    Gelukkig getrouwd met de Pen.

    Mama van Lamyae en rond 16-10-2008 inshaAllah van een nieuw wondertje.

  13. #163
    MVC Lid

    Reacties
    100
    25-05-2005

    Dames,

    Als je de pil slikt en je geeft borstvoeding dan is de kans 90% of meer dat je gewoon zwanger wordt, aangezien borstvoeding de werking van de pil vermindert.

    dus of je gebruikt de pil en geeft geen borstvoeding of je geeft borstvoeding en gebruikt een andere vorm van anticonceptie zoals condooms.

  14. #164
    pannenbrigade

    Reacties
    13.679
    08-12-2004

    dames ik gebruik ook de cerazette, en nu ben ik gestopt met deze pil omdat ik wil overgaan op een normale pil...en nu komt het ik ben al 9 dagen gestopt met de cerazette..en ik dacht laat ik eerst ongi worden voordat ik aan een nieuwe soort pil begin..maar ik ben nog steeds niet ongi DUSSSSS

    zou het? kan het? wat denken jullie
    Maar op deze Dag zullen de gelovigen de ongelovigen uitlachen.’ Wanneer zij door de bestraffing van alle kanten worden omgeven en het lachen hen is ontgaan.

    Terwijl de gelovigen in uiterste rust en kalmte verkeren. ‘Op rustbanken kijken zij toe’ naar het Aangezicht van Allah en datgene wat Hij aan genietingen voor hen heeft klaargemaakt.

  15. #165
    Gecompliceerd

    Reacties
    5.903
    21-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door trisinti Bekijk reactie
    dames ik gebruik ook de cerazette, en nu ben ik gestopt met deze pil omdat ik wil overgaan op een normale pil...en nu komt het ik ben al 9 dagen gestopt met de cerazette..en ik dacht laat ik eerst ongi worden voordat ik aan een nieuwe soort pil begin..maar ik ben nog steeds niet ongi DUSSSSS

    zou het? kan het? wat denken jullie