1. #136
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door VoteForKerry! Bekijk reactie
    Ik begrijp dat je dit heftig vind....koelchi mektab maar toch..
    Ik werd ook op een gegeven moment niet ongesteld en schrok me kapot...maar ik werd gelukkig toch (later dan normaal) ongesteld. Ik moet zeggen dat we beide erg opgelucht waren. Het is gewoon nog te vroeg.
    alaikoem salaam,

    Ik kan het begrijpen. Dan heb je echter geluk gehad.

    oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  2. #137
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door imaane911 Bekijk reactie
    Koelshi mektab



    maar wil je egt heel veel sterkte wensen
    alaikoem salaam,

    Choukran,

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  3. #138
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door badparel Bekijk reactie
    Ik vertrouw geen enkele andere manier meer! Straks trekken er zes kinderen aan mijn benen!



    InshaAllah, jij ook mebrouk meid, komt allemaal goed inshaAllah, het zal wel even moeilijk zijn, maar we komen er inshaALlah wel doorheen!

    Ja ik ga er eens goed navraag over doen, maar lees mijn bovenstaande reactie eens, dan begrijp je het misschien meer.
    alaikoem salaam,

    Inchaeállah amien. En ik begrijp het nu. Maar wat je maar kan geven al is het maar 1 week of een paar voedingen ervan en het loopt terug dan jah kan jij er natuurlijk weinig tot niks aan doen. En dan zal je daar in het hiernamaals niet op aangekeken worden toch?

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  4. #139
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ilhampje Bekijk reactie
    Dames gebruik zolang je borstvoeding geeft de condoom! Zo heb ik het gedaan ken genoeg verhalen van vrouwen die zwanger worden door cerazette...
    alaikoem salaam,

    Wist niet veel over die stomme pil. Volgens de huisarts was het wel betrouwbaar zolang ik maar volledige borstvoeding gaf.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  5. #140
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door cherinaa Bekijk reactie
    das inderdaad schrikken. maar koulshi is elmaktab.
    ik ben ook meteen na mijn bevalling zwanger geraakt, maar bij is het uitgemond op een miskraam. ik werd na mijn bevalling ook helemaal niet ongi, ik wijtte dat aan de bevalling. tot ik op een dag erge pijn kreeg en toen ik naar de wc ging viel het eruit. ik schrok me ook een hoedje, had niet gedacht dat ik zwanger zou zijn. ik stond echt tien minuten te staren. voor het tot me doordrong. maar bij mij had de vk wel gewaarschuwd dat de eerste strip en de halve tweede strip niet veilig zou zijn. ze adviseerde een condoom. maar mijn man wilde geen condoom, en zei dat het wel niet zo snel zou gebeuren. toen ik het hem verteld schrok hij echt.
    alaikoem salaam,

    Een miskraam is echt een nare ervaring! Ik heb het zelf ook meegemaakt net voor ik weer zwanger werd. En soms heb je wel dat ze eigenwijs zijn die mannen. Ik zou dan gewoonweg weigeren.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  6. #141
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door trisinti Bekijk reactie
    ooh my god!! ben ook aan deze pil en heb tot nu toe maar een keer gemenstrueerd..maar dat schijnt normaal te zijn met deze pil..je hebt geen stopweek..jullie maken me bang!!
    alaikoem salaam,

    Ik zou maar echt uitkijken als ik jou was wallah voor je het weet is het raak. En inderdaad doordat je geen stopweek hebt raak je het helemaal kwijt je weet niet wanneer je menstruatie doorgaat etc.

    Als ik jou was zou ik naast die pil toch maar een voorbehoedsmiddel gaan gebruiken.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  7. #142
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door missyzin Bekijk reactie
    Als je eigelijk zo kijkt is het super handig als je gelijk een kleine derbij krijgt je hebt alle spullen in huis voor de baby ( niet alle dan) je blijft sowiso al thuis voor de kleine, het wordt een zware tijd maar zodra ze groot zijn heb je er alleen maar voordelen mee..

    Mijn broer en ik schelen ook 1 jaartje we leken net een tweeling vroeger..!!
    alaikoem salaam,

    ahaha, moet nog ervaren. Tussen me zusje en mij zit ook 1 jaar & 9 dagen volgens me mam ging het wel naar wens we waren over het algemeen wel rustige baby's. Maar als er 1 van de 2 ziek was volgde de ander en dan waren het rampdagen. En zo kan ik nog wel wat negatieve kanten opnoemen.

    Ik kijk ernaar uit wanneer ze wat groter zijn inchaeállah. ( maar eerst deze klus klaren )

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  8. #143
    MVC Premium

    Reacties
    9.523
    03-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Mabrouk, ik wist het wel

  9. #144
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door rbattiiaa Bekijk reactie
    Wouww soebhana allah dat is puur elmaktab.. schuif je twijfels opzij en geniet van je wondertje

    Wat betreft voorbehoedspillen.. ik lees maar weining over condooms. Ik heb na mijn bevalling dus dan ook voor een condoom gekozen ipv die pil troep het is niet eens gezond voor jezelf laatstaan voor je kindje..
    alaikoem salaam,

    Daar heb je inderdaad gelijk in. Denk dat condoom ook de best optie is.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  10. #145
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hallo1981 Bekijk reactie
    Gefeliciteerd meid!

    Bij 2 nichten en 1 tante van mij is dit ook gebeurd en het is helemaal goedgekomen. Het is mekteb.

    Alleen je had bij de eerste strip een condoom moeten gebruiken en dan pas alleen die pil. Dit geld overigens voor de meeste pillen. Want dan pas zijn ze betrouwbaar.
    alaikoem salaam,

    Dankje, & Juist jah jij schud me pas wakker daar zit dus me fout. Toen ik ben begonnen met de pil was het denk na 3 dagen ofso al raak.

    Ach jah el mektab.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  11. #146
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Insania Bekijk reactie
    Mabrouk, ik wist het wel
    alaikoem salaam,

    ahahahaha jij was de eerste. allah ie barkfiem lieverd. 3akwa e3liem inchae'allah dat je nog meer van die schatjes krijgt als die je nu hebt.

    oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  12. #147
    MVC Premium

    Reacties
    9.523
    03-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Oumaima_rose Bekijk reactie
    alaikoem salaam,

    ahahahaha jij was de eerste. allah ie barkfiem lieverd. 3akwa e3liem inchae'allah dat je nog meer van die schatjes krijgt als die je nu hebt.

    oumaima_rose
    Jaaaa

    TnQ lieverd, insha-Allah zal je een makkelijke zwangerschap krijgen.


  13. #148
    --------

    Reacties
    1.563
    30-03-2007

    Citaat Geplaatst door Oumaima_rose Bekijk reactie
    alaikoem salaam,

    Dit was ook bij mij het geval. Maar dan met de pil ( cerazette ). Maar is marvelon ook een minipil heb er nog nooit van gehoord. En als je een normale pil slikt schijnt dat slecht te zijn voor je baby omdat het hormonen binnen krijgt die de baby eigenlijk niet binnen hoort te krijgen toch? Althans dit is mij gezegd toen ik vroeg of ik de pil kon doorslikken die ik voor me zwangerschap slikte ( microgynon 30 )

    Oumaima_rose
    ja dat klopt ook. De pil is heel veel hormonen omdat je het oraal inneemt is er veel nodig voordat het in de baarmoeder komt waar het hoort. Maar je kunt ook een hormoonspiraal laten plaatsten, dat heb ik gedaan. Dat is wel pijnlijk (dat plaatsen en verwijderen ook) en ik kreeg er zelf heel lange periodes van dus daarom doe ik die niet meer. Maar op zich krijg je veel minder hormonen binnen dus mag het met borstvoeding en het is heel betrouwbaar. Je schijnt trouwen ook nog een of andere ring met hormonen te hebben die je 1x in de maand zelf moet inbrengen. Maar die ken ik zelf niet. Nuvaring heet het geloof ik. Maar als ik jou was zou ik gewoon aan de dokter vragen wat er allemaal voor mogelijkheden zijn.

  14. #149
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Insania Bekijk reactie
    Jaaaa

    TnQ lieverd, insha-Allah zal je een makkelijke zwangerschap krijgen.

    alaikoem salaam,

    ahahaha, You're welcome schat. Inchae'allah Amien.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  15. #150
    Gelukkig getrouwd

    Reacties
    6.706
    12-08-2003

    Dag meid,

    Hoe gaat het met je en met je zoontje en natuurlijk je zwangerschap.
    Heb je het al verteld aan je familie, wat waren hun reactie.
    Gezegend met twee prachtige dochters:love