1. #121
    Verbannen

    Reacties
    17.690
    01-08-2007

    Citaat Geplaatst door boug85 Bekijk reactie
    Bij pabo kun je die extraatjes bestellen.. die waar ik het over heb is gewoon standaard
    ja indd beter dan in de winkel..
    Jah zeker beter dan de winkel die schaamte no thanks

  2. #122
    kindvrouwtje

    Reacties
    11.759
    16-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door rbattiiaa Bekijk reactie
    Wouww soebhana allah dat is puur elmaktab.. schuif je twijfels opzij en geniet van je wondertje

    Wat betreft voorbehoedspillen.. ik lees maar weining over condooms. Ik heb na mijn bevalling dus dan ook voor een condoom gekozen ipv die pil troep het is niet eens gezond voor jezelf laatstaan voor je kindje..

    zo ga ik het ook doen insallah.

    Ik zla nu alvast gaan bestellen

  3. #123
    Verbannen

    Reacties
    17.690
    01-08-2007

    Citaat Geplaatst door doenja_18 Bekijk reactie
    miss LL.... PABO moet jou echt gaan beginnen met BETALEN!! voor alle reclame die je voor ze maakt...

    elke keer kom ik pabo tegen je in je reacties ergens
    Meen je dat echt ik besef het niet eens, maar pabo is echt goed man zeker de pakketjes die je thuis krijgt zo discreet man

  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    3.318
    25-04-2002

    Citaat Geplaatst door boug85 Bekijk reactie
    haal ze bij de wehkamp.. voor €80 heb je er echt heeel veel!!!

    wel grappig zeg

  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    3.318
    25-04-2002

    Citaat Geplaatst door MissLoulou Bekijk reactie
    Meen je dat echt ik besef het niet eens, maar pabo is echt goed man zeker de pakketjes die je thuis krijgt zo discreet man
    Dacht altijd dat pabo meer een vieze seks-shop voor seks-speeltjes en gewaagde items was, maar blijkbaar moet ik daar maar gauw eens een klantenkaart laten maken

  6. #126
    --------

    Reacties
    1.563
    30-03-2007

    Als je bortvoeding geeft kun je geen pil slikken dat is slecht voor je baby. Ik heb zelf een hormoonspiraal laten plaatsten. Heel betrouwbaar en veel minder hormonen die je binnenkrijgt.

  7. #127
    Verbannen

    Reacties
    17.690
    01-08-2007

    Citaat Geplaatst door chemicha Bekijk reactie
    Dacht altijd dat pabo meer een vieze seks-shop voor seks-speeltjes en gewaagde items was, maar blijkbaar moet ik daar maar gauw eens een klantenkaart laten maken
    Nee zo vies zijn ze niet hoor, dat dacht ik ook altijd maar dus echt niet, ze hebben voor ieder wel wat.
    EN je krijgt het pakje zo discreet dat zelfs als de postbode het bij je buren laat de buren echt niet weten wat het is

  8. #128
    MVC Lid

    Reacties
    3.318
    25-04-2002

    Citaat Geplaatst door MissLoulou Bekijk reactie
    Nee zo vies zijn ze niet hoor, dat dacht ik ook altijd maar dus echt niet, ze hebben voor ieder wel wat.
    EN je krijgt het pakje zo discreet dat zelfs als de postbode het bij je buren laat de buren echt niet weten wat het is
    misschien komt het van die huis-aan-huis foldertjes die we soms van hun krijgen.

  9. #129
    --------

    Reacties
    1.563
    30-03-2007

    Citaat Geplaatst door MissLoulou Bekijk reactie
    Nee zo vies zijn ze niet hoor, dat dacht ik ook altijd maar dus echt niet, ze hebben voor ieder wel wat.
    EN je krijgt het pakje zo discreet dat zelfs als de postbode het bij je buren laat de buren echt niet weten wat het is
    Ik haat de Pabo, als je 1 keer iets besteld wordt je daarna overladen met reclamefolders over sexspeeltjes, vieze video's en daar staan allemaal plaatjes op die ik niet wil zien. Dan stuur ik mijn man wel om condooms als we ze nodig hebben hoor. Bovendien wil ik zulke bedrijven ook NIET ondersteunen in hun activiteiten.

  10. #130
    I love Manal

    Reacties
    3.011
    01-02-2005

    Citaat Geplaatst door sihamkleuter Bekijk reactie
    zo ga ik het ook doen insallah.

    Ik zla nu alvast gaan bestellen

  11. #131
    MVC Lid

    Reacties
    1.815
    07-04-2003

    Ik gebruikte ook condoom en nog steeds, ik werd ook ziek van die pil.
    en nu gewoon kopen ==>eens in zoveel tijd ga ik langs de LIDEL en ja met mijn rode gezicht bij de kassa met de hoop dat het een NLse cassiere is!
    pff maar het is veel beter dan een pil, en je man geniet langer van je en jij ook natuurlijk.
    nadeel:schaam me rot als ik het moet halen, mijn man helemaal erg die wil het nooit zelf gaan halen, (ik moet het zelf regelen zegt ie)
    De Profeet heeft gezegd

    Voorzeker, de geleerden zijn de erfgenamen van de profeten. En voorzeker, de profeten laten geen dinars noch dirhams als erfenis achter. Eerder, zij laten alleen kennis achter als erfenis. Dus een ieder die het vasthoudt (de kennis), heeft dan een groot aandeel (van de erfen

  12. #132
    MVC Lid

    Reacties
    1.815
    07-04-2003

    Citaat Geplaatst door Hafsah_2u Bekijk reactie
    Ik haat de Pabo, als je 1 keer iets besteld wordt je daarna overladen met reclamefolders over sexspeeltjes, vieze video's en daar staan allemaal plaatjes op die ik niet wil zien. Dan stuur ik mijn man wel om condooms als we ze nodig hebben hoor. Bovendien wil ik zulke bedrijven ook NIET ondersteunen in hun activiteiten.
    gewoon vroeg naar de LIDEL dan slapen alle marokanen nog
    De Profeet heeft gezegd

    Voorzeker, de geleerden zijn de erfgenamen van de profeten. En voorzeker, de profeten laten geen dinars noch dirhams als erfenis achter. Eerder, zij laten alleen kennis achter als erfenis. Dus een ieder die het vasthoudt (de kennis), heeft dan een groot aandeel (van de erfen

  13. #133
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door eva2 Bekijk reactie
    ik heb ook de (die ik altijd al slik) pil (marvelon) geslikt tijdens de periode dat ik borstvoeding gaf en geen problemen met teruglopen gehad omdat ik veel melk had alhamdoellilah!
    alaikoem salaam,

    Dit was ook bij mij het geval. Maar dan met de pil ( cerazette ). Maar is marvelon ook een minipil heb er nog nooit van gehoord. En als je een normale pil slikt schijnt dat slecht te zijn voor je baby omdat het hormonen binnen krijgt die de baby eigenlijk niet binnen hoort te krijgen toch? Althans dit is mij gezegd toen ik vroeg of ik de pil kon doorslikken die ik voor me zwangerschap slikte ( microgynon 30 )

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  14. #134
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Lila_ Bekijk reactie
    Het is voorbestemd, moge Allah swt je een voorspoedige zwangerschap geven..
    alaikoem salaam,

    Choukran Inchae'Allah amien.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  15. #135
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LellaManel Bekijk reactie
    HAHAHAHAHA lekker voor je
    alaikoem salaam,

    Ben er anders heel blij mee.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤