1. #91
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door maysa84 Bekijk reactie
    Ohww wat leuk.. wat maakt het uit .. vroeg of laat zul je toch een tweede kind nemen...

    Gefeliciteerd


    Moge Allah swt je een gezonde kind schenken..

    geniet ervann..

    alaikoem salaam,

    Choukran, & Dat is waar. Inchae'allah amien.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  2. #92
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door insaan_3aadi Bekijk reactie


    ik heb 3 bedjes, zit 1,5 en 2 jaar tusse kids, druk maar gezellig hmdl
    alaikoem salaam,

    ahahaha, ewa mli7. Zie het al voor me.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  3. #93
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door kindly_mom Bekijk reactie
    Als eerst wil ik je feliciteren met de geboorte van Marouan geniet van je kleine prinsje, en tegelijkertijd met je wonder in je buik.. Probeer het even rustig tot je te laten komen. Voor je het weet ben je zo aan het idee gewend, en kun je de hele wereld aan!

    Geniet van je zwangerschap!
    alaikoem salaam,

    Choukran Inchae'Allah Amien.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  4. #94
    MVC Premium

    Reacties
    4.473
    21-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ik heb ook de (die ik altijd al slik) pil (marvelon) geslikt tijdens de periode dat ik borstvoeding gaf en geen problemen met teruglopen gehad omdat ik veel melk had alhamdoellilah!

  5. #95
    ----

    Reacties
    9.557
    12-08-2002

    Citaat Geplaatst door badparel Bekijk reactie
    Dit is mij dus ook overkomen, heb een kleintje die morgen inshaAllah één jaar word, en was helemaal niet meer van plan om weer kinderen te krijgen, ik heb er namelijk al vier tbarkeAllah, en gebruikte dus oook die shitpil, na ongeveer zeven maanden was het weer raak, ik was eerst helemaal in paniek maar langzamerhand is dat toch allemaal goed gekomen.


    Ik zit er nu zelfs over te denken om na de bevalling helemaal geen bv te geven, omdat ik die pil echt niet meer wil gebruiken!
    Oh jee, nee probeer wel bv te geven joh. Zonde anders.... je kan even met je arts overleggen wat hij vindt van de gewone pil. Mijn bv werd echt niet minder namelijk...

  6. #96
    ----

    Reacties
    9.557
    12-08-2002

    Citaat Geplaatst door nassima 81 Bekijk reactie
    ik heb gehoort dat als je weer met de pil begint naar je zwangerschap dat hij de eerste maand niet 100% betrouwbaar is en na je zwangerschap ben je heel vruchtbaar. dus we moeten gewoon voorzichtig doen.
    Overleg dit met je huisarts. Je moet of een menstruatie afwachten of beginnen met slikken en dan duurt het xxx dagen voordat je veilig bent (check met huisarts).

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    1.776
    02-06-2006

    Het is voorbestemd, moge Allah swt je een voorspoedige zwangerschap geven..

  8. #98
    MVC Premium

    Reacties
    1.332
    28-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik begrijp dat je dit heftig vind....koelchi mektab maar toch..
    Ik werd ook op een gegeven moment niet ongesteld en schrok me kapot...maar ik werd gelukkig toch (later dan normaal) ongesteld. Ik moet zeggen dat we beide erg opgelucht waren. Het is gewoon nog te vroeg.

  9. #99
    ®Mvc Elite ©

    Reacties
    12.434
    03-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marisah Bekijk reactie
    Oh jee, nee probeer wel bv te geven joh. Zonde anders.... je kan even met je arts overleggen wat hij vindt van de gewone pil. Mijn bv werd echt niet minder namelijk...
    Weet je wat het is, ik heb al zo weinig melk, en door die andere pil loopt het helemaal terug, dus het heeft geen zin
    Citaat Geplaatst door Samee7a Bekijk reactie
    Kroontje is voor mensen met geen leven. Die elke dag dat ze lid zijn hebben aangemeld. Elke uur van de dag loyaal zijn gebleven aan de site.

    @ *****, no offence.

  10. #100
    *Binnenkort Offline*

    Reacties
    7.063
    28-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Koelshi mektab



    maar wil je egt heel veel sterkte wensen


    En voor hem, die zijn vertrouwen in Allah stelt, is Allah toereikend.[65:3]



    gedenk de dood.... Allahi rahmoe youssef http://www.condoleance.nl/register.php

  11. #101
    ®Mvc Elite ©

    Reacties
    12.434
    03-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Oem_Ayoub Bekijk reactie
    Dat zou toch zonde zijn.Er zijn andere manieren om niet zwanger te raken.


    Ik zelf heb geen minipil gebruikt tijdens borstvoeding wa alhamdoelillah en mijn menstuatie was gewoon weggebleven.
    Ik vertrouw geen enkele andere manier meer! Straks trekken er zes kinderen aan mijn benen!

    Citaat Geplaatst door Oumaima_rose Bekijk reactie
    alaikoem salaam,

    Gefeliciteerd. En nog vele jaren inchae'allah. Maar el hamdouilah is die kleine van je al 1 jaar dan begint het meestal dat ze alles uit de kasten trappen en alles willen ontdekken. Lijkt me ook heel moeilijk voor je.

    En dat is inderdaad een optie. Maar ik heb ergens gehoord dat het haram is om je kind geen bv te geven? En dat je in het hiernamaals op word aangekeken?!? Weet niet of dit klopt!

    Oumaima_rose
    InshaAllah, jij ook mebrouk meid, komt allemaal goed inshaAllah, het zal wel even moeilijk zijn, maar we komen er inshaALlah wel doorheen!

    Ja ik ga er eens goed navraag over doen, maar lees mijn bovenstaande reactie eens, dan begrijp je het misschien meer.
    Citaat Geplaatst door Samee7a Bekijk reactie
    Kroontje is voor mensen met geen leven. Die elke dag dat ze lid zijn hebben aangemeld. Elke uur van de dag loyaal zijn gebleven aan de site.

    @ *****, no offence.

  12. #102
    Gelukkig getrouwd

    Reacties
    6.706
    12-08-2003

    Citaat Geplaatst door badparel;37433543[B
    ]Ik vertrouw geen enkele andere manier meer! Straks trekken er zes kinderen aan mijn benen[/B]!



    InshaAllah, jij ook mebrouk meid, komt allemaal goed inshaAllah, het zal wel even moeilijk zijn, maar we komen er inshaALlah wel doorheen!

    Ja ik ga er eens goed navraag over doen, maar lees mijn bovenstaande reactie eens, dan begrijp je het misschien meer.
    Gezegend met twee prachtige dochters:love

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    2.819
    08-06-2002

    Dames gebruik zolang je borstvoeding geeft de condoom! Zo heb ik het gedaan ken genoeg verhalen van vrouwen die zwanger worden door cerazette...
    Groene poentjes zijn welkom....

    'Assa n takrahoena shayan wa hoewa ghairoen lakoem'

  14. #104
    gelukkige mama

    Reacties
    16.655
    22-02-2006

    das inderdaad schrikken. maar koulshi is elmaktab.
    ik ben ook meteen na mijn bevalling zwanger geraakt, maar bij is het uitgemond op een miskraam. ik werd na mijn bevalling ook helemaal niet ongi, ik wijtte dat aan de bevalling. tot ik op een dag erge pijn kreeg en toen ik naar de wc ging viel het eruit. ik schrok me ook een hoedje, had niet gedacht dat ik zwanger zou zijn. ik stond echt tien minuten te staren. voor het tot me doordrong. maar bij mij had de vk wel gewaarschuwd dat de eerste strip en de halve tweede strip niet veilig zou zijn. ze adviseerde een condoom. maar mijn man wilde geen condoom, en zei dat het wel niet zo snel zou gebeuren. toen ik het hem verteld schrok hij echt.

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    3.318
    25-04-2002

    Na het lezen van bijna 8 pagina's ben ik tot de conclusie gekomen dat ik straks beter aandelen kan nemen in de condoom-industrie