1. #31
    .

    Reacties
    3.723
    20-01-2007

    Sooo hee, dat is snel masha Allaah.
    Lijkt me wel moeilijk, maar hamdl.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.912
    06-05-2007

    Citaat Geplaatst door tangia19 Bekijk reactie
    hij gaat afkick verschijnselen krijgen


    ma3lish als ie mij maar met rust laat...

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    2.912
    06-05-2007

    Citaat Geplaatst door MissLoulou Bekijk reactie
    2 maanden gewoon condoom gebruikt en nu ik geen bv geef ben ik gewoon weer aan de pil maar ik ga erweer mee stoppen en weer aan de condoom want die pil is alleen maar rotzooi voor je lichaam

    condoom???? dat vinden mannen afschuwelijk toch?? en voor jezelf ook zo een raar gevoel toch??

    maar ja als het moet dan moet het....

  4. #34
    Bijna Lid

    Reacties
    2.645
    29-12-2004

    sommige worden juist nog erger als je zwanger bent. Dan hebben ze ineens zooooooo erg zin in sex.

    Ken iemand ie hoogzwanger was en haar man klaagde maar steeds om sex. En ze gaf hem zijn zin. Ze zei: ewa, je kent mannen toch!

    Nou..........dacht het ffe niet he.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    2.912
    06-05-2007

    Citaat Geplaatst door Niyah Bekijk reactie
    Ook dit heb ik toevallig gisteren nog gelezen.Het is afgeraden om voor de 40 dagen gemeenschap te hebben ook als je voor de 40 dagen helemaal schoon bent. Echter is het niet haram verklaard.

    Wat wel haram is , is die leugen aan je man te vertellen van 80 dagen omdat het geen basis heeft in de islamitische regels.



    was een grapje hoor... me man weet helaas ook wel dat zulke regels er niet zijn in de islam..

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    2.912
    06-05-2007

    Citaat Geplaatst door Nora01 Bekijk reactie
    sommige worden juist nog erger als je zwanger bent. Dan hebben ze ineens zooooooo erg zin in sex.

    Ken iemand ie hoogzwanger was en haar man klaagde maar steeds om sex. En ze gaf hem zijn zin. Ze zei: ewa, je kent mannen toch!

    Nou..........dacht het ffe niet he.


    jeetje wat een drama dan...het laaste waar je aan denk met een dikke buik is sex....en die man moet dat maar begrijpen....

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    17.690
    01-08-2007

    Citaat Geplaatst door Dreaming_lady Bekijk reactie
    condoom???? dat vinden mannen afschuwelijk toch?? en voor jezelf ook zo een raar gevoel toch??

    maar ja als het moet dan moet het....
    Mijn man heeft liever dat dan dat ik die shit van een pil gebruik en weer moeilijk zwanger word, en zoveel merk je daarals vrouw niet van hoor

  8. #38
    mama van 4 schatjes

    Reacties
    16.096
    03-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Dreaming_lady Bekijk reactie
    jeetje wat een drama dan...het laaste waar je aan denk met een dikke buik is sex....en die man moet dat maar begrijpen....

    Koningin van Marokko.nl


  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    2.912
    06-05-2007

    hmm k ben een beetje te fanatiek geweest met het plaatsen van reacties zie ik...

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    2.912
    06-05-2007

    Citaat Geplaatst door tangia19 Bekijk reactie
    jaa het is toch zooo.... ik kan amper liggen op me bed met die buik laat staan nog fanatiek ....

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    2.912
    06-05-2007

    Citaat Geplaatst door MissLoulou Bekijk reactie
    Mijn man heeft liever dat dan dat ik die shit van een pil gebruik en weer moeilijk zwanger word, en zoveel merk je daarals vrouw niet van hoor

    jaaa daar heb je wel gelijk in... maar het is echt onromatisch om tijdens de daad te zeggen dat hij even zn "sokje" aan moet doen...

  12. #42
    Koekiemonster!

    Reacties
    1.082
    26-03-2005

    MVC Premium MVC Premium

    Topicstartster!! Van harte gefeliciteerd met jouw zwangerschap!!

    Allah geeft jou alleen datgene wat je aankan InshaAllah!! Wanhoop niet want zoals iemand al zei....De negen maanden zijn nog lang niet om.

    Succes !!


  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    7.351
    31-03-2006

    Lijkt me wel moeilijk hoor zo snel. Maar inshAllah zal Allah swt je de kracht geven om t aan te kunnen. Ze groeien dan wel samen op en als je uit de luiers bent ben je dat ook in 1 keer inshAllah.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    3.534
    27-06-2006

    Soebhannallah, ik hoorde deze week ook van iemand dat ze bv gaf en de minipil innam en alsnog zwanger is geraakt.
    Haar ander kind is een paar maanden oud en ze is nu al een paar maanden ver met haar zwangerschap.

    maar meisje Allah belast niemand boven zijn/haar vermogen.
    Het komt goed incha allah, gewoon veel sbar hebben en wie weet is deze zwangerschap heel anders dan de andere die je had.
    Mijn eerste zwangerschap was ook een al drama terwijl het nu beter gaat met deze zwangerschap.

  15. #45
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door shariza Bekijk reactie
    oeps meid!

    mn dochter is net 5 mnd. geworden......en met 3 mnd wist ik zeker dat ik zwanger was omdat ik vaak achter elkaar de pil vergat............... aan de ene kant waren we heel erg blij en aan de andere kant dacht ik aan hoe zwaar t zou zijn voor mij..................en wilde eigenlijk nog van mn baby genieten...........en alle aandacht en tijd geven..................na de test bleek dat ik t niet was!!............ergens een opluchting, maar aan de andere kant vond ik t stiekem wel jammer.................maar zie het zo, je hebt 2 in 1, kwa opvoeding enzo en je bent er voorlopig vanaf..............mabrouk

    alaikoem salaam,

    allah iebarkfiem, en jij hebt dan echt geluk gehad. Maar jah denk dan bij mezelf hoe doen de personen het die een meerling hebben dus in principe hoor je me niet echt klagen.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤