MVC Lid

Reacties
    13.315
    26-05-2010

stuwing tips?

ik weet niet of dit in de goede rubriek is, maar wie heeft er goede tips bij stuwing? Het doet vreselijke pijn. Aanleggen heb ik gedaan maar de arme kleintje kan niet alles opdrinken en afkolven gaat niet, want weet niet waar mijn afkolfapparaat is.

tips zijn welkom

anti-pm v broeders

Reacties
    308
    11-12-2006

Wat de kaamzorg bij mij deed was een hydrofiele luier nat maken en opwarmen in de magnetron en dan erop leggen.
    Of een warme douche en masseren zodat de melk eruit loopt.

Hoop dat je er wat aan hebt.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

I'm like a bird

Reacties
    836
    21-10-2007

Bij mij hielp maar 1 ding: melk eruit laten lopen door oftwel te laten drinken of af te kolven en desnoods met je hand als je geen apparaat hebt...Dat was inderdaad wel afzien....
    Parfum & make up

MVC Lid

Reacties
    266
    17-03-2008

Je bent al bevallen!

Mabroek lieverd, moge je kindje inschAllah opgroeien tot een vrome moslim(a).

Wat heb je gekregen?

MVC Lid

Reacties
    13.315
    26-05-2010

ja ik ben bevallen alhamdulillah van mijn allerliefste Safiya!!! ben zo blij.

shokran dames voor de tips, ik ga dan straks onder een warme douche dat doen insha Allah.

MVC Lid

Reacties
    4.279
    18-04-2006

zoek dat kolfapparaat en kolven maar..

Dat is het enige wat echt helpt... je kan moeilijk 4x per dag onder de warme douche en het is ook zonde om al dat melk weg te laten lopen.. Je kan het nu mooi opslaan voor later of voor als je een keer de deur uitmoet...

M3a salama,
    latifa

MVC Lid

Reacties
    13.315
    26-05-2010

Citaat Geplaatst door Maghrebiya Bekijk reactie
    zoek dat kolfapparaat en kolven maar..

Dat is het enige wat echt helpt... je kan moeilijk 4x per dag onder de warme douche en het is ook zonde om al dat melk weg te laten lopen.. Je kan het nu mooi opslaan voor later of voor als je een keer de deur uitmoet...

M3a salama,
    latifa

ja dat ga ik doen als het niet anders kan. mijn zus adviseerde me net dat ik beter geduld moet hebben en niet afkolven want dat werkt averechts zei ze. dus ik heb net even een warme douche genomen maar dat helpt niet. als het echt uit de hand gaat lopen dan kolf ik het af met t apparaat van mn zus.

MVC Lid

Reacties
    101
    01-04-2009

Warme kruik of washandje. Warmtecompres is ook goed. Darnaast helpt masseren ook heel goed!