1. #211
    **The One And Only**

    Reacties
    15.098
    22-12-2003

    Het heeft zo moeten zijn, koelshi bel mekteb.....

    veel sterkte toegewenst meid

    In the desert of Arabia he was born. His name is Mohammad. Peace be upon him. He is the blessed one. The one whom billions now follow. His name means highly praised. He is the greatest mind among all great minds. To me, he means more than all the Kings in the world. I love him.


  2. #212
    MVC Lid

    Reacties
    2
    11-02-2010

    Wie heeft deze ervaring ook meegemaakt? En hoe was jou reactie hierop.?

    Walah ik ook ik heb dus hetzelfde meegemaakt zoals jou de menstruatie kwamen maar niet en ikke borstvoeding geven + mini pil altijd op de zelfde tijd dus ikke echt strikt en wa weet ik nu ale van gisteren maar pas dat ik al 4maanden verder ben met mijn zwangerschap die ik zelfs niet wist en mijn zoontje meskien is maar 6maanden echt erg aan 1 kant het is echt allemaal te vroeg en zoals je zegt die zwangerschap van mijn zoontje was ook zwaar en lastig dus dan heb ik zo van ik ga nu op adem komen aandacht besteden aan mijn kleine en flup daar komt een derde weer
    was gisteren echt wel slecht gezind zeker omdat ik het totaal totaal niet verwachte.... ewa ik kan er weinig aan doen en tis mekthab.

    Oumaima_rose[/COLOR][/FONT][/QUOTE]

  3. #213
    MVC Lid

    Reacties
    619
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door tatouzint22 Bekijk reactie
    Wie heeft deze ervaring ook meegemaakt? En hoe was jou reactie hierop.?

    Walah ik ook ik heb dus hetzelfde meegemaakt zoals jou de menstruatie kwamen maar niet en ikke borstvoeding geven + mini pil altijd op de zelfde tijd dus ikke echt strikt en wa weet ik nu ale van gisteren maar pas dat ik al 4maanden verder ben met mijn zwangerschap die ik zelfs niet wist en mijn zoontje meskien is maar 6maanden echt erg aan 1 kant het is echt allemaal te vroeg en zoals je zegt die zwangerschap van mijn zoontje was ook zwaar en lastig dus dan heb ik zo van ik ga nu op adem komen aandacht besteden aan mijn kleine en flup daar komt een derde weer
    was gisteren echt wel slecht gezind zeker omdat ik het totaal totaal niet verwachte.... ewa ik kan er weinig aan doen en tis mekthab.

    Oumaima_rose[/COLOR][/FONT]
    [/QUOTE]
    alf mabroek met je zwangerschap
    meid het is elmakteb probeer van je zwangerschap te genieten

  4. #214
    Oum Z'tjes!

    Reacties
    9.803
    27-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Topic van 2007


    Tatouzint..Mabrouk met je zwangerschap meid.. Allah geeft niemand meer of minder dan diegene aankan.. Ni3mah min 3indi Allaah!

    Allah ikemel bigair

  5. #215
    MVC Lid

    Reacties
    661
    04-02-2006

    geef hem maar aan mij bij mij lukt het helaas niet ben al twee jaar bezig.
    inschallah komt het nog voor alle moslims inschallah die het moeilijk hebben

  6. #216
    majdoulientje

    Reacties
    9.858
    18-05-2009

    Als het mij zou overkomen zou ik zeker we'll schrikken want 9 weken is niet niks je lichaam moet nog herstellen maar ja je kan er niks aan doen ben je gelijk klaar als je het bij 2 wilt houden natuurlijk soms den ik ook van ik wil weer zwanger worden mijn zoontje is bijna 6 maanden dan denkt ik weer nee is best zwaar en de vraag is ook natuurlijk of ik we'll weer zwangher word want heb voor deze 3 jaar moeten wachten nou inchallah komt alles goed en gaat het deze zwangerschap beter veel sterkte meid en geniet ervan

  7. #217
    MVC Premium

    Reacties
    117
    13-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    De eerste vier maanden dacht ik niet eens aan sex, laat staan dat ik zwanger kon worden!!
    Wat gij niet wilt dat u geschiedt,
    doe dat dan ook een ander niet.

  8. #218
    majdoulientje

    Reacties
    9.858
    18-05-2009

    Ik gebruik zelf ook niets.maar ik tel voor me leven. Als ik bijvoorbeeld 18,19,20 vrchtebaar ben doe ik er 3 dagen voor en erna geen gemeenschap hebben zo weet ik behda zeker dat ik niet zwanger word maar ja als iets mekteb is komt het al slik je dag en nacht de pil

  9. #219
    loving my life

    Reacties
    9.182
    05-06-2009

    Citaat Geplaatst door tatouzint22 Bekijk reactie
    Wie heeft deze ervaring ook meegemaakt? En hoe was jou reactie hierop.?

    Walah ik ook ik heb dus hetzelfde meegemaakt zoals jou de menstruatie kwamen maar niet en ikke borstvoeding geven + mini pil altijd op de zelfde tijd dus ikke echt strikt en wa weet ik nu ale van gisteren maar pas dat ik al 4maanden verder ben met mijn zwangerschap die ik zelfs niet wist en mijn zoontje meskien is maar 6maanden echt erg aan 1 kant het is echt allemaal te vroeg en zoals je zegt die zwangerschap van mijn zoontje was ook zwaar en lastig dus dan heb ik zo van ik ga nu op adem komen aandacht besteden aan mijn kleine en flup daar komt een derde weer
    was gisteren echt wel slecht gezind zeker omdat ik het totaal totaal niet verwachte.... ewa ik kan er weinig aan doen en tis mekthab.

    Oumaima_rose[/COLOR][/FONT]
    [/QUOTE]


    ben jij lieve mama?

  10. #220
    Verliefd!

    Reacties
    556
    08-03-2010

    Hoor het wel vaker om me heen....lijkt me heel erg zwaar man.
    "24 December 2009", Het begin van iets moois Inshallah (L)

    Gelukkig Getrouwd Met Mijn Liefde Alhamdoulilah(L)


  11. #221
    Hamdoulillah.

    Reacties
    17.777
    19-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik zit ook met m,n handen in het haar,weet niet wat te gebruiken,wil eigelijk niks gebruiken want ik word er echt een heks van,letterlijk!
    En dat tellen is ook niks voor ons.



  12. #222
    Hamdoulillah.

    Reacties
    17.777
    19-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Love_Hadjib Bekijk reactie
    Hoor het wel vaker om me heen....lijkt me heel erg zwaar man.

    Als je moeilijke kids hebt,is het zeker zwaar.
    Hier valt het wel te doen,ik geniet echt van die babys .
    Vooral tijdens het voeden en verschonen.

  13. #223
    majdoulientje

    Reacties
    9.858
    18-05-2009

    Deze topic is ouddddddd haar kindje zal nu we'll 3 jaar zijn en de zwangerschap is helaas niet goedverlopen ik denk een miskraam ben we'll benieuwd of ze nu een andere kindje heeft of zwanger is