1. #1
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Last van acné? Een natuurlijk middel om eens te proberen.

    Heb je ook last van die vervelende acné?

    Probeer dan eens dit natuurlijk middel, kwaad kan het nooit.

    Maak een mengsel van 4 eetlepels zout en 3 eetlepels olijfolie. Smeer dit mengsel op je gezicht en laat een 3 minuten zitten. Spoel daarna af met warm water en een beetje zeep. Doet dit dagelijks gedurende 1 week lang, daarna 2 tot 3 keer per week. Normaal moet je verbetering zien.

    Het zout reinigt de poriën door het schurend effect en de olijfolie herstelt de natuurlijke vochtigheid van de huid.

    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.069
    17-04-2007

    hey meid
    volgens mij is dit helemaal is zout helemaal niet goed voor je huid.
    Ik bedoel maar als je een wondje hebt en je zet er zout op( krijg je al gauw littekens.)
    Haal gewoon creme uit de winkel. Veeeel beter dan een zelfgemaakte recept

  3. #3
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door sara2 Bekijk reactie
    hey meid
    volgens mij is dit helemaal is zout helemaal niet goed voor je huid.
    Ik bedoel maar als je een wondje hebt en je zet er zout op( krijg je al gauw littekens.)
    Haal gewoon creme uit de winkel. Veeeel beter dan een zelfgemaakte recept
    Moet je natuurlijk niet gaan proberen op pas opengekrabde acné of puisten.

    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    97
    16-11-2006

    neej zout is heel gezond voor je huid vooral zee zout kijk maar als je elkedag in zout zeewater zwemt verdwijnen je puistjes helemaal ....
    gebruik beter zeezout ipv normale zout kan ook goed zijn maar zee zout ook goed