1. #1
    born to die...die to live

    Reacties
    518
    13-08-2002

    Wie van jullie?

    Bismillahi Rahmaani Raghim

    Ik heb vernomen dat hier een aantal personen zijn, die ook aangemeld zijn/waren bij 'maroc.nl/prikbord'.
    Ik ben daar ook een tijdje actief geweest, onder de naam 'oemmah' en ik ben opzoek naar deze broeders en zusters:

    Mohammed Amin
    AbdelKarim
    Zitounna
    Sweet G
    Justagirl
    Rachid de 17de
    Asseela
    Muslimaah
    selima.el.adel
    Saivoellah20
    The Reporter
    A.Haselhoef
    Aboe

    Wanneer jouw nickname hierbij staat of die van een vriend(in), zou ik het erg op prijs stellen als je me dat laat weten.
    Later volgen meer details insjAllah Ta'ala............

    As-salaam aleikum waragmatoellahi ta'ala wabarakatoe
    De deugd van Onze Heer is als die van de wind en de deugd van Zijn dienaren als het gras. Onder de kracht van de wind kan het gras niets anders dan buigen!

  2. #2
    born to die...die to live

    Reacties
    518
    13-08-2002

    Origineel gepost door elmarocani
    zooooooooooo dit wordt een echte lange zoektocht!!!!!!!!!
    veel succes meid!!!

    die muslimah is hier wel aanwezig hoor!!!
    Djazaak Allah SwT oe khayroen!
    Inderdaad.....als dit geen resultaat oplevert, dan zal ik wel 'OPSPORING VERZOCHT' inschakelen
    We hebben geduld alhumdoelilah.......................

    asalaam aleikum waragmatoellah Ta'ala

    De deugd van Onze Heer is als die van de wind en de deugd van Zijn dienaren als het gras. Onder de kracht van de wind kan het gras niets anders dan buigen!

  3. #3
    SalafiRanger

    Reacties
    4.060
    05-05-2002

    Assalam 3alaikom,

    Ridouan meldt zich aan....Ookal vergat je mij 3anak Allah...

    Assalam 3alaikom
    Sura 4: 115. En hij, die zich tegen de boodschapper verzet nadat diens leiding hem duidelijk is geworden en die een andere weg dan die der gelovigen volgt, Wij zullen hem laten volgen wat hij wil en Wij zullen hem in de hel werpen. Dat is een kwade bestemming.
    http://www.troid.org/audio/speakers/

  4. #4
    born to die...die to live

    Reacties
    518
    13-08-2002

    Origineel gepost door RidouanSalih
    Assalam 3alaikom,

    Ridouan meldt zich aan....Ookal vergat je mij 3anak Allah...

    Assalam 3alaikom
    wa aleikum asalaam waragmatoellahi ta'ala wabarakatoe, ghoea fi dounya oel Aghira insjAllah Ta'ala,

    Ehem ehem: ik vergat je, omdat je namelijk niet behoort tot de categorie 'onbekend voor mij'. Aanmelden is ook overbodig, want je bent al aangemeld tenzij je nog een keer wil aanmelden, maar je krijgt geen bonuspunten

    asalaam aleikum waragmatoelahi ta'ala
    De deugd van Onze Heer is als die van de wind en de deugd van Zijn dienaren als het gras. Onder de kracht van de wind kan het gras niets anders dan buigen!

  5. #5
    SalafiRanger

    Reacties
    4.060
    05-05-2002

    Origineel gepost door OemIhsaan


    wa aleikum asalaam waragmatoellahi ta'ala wabarakatoe, ghoea fi dounya oel Aghira insjAllah Ta'ala,

    Ehem ehem: ik vergat je, omdat je namelijk niet behoort tot de categorie 'onbekend voor mij'. Aanmelden is ook overbodig, want je bent al aangemeld tenzij je nog een keer wil aanmelden, maar je krijgt geen bonuspunten

    asalaam aleikum waragmatoelahi ta'ala
    3alaikom salam wr wb wa mg,

    okie ....loud en clear......

    Assalam 3alaikom

    3anak Allah
    Sura 4: 115. En hij, die zich tegen de boodschapper verzet nadat diens leiding hem duidelijk is geworden en die een andere weg dan die der gelovigen volgt, Wij zullen hem laten volgen wat hij wil en Wij zullen hem in de hel werpen. Dat is een kwade bestemming.
    http://www.troid.org/audio/speakers/

  6. #6
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    ja hoor vergeet mijn maar weer hoor

    je goede zuster je goede vriendin je beste souwster als je winkelt ik meldt me aan net als onze lieve broeder redouan..

    snik snik


    khadija
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  7. #7
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    en gado ik ken ze bijna allemaa
    je barro
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  8. #8
    born to die...die to live

    Reacties
    518
    13-08-2002

    Origineel gepost door almomina
    en gado ik ken ze bijna allemaa
    je barro
    asalam aleikum waragmatoellahi ta'ala wabarakatoe,

    Kan je er ook even bij vermelden wiens mailadres je hebt?
    Djazaak Allah SwT oe khayroen (bij voorbaat).

    Allah hafiz
    De deugd van Onze Heer is als die van de wind en de deugd van Zijn dienaren als het gras. Onder de kracht van de wind kan het gras niets anders dan buigen!

  9. #9
    born to die...die to live

    Reacties
    518
    13-08-2002

    Origineel gepost door almomina
    ja hoor vergeet mijn maar weer hoor

    je goede zuster je goede vriendin je beste souwster als je winkelt ik meldt me aan net als onze lieve broeder redouan..

    snik snik


    khadija
    Khadija alias Khado Burro: ben je dom of lees je gewoon niet wat er staat? Ik zal vandaag maar geen papegaai imiteren, dus verwijs ik je door naar mijn reactie op RidouanSali7...........................gair insjAllah Ta'ala!

    Ps: nooit van punten, hoofdletters en comma's gehoord? Hihi....... komt er nou van he? Als je altijd met Marokkanen communiceert . Hmmmmm 'goede zuster en goede vriendin'.......moet ik nog zien

    asalaam aleikum
    De deugd van Onze Heer is als die van de wind en de deugd van Zijn dienaren als het gras. Onder de kracht van de wind kan het gras niets anders dan buigen!

  10. #10
    Mama

    Reacties
    6.190
    29-05-2002

    Origineel gepost door OemIhsaan


    Khadija alias Khado Burro: ben je dom of lees je gewoon niet wat er staat? Ik zal vandaag maar geen papegaai imiteren, dus verwijs ik je door naar mijn reactie op RidouanSali7...........................gair insjAllah Ta'ala!

    Ps: nooit van punten, hoofdletters en comma's gehoord? Hihi....... komt er nou van he? Als je altijd met Marokkanen communiceert . Hmmmmm 'goede zuster en goede vriendin'.......moet ik nog zien

    asalaam aleikum
    assalamoe alaikoem wr wb
    LOL ben je ook weer es terugf
    alles okaay sis
    wasalam
    chinamouse esjuh
    Zeg nooit dat je iets niet kan, zeg minstens dat kan ik nog niet.

  11. #11
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    aaaaaaaaaaaaaaaaaah taqqi allaaaaaaaaaaaaah meid wat zeg jij waarom doe je nu zo via de internet en als ik bij je ben dan ben je anders taqqi allah ogtie
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  12. #12
    born to die...die to live

    Reacties
    518
    13-08-2002

    Origineel gepost door Mujahidaa

    assalamoe alaikoem wr wb
    LOL ben je ook weer es terugf
    alles okaay sis
    wasalam
    chinamouse esjuh
    wa aleikum asalaam waragmatoelahi ta'ala wabarakatoe, speedy-sister!!!!

    Alhumdoelilah, met mij verloopt alles naar wens. En met jou?
    Tja....ik kan jullie moeilijk aan het lot over laten, he?

    asalaam aleikum waragmatoellah ta'ala
    De deugd van Onze Heer is als die van de wind en de deugd van Zijn dienaren als het gras. Onder de kracht van de wind kan het gras niets anders dan buigen!

  13. #13
    born to die...die to live

    Reacties
    518
    13-08-2002

    Origineel gepost door almomina
    aaaaaaaaaaaaaaaaaah taqqi allaaaaaaaaaaaaah meid wat zeg jij waarom doe je nu zo via de internet en als ik bij je ben dan ben je anders taqqi allah ogtie
    Asalaam aleikum waragmatoellahi ta'ala wabarakatoe, oughti

    Astagfoerilah: jij hebt mij anders verteld NIET al te serieus te zijn op 'yasmina'...........................je kan toch wel tegen geintjes? Kom op, zeg! Niet zo flauwtjes, Kado Burro. Je kent mij wel langer dan vandaag alhumdoelilah.

    Allah hafiz

    3le belg
    De deugd van Onze Heer is als die van de wind en de deugd van Zijn dienaren als het gras. Onder de kracht van de wind kan het gras niets anders dan buigen!

  14. #14
    oujdia 4life

    Reacties
    79
    21-08-2002

    Asalaam aleikom,

    Dhr. A.Haselhoef is voorzover ik weet niet actief op dit forum. Mocht je op zoek zijn naar hem laat het me weten, misschien dat ik je verder kan helpen.

    Wa salaam
    =Sbar maftahou lgheer=

  15. #15
    born to die...die to live

    Reacties
    518
    13-08-2002

    Origineel gepost door Moi_Oujdia
    Asalaam aleikom,

    Dhr. A.Haselhoef is voorzover ik weet niet actief op dit forum. Mocht je op zoek zijn naar hem laat het me weten, misschien dat ik je verder kan helpen.

    Wa salaam
    wa aleikum asalaam waragmatoelahi ta'ala wabarakatoe oughti,

    Djazaaki Allah SwT oe khayroen.....volgens mij is de 'A.Haselhoef' die ik bedoel niet gelijk aan die jij opnoemt. Jij hebt het over Dhr. A.Haselhoef (de echte, neem ik aan?) Degene, die ik zoek is een "wannebe" en heeft die naam alleen als nickname op maroc.nl .
    Een beetje raar, maar Gair InsjAllah Ta'ala!

    Toch bedankt, zuster in Islam.

    Asalaam aleikum waragmatoellah ta'ala
    De deugd van Onze Heer is als die van de wind en de deugd van Zijn dienaren als het gras. Onder de kracht van de wind kan het gras niets anders dan buigen!