1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    96
    16-09-2007

    Post Afscheid......

    Ruim 10 maanden ken ik jou nu al

    en nu jij mij zo hebt laten vallen, hoop ik van harte dat je om zal komen bij een gruwelijk verkeersongeval

    een klein jongetje, een sadist, een jaloers gezwel, je bent allesbehalve een échte man

    waarom heb jij mij niet in in eerder stadium verteld dat je deze situatie niet aankan?

    ik hield van je, met heel mijn hart en ziel, maar nu haat ik jou tot op het bot

    en dat je nog steeds probeert om het allemaal goed te praten, vind ik maar een zwaktebod

    neen, ellendeling, je zal je sanctie niet ontlopen en k zal de Almachtige aanroepen, zodat hij jou nog harder kan straffen

    lekker voor eeuwig in de hel branden, samen met satan een sigaretje paffen.

    mij een beetje voor de gek houden, zeggen dat je voor altijd voor me wilt zorgen, met me wilt trouwen, stomme idioot!

    Ik voel niets meer voor je, jij klootzak, ga maar lekker dood!

  2. #2
    Voortvluchtig

    Reacties
    1.002
    27-12-2004

    Sterke meid moge allah jou sabr geven.

  3. #3
    *Tetouania*

    Reacties
    568
    06-01-2002

    Ik vind het wel een beetje te hard.

    Iemand een verkeersongeluk en de dood wensen??

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    96
    16-09-2007

    Citaat Geplaatst door R_Angel Bekijk reactie

    Nee joh, niet verdrietig zijn, ik heb schijt aan hem en aan zijn grote, dikke berberaap-banaan . Mijn leven is zonder hem veel leuker en mooier geworden. Fuck hem, die smerige riffijnse rat, er zijn miljoenen mannen op aarde die leuker, slimmer, liever, en knapper zijn dan hij. Ik maak mij geen zorgen en bovendien ben ik erg in trek bij de jongens. Ik kan zo iemand anders krijgen, ihihihihihihi

  5. #5
    Mr. business class

    Reacties
    2.540
    25-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Oh je mag iemand niet de dood in jagen!
    .OT. De mooiste van m.nl.