Poll resultaten: Vind jij westerse vrouwen aanstootgevend qua kleding, seksueel gedrag en andere punte

Stemmers
29. Je mag niet stemmen op deze poll
  • ja

    4 13,79%
  • nee

    21 72,41%
  • ik weet het niet

    2 6,90%
  • geen mening

    2 6,90%
  1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    822
    11-07-2003

    Origineel gepost door tonk
    Waarom worden zulke vragen (ik bedoel de vraag uit het subject) nou nooit over mannen gesteld?
    Ja, laten we het eens overig hoerige sletterige mannen hebben die kwijlend achter alles wat ze bevalt aanlopen zonder zich ook maar ergens voor te schamen

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    822
    11-07-2003

    Origineel gepost door Corrie
    Jouw "matties" pakken die meiden, likken ze, laten zich p.ijpen, nemen ze in hun k.ont, zijn hun maagdelijkheid kwijt, leven in perversiteit, ze misbruiken, laten zich leiden door hun lust, doen alles waar de islam in afschuw over spreekt.

    Denk je nu echt dat iemand die vrouwen zo behandeld jou in een huwelijk beter zal behandelen?
    Hij heeft geleerd om achter zijn l.ul aan te lopen(zonder respect) en zal dat altijd blijven doen.....
    Als hij niet eens respect voor Allah op kan brengen denk je dan echt dat hij respect voor jou op kan bengen?

    Stoere jongens hoor, ze kunnen gewoon hun l.ul niet weerstaan en gebruiken dit als smoes om het goed te praten.

    Geloof me, als een jongen niet gei.l is dan werkt zijn apperaatje niet, dus ze vinden die "kaaskoppenwijven" maar al te lekker.
    Als ze ze echt zo goor vonden, er zo'n hekel aan hadden dan hadden ze er ook geen se.x mee kunnen hebben.
    Ze zeggen tegen jou, ik heb op dat wijf getuft, maar ondertussen hebben ze gewoon de halve nacht dingen liggen doen waarvan jij alleen maar droomt, of dat nu nachtmerrie's of leuke dromen zijn...

    Dit gaat maar om 1 ding en dat is lust...

    En jij, de "vrome moslima" juigt het toe, Allah zal vast heel trots op je zijn.....
    Wat jammer nou dat Saima alweer gebanned is, voordat ik ook gezellig mee heb kunnen lezen

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    23
    15-06-2003

    OK, laat ik ook even mijn mening geven

    Ik ben nu in Gouda bij een familielid van me en ik hou nogal van winkelen, maar wat ik gister toch zag lopen, niet normaal meer...
    Meisjes in zulke strakke broeken, shirtjes, blote naveltjes, bergen make-up... Vreselijk aanstootgevend. En wat ik niet begrijp, hoe kun je zo weinig zelfrespect hebben dat je er zo bijloopt? Als je jezelf zou respecteren dan zou je in kledinglopen die niet strak is en die je lichaamsdelen bedekken en je vormen niet heel zichbaar weergeven. Ik draag kleren die het meeste bedekken, vaak een broek met een vest of een rok er overheen, niet te strak, zodat je vormen niet teveel uitkomen en het grootste gedeelte van mijn lichaam bedekt, en voel me er prima bij.

    Waarom zou je jezelf zoveel aan doen? Want het is niet alleen die strakke broek, het is ook een piercing en een strakke buik >> dus lijnen..........Mijn hemel, dat hoeft toch niet? Iedereen is mooi voor Hem is iedereen dezelfde.....

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    8.045
    27-06-2003

    Origineel gepost door Corrie
    Het is een verschil in zienswijze...

    Als ik in een strakke broek loop, navelpiercing te zien(oftewel blote buik, en nee ik ga nooit op dieet, eet gewoon gezond, leef gezond en blijf zo goed in model) en een strak truitje erop zie ik dat niet als te weinig zelfrespect hebben voor mezelf.

    Ik geef mezelf juist heel veel aandacht door me goed te verzorgen, kleding goed uit te zoeken, me op te maken.
    Zoies kost tijd, voorbereiding, het is heerlijk om zo met jezelf bezig te zijn.

    Hiermee uit ik mezelf, hoe ik me voel door mijn kleding en make up keuze.
    Soms kan dat best heel erg aanwezig zijn, dingetjes in mijn haar, hele sprekende make up, duidelijke kledingkeuze enz enz enz...

    Het geeft me kracht, maakt me heel bewust van mezelf, dat voelt erg goed.

    Mijn vormen zijn me door god gegeven, waarom zou ik me daarvoor moeten schamen?????????

    Net zoals jij je prima voelt bij het jezelf bedekken voel ik me uiterst prima als ik mezelf mooi aankleed en me opmaak.
    Maar ik voel me ook kiplekker in een lekkere lange rok en een slobbertrui erop, het is maar net waar mijn pet naar staat.

    Net zoals jij zegt je hebt geen zelfrespect als je jezelf "sexy" kleed, zeggen vele vrouwen die veel aandacht aan zichzelf geven op die manier, je hebt geen zelfrespect als je jezelf verbergt, waarom schaam je jezelf voor je lichaam, voor je vrouw zijn?

    Waar het om gaat, ieder moet lekker zelf weten wat hij/zij doet, er is niet maar 1 waarheid, 1 gedachte, van ieder is die verschillend.

    Hier ben ik het absoluut mee eens,
    Mijn vrouwelijkheid tonen heeft voor mij ook niets te maken
    met een gebrek aan zelfrespect..ik zie dit juist als waardering
    voor mezelf, ik hoef me zeker niet te verbergen..
    en hier zeer zeker niet voor te schamen; waarom eigenlijk??
    Waarom zou ik me voor mijn vrouw zijn moeten
    'verontschuldigen'??
    Wanneer je je buitenkant (goed) verzorgt, dan werkt dit weer
    naar binnen (of omgekeerd). Je voelt je lekkerder en krachtiger..
    Is dit misschien de reden waarom veel mannen afkeurend
    staan tegen over vrouwen die niet bang zijn om hun vrouw zijn
    vollop te 'benutten' ??..

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    866
    22-04-2003

    Ik heb niks gelezen, dus kan zijn dat hetgene wat ik antwoord allang gezegd is...


    Ik ben zelf nederlander en ik kan mij enorm storen aan sommige hollanders. Vooral de vrouwen kunnen er wat van. Van die lelijke tijgerprint-topjes en veeel te korte rokjes. Vooral die leggings zijn oerlelijk. Midden in de winter hossen ze er nog meer rond. Lelijk!!!!
    Ik wens geen seksueel getinte berichten te ontvangen!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    28
    04-06-2003

    Origineel gepost door Corrie
    Jouw "matties" pakken die meiden, likken ze, laten zich p.ijpen, nemen ze in hun k.ont, zijn hun maagdelijkheid kwijt, leven in perversiteit, ze misbruiken, laten zich leiden door hun lust, doen alles waar de islam in afschuw over spreekt.

    Denk je nu echt dat iemand die vrouwen zo behandeld jou in een huwelijk beter zal behandelen?
    Hij heeft geleerd om achter zijn l.ul aan te lopen(zonder respect) en zal dat altijd blijven doen.....
    Als hij niet eens respect voor Allah op kan brengen denk je dan echt dat hij respect voor jou op kan bengen?

    Stoere jongens hoor, ze kunnen gewoon hun l.ul niet weerstaan en gebruiken dit als smoes om het goed te praten.

    Geloof me, als een jongen niet gei.l is dan werkt zijn apperaatje niet, dus ze vinden die "kaaskoppenwijven" maar al te lekker.
    Als ze ze echt zo goor vonden, er zo'n hekel aan hadden dan hadden ze er ook geen se.x mee kunnen hebben.

    Ze zeggen tegen jou, ik heb op dat wijf getuft, maar ondertussen hebben ze gewoon de halve nacht dingen liggen doen waarvan jij alleen maar droomt, of dat nu nachtmerrie's of leuke dromen zijn...

    Dit gaat maar om 1 ding en dat is lust..........En jij, de "vrome moslima" juigt het toe, Allah zal vast heel trots op je zijn.....


    Saima gets a one way ticket 2 hell
    Mi vida loca // Ride or die