1. #1
    eenbeetjesnel

    Reacties
    187
    12-12-2005

    aambeien

    dames
    wie kan mij helpen wie weet wat helpt tegen
    aambeien ik heb al een zalfje in huis
    maar dat helpt echt niet
    en ik heb zo'n pijn

  2. #2
    Um Amira oe Rabab

    Reacties
    1.870
    28-01-2002

    Citaat Geplaatst door misskeuken Bekijk reactie
    dames
    wie kan mij helpen wie weet wat helpt tegen
    aambeien ik heb al een zalfje in huis
    maar dat helpt echt niet
    en ik heb zo'n pijn
    Meid ik heb er zelf ook heeel veeel last van gehad heb toen op advies van de huisarts Curanol gehaald, dat moet je bestellen bij de apotheek en kan je de volgende dag ophalen insallah... sterkte meid
    Great minds discuss idea's, small minds discuss people.......

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    20
    31-03-2007

    ik had ze ook ik moest alleen heel veelwater drinken

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    12.982
    30-03-2006

    Citaat Geplaatst door misskeuken Bekijk reactie
    dames
    wie kan mij helpen wie weet wat helpt tegen
    aambeien ik heb al een zalfje in huis
    maar dat helpt echt niet
    en ik heb zo'n pijn

    Zetpillen bij de drogisterij. Doet wel ongelofelijk pijn om ze erin te doen maar een vrouw die er last van had heeft ze vandaag gebruikt en gaat nu veeel beter. Zij heeft ze gehaald bij de Kruidvat en zei gewoon medicatie voor aambeien Kost 9,95 euro.

    Beterschap meid

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    8
    28-02-2007

    Je moet inderdaad curanol gebruiken dat werkt echt!

  6. #6
    allahoe akbar

    Reacties
    105
    28-04-2004

    als de aambeien aan de buitenkant zitten, kan je ze ook weg laten snijden of een elastiekje omheen laten schieten hoef je niks in te nemen...

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    1.088
    02-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    diegene die erg last van heeft.lah ihafiekom.ik weet dat het heel erg pijn kan doen.want ik kende iemand die er was geopereert.
    حسبنا الله ونعم الوكيل

  8. #8
    Tawakal3alaAllah!

    Reacties
    138
    21-11-2006

    Salaamo3alaykom warahmatoeAllah zuster,
    deze kunnen helpen inchaAllah
    Anusol zalf en suppo

    Cose-anal zalf en suppo

    Sperti zalf en suppo (Preparation H)

    maar wnn deze niet helpen dan kan je ook iets nemen met cortisone,maar dan neem je beter eerst contact op met je huisarts

    Met cortisone:
    Trianal zalf (suppo’s zijn voorschriftplichtig)

    Hemosedan zalf

    Scheriproct zalf

    Moge Allah je bijstaan!
    ps:ik weet niet of deze medicatie ook in NL wordt verkocht want ik ben van België en vergeet niet om VEEL water te drinken

    wa3alaykom wasalaam
    "Kennis is een troostende vriend in tijden van eenzaamheid. Het is de beste metgezel gedurende het reizen, en het is de innerlijke vriend die tot je spreekt in tijden dat je alleen bent. Kennis is het opmerkzame bewijs van wat goed is en wat verkeerd is, en het is de positieve macht die je zal helpen in het overwinnen van de beproevingen. Kennis is je meest machtige zwaard tegen je vijand. En tenslotte, is het je meest sierlijke gewaad in het gezelschap van je nabije metgezellen."

  9. #9
    Turn To Allah

    Reacties
    7.458
    10-07-2007

    Voordat je al die chemische troep inslikt, probeer eerst aan je voeding te denken:

    Veel water
    Vezels (volkorenproducten, pruimen etc)

    Je kan er inderdaad ook aan geopereerd worden, maar dit is voor mensen bij wie het steeds maar weer terugkomt.

    Sjafakillah!

    "Do not despair of the mercy of Allah" Qur'an 39:53


  10. #10
    een mamaatje

    Reacties
    410
    12-03-2003

    Salamoe3laikoem

    Ik heb ook heel vaak last van aambeien en krijg dan altijd een zalfje voorgeschreven van de dokter. Een buurvrouw adviseerde me laatst om een knoflookje in de vorm van een zetpil te gebruiken, kent iemand van jullie dit misschien en helpt het ook echt.

  11. #11
    Ik ben zoals ik ben.

    Reacties
    14.987
    10-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door dunyagirl Bekijk reactie
    als de aambeien aan de buitenkant zitten, kan je ze ook weg laten snijden of een elastiekje omheen laten schieten hoef je niks in te nemen...
    Ik kon het niet laten

    Maar zie het al voor me, me man vragen of ie daar een elastiekje wilt bevestigen dan hebben we het misshcien niet eens over de pijn... iewwwww
    **LIKE** **LIKE** **LIKE** als je opzoek bent naar een leuk kado, voor jong en oud...
    http://www.facebook.com/specialdaysz.nl


    El7amdolah 3ala koli 7aal...
    De pen is opgedroogd,de vellen papier zijn opgeheven;alle gebeurtenissen die zullen plaatsvinden,zijn reeds opgeschreven...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    856
    04-09-2007

    Citaat Geplaatst door zahran Bekijk reactie
    Salamoe3laikoem

    Ik heb ook heel vaak last van aambeien en krijg dan altijd een zalfje voorgeschreven van de dokter. Een buurvrouw adviseerde me laatst om een knoflookje in de vorm van een zetpil te gebruiken, kent iemand van jullie dit misschien en helpt het ook echt.
    Dit moet je echt niet doen,je kan allergische reactie krijgen en daar zit je dan.
    Dubbel jeuk,dubbel pijn en dubbel dik.
    .....

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    856
    04-09-2007

    Citaat Geplaatst door dunyagirl Bekijk reactie
    als de aambeien aan de buitenkant zitten, kan je ze ook weg laten snijden of een elastiekje omheen laten schieten hoef je niks in te nemen...
    Hoe gaat dat in zijn werk,vertel.
    Ik heb het ook gehad,tijdens mijn zwangerschap.
    .....

  14. #14
    allahoe akbar

    Reacties
    105
    28-04-2004

    Citaat Geplaatst door fatt Bekijk reactie
    Ik kon het niet laten

    Maar zie het al voor me, me man vragen of ie daar een elastiekje wilt bevestigen dan hebben we het misshcien niet eens over de pijn... iewwwww


    nee nee dat is niet iets wat je man gaat doen, hij kan t wel proberen, maar t zal niet lukken

    Ik heb zelf stage gelopen op poli chirurgie en daar heb ik eens gezien hoe t ging, en dat s als volgt:

    chirurg bekijkt de aambei, hij gaat dan met n soort kijkertje naar binnen en dan ziet hij dus de aambei, dan worden er elastiekjes gebonden om een soort buisje (is best dun) en dat buisje zit vast aan een ding dat een beetje op n pistool lijkt (wil jullie niet bang maken, ECHT ) Nou,,ding wordt naar binnen gebracht en als dat buisje om de aambei zit, schiet hij als t ware en dat springt dat elastiekje zo om de aambei en KLAAR !!

    Als ie klaar is, mag je opstaan en gelijk naar huis, je voelt er niks van en na een paar dagen zie je die elastiekjes in de wc-pot en is je aambei wegg..

  15. #15
    allahoe akbar

    Reacties
    105
    28-04-2004

    Citaat Geplaatst door LalaAmira Bekijk reactie
    Hoe gaat dat in zijn werk,vertel.
    Ik heb het ook gehad,tijdens mijn zwangerschap.

    heb je ze toen weg laten snijden of ook een elastiekje omheen gehad ?