1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    nee saidaatje , niet youssef, ik ga direct verder!!
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    en ik zag Brahim (remember op de bus?)!! amai wat was het lang geleden dat ik hem niet had gezien... hij zag me en ik zei; ah sorry, en hij zei het staat je goed lichtblauw.. mijn kop was weer rood van verlegenheid en zei eh dank je.. en dan zei hij, je komt me bekend voor, ik zie je toch elke dag op de bus niet? ik zei ja ja da klopt da ben ik.. en hij zei ik heb al met je willen praten, maar je ging altijd helemaal achteraan zitten! en ik zei niks terug ik lachte gewoon... ik keek vanuit mijn ooghoeken naar Badia en zag dat ze heel verward keek naar mij... maar ik negeerde haar blik en praatte verder met Brahim, hij gaf me een papiertje en vroeg of ik hem eens wilde bellen om eens af te spreken... maar ik zei nee sorry gaat echt niet, neem je papiertje maar terug... en dan zei hij ohh ik snap het, je hebt een vriendje..!! en ik zei nee nee da is het niet, ik heb gewoon geen zin .. snap je?? en hij zei heel geschokt, nee ik snap je niet, maar neem toch mijn nr, wie weet komt het ooit van pas... ik nam het aan, en het zit nu in mijn broekzakje!! wilie ik ben ergg, daarna had ik badia uitgelegd dat het Brahim was... en ze zei ah ik dacht Youssef!!! ik zei nee hoor die kom ik hier ni tegen !!! maar wat ik zeg klopt niet altijd!
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    want wie kwam ik tegen in de Quick??? echt toeval.. ik was juist aant bestellen voor mij en Badia, en ineens tikte er iemand op mijn schouder, maar ik dacht dat het Brahim weer was. en ik draaide me om, en dan zag ik Youssef, hij zei hey liefje, wat doe jij hier? ik zei dat ik was gaan winkelen en nu wat te eten wilde... en hij vroeg of het stoorde dat hij erbij kwam zitten... ik zei nee niks hoor, maar vroeg aan badia of zij het niet erg vond, want eigenlijk wilde wij een dagje voor 2.. maar ze zei een beetje geërgerd : je doet maar latifa! ik zag aan haar blik dat ze het wel erg vond maar ja! toen ik moest betalen, zei de dame achter de kassa, 12 Euro aub... ik nam een briefje van 20 uit mijn zak en ineens geeft youssef 20 E aan de dame.. ik zei nee nee youssef hoeft niet, en gaf hem mijn briefje... en hij zei nee nee latifa doe nu niet belachelijk hé... en ik ging zitten, en daar zaten we dan met 3, ik badia en youssef.... ik durfde hem niet aankijken, en gemakkelijk was het ook niet om te eten naast hem, das echt lastig ...
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  4. #49
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    vervolg aub snel snel snel snel

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    ik ga vanavond verder..... ik ga nu ff zwemmen, tis heeeeeeeeel mooi weer hier in belgie!!! daar zeker ook hé!! XXXXXXXXXXXXXX
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  6. #51
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ja heb net in de zon gezeten heerlijk gewoon maar ik wacht op je vervolg...

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    ok ik ga nu verder...
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    ik nam een hap van mijn king fish en we zwegen alle3... echt een doodse stilte..; niemand zei iets! dus toen ik gedaan was met mijn broodje zei ik;wayow wat zijn we geconcentreerd op ons voedsel... en Youssef schoot in de lach en zei ; ja maar wat zit er allemaal in dit spul, smaakt gewoon heerlijk!!! en ik antwoorde youssef dat wil je echt niet weten... in ieder geval na het eten liepen we door de winkelstraat, ik dacht echt niet na, en dacht ook niet dat iemand me zou kunnen zien... ik wandelde gewoon met badia aan de ene kant, en youssef aan de andere kant... dan zei ik tegen youssef , genoeg gewandeld, ik ga nu naar huis en dan zei hij; moet ik jullie afzetten... ik wilde niet en zei nee nee hoor hoeft niet... ga jij maar lekker rondjes rijden... en dan zei hij nee Latifa kom mee met mij in de auto; ik moet je nog iets zeggen... ik vroeg aan badia of ze ook meewilde maar ze weigerde, ze zei; en als ba me ziet wat dan?? ik liet badia gewoon achter, en ze zei dat ze Chafik zou bellen om met hem iets te gaan drinken. ze zei.... ver weg van hier.. met zo een blik naar mij gericht! ik dacht er niet bij na en stapte in de auto, richting huis!! en op mijn hoek (weer dezelfde hoek) zei Youssef; Latifa ik moet weten waar ik sta,.. ik kan zo niet verder... en hij bekeek me heel verlegen... deze keer was ik niet rood hoor! ik zei; youssef wat wil je dat ik zeg??? en hij zei ; je moet niks zeggen,zwijg gewoon! en hij naderde weer met zijn lippen op de mijne... ik was even mijn omgeving vergeten, al wat telde was dat ik met hem was... en dat ik me voor 1 keer op mijn gemak voelde...
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    moet ik verder gaan schatjes?? of is het wat stom aan het worden? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  10. #55
    ~*~zohra~*~

    Reacties
    388
    09-07-2002

    neeeeeeeeeeeeee HET IS NIET STOM
    SCHRIJF VERDER !!!!

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    dank u, want ik zag dat niemand niet meer reageerde , daarom dat ik was gestopt...

    ik ga direct verder
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    ik voelde me nog eens in de 7de hemel, maar ik stopte het sprookje en trok me weg... ik zei ; youssef waarom doe je dit? wil je met mijn voeten spelen? zeg mij gewoon wat je in mij ziet... zeg dat nu eens gewoon, wat heb ik dat een ander meisje niet heeft... en zijn antwoord was...: ongelooflijk zachte lippen... hij zei het met zo een dromerig gezichtje... ik vond het lief maar ook stom tegelijk... valt hij op mij voor mijn lippen??? dat is toch niet , hoe moet ik het zeggen, dat is toch geen reden ... maar ik had op da moment geen zin om erop in te gaan, en stapte uit.. voelde me weer eens geraakt, en zei geen woord tegen Youssef, hij is zo lief, knap, maar waarom moest hij altijd zo van die stomme uitlegjes geven??!!! daar kon ik echt niet tegen!! ik wil liever iemand die me zegt wat er is, .. ik wilde gewoon horen dat hij me speciaal vind, dat hij zijn gevoelens niet kan beschrijven, dat hij me graag ziet en niet kwijtwilt... dat is al wel vele beter dan... ONGELOOFLIJK ZACHTE LIPPEN!!!!! ik ging naar huis en ging direct naar mijn kamer.. ma en ba zijn niet thuis! ze zullen mss bij tante Rachida zijn. Oh shit nu pas denk ik aan Badia, ze moet wel kwaad zijn, ik ga haar even bellen en zeggen dat het me spijt... wat ben ik een achterlijk ding...
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  13. #58
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ga door meisje ik ben net pas thuis en ging meteen je verhaal checken does kom op met t vervolg...

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    ik ben nog altijd niet aan het slapen, het is ondertussen al 1h... pff ik kan gewoon niet stoppen met denken, terwijl ma en ba allang in dromenland zijn... Ik heb toch zo een "geluk" met Badia, ze was helemaal niet boos. Ze zei dat ze nog een leuke dag met Chafik had.. ik ben blij voor haar.. maar dan zei ze ineens, ja Latifa ik denk dat het beter is dat we een tijdje uit mekaars buurt blijven!! ik wist niet wat ik hoorde en vroeg rustig waarom... en ze zei dat haar broer me had gezien met Youssef en dat hij razend was en dat Badia nu uit mijn buurt moet blijven... ik vind het zo moeilijk maar ik snap het wel! ik hoop gewoon dat het niet verder gaat dan haar broer... Youssef is boos op me , hij kan het niet verdragen dat ik altijd wegga zonder iets te zeggen, maar daar ga ik nu echt niet op in... hij zal wel bellen morgen... en Karim negeert me als de pest!!! ik had hem gebeld en hij neemt niet op, en ook als ik sms, antwoord hij niet.. ik snap het niet... trouwens ik heb nieuwe buren, leuke mensen hoor... half-marokaans/belgisch gezinnetje , met een meisje Sarah van ongeveer mijn leeftijd.. waarschijnlijk een beetje ouder, want ze rijdt al met de auto. Ik heb beloofd om morgen even langs te gaan bij hen...ik moest trouwens van ma koekjes of zo gaan brengen om hen welkom te heten...
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    saidaatje; heel lief van je .. dank je!! xxxxxxxx
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*