1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    Unhappy Dagboek van Latifa

    DAGBOEK VAN LATIFA
    7/01/2000

    vandaag was het mijn verjaardag, en ik heb dit leuk boekje ontvangen van Badia...,
    het is eigenlijk wel een tof idee om alles te noteren wat ik meemaak. Ik ben ondertussen al 17 en ik zit nog op college.. mijn laatste jaar incha Allah. Ik heb niet veel te zeggen, het is moeilijk zo een dagboekje.. maar mijn beste vriendin is Badia..nog altijd ja, nu al 8 jaar... sinds dat we 9 waren!! wij zijn onafscheidelijk. Badia heeft het nu wel moeilijk, ze heeft examens... incha allah halen we het allebei door dit schooljaar.. over jongens is er niet veel te zeggen, alleen is er Brahim hé.. die zie ik nog altijd elke dag op de bus, hij is echt schattig, maar ik heb het lef nog niet gehad hem te spreken. Ik heb gehoord dat hij al een vriendin heeft dus... en met ma en pa is ook alles ok.. ze zijn de laatste tijd heel lief voor mekaar, ze gaan veel op restaurant... echt leuk hoor; en met miloud (broer) is het nog altijd hetzelfde, hij is ondertussen al 27 en is nog altijd ni van plan te trouwen, hij is toch zo een player hé... hij kan zich alleen met mij bezighouden en zien dt ik niks verkeerd doe.. hij is echt een rare man amai...ik heb echt schrik van hem. met Leyla (zus) gaat het goed, ze gaat trouwen in maart met Hamza, ze hebben nu al een jaar verkering.. aaaah voor ik het vergeet, morgen is het zaterdag, en ik ben uitgenodigd bij tante Rachida om te komen eten.. mmm... ik heb er zin in... en heel de familie zal er zijn, en mijn leuke neven allemaal ook... leuk leuk...


    08/01/2000

    wat een leuke dag!!!! ik ben juist thuis, ik was bij tante Rachida met ma en pa.... ik was boven met mijn neef Karim, zijn vriend was er ook... Youssef, hij is toch zo schattig, veel mooier dan Brahim hoor, maar hij is wel een vriend van mijn neef dus droom maar verder.. maar ik zag dat hij ook een oogje op mij richtte, dus ik weet het niet.. toen karim beneden was gegaan om drinken te halen , praatte ik even met youssef, hij zei dat hij me eerder al had gezien in de stad, en dat hij me een leuk meisje vind... ik bloosde echt, **** waarom heb ik toch zoveel last van rode wangetjes?? hij zag het direct en zei; het is niet erg dat je bloost, het staat je... hahhaha ik sloeg mijn hoofd neer... en hij had me zijn nr genoteerd... zou ik hem bellen?


    12/01/2000

    ik heb niks speciaal meegemaakt dus vandaar da ik ni meer had geschreven in mijn boekje, maar ik heb youssef vandaag gebeld!!!! hij was net thuis.. en wij hadden gewoon een beetje bijgekletst... hij is echt heel lief, en ook wel knap, die zijn donkere ogen, daar was ik onmiddellijk voor gevallen. aan de telefoon hadden we het over relaties.. en ik vertelde hem dat ik nog nooit een relatie heb gehad met iemand. en hij schrok er wel van. maar ja.. hij zou mij terugbellen.. nu ben ik berichtjes aan het zenden met hem.. zolang dat Karim of MILOUD er maar niet achterkomt...amai ik kan het me niet voorstellen...


    15/01/2000

    youssef vroeg me vandaag of ik wilde afspreken, maar ik legde hem een beetje de situatie uit, en hij zei dat het hem niet intresseerde, dat zijn liefde voor mij de schrik overwint;... wat moet ik daarvan denken.. hij is zo lief voor me.. hij heeft ook een paar keer mijn kaart herladen... wij hebben het al over zoveel dingen gehad.. ik denk dat ik verliefd ben
    ... hoe kan ik dit nu goed praten?? de beste vriend van mijn neef??? maar eigenlijk moet het bij ons, mgarbas toch altijd stiekem gebeuren, dus het verandert niets... zou ik toch met Youssef afspreken?
    maar waar zou ik dan moeten afspreken en hoe zou ik hier wegmoeten, zonder dat Miloud achter me zal vragen..?? ik weet er toch niks van.. pf




    laten jullie weten wat julie ervan vinden en of ik verder moet gaan...?

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxMissXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxx

  2. #2
    Scorpion for Life...

    Reacties
    20.174
    29-05-2002

    Talking Halloooooo...

    Hoi MissX......

    Leuke opzet zo.. weer eens wat anders.. toch niet stiekem je eigen dagboekje he...

    Ga lekker door zo kanjer...

    Succes alvast, XXXX Alexei



  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    dank u...

    dank u voor u reactie Harlem en nee het is niet uit mijn dagboek... hahaha... en killer... ieder zijn eigen mening hé.. jij hebt het recht om te zeggen dat je het homo vind... haha


    16/01/2000

    Er is niets meer gebeurt, ik heb nog altijd niet met Youssef afgesproken, en hij wordt wat ongeduldig. Maar ik riskeer het echt niet. Het is al moeilijk om gewoon contact te houden met hem..


    17/01/2000

    Vandaag is het de ergste dag van mn leven, ik zat op school en ik zag dat ik 2 oproepen mistte... Toen ik de nr bekeek zag ik THUIS, ik dacht huh hoe komt dat nu? ze weten toch dat ik op school ben. maar toen ik pauze had, belde ik terug naar huis, en ma nam op. In tranen barstte ze uit en ze zei dat Miloud was opgepakt door de flikke wegens een auto-inbraak.. ik wist niet wat ik moest zeggen... mijn broer Miloud?? Auto's inslagen ?? nee dat kan niet..mijn moeder kon niet op haar woorden komen, en ik begon zachtjes te huilen, ik was op school, dus niet iedereen moest weten wat er was. Maar dan vroeg ik waar da "ba" was... en ze zei dt hij naar de politiebureau was gegaan voor te horen hoe erg het was. ze zei; bniti mchi handou (ga naar hem toe)... ik hing op en heb de school verlate, alles lag nog in t lokaal, mijn rugzak, boeken,.. maakt niet uit. Ik ging naar Ba...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    thx

    dank u Babycake.... xxxx Kusje

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    vervolg

    ging ik naar Ba,...

    daar aangekomen zag ik mijn vader aan een tafel, hij zat alleen, hij had rode ogen, ik ging naar hem toe en vroeg of het ging.. hij zei : Miloud meché wouldi (miloud is mijn zoon niet meer)...ik begon te huilen , maar wilde mijn tranen verstoppen, hij moet zien dat ik sterk ben.. ik vroeg aan een flik, hoelang mijn broer moest zitten, ze zeiden dat mijn broer al meerdere auto's had ingeslagen, en dat ze hem nu te pakken hadden, hij moest de 6e februari voorkomen, dus moest hij nu ongeveer een maand zitten... mskien.. lay hawn.. echt.Ik legde het uit aan mijn vader, hij deed zijn arm om mijn schouder en zei "eghi bneti nmchiw dar"..(kom dochter we gaan naar huis)
    En ik had Karim gebeld toen ik thuis aankwam maar hij hoorde dat er iets niet goed was.. en dan had ik het verteld.. maar hij zei dat ik me niet te veel zorgen moest maken, en dat hij klaarstaat om mij te helpen... en Leyla is er ook niet om wa te praten met me, ik mis onze gesprekjes, zij is druk bezig met haar huis in te richten...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    71
    23-07-2002

    Hey leuk verhaal!

    klein vraagje...bel 'je' nu met je neef Karim en zijn vriend Youssef...of is Youssef afgeschreven en ga je nu iets beginnen met je neef??

    Ik ben benieuwd!
    'Don't be offended this is all my opinion, ain't nothing what I'm saying law'

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    19/01

    het is net of mijn wereld stilletjes aan het instorten is; ik ga niet meer naar school en ik voel mij suf, mijn ouders spreken amper tegen elkaar, ze geven mekaar de schuld van Miloud... ik heb mijn neef nog gebeld, en heel de familie was op de hoogte, ze waren bij ons thuis... veel werd er niet gezegd.. Karim doet vreemd, we waren in de keuken, ik en hij, en hij moest me iets zeggen, maar kreeg het niet over zijn lippen.. Ik hoop gewoon dat hij niet weet dat ik met Youssef spreek... ah ja en youssef daar ga ik morgen mee afspreken; het is net of ik ervan profiteer dat Miloud is opgepakt, maar ik wil hem zien, ik denk heel veel aan hem... Ik wil het Karim vertellen maar ik heb het lef niet daarvoor... ik hoop dat ik van morgen een aangename dag maak...

    morgen is't zaterdag, dus ik heb een hele dag vrij.. ik heb ook al met Badia gebeld, ze vind het heel erg van Miloud en vind me egoistisch dat ik nu Youssef ga zien, dus tussen mij en haar gaat het ook niet al te best.. ik was er bijna zeker van dat ze me zou steunen, maar blijkbaar was ik fout...




    mensen dank jullie voor jullie reactie's, en Kaouthar, ja een beetje hé.. hahaha xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    schattekes, ik had een fout gemaakt, het moest youssef zijn ipv Karim, amai al die namen, sorry , is het nu was duidelijker?? 1ste deel hé... xxxxxx van 15/01
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  9. #9
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hmm ik geloof dat je karim en youssef door elkaar gehaald hebt by zon stukje

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    ja idd SAidaatje... maar ik heb het gewijzigd... xxxxxxx
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  11. #11
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ok waar is t vervolgje dan

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    20/01

    jarebie hala dag!!!! ik had afgesproken met youssef om 2.30 dus stond rond de middag was ik al op om ma te helpen, zodat ze niet zou kunnen zagen.. ik was bezig met de afwas, en ineens gaat mn telefoon, ik kijk en zie Youssef... ik neem snel op en zie dat ma niet in de buurt is, en hij zei ja kan het niet wat later? hoe laat? hij zei past 20.00h voor u? ik schoot in de lach en zei "je spreekt nog altijd met mij é youssef, ik ben het latifa hé.. om 20.00H hoe wil je dat ik dan buiten ben? " hij zei of het niet kon voor 1 keer;. ik dacht even na, en stemde toe... ik zei tegen ma da ik naar badia moest voor haar te helpen.. ik ging de deur uit.. en ik ging richting station, daar hadden we afgesproken, en toen ik daar aankwam zag ik youssef, heel mooi aangekleed, ik zag er doodgewoon uit, want het moest niet opvallen bij ma.... ik gaf hem een hand, maar hij trok mij zachtjes bij hem en gaf me een kus (op de wang é)... ik voelde mezelf blozen, weeral!!! maar ik hield mijn hoofd laag, nog nooit had ik een kus gekregen van een jongen dat geen familie is!! youssef zei ; jij bent echt een zina. en hij stopte niet met complimentjes, na een tijdje hadden we het over zijn werk.. .ik vroeg wat hij deed, en hij zei dat hij samen werkte met karim als trambestuurder... en zo praatte we even verder, toen keek ik op mijn horloge; ik zag dat het al 10h was!!! ik moest snel thuisgeraken, maar toen ik stond te wachten op de tram met youssef zag ik dat er pas een tram was om 10.45!!! dan zou ik pas thuis zijn om 11.30!!! dat zou ma nooit aanvaarden, al denkt ze dat ik bij badia was... in ieder geval ; youssef stelde me voor me af te zetten met zijn auto... ik wilde eerst niet, maar hij had gelijk ofwel met de auto in 10 minuten, ofwel wachten op de tram... en thuis zijn om 11.30... keuze was gemaakt! ik stapte in... en we reden tot we op mijn hoek kwamen... hij zei latifa jij hebt mijn hart veroverd... ik wist niet wat ik moest zeggen en ik zei sorry youssef ik moet nu echt weg... en hij gaf me weer een kus (op de wang nog altijd hahaha)... ik stapte uit de auto en voelde me in de 7de hemel.. maar dat zou snel veranderen als ik thuis binnenkwam....
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    hier is ie saidaatje..
    xxxxx bedankt voor de intresse...
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  14. #14
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    weer een vervolgjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    ...ik voelde me dus in de 7de hemel , maar de hel zou uitbreken als ik een stapje binnen zou zetten dat wist ik nu al... het was ondertussen al 10.25h... wilie hoe moet ik dit goedpraten;.. ik deed mijn sleutel door het gatje en draaide de deur open... ik ging heel rustig naar boven, misschien zouden ze me niet opmerken! op mijn 3dee trede hoorde ik mijn moeder... fien koenti a mesgota..? ik riep snel terug dat ik bij badia was... ze zei dat ik niet moest liegen want ze had gebeld naar badia thuisnr... badia lag allang in bed... ik dacht oh nee wat moet ik nu zeggen?? ik heb nog nooit gelogen tegen ma.. ik zei dan dat ik geen zin had om ruzie te maken en dat ik morgen wel zou spreken.. toen ze dat hoorde... kwam ze naar boven gerend, ik wist niet dat ze zo snel kon lopen.. en ze omhelsde me... ze zei eerst mijn zoon en nu mijn dochter, zij willen mij alle2 pijn doen , en mij alle2 in een put gooien, al de dingen dat ik voor hen heb gedaan is vergeten... ze kreeg tranen in haar oge, ik vroeg me af waar ba was;.. en dan ineens veegde ze haar tranen weg en zei ze... jij gaat me nu vertellen wat er aan de hand is met jou.. wat zullen de buren zeggen... jij profiteert dat Miloud weg is... toen ik dat hoorde, ging ik gewoon naar boven, keek mijn moeder aan en deed de deur achter me dicht... is het waar dat ik profiteer..
    ik zit nu al uren op mijn kamer, ik denk da ba en ma slapen.. ik weet het niet... ineens ging mijn gsm over... YOUSSEF... ik nam snel op en hij zei; hey schatje... ik zei hey maar ik klonk niet zo vrolijk, en hij vroeg wat er aan de hand was.. ik besloot het hem te vertellen, en hij zei ja hetg valt nog allemaal mee... ze hebben je toch niet toegetakeld... ik hing gewoon op... wat dacht hij wel.. nu probeert die terug te bellen, nu al de 5de keer maar ik vertik het om nog een woord te zeggen tegen hem...
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*