1. #61
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    heel leuk verhaal ga verder meid.....

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    hahaha, ja ik ga direct verder... xxxxxxxxxxxxx thx!!
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    03/02/2002


    ik heb vandaag een experiment dag gehad... ik zal hieronder wel uitleggen.. maar Youssef heeft nog niet gebeld en als ik probeer te bellen dan pakt hij ni op... wat is zijn probleem? ik heb toch niks verkeer gedaan??? of wel soms?? ik heb hem graag en ik wil niet dat het al afgelopen is!!! Karim heeft me gebeld!! wat een wonder, en hij zei dat hij me wilde zien, en dat ik niet kon weigeren! wat denkt die wel? latifa niet weigeren?? haha dan kent hij mij niet hoor!!! ik ben zo koppig als een ezel.. of hoe dat ze dat ook zeggen! Badia belt nog stiekem met me, erg hé!! die haar broer doet alsof ik de zonde van mijn leven heb begaan, terwijl het eigenlijk NIKS is... wayow ik schrijf alsof ik alles al van het leven heb geproefd!!! Brahim zijn nr heb ik nog altijd in mijn zak hoor!! wie weet??? hahaha.. ik moet toch een houvast hebben of niet soms? ah ja dus vandaag xperimenteren hé... zie ik was bij de buren, bij Sarah, en ik belde aan.. ze deed de deur open en ik ging naar binnen.. de geur van verbrand hout kwam ik tegemoet.. ik ging naar de living en zat heel ongemakkelijk naast haar ouders... we hadden het over onze buurt, en of het rustig is.. of er parkjes in de buurt zijn (dat weet ik maar al te goed! haha) en dan vroeg Sarah ineens; zeg Lat. ga je soms uit hier?" ik wist niet wat ik daarop moest antwoorden en wat ze er juist mee bedoelde en ik zei; ja natuurlijk soms de stad in om kleren te kopen... en dan iets drinken... ze schoot in de lach en ik zag dat ze me echt aan het uitlachen was.. ze zei; nee dommie ik bedoel discotheken... en ik zei ; zolang ik voor 7h thuisben dan mag ik wel gaan ja... ze dacht zeker in haar eigen,wat een stom kind is dat wel?? !!! hahaha maar daarna gingen we naar boven, ze wilde mijn mening ivm haar kamer... ik kwam binnen , en het is een kamer met donkerrood verf, en alles heel donker, zelfs het plafond!! ik zei eerlijk dat ik het een beetje donker vond, en ze stak haar sigaret aan, en ze vroeg; een trekje.?? en ik zei nee hoor ik rook niet dank je... ;dan vroeg ze; en drink je?? ik zei nope... ze reageerde er ergerlijk op en bood me haar sigaret aan;.. ze zei; hou even vast voor me, ik moet even mijn veters strakken... ik deed wat gevraagd, en ik bekeek de sigaret.. ziet er wel verleidelijk uit.. ze zei; ik weet wel dat je eens wilt proeven, iedereen wilt dat weleens, het is niks doe maar;.. en ik trok van de sigaret, gewoon... maar ik kon er niks van en hoestte... eiii echt vies!! en ze lachte me uit... ik kon haar wel slagen op da moment, maar ja.. en dan zei ze, is goed meissie, was bij mij ook zo de eerste keer.. en dan ging ik terug naar huis, met een gedachte van oh nee wat voor buren heb ik nuu??? en ik ging naar boven.. ma en ba zijn natuurlijk weer bij tante Rachida!!! besta ik nog wel voor hen?? ik ging naar de badkamer, heb mijn handen gewassen, maar je kan er al niets meer van ruiken... nu zit ik op mijn kamer, en ik verveel mij dood... nu heb ik ook zo stoute gedachten.. papa rookt! dan moeten er toch sigaretten thuis zijn? ik wil eens proberen, en zien of ik het ook goed kan,..strax ff zoeken beneden... 1 keer kan geen kwaad!!!
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  4. #64
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ga door meisje .....

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    .. ik heb een pakje gevonden, doe het open, Marlborro, en lees nog net, schadelijk voor de gezondheid... ;tzz dat intresseert mij al niet meer... ik neem er een sigaretje uit en steek het aan! ik weet toch dat ma en pa ni meer zullen komen.. ze komen altijd rond een uur of 2h snachts thuis... tis nu nog maar net 8h... ik neem een trekje, maar deze keer moest ik er niet bij hoesten.. en nog een trek, en nog een.. tot ik de smaak te pakken had... en tot het Op was...dan dacht ik bij mezelf.; ik ben toch achterlijk, ik zet mezelf toe om te roken...!!!! bij die gedachte moest ik lachen, een achterlijke lach.. dit was dus hoe ik kenismaakte met de sigaret!
    in ieder geval, youssef had me gebeld met de meededeling dat hij me niet moet hebben, hij wilt geen last... en dat ik het maar moest accepteren, ik accepteren?? nee nee nooit.. ik ga hem niet laten gaan.. hij is VAN MIJ!!! hij zei dat ik het terug goed kon maken door morgen met hem af te spreken en normaal te doen tegen hem... ik was akkoord... ah ja en de sigaret, ik heb ze in mijn tas gestoken, voor het geval dat ik er weer 1tje wil aansteken... ...ma komt toch nooit in mijn tas... en nu zal ik gewoon goed deodorant spuiten op mijn kamer... geen probleem. maar soms als ik zo nadenk dan besef ik echt dat aan het veranderen ben in de negatieve zin... maar dan komt er in mijn hoofd... IK LEEF MAAR 1 KEER... (klopt deze zin wel??) Ik ga al zien wat ik morgen ga aantrekken.. en ik zal mijn best doen om zo gewoon mogelijk te doen...
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    508
    11-05-2002

    ewa zied ga verder ..............................
    Je ne veux pas de cadeaux, ni de fleurs juste le don de ton coeur !!!!

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    ik ga vanavond wel verder, dank jullie allemaal!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ....
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  8. #68
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ga verder meid!!!!yallah serbi!!!!

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    hahahaha
    oh nee,
    gij zij echt zot manneke...!!
    xxxxxx
    ps zie is hoe laat dat ik dit schrijf...10.20h en ik ben al wakker!!!!
    xxxx
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    04/02/2002

    ik heb vandaag afgesproken met Youssef.. ik zal alles in detail uitleggen; ... ik kwam aan het parkje en hij zat er al...ik gaf hem een kus en ging over hem zitten. hij bekeek me al om te zeggen; wat een verandering! ik ging heel serieus zitten, en hij zei dat ik er goe uitzag... ik voelde me al zelfverzekerder...misschien te zelfzeker.. Youssef stak een sigaret aan, het was me nooit opgevallen dat hij rookte!!! ik bekeek hem gewoon en hij zei; latifa wat moet er nu gebeuren?? en ik zei; ik weet ni, youssef, wat moet ik doen?ik weet echt niet wat ik verkeerd doe..en dan zei hij; wat wil je dat ik daarop zeg? die woorden kwamen mij bekend voor, toen ik die woorden zei had hij geantwoord dat ik gewoon moest zwijgen en hij kuste me... nu mijn reactie was ... zwijg gewoon youssef.. gewoon niks zeggen!!! en ik kuste hem!!! oh nee als ik er nu over nadenk! ik moet echt zot zijn om zoiets te doen.. als je me het een maandje op voorhand had gevraagd of ik dit ooit zou doen, zou ik zeggen; nee zot!!! maar ja zie mij nu!!! youssef was precies opgelucht, maar dan zei hij; Latifa schatje ik moet je iets bekennen...!!!
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    oh nee Boutahar2, ik dacht da ik wist wie je was, maar ik denk da ik me heb vergist... help eens...
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    ik zei ja komop vertel.. wat is er... en hij zei, ja schatje , je weet da ik je graag zie, maar ik heb eigenlijk een andere vriendin... ik verschoot, en er gingen allerlei gedachten in mijn hoofd, vanalles spookte er rond in mijn hoofd... ik wilde mijn teleurstelling en pijn niet tonen, en zei; ah goed voor je... ik heb toch nooit niks voor je gevoeld, je was gewoon een bevlieging, sorry youssef... en hij zei; nee latifa ik weet dat je die woorden niet meent, ik weet dat je me ook graag ziet..maar ik kan Kim echt niet laten zitten.. !! NU werd het gewoon erger!! Kim??? had hij me laten zitten voor een Hollandse ****?? nee dat kan niet!!!! en dan begon ik spontaan te huilen, ik wilde het nog verstoppen, maar het ging niet...hij trooste me; maar wist zelf niet wat hij moest zeggen, hij zei gewoon latifa, zina djali; het komt wel goed..!!! ik werd kwaad en zei; het komt wel goed??? weet je wat youssef???? word maar gelukkig, jij en Kim, jullie verdienen elkaar, ik ken dat meisje niet, en wil haar ook niet kennen... jij bent gewoon een ongelooflijke klootzak!!!
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  13. #73
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    vervolgggggggggggggggggggggggggggg

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    huilend stapte ik weg! ik had mezelf nog beloofd nooit te huilen voor een jonge, maar hij is anders! ik heb mij te snel aan hem gehecht... ik nam mijn tram en toen ik uitstapte kwam ik Sarah (buurmeisje) tegen..
    ze zag dat ik verdrietig was en vroeg wat er scheelde... ik legde haar een beetje mijn situatie uit... ze vond het heel erg en vroeg om naar haar thuis te gaan, dan konden we praten... en ik vond dat goed, want ma en ba mochten me zo niet zien... ik ging binnen, en ging direct naar haar kamer... ik begon te vertellen, en zei ook dat hij een vriendin heeft... het was de eerste keer dat ik zo mijn emoties kon uitdrukken.. Sarah zei alleen, lieverd alles komt goed.. En zo een jongen verdien jij niet, jij verdient veel beter schatje... ik kon niet nadenken en huilde gewoon.. waarom kan ik niet een gewone relatie hebben.. waarom niet gewoon iemand die van me houd en die mij graag ziet.. waarom alleen woorden en geen daden... dan pakte ik mijn sigaretten boven en stak ze aan..Sarah verschoot maar had ook een glimlach op haar gezicht... ik vertelde verder en kon niet stoppen!! dan besloot ik om maar naar huis te gaan.. Sarah vroeg me of ik mee de stad in wilde gaan.. ik ben akkoord, maar ben nu op haar aan het wachten...

    xxxxxxxxxxx
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  15. #75
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ga verder pleasseeeeeeeeeeeeeeeeee