1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    is het nog intressant? of begint het wat lullig te klinken..??
    xxxxxx je mag eerlijk zijn...xxx haha
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    508
    11-05-2002

    Origineel gepost door MissX
    is het nog intressant? of begint het wat lullig te klinken..??
    xxxxxx je mag eerlijk zijn...xxx haha

    ga verder zied,
    Je ne veux pas de cadeaux, ni de fleurs juste le don de ton coeur !!!!

  3. #18
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ga verderd meid,dat hoef je geeneens te vragen!!!!!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    21/01

    wayow rebie, hala dag, het is net of de hel is opengebarts boven mijn hoofd, ik had toch gezegd dat ba niet thuis was, of mss dat hij sliep, ik was verkeerd, ba is naar marokko, zonder beslama, zonder niks te zeggen, hij is gewoon vertrokken, en daarom hhad ma het gisteren zo moeilijk... mskiena! hij wilde alles op een rijtje zetten, en dat was niet de enige reden, yemma (oma) is ziek gevallen, ineens! jarebie laat haar niet sterven;.. lay yester


    22/01

    het is nu al twee dagen geleden, en ik heb nog niets gehoord van Youssef, in tegenstelling tot Karim, hij belt mij zo vaak... het doet wel goed, maar soms denk ik eraan om het hem te vertellen over ik en youssef.. maar het heeft nu toch geen zin.. hij zal mij niet meer bellen...
    het heeft ook geen zin om verdrietig te zijn, ergens mis is hem wel, maar nu gaat het beter tussen mij en ma, zij ziet dat ik toch de hele dag thuiszit en alleen bezig ben met huishouden... en nu hebben we een blokverlof, ik zou normaal moeten studeren, maar ja;... ik mis Youssef,
    zou ik hem bellen??? lijkt het niet zo truttig?? ik heb nog gepraat met badia, ze zou morgen langskomen, ik hoop dat we een redelijk gesprek zullen kunnen houden, want ik heb haar echt nodig nu... met yemma gaat het beter, ba had vandaag gebeld om te zeggen dat ze nu al terug normaal kon praten... waarom overkomt mij dit allemaal??? Miloud mis ik echt, ook al was hij een echte tiran... ik heb zijn aanwezigheid ook nodig, nu is het thuis zo leeg, enkel ik en ma... geen youssef, miloud, ba.... ik heb ze nodig!!

    xxxxxxxx bedankt voor jullie reactie's!!!! xxxxxxxxxxxxx
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  5. #20
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ow echt een leuk verhaal mang!!!!ga zo door!!!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    dank u SAIDA!!! echt bedankt, het geeft me een hoop zelfvertrouwen...
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    23/01

    vandaag was het een rustige dag, ba heeft gebeld om te zeggen dat hij volgende week zou terugkomen, en Miloud heeft ook gebeld, hij mocht 1 telefoontje voeren en dan zei hij; smahli latifa, voor alles wa ik heb gedaan.. ik moest ervan huilen.. meent hij dat nu? ik hoop van wel ... en youssef heeft me een smsje verzonden, en gevraagd hoe het met me gaat en dat hij heel veel spijt heeft van wat hij had gezegd, ik heb geantwoord dat het met mij prima is.. terwijl het helemaal niet waar is.. ik wil dat youssef bij mij is, om mij te troosten, om te zeggen dat alles terug goekomt.. maar dat heb ik zelf ook verpest door zo koppig te doen vanaf de eerste keer! Karim heeft mij ook gebeld om te vragen of ik niet wilde langskomen, om wat bij te praten, maar daar heb ik nu echt geen zin in, ik zei dat ik moest gaan studeren en dat ik morgen wel met ma ging komen.. hij zei mezian... ik zal nu even mijn boeken openleggen, ik heb er echt geeen zin in....
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  8. #23
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    leuk verhaal man!!ga zo door vraagje he ben je een belgische???

  9. #24
    ''BELOVED''

    Reacties
    168
    06-08-2002

    ga verder please wil weten hoe het verder gaat anders vul ik het verder in en dan wordt het geen leuke einde alleen maar verdrietig wordt je d'rvan

    xxxx najat

    ps ga zo verder

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    thx!! voor julie reactie's nogmaals,
    ik ga direct verder, even mijn ijsje eten!
    xxxxxxxxxxxxx
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    24/01

    Badia is niet langsgekomen, ze moest naar de dokter met haar ma, ze zei dat ze zich niet goed voelde, hopelijk niets erg!!
    vandaag gaat het beter met me, ik heb gisteren nog een beetje gestudeerd maar rond een uur of 11 ging mijn gsm... ik zag ineens YOUSSEF!! mijn hart, echt ,ik kan da ni beschrijven, een soort van blijdschap maar tegelijkertijd angst, ik weet niet waarom, echt onbeschrijvelijk!!! ik nam op en zei heel koel hallo, en hij zei zelfs geen goedendag en begon te vragen waarom ik niet wilde opnemen, waarom ik niet wilde afspreken met hem, waarom ik zo lullig doe (volgens hem) en waarom ik zijn gevoelens niet beantwoord!!!... ik wist niet wat ik moest zeggen, ik voelde mij zo ff laf; echt laf! en ik zei gewoon dat ie rustig moest doen... hij riep gewoon, ik zei dat als hij belde om tegen me te roepen dat het niet hoeft... hij zei dat hij me morgen (vandaag dus) per se wilde zien en dat anders ook onze vriendschap uitgesloten is...
    ik stemde toe... ook al moest ik normaal naar Karim... ma zou al gaan en zou daar op me wachten, ik zei dat ik naar de bib moest.. het deed pijn dat ik weer moest liegen!
    vandaag ging ik naar hem toe, naar een parkje, hij stond daar al op mij te wachten, ik ging zitten zonder een woord te zeggen, ik weet niet wat mij bezielde. hij vroeg waar ik die manieren heb aangeleerd... ik werd boos, wollah soms weet hij echt niet hoe hij zich moet gedragen of wat hij moet zeggen...dat haat ik dus aan hem hé...
    in ieder geval na 5 minuten belachelijk te doen begonnen wij een conversatie, hij vertelde over zijn job, dat er veel agressie was op de trams, maar nu minder, omdat hij een marokaan is, en de marokanen meer respect tonen als ze een marokaanse chauffeur zien...
    na een tijdje begon hij over zijn ex vriendin, als ze 1 ding verkeerd zei was hij weg, dus zo is het ook afgelopen... dan zei hij ineens "latifa, jij gedraagt je zo, maar toch wil ik bij je blijven, ik wil niet weg bij je, ik wil jou en ik zal niet opgeven!" ik wist niet wat ik moest zeggen, en dan kwam hij dichter bij me..en hij vroeg; wil jij niet verder met me? wayow ik werd zeker helemaaaaal rood, echt overdreven, ik weet da zeker! en ineens kuste hij me, uit het niets, ineens, zijn lippen op de mijne, het voelde als een shock! en ik trok me weg! ik zei nee youssef dit kan niet.. kan gewoon niet! en ik ben weggegaan, richting thuis! nu ben ik thuis en ma was algoed niet thuis, youssef zei nog toen ik wegstapte dat hij me zou bellen...en dat ik er geen spijt van zal hebben, hij had echt zo een smile op zijn kop ==> nu wacht ik op zijn telefoontje, ik zal hem alles eens zeggen, en hoe ik in mekaar zit, en dat hij me niet zomaar moet kussen!!! oh shit ben het helemaal vergeten, ma is bij tante rachida!!!! ik moet nog vertrekken!!...
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  12. #27
    Supah Dupah High

    Reacties
    811
    06-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Het verhaaltje is leuk....go on girl...
    Ik zie dat je online bent...
    Dus wil je nog een stukje plaatsen...

    The big secret in life is that there is no big secret. Whatever your goal, you can get there if you're willing to work.

    ~Oprah Whinfrey


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    ok sarah!! mijn vingers zijn wel een beetje moe aant worden!
    xxxxxxxxxxxxx bedankt voor de intresse!!
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    24/01

    ik weer, pff ik was juist bij tante Rachida, en algoed deed ma niet moeilijk dat ik er zo laat was aangekomen... Ik zei salaam tegen iedereen, en ging zitten... Ik zat met mijn gezicht naar het raam, dus ik kon zien wat er buiten gebeurde, ineens zag ik Karim teken doen dat ik naar buiten moest komen... ik ging heel onopvallend naar buiten, en vroeg waarom hij het niet op een gewone manier kon doen, en we schoten allebei in de lach... soms ben ik zo blij dat ik zo een neef heb!!! en dan ineens begonnen we te praten over de liefde, pff wat een onderwerp! enn dan zei hij dat ik eerlijk moest zijn en zeggen of ik een vriend heb... ik zei nee nee echt niet.. ! en dan zei hij ah ok ben ik even opgelucht!! toen ik dat hoorde dacht ik nee niet hij!!! kan niet waar zijn, niet mijn eigen neef die mij wilt! ik voelde warmte naar boven komen, echt een hitte, en ik wist niet wat er gebeurde, ik was zo verward, echt! alles is door mekaar in mijn hoofd; ik hield mij in, en ben gewoon naar binnen gegaan! en hij volgde mij, wij gingen naar boven... en daar zaten wij dan! ik zei geen woord,1 ) hij is mijn neef, 2) hij is de beste vriend van Youssef...
    Ineens zei Karim, aan wat denk je en waarom reageer je zo? en ik begon te vertellen over youssef, zonder zijn naam te vernoemen, gewoon dat ik iemand kende en dat het klikte.. maar dat ik geen namen wilde noemen.. ik had da nooit moeten doen, ik had niks moeten vertellen, ik besef da nu pas, want Karim heeft juist een berichtje verstuurd om te zeggen dat hij er wel achter komt wie de J*ANET is (volgens hem hé)... ik begin echt schrik te krijgen, ik ben echt achterlijk!!! en youssef heeft nog niet gebeld, ik wacht nog steeds!!
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  15. #30
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    leuk verhaal mang.....