1. #31
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    de volgende dag had rachid met mo afgesproken......anouar had me uitgelegd wat de bedoeling was.....rachid had mo gebeld gisteren om te zeggen dat hij ook in marokko zat en dat ze samen moesten afspreken om samen hier te dealen.....mo had blijkbaar mee ingestemd want ze hadden nu dus een afspraakje.....
    ik bleef samen met de andere in het hotel! toen rachid die avond terug kwam had hij heel wat te vertellen......hij vertelde dat mo inderdaad Yasmina had meegenomen naar marokko ze zat in het huis van mo en een tante zorgde voor haar! Mo was van plan om van de zomer tegaan trouwen omdat hij hier wilde blijven wonen en hij had iemand nodig om voor Yasmina te zorgen, toen ik dat allemaal hoorde werd ik gek Mo had allemaal ideeen dus hij was niet van plan om Yasmina ooit nog terug te brengen! ik zei tegen mijn broer yallah kom breng me naar hem toe we moeten haar halen nu meteen.....maar rachid zei dat dat nog niet kon want morgen zouden hij en Anouar samen naar mo toe gaan.....rachid was uitgenodigd om daar te gaan eten! Ze zouden als het zou lukken Yasmina dan meenemen maar het moest wel op een goeie manier zijn want als dat fout zou gaan dan zou het veel moeilijk zijn om Yasmina terug tehalen!
    die hele nacht kon ik niet slapen...morgen zou inschallah weer de dag zijn dat ik mijn lieverd weer zou zien! mijn zinaatje.....ik kon niet wachten!
    die morgen stond ik erg vroeg op ik ging alvast mijn koffer pakken want we zouden als alles volgens plan ging die avond alweer met het vliegtuig terug naar nederland gaan....Fatima zat bij mij op de kamer ze werd wakker.....Samira doe eens rustig meid het komt goed...we gaan haar terug krijgen. Ik hoopte het zo allemaal!


    die middag was het zover rachid en anouar waren weggegaan naar mo...toen ze daar binnenkwamen ging het allemaal goed! mo begroette rachid erg vriendelijk en anoaur bleef op een afstandje in de auto zitten. rachid en mo gingen samen naar het dakterras.....daar gingen ze eten!!! rachid zag een hele tijd geen Yasmina pas toen hij aan mo had gevraagd waar de badkamer was om zich een beetje op tefrissen zag hij haar in een kamertje....je zag aan haar dat ze erg ongelukkig was! ze was stil en zat daar maar met een barbie pop te spelen! Rachid ging naar de badkamer.....hij hoorde mo met yasmina in het marokkaans praten! Yasmina vroeg aan haar vader wanneer ze haar mama weer zou zien....mo zei toen tegen haar dat haar moeder haar niet meer wilden en van haar was weggelopen......Yasmina begon te huilen stomme mama zei ze toen.....rachid werd erg boos....hoe durfde hij zo tgen zijn dochter te doen.....hoe durfde hij de moeder van zijn kind zo zwart te maken! en op dat moment voelde rachid dat hij wat moest doen...hij had het al die tijd eigelijk voor Samira gedaan omdat ze zijn zus was maar nu voelde hij dat niet meer zo...... Yasmina was ook zijn familie hij was haar oom dus hij moest haar beschermen!!!!!
    hij belde in de badkamer anouar op die nog steeds in de auto zat...hij zei rij nu met de auto voor de achterdeur over 5 minuutjes ben ik er met Yasmina.
    rachid liep de badkamer uit en liep naar mo....mo zullen we naar de stad gaan?ik ben nog nooit in oujda geweest wil je me een rondleiding geven! mo vond het een goed idee en toen ze bijna de trap naar beneden hadden gelopen stopte rachid, oh shit ik ben mijn telefoon boven op het dakterras vergeten....mo zei wacht ik ga hem wel voor je halen! en zo gezegd zo gedaan mo liep alweer naar boven.......dit was zijn kans rachid liep naar het kamertje waar Yasmina zat.....hij zei heel lief tegen haar kom ik ga je naar je mama brengen, yasmina wou schreeuwen maar toen ze mama hoorde....keek ze op! ze liep met hem mee.....en heel snel waren ze van de trap naar beneden via de achterdeur.....toen ze bijna buiten warenhoorde hij mo naar beneden komen....maar rachid was te snel hij rende naar de auto en ze reden weg......toen yasmina anoaur zag begon ze te lachen.....ze herkende hem nog na al die maanden!!!!
    ze reden heel snel naar het hotel.....daar aangekomen zagen ze Samira al naar buiten rennen....Yasmina riep ze en yasmina kwam de auto uit en rende naar haar moeder....het was een heel mooi moment....ik voelde me zo gelukkig! ik had haar weer terug! het voelde zo goed.ik ben daar anoaur en rachid nog steeds erg dankbaar voor!!
    die avond vlogen we weer terug......mo had nog heel vaak naar rachid zijn mobiel gebeld.....rachid had hem een keer helemaal uitgescholden en zei dat mo nog niet van hem af was! op dat moment kon me dat allemaal niks meer schelen ik had mijn dochter weer terug!
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  2. #32
    ~*~zohra~*~

    Reacties
    388
    09-07-2002

    ewa zid vertel verder !! ik wacht

  3. #33
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    hey iedereen.....ik ga zo verder met schrijven maar ik wil ff zeggen dat ik het verhaal nu ga afmaken.....en dat doe ik omdat ik hoorde dat het verhaal erg veel lijkt op een ander verhaal hier en ja dat wist ik dus niet dus vandaar maar ik zal nu een einde verzinnen en aan mijn volgend verhaal beginnen!!!!!
    beslama
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  4. #34
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    wat er die weken daarna allemaal wel niet in nederland gebeurden.....was zo erg voor mij en zal ik nooit meer vergeten, ik had mijn dochter terug maar toch was ik elke minuut van de dag bang om haar te verliezen! 3 weken nadat we terug van marokko waren gekomen was er een rechtzaak.....ik eiste de voogdij van Yasmina....mo had geen poot om op te staan omdat hij ten eerste een indruk bij mensen wekte die niet echt positief waren.....en die indruk had de rechter ook van hem! tijdens de rechtzaak leek het net of het mo ineens niet meer boeide, hij vond het allemaal best! hij schreeuwde niet naar me of keek me ook niet boos aan het enigste was een bepaalde blik...ja hoezal ik het zeggen het was een blik van, vriendelijkheid endie blik zei zelfs dat ie spijt had, of die blik nou ook echt zo was weet ik niet precies maar zo kwam die wel bij me over! Het kon mij allemaal niks meer schelen......het enigste wat ik wilde was gelukkig worden met Yasmina!
    En dat ging ook eindelijk gebeuren.....ik kreeg de voogdij.....mo mocht haar wel bezoeken als die wilde. Ik vond dat wel redelijk het was en bleef toch Yasmina haar vader.


    En ja hier ben ik dan nu 20 jaar......het is nu een jaar geleden sinds al de ellende, mijn kleine meid is nu 4 en gaat al naar school! Ik heb mijn baan nog steeds en ik vind het nog steeds geweldig! Het gaat nu voor het eerst in mijn leven goed! ik weet nu eindelijk wat gelukkig zijn inhoud....ik heb mijn eigen huisje sinds een paar maanden, en het bevalt me zo goed ...lekker met mijn dochter en niemand die het voor het zeggen heeft! ik heb mijn eigen leven nu en ik bepaal hoe ik mijn leven wil leiden!!!! Dit was een jaar geleden nog mijn grootste droom en ik had nooit gedacht dat die droom ook uitzou komen, ik ging er al zelfs van uit dat ik geen recht had op geluk! maar ik had het fout...ik heb van al die jaren en al die ervaringen geleerd ze hebben mij sterk gemaakt! Ze hebben me gemaakt zoals ik nu ben......en leuke spontane meid die een ontzettende goeie band met haar dochtertje heeft en de beste vriendin van heel de wereld, fatima is een schat van een vrouw en ze gunt mij ook zoveel..... ik wist niet dat zulke mensen bestonden....en anoaur jahhh hij is ook een hele goeie vriend van me geworden en ja hij is ook een soort beste vriend van me geworden...fatima vind het nogal grappig allemaal want zij denkt dat een marokkaans meisje en jongen niet gewoon vrienden kunnen zijn.......jah of ze gelijk heeft!!!!! wie zal het zeggen, ik vind hem wel heel erg leuk dus wie weet maar ik wil eerst eens lekker met mijn eigen leventje bezig zijn en misschien ooit in de toekomst.............
    de toekomst......ik heb nog nooit in mijn leven nagedacht over mijn toekomst, ik was altijd maar bezig met hoe kom ik mijn dag zo goed mogelijk door!!! maar ik ben nu een ander mens geworden en ik leef nog steeds van dag tot dag maar ik heb ook geleerd dat je je verleden achter je moet laten en aan het heden je toekomst moet denken..... als ik iets aan jullie mag doorgeven dan is het hoe moeilijk je leven op het moment ook is......geef het nooit op probeer er iets moois van te maken......want iedereen verdiend het om gelukkig te zijn en de enigste die dat voor elkaar kan krijgen ben je zelf............
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  5. #35
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    en was dat het einde... zo Ja.. echt heel mooi.. maar ik hoop natuurlijk nog wel op een stukje ..kijk maar..

    kiss Nadia

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    520
    23-11-2001

    prachtig meid en weetje die fatima is ook blij jou als beste vriendin te hebben.

    lief fatima

  7. #37
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    thanx girls.....en fatima ik mis je angel en zodra ik weer back in rotterdam ben gaan we weer afspreken oke!!!
    beslama
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    520
    23-11-2001

    is goed meid ik mis je ook hoor

    dikke kus van mij

    love ya

    fatima

  9. #39
    sweet little princess ;)

    Reacties
    117
    23-07-2002

    ....weer een lesje geleerd.
    mijn complimenten voor het mooie verhaal, jammer dat je er zo snel een eind aan hebt moeten maken, alsnog heb je toch je boodschap goed kunnen laten doen overkomen....

    dikke boessa
    een parelprinsesje
    Wanneer iemand mijn hart treft,
    breekt het niet
    maar barst ,
    de vlam die er uitslaat
    wordt de fakkel op mijn pad.

  10. #40
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    dank je wel parelprinsesje......en ja ik vond het zelf ook jammer dat ik niet verder ben gegaan maar wie weet ik zal eens nadenken over een goed vervolg en dat het verhaal een beetje een ander onderwerp gaat krijgen......wie weet ik zal er goed over nadenken en als ik iets heb dan kunnen jullie dat weer lezen wagga!!!!!

    beslamaa
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  11. #41
    Al Hoceima Inou

    Reacties
    2.271
    16-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    eCHT EEN SUPERMOOIVERHAAL!

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    egt een mooi verhaal zeg
    (wel een beetje te laat gelezen)

    kuziezzzzzz hasna

  13. #43
    Al Hoceima Inou

    Reacties
    2.271
    16-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ja ik ook ik von hem op pagina 42, maar het is wel de moeite waard!

  14. #44
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    Hey ZInaatjes....soo jeetjuh zeg ik wist niet eens meer dat ik dit verhaaltje had geschreven, het is echt weer een hele tijd geleden....haha best grappig want nu heb ik mijn eigen verhaal weer eens gelezen!
    En ja Soekran voor jullie complimentjes...en omdat het zo kort is zal ik vanavond met een extra stukje bij komen wagga!!!!
    Take care everybody
    BOussa

  15. #45
    ..........

    Reacties
    123
    01-02-2003

    egt een goed verhaal man k ging er op een paar momenten gewoon van janken,nogmaals egt een topverhaal
    Op zoek naar Takshita of een Jelaba?
    Nu te koop, net binnen vanuit Fes, mode anno 2010, prijzen verschillen per lebsa.. PM me voor meer informatie.