1. #46
    Al Hoceima Inou

    Reacties
    2.271
    16-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    IS HET VERHAAL DAN NOG NIET AFGELOPEN!!!!!

    ZO NIET GA GERUST VERDER!!!!

  2. #47
    Al Hoceima Inou

    Reacties
    2.271
    16-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ga je snel verder!

  3. #48
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    Hey sanae Nou meid ik weet wel zeker dat het in de werkelijkheid ook gebeurt....denk maar aan alle ontvoeringen enz meestal zijn het vreemde die kids ontvoeren maar je hebt er ook genoeg ouders die in scheiding zitten die hun kind meenemen (verstoppen) voor de andere ouder. EN ja ook mishandelingen komt jammer genoeg veel voor....
    Maar ik ga nu een stukje verder schrijven speciaal voor jullie:



    Yasmina was nu al een grote meid....4 jaar. Ze ging ook al naar de kleuterschool en mevrouwtje had meteen al vriendjes. Het was zo een leuk en schattig meisje al zeg ik het zelf! Ze leek erg veel op mij maar toch vond ik haar nog veel mooier. Ze had ook veel weg van Mo. Soms zie ik trekjes van Mo in haar. Ze kan behoorlijk eigenwijs zijn en soms zelfs koppig. Dat doet me dan veel aan hem denken. Gelukkig heb ik het hoofdstuk met hem afgesloten. Hij is voor mij verleden tijd. Op de 1 of andere reden ben ik over hem heen. Na alles wat hij mij heeft aangedaan kon ik niet van hem blijven houden.
    Af en toe komt hij langs om Yasmina te zien. Hij mag haar altijd maar 2 uurtjes per keer zien want ik ben nog steeds bang dat hij haar weer zou ontvoeren.
    Ook met mijn werk ging alles heel erg goed. De hogere functie bevalt me super goed. Fatima die is zo blij voor mij. terwijl zij er veel langer werkt dus eigelijk had zij die functie moeten krijgen maar toch gunt ze hem mij. Het is ook een schat van een meid!
    Ze doet ook erg veel leuke dingen met Yasmina. Ze is gewoon de beste vriendin die ik me kan wensen.
    kortom het gaat voor het eerst in mijn leven GOED!
    Ik ben nu 20 en heb nog een hele leven voor me. Er zijn nog genoeg dingen waar ik me erg ongelukkig over voel maar die gevoelens probeer ik zoveel mogelijk weg te stoppen.
    Het doet me zoveel pijn als Yasmina soms van school komt en mij dan vraagt waneer we weer naar oma en opa gaan.
    Ze bedoelt daarmee dan de ouders van Fatima. Maar ze weet ook heel goed dat het niet mijn ouders zijn dus ook niet haar echte oma en opa.Een keertje vroeg ze mij waar mijn mammie was.
    Ik zei haar dat mijn moeder dood was. Want voor mijn gevoel is ze dat ook. Het werd zo een emotioneel moment want mijn kleine Yasmina kwam naar me toe en begon me te omhelzen en ze zei: mammie je moet niet verdrietig zijn want ik ben er en ik doe je wel kusjes geven en knuffels,dus je hebt geen mammie nodig''
    En dat zei mijn 4jarige dochter. Ze zei het dan niet precies in deze woorden maar ik weet dat ze daarmee liefde bedoelde. En ze had gelijk ....zij was alles voor mij! En ze geeft me zoveel liefde en goeie gevoelens dat ik alles kan overwinnen, en dus ook dat ik geen moeder in mijn buurt heb.
    Een moeder die me steunt, of die me zegt dat ik sterk moet zijn.
    Een moeder die haar kleindochter al haar liefde geeft.
    En een moeder die er ook bij is als er iets bijzonders gebeurt zoals de eerste stapjes van haar kleindochter, of toen ik die hogere functie kreeg van mijn werk.
    ZO een moeder heb ik niet, en zal ik nooit hebben ook!
    Voor mijn moeder bestond ik ook niet meer, ze moest me wel van binnen haten anders had ze wel contakt met me gezocht.
    Mijn moeder had geen echte leven en dat heeft ze sinds ze met mijn vader is getrouwd ook nooit gehad.....en daarom misgunt ze het ook haar kinderen.
    En dus ook haar kleinkind(eren).
    Ik begrijp niet hoe iemand zoveel haat inzichzelf kon hebben.
    Maar wat ik niet weet is dat ik van binnen net zoveel haat heb als mijn eigen moeder.
    Van binnen haat ik mijn ouders omdat ze mijn leven verpest hebben.....en van binnen haat ik Mo omdat hoe rot mijn leven ook was het hem gelukt is om het nog erger te maken.
    Ik heb nooit het gevoel gekend van trots of blij zijn met iets.
    OP 1 ding na dan....de geboorte van YASmina.....ik was zo gelukkig. Het voelde zo goed ook al wist ik dat mijn leven er misschien wel nog veel zwaarder door ging worden toch was ik zo blij met haar.
    Ze heeft mijn leven veranderd. En samen met haar kan ik alles aan.

  4. #49
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    Samen met mijn Yasmina heb ik een gezinnetje.
    Elke avond bij het eten vertellen we elkaar hoe ons dagje was.
    Zij komt altijd met hele verhalen over dat ene Bas in zijn broek had geplast, en of dat ze boos op Jamila was omdat ze van haar vandaag niet in de poppenhoek mocht spelen.
    Ik moet er altijd zo om lachen als ze mij die verhalen vertelt.
    Soms word ze dan ook boos op mij, omdat zij het dan serieus aan het vertellen is en dat het dus helemaal niet grappig is.
    Het is heel gek dat je met een 4 jarige zulke leuke en goeie gesprekken kan hebben.
    EN die gesprekken herhaalde we elke dag weer. Het hoorde gewoon bij ons.
    Vandaag was het Vrijdag. Net zoals gewoonlijk zaten Yasmina en ik aan tafel te eten.
    Vanmiddag uit school had Anouar haar opgehaald. Hij wilde met haar naar het zwembad, en dat hadden ze dus ook gedaan.
    Ze hebben een heel gezellige middagje gehad. Yasmina bleef er maar over praten'' Mammie en toen gooide hij me in het water, maar ik kan al goed zwemmen he dus ik was niet bang. en mammie we zijn van de glijbaan afgegaan....die ene grote ja oom Anouar zei dat als ik dat durfde dat ik dan een grote meid was..nou ik heb het gedaan! Goed he.... '' en ik zag dan ook meteen een grote grijns op haar gezicht.
    Ze bleef maar praten.
    EN toen ze eindelijk uitgepraat was over haar dagje zwemmen begon ze eindelijk te eten.
    5 minuten was ze even stil maar toen begon ze weer; Mammie waarom ga je niet mee de volgende keer zwemmen met mij en oom anouar.
    Volgens mij vind hij dat ook leuk hoor.
    En ze keek me met sneaky oogjes aan.
    Hoe bedoel je yasmina? vroeg ik haar toen. Gaat hij me dan ook vragen of ik van de grote glijbaan af wil.
    Ze begon te lachen;nee joh jij mag dan naar ons kijken.
    DAt vind hij echt leuk hoor.
    en ja hoor voor ik het wist vroeg ze mij;
    mammie ben jij ook verliefd op Anouar?
    Ik wist niet wat ik hoorde. Ik verslikte me bijna in mijn eten.
    Yasmina hoe kom je daar nou weer bij, en sindswanneer weet jij wat verliefd zijn is.
    ''nou mammie ik ben ook verliefd op Soufjan en hij op mij. en wij spelen ook altijd samen op school. en oom Anouar is denk ik op jou want hij is ook graag bij jou.
    Ik wist niet dat Yasmina heel de situatie al door had.
    Ik had inderdaad hele sterke gevoelens voor Anouar gekregen. Maar ik wist zeker dat het niet wederzijds was.
    het was gewoon vriendschappelijk tussen mij en hem.
    IK wist dat zo zeker doordat hij me een keertje had verteld dat hij nooit met een gescheiden vrouw kon leven. En zeker niet als ze ook al kinderen had van haar vorige huwelijk of relatie. Hij schaamde zich achteraf meteen want hij had niet door dat hij het tegen mij had.....en alles wat hij opnoemde had ik dus!
    IK was een jonge vrouw die al een kind had van een vorige relatie.
    Die dag dat hij dat toen tegen mij zei brak mijn hart in duizende stukjes.
    Want doordat ik zo een goeie band met hem had, begon ik steeds meer voor hem te voelen. En ja ik droomde er zelfs snachts al van hoe het zou zijn als ik een relatie met hem had.
    En hoe geweldig hij als vaderfiguur voor Yasmina was.
    Maar zoals ze zeggen de meeste dromen zijn bedrog. Dus heb ik dat weer snel uit mijn hoofd gehaald.
    Ik probeer nu een goeie vriendschap met hem te hebben en hij gaat zo veel en zo goed met Yasmina om en dat wil ik niet voor haar verpesten.
    Maar ja als zelfs mijn dochtertje van 4 al in de gaten had dat ik verliefd op hem ben want zou hij dan zelf wel niet denken????

  5. #50
    Al Hoceima Inou

    Reacties
    2.271
    16-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ooooooooooo!!!!!!!


    Bedankt! Bedankt! Bedankt! Bedankt! Bedankt! Bedankt!















    (Ga je weer snel verder?)

  6. #51
    Al Hoceima Inou

    Reacties
    2.271
    16-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    verder!!!!!!!!!!

  7. #52
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    Die avond werd ik gebeld door Fatima.
    f: hoi zina hoe was je dagje vandaag?
    ja goed...had een lekker rustig dagje Anouar was met Yasminaatje gaan zwemmen dus ik heb het huis schoongemaakt enz.
    F; haihai je hebt echt een schoonmaaktic he had je eergisteren nou ook al niet het hele huis geschrobt!
    Ewa ja fatima beter dat dan dat ik het nooit doe he.
    F: ja dat is waar. EH maar waar ik voor bel..is ik heb kaartjes voor over een uurtje voor een voorstelling, heb je zin om mee te gaan?
    Fatima hhaha denk eens eventjes na, Yasmina ligt net in bed dus ik kan onmogelijk nu nog een oppas bellen.

    maar ook daar had Fatima wel een oplossing voor...Ze kwam er meteen aan en nam ook meteen een oppas mee.
    Wat had ik toch een rare vriendin.....die zomaar een uur voordat een voorstelling begon met die kaartjes aankwam.
    Ik ging naar mijn slaapkamer en had niet echt zin om mij optetutten.
    Dus ik trok maar een gewone zwarte pantalon met een wit truitje aan.
    Toen Fatima binnen kwam ( met haar eigen sleutels) hoorde ik dat ze tegen iemand zat te praten.
    Fatima tegen wie praat je? vroeg ik haar vanuit de slaapkamer.
    Oh niemand zei ze tegen mezelf....De oppas komt over een uurtje.
    WIe komt er opassen Fatima ik wil niet dat er een vreemde in mijn huis komt.
    Meid don't worry....die persoon is een schat van een meid en ze is echt te vertrouwen.
    Ik geloofde haar maar.
    Ze kwam mijn slaapkamer binnen.
    Ehhhhhhhhh wat dacht je dat je ging doen....was haar reactie toen ze mij zag.
    Ik keek haar raar aan en zei toen; Hoe bedoel je?
    WE gaan toch samen naar die voorstelling, en dit kan toch wel en kijk trouwens hoe jij er uit ziet...jij hebt gewoon een spijkerbroek aan.
    Ja maar ik heb mijn tas mee....zei ze toen.
    DIe ligt in de woonkamer ik ga me zo ook omkleden.
    Wat wil je dat ik aandoe?
    maar die vraag had ik al niet eens hoeven stellen want Fatima was mijn kast al in gedoken.
    ER kwam van alles uit.
    van rokjes tot mooie charmante jurken.
    ehh moet ik echt zoiets aan...Fatima ik ben niet in de stemming om zoiets aan te trekken, en by the way we gaan toch naar een voorstelling dus waarom moeten we ons zo helemaal opdoffen.
    Nee .....dat was het enigste wat ik uit haar kreeg.
    Ze gaf me een hele mooie zwarte satijnen jurk die ik aan moest doen.
    IK leek wel gek dat ik naar haar luisterde maar ach ja wat kan het mij ook schelen en voor ik het wist was ik me helemaal aan het uptutten.
    Ik was zo druk met mezelf bezig dat ik helemaal niet in de gaten had dat Fatima zich helemaal niet aan het omkleden was......
    Toen ik eindelijk klaar was keek ik naar de klok.
    Damm Fatima het is al 9 uur hoelaat zou die voorstelling beginnen dan?
    Ik zag fatima kijken......shit shit shit shit
    Zei ze ineens.
    Wat is er zijn we te laat?? vroeg ik toen.
    nee SAMira ik ben de kaartjes thuis vergeten dom dom dom dom....en nu moet ik me ook nog omkleden en het is al 9 uur en om kwart voor 10 begint het.....
    ik zag haar zogenaamd heen en weer lopen....Zo is fatima nooit!
    Normaal gesproken is ze heel rustig en als er een probleem is dan haalt ze even diep adem en dan weet ze altijd een oplossing.....
    Net als nu na een paar minuutjes zegt ze:
    Weetje wat Jij gaat de kaartjes even bij mij thuis ophalen en dan blijf ik hier op de oppas wachten en dan kom ik meteen naar je toe...en dan kleed ik me ondertussen ook even om.
    Ik vond dat een goed idee ik liep naar de woonkamer op mijn tasje en autosleutels te halen.
    IK zag dat Fatima een hele grote tas had meegenomen.... jeetjuh zeg wat was die wel niet van plan om allemaal aan te gaan trekken.
    IK gaf mijn slapende Yasmina een zoentje en liep toen weg.
    Oke dan zie ik je zo ja?
    Ik wilde al weglopen maar toen hield ze me tegen...ohh wacht Samira hier heb je mijn sleutels...mijn ouders zijn er niet en Anouar had ook wat dingen te doen.
    Saffie is goed. Ze zei me dat de kaartjes op tafel lagen en ik ging weg.

  8. #53
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    TOen ik daar eenmaal aankwam deed ik de voordeur open.
    Ik zag dat het donker was.
    Ik probeerde een lampje aan te doen maar ik kon het lichtknopje niet vinden.
    Ik liep naar de woonkamer en ik hoorde iets.
    Even stond ik stil......Ineens voelde ik armen om mijn Middel.
    Ik draaide me om maar ik zag niemand,
    Ik werd helemaal gek.
    IK wilde snel het licht aandoen maar blijkbaar struikelde ik over iets.
    Bijna viel op de grond.
    Rot schoentjes ook riep ik hardop.
    tfoe wie zei mij dat ik deze aan moest trekken ik luister nooit meer naar Fatima.....en waar is dat rot licht.
    Ik zat helemaal in mezelf te praten en ineens ging er een kaarsje aan.
    Ik schrok me rot.
    IK zag ineens Anouar staan.
    WOw wat zag hij er lekker uit zeg.
    HIj had een heel mooi pak aan.
    EN wat deed hij met een kaarsjes op tafel........wowwww nu zag ik het pas heel die tafel was heel mooi versierd. Ook heel erg romantische.
    SHit dacht ik toen....ik verstoor natuurlijk zijn avond.
    Hij heeft waarschijnlijk een date....en hier sta ik dan voor zijn neus.
    Eh SOrry anoaur ik kwam even kaartjes halen ze moesten hier op tafel liggen.......ik ben zo weer weg hoor dus wees maar niet bang.
    Hij begon te lachen.
    ANoaur: Samira wie zegt dat ik je weg wil hebben.... integendeel zelfs.
    IK wil je uitnodigen voor een etentje met mij.
    Wattttttt......heb je dit voor mij gedaan?
    MIjn hart begon sneller te kloppen.
    Ja Samira omdat ik je iets wil vertellen en ik dacht bij een etentje voor 2 moet dat wel lukken toch.
    IK begon te glimlachen maar toen ineens schoot FAtima door mijn hoofd.
    Oh ANouar sorry maar FAtima zit op mij tewachten.
    hahahha Anouar begon te lachen...heb je nog steeds niks door? Fatima zit in het complot ik wilde dat het een verassing zou worden.
    Ik werd helemaal rood...stom natuurlijk dat ik daar niet eerder aan had gedacht. Alles leek ook zo anders dan anders.
    WE gingen zitten aan tafel....EN toen kwam hij met zijn 4 gangen menu.....
    Sooo ik wist niet dat hij zogoed kon koken.
    Ik heb echt lekker gegeten.
    Net als ik hem wil bedanken voor het etentje.
    Staat hij op en pakt mijnjas.
    Wat ben je van plan?
    WE gaan ergens naar toe zegt ie dan.
    Ik begrijp er niks meer van.
    Hij pakt een soort van weekendtas en hij sleurt mij mee de deur uit!
    Hij laat zomaar alles liggen, ik begrijp er niks van.WE zitten 3 uur in de auto....ik word er een beetje gek van.
    Anouar we moeten wel op tijd weer thuis zijn.Fatima zal wel naar huis willen...
    WE gaan voorlopig nog niet naar huis schat.
    Schat dat was voor het eerst in mijn leven dat ik dat van Anouar hoor.

    Ik keek hem aan...ik zag ook aan hem dat hij anders deed.
    Anaour wat gaan we doen?
    EIndelijk kwam hij met iets.
    SAMira we gaan een weekendje naar parijs...je verdiend het om eens verwend te worden.
    EN niet alleen daarom maar je hoort het nog wel nog eventjes geduld hebben .....je zult wel zien alles word je wel duidelijk......ik hoop alleen dat je het erg leuk gaat vinden.
    hij kneep me zachtjes in mijn arm.
    Ik kreeg het er warm van.
    Nooit had iemand zoiets speciaals voor mij gedaan.
    Ik kreeg er tranen van in mijn ogen
    ANouar zag het.
    He gaat alles wel goed?
    HIj was zo bezorgd om mij!
    ja soekran het gaat wel.....ik vind het alleen echt heel speciaal dat je dit voor mij over hebt. Ik ben je eeuwig dankbaar.
    Ik weet dat jij je eigen leventje hebt maar je bent zo een goeie vriend voor mij.
    Altijd sta je voor mij klaar en ook voor Yasmina niet te vergeten.
    IK zag hem glimlachen bij de naam Yasmina.....ze is echt mijn poepie zei die toen....
    En Samira nog iets.........
    ja we keken elkaar even.....en toen zei hij.....je verdiend het.....je verdiend het allerbeste!!!!!!!!

  9. #54
    Al Hoceima Inou

    Reacties
    2.271
    16-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!

    Dank je dank je!!!!

    ga gaue verder!!!!!!!!!