1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    520
    23-11-2001

    Origineel gepost door zinalady
    hey angel fatima.....die persoon gaat net zo als jou worden met dezelfde karakter.....dus only jij en ik weten nu wat die fatima voor persoontje is yek haha!!!!!
    enne kahina dank je wel!!!! maar ik moet nu ff weg naar een vriendin naar het ziekenhuis maar i'l be back!!!! en dan komt er het vervolg okeee!!!!!!
    beslama bye bye

    Dan komt het zeker goed met haar, tenminste dat hoop ik

    liefs fatima

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    520
    23-11-2001

    Origineel gepost door xxHannanxx
    is dit echt bij jouw gebeurt???????????????????
    en nee meid het is niet echt gebeurd ze heeft het zelf verzonnen.

    liefs fatima

  3. #18
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    nee dit is niet bij mij gebeurd....het is allemaal verzonnen!!!
    beslama
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  4. #19
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    2 jaar later:

    het ging toen iets beter met me.... met mijn baantje gaat alles goed...fatima is naast mijn collega ook nog eens mijn beste vriendin geworden.....het is echt een schat van een meid! ze is ook nog maar 20 en kan mij zo goed helpen met alles. ze is ook dagelijks bij mij thuis! Yasmina is ook helemaal weg van haar...mijn kleine meid werd steeds groter ze was nu al 3 jaar.....en ze kon al zo schattig praten! ik heb echt alles voor mijn dochter over.....echt alles! nou werk en met mijn kleine meid ging alles goed, maar tussen mij en mo niet! ik was nu 19 en niet meer dat tienermeisje van 16 die niet wist wat ze met haar leven wou! Ik heb in die jaren mijn eigen dromen gekregen....ik wilde gelukkig worden en ik wist dat ik daar recht op had! mo zag aan mij dat ik veranderde en hij wilde dat niet! hou wou dat ik niet mijn eigen mening had maar dat ik alles deedwat hij wilde. EN daarom botstte het heel erg tussen ons. hij begon nu niet meer elke keer alleen maar te schreeuwen maar hij sloeg me ook dagelijks....zelfs waar Yasmina bij zat, het kon hem niet schelen! ik stond machteloos.....wat kon ik doen? bij hem weggaan? nee dat kon niet! want ik heb een dochter van hem en ik wil yasmina haar vader niet ontnemen....dus het kon niet! Fatima die praatte veel met mij over mo....ze vond dat ik bij hem weg moest maar ik wilde niet, ze bood zelfs aan dat ik tijdelijk bij haar en haar ouders kon wonen haar broer was een jaartje geleden getrouwd dus er was een kamer over voor mij en yasmina....ik durfde niet ik was bang voor de gevolgen! dus bleef ik maar mo....en ik hield ook van hem althans dat dacht ik! het gekke van heel de situatie was dat mo wel heel veel van yasmina hield.....hij deed alles voor haar! het was zijn kleine meid....hij zei ook altijd dat yasmina op hem leek terwijl het toch overduidelijk was dat mijn kleine meid sprekend op mij leek! maar ja ik sprak hem nooit tegen en zei altijd maar dat hij gelijk had! wat me wel pijn deed om te horen was altijd als mo zei tegen yasmina.....ik ga ervoor zorgen dat jij niet zoals je moeder wordt.nee jij word een mooie leuke meid die weet wat ze doet en hersens heeft....ik voelde me zo beledigd maar toch durfde ik er niet op in tegaan......want ik zat nu niet echt op een blauw oog tewachten!
    Het ging een hele tijd zo, ik ging naar mijn werk en bracht yasmina naar de creche en ik zorgde altijd dat ik om 5 uur thuis was en dat ik dan aan het koken was zodat mo om 6 uur zijn eten had, dat was mijn leven mijn werk en thuis! elke dag zag ik mijn werk als een uitje, ik hield zoveel van mijn werk en dat kon je ook zien...ik deed mijn werk erg goed ik vond het leuk om in contakt te komen met mensen! ik kon goed met ze omgaan....mijn baas die een paar keer in de week langskwam had dat in de gaten en dus op een morgen had ikeen gesprek met haar...ik wist niet waar ze me over wou spreken ik ging achter aan een tafeltje zitten en ging op haar wachten...een paar minuutjes later kwam Linda(de baas) er bij. ze begon te lachen Samira ik wil je zeggen dat ik erg blij mee ben dat ik jou heb aangenomen.....je hebt hier echt talent voor! Ik weet dat je je school niet hebt afgemaakt en dat je dus geen 1 diploma hebt maar ik heb jou hier nu kunnen zien en ik vind je erg goed dus daarom wil ik een voorstel doen.....wat dacht je ervan om manager van deze kledingzaak te worden? ik heb het namelijk erg druk met mijn 3 andere winkels in amsterdam en ik kan het niet meer aan om elke week een paar keer hier te komen en ik denk dat jij die taak heel goed zou kunnen doen? ik keek haar heel verbaasd aan, maar linda ik heb helemaal geen opleiding gehad dus hoe kan ik dat doen? LInda begon te vertellen over dat zij het me wel zou leren en dat als ik het toch moeilijk zou vinden dat ik dan weer een opleiding tijdelijk zou kunnen gaan volgen en dat we dan wel verder zoude zien...laten we het eerst maar een tijde proberen.....ik was zo blij ik rende naar de winkel fatima zat een klant te helpen ik gaf haar een zoen op haar wang hey faatje ik ga taart halen! fatima begon ook te lachen ze zag me niet vaak zo vrolijk en voor dat ze ook maar naar de reden wou vragen was ik al naar buiten naar de bakker gerend!!!!
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  5. #20
    HELLO,IT'S ME!

    Reacties
    708
    24-07-2002

    he zinalady wat ik niet begrijp is dat je aan het begin zegt dat het je levensverhaal is en later in je berichten zeg je weer nee het is verzonnen?
    I'm not your enemy, I'm not your friend but I 'm just somebody

  6. #21
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    hey ja ik ga weer snel verder.......wanneer ik tijd heb morgen ga ik weer beginnen.....en om ff antwoord te geven op de vraag van chamal jah kijk het zit zo....ik schrijf mijn verhaal met de ikpersoon dus samira....en zij praat dus ik probeer me in haar te verdiepen ik wil dat het voor jullie ( de lezers duidelijk is hoe zij is en hoe zij zich voelt snap je en dus daarom heb ik dat gezegd in het begin omdat ik wil ook al is het niet echt gebeurd maar wanneer jullie het verhaal lezen dat jullie wel het gevoel krijgen en niet denken ohhh wat is dit voor een nepverhaal snap je?!!!! als je het nog niet begrijpt dan moet je dat zeggen en dan zal ik het je nog duidelijker proberen uitteleggen!!!!!
    doeidoei
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  7. #22
    HELLO,IT'S ME!

    Reacties
    708
    24-07-2002

    nee hoor heb het goed en wel begrepen maar aan de andere kant d8 al dat je eigenlijk zoiets bedoelde maar goed ik houd van zekerheid maar je moet wel door gaan hoor!!!!!!!!!!
    I'm not your enemy, I'm not your friend but I 'm just somebody

  8. #23
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    hey allemaal........sorry dat ik al weer een tijdje niet meer verder ben gegaan met mijn verhaal maar er kwam steeds iets tussen maar ik ga nu weer een stuk verder wagga!!!!!

    beslama
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  9. #24
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    Toen ik thuis kwam....en het leuke nieuws aan mo vertelde! veranderde meteen de hele sfeer! Mo gooide eerst zijn krant op de grond en stond toen op en zei: Samira wat denk je wel niet, je bent een vrouw en jij wilt zegma carriere maken? waar zit je met je hoofd je hebt een dochter en je gaat het niet doen hoor je me?! ik Keek mo beangstigend aan: mo alsjeblieft nu heb ik eindelijk iets in mijn leven wat een goeie toekomst kan hebben pak ook dit niet van me af....... mo keek me een hele tijd aan : wat zei je....wat heb ik allemaal dan van je afgepakt zied vertel? wie heeft je een dak boven je hoofd gegeven toen je nergens meer naartoe kon he en wie heeft er van je gehouden en voor je gezorgd he? dat ben je zeker weer allemaal vergeten ! Ik wist niet waar ik het lef vandaan had maar ik keek hem recht zijn ogen en zei: mo je hebt alles van mij afgepakt alles..... heel mijn leven, je hebt me zo ongelukkig gemaakt, je hebt me nooit verzorgd, en ik dacht altijd dat je van me hield maar zelfs dat is niet zo. Je hebt me zoveel pijn gedaan, je hebt mijn maagdenvlies van me afgepakt terwijl ik het zelf helemaal niet wou en ik begon toen te huilen! Mo liep op me af en gaf me een klap in me gezicht, jij wou het zelf..jij bent zo goedkoop, ik moest je alleen maar wat liefe woordjes inpraten en ik had je versierd ja zo makkelijk was jij, en ik van jou houden??? ik heb nooit van je gehouden hoor je me nooittttt....ik kon al die woorden van hem niet meer aan! ik voelde zo'n pijn.....ik voelde nog meer pijn dan ik ooit had gevoeld,ik had nooit geweten dat er nog ergere dingen op de wereld bestond dan de pijn die mijn vader me deed maar ik had het fout die pijn was er wel.... Ik liep naar de kamer en pakte een weekendtas en wilde wat kleren uit de kast halen mo kwam naar de kamer en zei waar dacht je dat je naartoe ging? ik ga weg ver weg van jou.....ik wil niks meer met je te maken niks meer zei ik tegen hem! mo begon te lachen jij gaat nergens naartoe.....jij blijft hier! je kan me toch niet tegen houden zei ik tegen hem.....maar dat kon hij wel want voor ik het wist had hij me opgesloten in mijn eigen slaapkamer ik kon geen kant op! ik zat daar de hele dag op mijn kamer! ik zat te huilen en huilen ik haatte mezelf......waarom heb ik mijn leven zo verpest.....waarom ben ik niet net als andere meisjes naar school gegaan en mijn diploma gehaald en niet afhankelijk geworden van anderen........waarom? allah zeg mij waarom heb ik zoveel fouten in mijn leven gemaakt?!!! ik voelde me zo ongelukkig, ik gaf mezelf van alles de schuld......dat ik als 5 jarige al werd mishandeld vond ik me eigen fout...en dat ik mo mijn hele leven liet afpakken ook gewoon alles..... nog nooit had ik mezelf zo gehaten!
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    520
    23-11-2001

    echt een mooi verhaal meid ik ben echt trots op je
    liefs fatima

  11. #26
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    Na 2 dagen deed mo de kamerdeur weer open, ik hoorde dat hij de deur open had gedaan maar ik lag op bed heel erg duf met veel koorts, ik bleef liggen ik wilde niet opstaan....ik vond het geen nut meer.....waarom zou ik nog leven dacht ik bijmezelf! Ik heb geen leven...alleen maar ellende dacht ik! maar al snel veranderde mijn gedachtens ik had Yasmina nog.......zij was zo belangrijk voor mij! ik moest sterk zijn voor haar.....ik moest weer mijn bed uitkomen en mijn leventje weer oppakken het moest! Ik stond op en zag yasmina op de bank zitten ze zat t.v te kijken mo was nergens te bekennen....ik liep naar haar toe en begon te huilen Yasmina begon te lachen mama zei ze waarom was je zomaar weggegaan zonder mij meetenemen......ik hield haar stevig vast lieverd mama was niet weg! jawel mama papa zei het je was naar tante fatima toch?!Mo had dus gelogen......in yasmina haar ogen is mo een geweldige man! hij houdt ook veel van haar dus hij gaat met haar anders om! ik wilde haar geen verdriet doen dus daarom zei ik nooit iets slechts over mo!!! Ik liep naar de telefoon en belde Fatima op!!
    na een paar keer nam ze op he zina...sooo waar was jij de afgelopen dagen ik heb je zovaak gebeld en je belt me nu pas terug, fatima bleef maar praten toen ze eindelijk uitgepraat was begon ik te huilen ik vertelde haar wat er was gebeurd......en voor ik het wist was er aan de andere kant van de lijn opgehangen en na 5 minuten stond fatima voor de deur....toen ze binnenkwam liep ze meteen richting Yasmina haar kamer en begon ze wat kleren van haar te pakken ik ging naar haar toe fatima wat doe je???Samira je gaat nu mee meteen.....wij hebben thuis genoeg plek ik ben er toch alleen maar met anouar en mijn ouders.....nee samira ik laat jou hier niet meer alleen met hem je moet weg nu meteen, hij doet je teveel pijn......en ik luisterde naar haar ik wist het allemaal ook niet meer maar wat ik wel wist was dat ik zo niet meer verder wilde leven!! ik pakte mijn spullen en verliet het huis....
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  12. #27
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    haha ohh sorry dan want ik heb dat verhaal van doukalia niet gelezen......maar jah ik zal het gewoon in mijn versie afmaken en ja als het teveel op die van haar lijkt I'm sorry dan hihi!!!
    bye bye
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  13. #28
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    Bij fatima thuis was het heel erg gezellig iedereen ontving mij met open armen.....ik voelde me daar echt thuis! en Anouar(23) de broer van Fatmia was wel een aardige jongen.......ik merkte alleen aan hem dat hij mij met een bepaald beeld bekeek maar vind je het ook gek ik was 19 en had al een dochter van 3 en hij kende mo en fatima vertelde me dat Anouar had gezegd dat mo een drugsdealer was....ik geloofde haar niet! Al voelde ik nog zoveel haat voor mo maar toch geloofde ik het niet.....want anders was ik er wel achtergekomen dacht ik steeds.....

    3/4 weken ging het goed......het ging goed met yasmina, ze had er weer een oma en opa bij..... ik ging elke dag naar mijn nieuwe werk en mijn nieuwe functie beviel me erg goed!!!
    het ging allemaal goed totdat ik een keer samen met fatima naar huis reed.....toen we thuiskwamen wou ik mijn kleine meid zien....ik zag de ouders van fatima heel erg ongerust in de woonkamer zitten......toen wij binnenkwamen rende de moeder van fatima op me af en zei: heb jij Yasmina vandaag van de kleuterschool afgehaald? ik keek haar vreemd aan nee ik was aan het werk hoezo hebben jullie haar ook niet gehaald dan? de ouders van fatima hadden haar ook niet gehaald ik werd ongerust en belde meteen de kleuterschool op ik kreeg een vrouw aan de telefoon....ik vroeg haar of yasmina al was opgehaald ze vertelde dat een man haar was komen halen....ik werd wit! ik hing op en begon helemaal te schreeuwen hij heeft haar meegenomen...niemand begreep mij de moeder van fatima ging een glaasje drinken voor me halen, ze zei dat ik moest kalmeren en misschien was het anouar wel!! maar toen ook hij thuiskwam en ik geen Yasmina zag werd ik gek....ik pakte mijn jas en wilde meteen naar mo toe gaan! anouar en fatima liepen me achterna....ze gingen mee!!!
    toen we bij mo waren aangekomen zag ik dat het huis helemaal leeg stond......en er was ook geen mo te bekennen of mijn dochter.......ik ging helemaal flippen waar is yasmina mijn kleine meid......dit kan niet!!!! anoaur troostte me...en hij beloofde me dat we haar wel zoude vinden!!!!!
    ik vertrouwde erop....we gingen naar het politiebureau om aangifte te doen maar zij konden weinig doen want mo was ook een voogd....hij had ook recht om zijn dochter mee te nemen....waar die maar wilde!
    we gingen daarna naar huis! ik voelde me zo leeg van binnen......waarom kon het nou nooit eens goed met mij gaan?! waarom heeft allah mij zoveel pijn laten lijden?! op al deze vragne wist ik geen antwoorden.........
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  14. #29
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    een paar maanden later had ik haar nog steeds niet terug....waar ik ook zocht het was allemaal een dood spoor! door dit allemaal merkte ik wel aan de ouders van fatima en fatima zelf dat ze ook veel van mij en yasmina houden...de eerste mensen in mijn leven die mij echte liefde hebben laten zien.....en gek genoeg Anouar bleef ook maar zoeken en zoeken hij gaf het niet op, hij had zo zijn vrienden op een dag vroeg ik hem waarom hij al die moeite deed....hij zei toen.....die kleine meid is het niet waard om zo'n leven te hebben, mo is gevaarlijk en dus wil ik dat ze uit zijn buurt blijft, ik vond het aardig wat ie zei en ik wilde alweer weglopen maar anoaur riep me terug......Samira wat jij allemaal in je leven hebt gedaan keur ik niet allemaal goed, sterker nog ik vind dat je het anders had moeten doen maar goed daar ga ik niet over maar toch wil ik zeggen dat ik ook enorm veel respect voor je heb gekregen.....en je moet niet opgeven we vinden haar wel!!!!!!
    voor het eerst in mijn leven voelde ik me sterk....ik zou mijn dochter terugkrijgen het moest gewoon!!!!!
    Een week later kwam anoaur thuis met 2 mannen.... ik zag ze alleen van achteren.....ik liep ook naar de woonkamer omdat fatima me had geroepen omdat die 2 mannen iets wisten over mo en dus misschien ook wel over mijn kleine meid.......ze zouden iets vertellen in ruil voor geld! Ik zag anoaur met de 2 mannen de mannen draaide zich om...ik keek eerst naar de een en toen naar de ander.....ik bleef hem aankijken...ik keek en keek en ineens begon ik te huilen.....o my goddd...hij is het!!!!! het kon niet anders....hij was veel veranderd maar ik herkende hem uit duizenden........ik zag hem ook kijken! we keken elkaar aan en begon nog harder te huilen fatima en anouar vroegen mij wat er was.......hij is het.......dat was het enigste wat ik op dat moment kon zegge!!!!!!
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  15. #30
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    Niemand begreep mij, ik viel de man in de armen we huilden allebei.....wat ziet ie er slecht uit ging het door me heen!!! we bleven elkaar vasthouden tot dat fatima ons uit elkaar kwam halen: Samira wat gebeurd hier vertel ons waar ken je hem van? en wie is hij?
    Fatima riep ik door mijn tranen heen dit is........dit is MIJN BROER rachid....ik heb hem al jaren niet meer gezien! fatima moest opdat moment ook huilen want ze weet waarom het contakt tussen mij en mijn broes was beindigd! Rachid zag er erg slecht uit....wat was er toch met hem gebeurd! hij liet niks los! het enigste wat ie deed was huilen en zei Samira waarom is het met jou ook zo gelopen waarom zit jij ook in dit wereldje....ik begreep hem niet welke wereld rachid? Rachid keek me aan en zei toen.....ik heb van Anouar het verhaal gehoord en ik ben hier gekomen om een vrouw te helpen haar dochter terug te krijgen van een drugsdealer.......Samira waarom heb je mo in je leven gelaten......hij is niet goed!~ik begon nog harder te huilen dus het is wel zo....mo dealt in de drugs en hoe weet jij dat zo goed rachid? ik wilde gewoon niet dat het waar was.....maar toen rachid zei: omdat ik zelf ook in die wereld zit daarom....toen wist ik dat het waar moest zijn! Ik begon weer te huilen en schreeuwen mijn dochter zit nu dus bij een drugsdealer.....we moeten haar vinden rachid vertel me alles wat je weet.......rachid ging zitten en zei toen dat mo een vage kennis van hem was.....ze dealde samen weleens! rachid vertelde ook dat mo grote plannen had hij wilde naar marokko en daar gaan wonen zodat ie daar verder kon gaan met zijn zaakjes in spanje en omgeving......hij had het al een hele tijd over marokko vertelde rachid iedereen wist ervan dat hij daar naartoe zougaan...... dus volgens rachid zat mo nu in marokko! toen ik dat hoorde wilde ik dus meteen naar marokko toe, en dat deed ik ook!! 2 dagen later zaten anouar fatima rachid en ik in het vliegtuig naar marokko!!!! we gingen naar oujda want daar woonde mo zijn familie.
    toen we daar in een hotel aankwamen wilde ik al meteen naar zijn huis toe gaan maar derest hield me tegen, rustig Samira zei rachid we gaan het anders doen.....anoaur en rachid hadden een plan bedacht! En volgens hun was dat de enige manier de beste manier om het doen dus ik luisterde maar naar hun!
    rachid belde die avond nog mo op..... hij deed heel aardig tegen hem ik wist niet waar rachid mee bezig was waarom belt ie hem zomaar, ik wist niks van het hele plan af het enigste wat ik wilde was dat het goedzou komen en dat ik mijn Yasmina weer terug kreeg
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *