1. #1
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    Werktitel IV: het wonder van Weesp

    Aan de receptie zit een beeldschoon meisje dat meteen met de deur in huis valt. "Ben jij Turks?", vraagt ze me. Omdat ik nu geen zin heb om over mijn afkomst te praten zeg ik maar ja om ervan af te zijn. Wat is uw naam en met wie heeft u een afspraak. Oeps, ik val direct door de mand. "Eerst jouw naam" probeer ik mjn executie uit te stellen. "Nadia", zegt ze en gunt mij een blik op haar parelwitte tanden." Eeh, John, Eijting, heb een afspraak met meneer Posthuma."Dat is geen turkse naam John en volgens mij heet je gewoon Jan,....of Johan". Wat is deze vrouw scherp van de tongriep gesneden. "Oke, je hebt gelijk, ik heet Johan en ben een kaaskop pur sang."Toch heb je wel iets buitenlands" stelt ze me gerust. "Pffffft, gelukkig", want ook ik vind de meeste Kikkerlanders buitengewoon dom en oppervlakkig. Ook dhr Posthuma geeft blijk van mijn gevoelens. "Hoz gedilniz", zegt hij terwijl hij mij een hand geeft. FF laten zien dat ie z,n talen beheerst. Quasi onbegrijpend zeg ik"Wablief" en hij is zichtbaar verrast

    De baan heb ik eigenlik al, want men zit dingend te springen om mensen die het Nederlands beheersen. Tijdens de rondleiding door de fabriek snap ik dat eigenlijk niet zo goed. Draaien, stoppen en klootzak is de voertaal bij El Paso FOODS b.v.

     

    Lieve Kahina, morgen deel V, ik kan niet zo goed typen, ben beetje d. en moet nog een wending aan het verhaal zien te geven.
    Ik heb nooit slaap.


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    Hey, lieverd ik wil graag je vervolg. Maar je moet niet steeds een andere topic openen das een beetje irritant, want dan krijg ik niet een mail, snappie??
    Maar keep it to the good work!
    bye bye Nadia

  3. #3
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    Ik heb nog niet door hoe dat moet, verde gaan in dezelfde topic. Maar voorlopig ben ik te ziek ok te schrijven. Groetjes van JXL
    Ik heb nooit slaap.


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    k zie je rechts onderaan staan reageren dat aanklikken en dan je verhaaltje verderschrijven.
    K bterschap, maar snel beter worden want ik wil vervolg, gheghegheghege!
    liefs Nadia