1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    206
    21-07-2002

    Zelfmoord neigingen

    Ik heb de laatste paar uur veel aan zelfmoord gedacht. Ik wil kijken wat de minst pijnlijke dood kan zijn. Ik heb wel een paar plannen gemaakt, met daarbij behorende noodplannen.

    Maar ik wacht effe nog........

    Ik zoek het juiste moment.

    Alleen weet ik niet wat ik moet zeggen om in de hemel te belanden, je weet wel zo'n liedje opzingen voordat je het gaat doen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Re: Zelfmoord neigingen

    Origineel gepost door Handyman
    Ik heb de laatste paar uur veel aan zelfmoord gedacht. Ik wil kijken wat de minst pijnlijke dood kan zijn. Ik heb wel een paar plannen gemaakt, met daarbij behorende noodplannen.

    Maar ik wacht effe nog........

    Ik zoek het juiste moment.

    Alleen weet ik niet wat ik moet zeggen om in de hemel te belanden, je weet wel zo'n liedje opzingen voordat je het gaat doen.
    En? Weet je al hoe je het wilt gaan doen?

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    43
    05-08-2002

    Handyman

    Langs deze weg wil ik zeggen dat je het niet moet doen want dat is geen oplossing voor je problemen zo geraak je nergens. Je bent wijs genoeg om het ook op een andere manier op te lossen. En verbeter me als ik het fout heb maar ik heb gehoord dat het haram is zelfmoord.
    Groetjes

  4. #4
    WIE IK? BEN JE ZELF!

    Reacties
    1.390
    27-05-2002

    Re: Zelfmoord neigingen

    Origineel gepost door Handyman


    Alleen weet ik niet wat ik moet zeggen om in de hemel te belanden, je weet wel zo'n liedje opzingen voordat je het gaat doen.

    ja dat ene liedje van P.DIDDY is goed, die moet je zingen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    85
    27-06-2002

    Re: Zelfmoord neigingen

    Origineel gepost door Handyman
    Ik heb de laatste paar uur veel aan zelfmoord gedacht. Ik wil kijken wat de minst pijnlijke dood kan zijn. Ik heb wel een paar plannen gemaakt, met daarbij behorende noodplannen.

    Maar ik wacht effe nog........

    Ik zoek het juiste moment.

    Alleen weet ik niet wat ik moet zeggen om in de hemel te belanden, je weet wel zo'n liedje opzingen voordat je het gaat doen.

    Waarom wil je dood???

    je komt echt niet eerder bij je maker als je dat doet!

    maar ja je moet het zelf weten
    Eigendom van Allah
    Heeft u deze ziel gevonden
    graag retourneren aan eigenaar.
    alvast bedankt voor u medewerking.

  6. #6
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    he wat doe je nou...waar ben je mee bezig...ik had tog een afspraak met je gemaakt..hoe moet ik die dan nakomen,he?!

    Je weet niet wat je doet..je denkt zo een einde aan de pijn te maken,maar na je zelfmoord..zul je weten wat echt pijn betekent..je mag blij zijn dat je hier op aarde bent gekomen..dat je gezond bent..enz..God zal hier niet blij mee zijn...ik heb er vroeger heel vaak aangedacht..en ik heb een paar keer een poging gewaagd,maar net wanneer ik er klaar voor ben..moet er wel iemand me tegen houden..het waren de mensen die van me hielden...ze wilde me niet verliezen...

    Je beland niet in de hemel,maar je gaat direct naar de hel..zonder enige twijfel..geef de moed niet op..bekijk het leven van de vrolijke kant...schrijf wat je voelt op papier...herlees het een paar keer...dat helpt echt....lees de koran..want shitan dolt daar met je ...maar please geen zelfmoord...please...
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    206
    21-07-2002

    Origineel gepost door Bentdialnador
    Handyman

    Langs deze weg wil ik zeggen dat je het niet moet doen want dat is geen oplossing voor je problemen zo geraak je nergens. Je bent wijs genoeg om het ook op een andere manier op te lossen. En verbeter me als ik het fout heb maar ik heb gehoord dat het haram is zelfmoord.
    Groetjes
    Ja het is haram dat las ik net op www.al_islaam.com. Maar Hellal als je eerst gaat zingen of bidden voor je het doet.

    Daarom heb ik ook meer aandacht aan de islaam gegeven,zodat ik alsnog uit de hell kan ontsnappen. Daar mag ik niet in belanden ik ben daarvoor een te goed mens.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Mensen die zelfmoord plegen zijn egoistisch.

    Ze laten allemaal mensen achter die om hen geven, maar ze denken te veel aan zichzelf en niet aan de pijn die diegene achterlaat.

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  9. #9
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    is dit weer zon ik-verveel-me-topic???je moet niet spotten met de dood..........

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    43
    05-08-2002

    Handyman dat bepaal jij niet of je in hel op in hemel gaat belanden dat gaat maar één iemand bepalen en dat is allah.

    En waarom wil je jezelf van kant maken als ik vragen mag?
    Je hebt toch niemand vermoord of is het nog erger dan dit?

  11. #11
    mijn lid

    Reacties
    333
    05-03-2002

    jahhhhhh ik weet het , spring van de aller aller allerrrrrr hoogste gebouw bij jou in de stad, en dan moet je vervolgens dat ene liedje van R. KELLY zingen..................I believe I can fly...........
    soufie

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    581
    16-04-2002

    Origineel gepost door pannenkoek
    jahhhhhh ik weet het , spring van de aller aller allerrrrrr hoogste gebouw bij jou in de stad, en dan moet je vervolgens dat ene liedje van R. KELLY zingen..................I believe I can fly...........

    Hahaha die is goed

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    206
    21-07-2002

    Weet je waarom ik mezelf van kant wil maken?????

  14. #14
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    wat wil je daarmee bereiken,he?!
    Je moeder die je 9 maanden heeft gedragen,je ouders die je liefde gaven...die je leerde kennis maken met de islam..is dat allemaal voor nix geweest?
    Je moeder die pijn leed toen jij op aarde kwam..die huilde wanneer je pijn had..die er voor je was wanneer je ziek was..wil je haar nog meer pijn laten lijden door domme dingen te doen?
    Nou,wat is hier je antwoord op??
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    43
    05-08-2002

    handyman neen daarom dat ik het vraag natuurlijk.