1. #331
    MVC Lid

    Reacties
    111
    26-05-2002

    Hey Redou, ik zie dat je online ben...

    Hierbij wil ik je groeten
    uv barsa

    Oja, als ik je vanavond zie.... Ik heb je heel wat te vertellen about u know

    Beslema en werkse
    *** May Allah bring peace and blessing into your life and home ***

  2. #332
    Sallie

    Reacties
    364
    18-10-2002

    he redou je bent online ik hoop dat je nu
    een vervolg aan het plaatsen bent
    zeg alsjeblieft dat ik gelijk heb ik w8
    succes nog verderxxx moi
    "Kijk niet naar hoe Klein de zonde is, maar denk aan Degene Die je ongehoorzaam bent geweest"

  3. #333
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ok ... maar wel snel hè??
    Nadia

  4. #334
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    Zied zied met dat vervolg!

  5. #335
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    he ga verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  6. #336
    MVC Lid

    Reacties
    84
    02-04-2002

    hey redou
    je laat ons wel w8en he
    wel een lang vervolggg hee
    byebye
    Moge Allah ons Insha Allah vergeven ............. en de groetenn Shelha

  7. #337
    ѕαмιяα

    Reacties
    2.915
    06-08-2002

    hoe lang wacht ik nou al op vervolg

    te lang

    ga snel verder met je verhaal ok

    koezzies sammy

  8. #338
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    REDOU, WAT DOE JE MIJ AAN.... NOG STEEDS GEEN VERVOLG... IK LOOP HIER ROND MET WALLEN, MIJN HAAR NIET GEKAMT.... NOU DE ANDERE DETAILS BESPAAR IK JE MAAR... ... OMDAT IK STEEDS MAAR OP JOU VERVOLGJE WACHT..... SO ..... GO ON!!!! MAKE ME SHINE AGAIN!!!
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  9. #339
    Sallie

    Reacties
    364
    18-10-2002

    REDOU MIJN OGEN DOEN NU PIJN DOOR DE HELE DAG NAAR DE MONITOR TE KIJKEN IK WACHT OP JE VERVOLG SCHIET ALSJEBLIEFT OP
    XXXXXXXXX EEN TROUWE FAN
    "Kijk niet naar hoe Klein de zonde is, maar denk aan Degene Die je ongehoorzaam bent geweest"

  10. #340
    Just Chilling

    Reacties
    134
    27-08-2002

    aaaaaaaaaaaaaaaaajow ga verder plz plz echt een mooi verhaal man....
    xxx mimi
    IK BEN DE KLEPTOMAAN DIE JE HART ZAL STELEN EN DE PYROMAAN DIE JE HART IN VUUR EN VLAM ZAL ZETTEN!

  11. #341
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    EWA REDOU, WHY ARE YOU LETTING YOUR NUMBER ONE FAN WAITING FOR THIS LONG!! I'M GOING CRAZY!! NEXT PART PLZZZZZ

    CIAOOOOOO
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...


  12. #342
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    redouuuuuuuuuuuuuuu
    ga pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee
    verderrrrrrrrrrrrrrrr

  13. #343
    MVC Lid

    Reacties
    181
    06-10-2002

    REDOUUUUUUUUUUUUUUUU
    WE ZIJN NU AL EEN PAAR DAGEN VERDER EN JE HEBT NOG STEEDS GEN VERVOLG GESCHREVEN
    !!!!!!!
    SNEL ALSJEBLIEFT

  14. #344
    Allahu-Akhbar

    Reacties
    300
    03-01-2002

    Sallaam allemaal!! Hoe gaat het met iedereen. Ik hoop allemaal goed.

    Mijn excuses voor het feit dat ik julie zolang heb laten wachten!!

    Maar ik wou alleen ff aangeven dat ik met een vervolg bezig ben!!

    Dus tot laterss....

    BBYE & CHECK YA'LL LATER!!

  15. #345
    Allahu-Akhbar

    Reacties
    300
    03-01-2002

    Het is niet wie ik dacht dat het zou zijn........ Het zijn er namelijk twee....... Het zijn de twee kleintjes...... Amin en Amina...... Ze zijn aan het spelen..... Ik sta stil bij de gedachte dat ik nooit als een soort oom voor ze ben geweest..... Ik kijk naar de onschuld die de kinderen met zich meedragen.... Ik laat ze hun gang gaan..... ik draai weer om naar de raam... En staar gewoon recht voor me uit...... Ik denk aan mijn moeder.... Ik denk aan hoe het had kunnen zijn als me moeder nog leefde....... Zou ik dan ook kinderen hebben gehad.... Zouden Jahya en ik dan nog gewoon vrienden zijn..... Wie zou mijn vrouw geweest zijn....... hoe zijn mijn bruiloft geweest zijn....... Tjah.... allemaal nutteloze vragen... Maar fantaseren doe je toch.... Op een of ander manier schieten mijn gedachten naar Semia!!! Ik vat het niet.... Eerst hadden we met elkaar afgesproken en alles ging goed... We hebben het leuk gehad.... Ik mocht...... Mag haar heel graag... Ik ben verliefd op haar........ Haar uistraling haar ogen, haar lach, haar figuur, haar manier van kleden...... al deze aspecten samen krijg je Semia..... Ineens wordt het beeld dat ik van semia in me hoofd heb verstoord door het beeld van dat die ene gozer op haar afloopt en haar zoent.......

    Ik merk aan me zelf dat ik pissig wordt.... Hoe is het mogelijk dat ik zoveel ben kwijtgeraakt in zo'n korte tijd..... het lijkt wel alsof ik gestraft wordt om iets..... Ik krijg de kans om van geluk en vreugde te proeven en dan wordt het aan een korte tijd recht onder me neus vandaan gehaald....... Als ik op zijn minst een broertje of zusje had.... dan zou het al een stuk makkelijker zijn voor mij.... Maar goed.... Ik staar recht voor me uit...... Ik voel dat me ogen vochtig worden.... Nee Wejih niet nu!!! Het is toch wat... Bijna 6 jaar lang problemen en alles in je hart propen.... Oudere wonden worden vervangen door nieuwe.... Ik grijp in me jaszak en haal er mijn portomonee uit..... Ik haal de foto van mijn moeder eruit en bekijk hem goed!!... Ik doe dit dagelijks anders zou ik vergeten hoe mijn moeder eruit zou zien..... De leegte die zij achter heeft gelaten is niet te vullen..... Wat moet ik doen......

    Ik hoor voetstappen..... Het zullen die kinderen wel weer zijn... Ik weet niet wat ik moet denken..... Ik ben zo in de war.... onvoorstelbaar dat ik dit zo lang heb volgehouden.... Ik had al die tijd geen reden om te leven.... maar toch heb ik nooit gedacht aan om er een eind aan te maken......... Wejih!!!..... Ik ken die stem...... Het is Loubna......... Ik schenk haar geen aandacht...... de boodschap komt duidelijk bij haar over...... ik hoor een tweede persoon de kamer binnenkomen.....Wejih ik zocht je al...... Ik schenk hem geen aandacht.... Ik heb thee gebracht... je lieveligssmaak..... Mint..... geen antwoord.... ik zie in de reflectie van het raam dat hij naast zijn vrouw gaat zitten...... Ik kijk naar de foto van me moeder........ YEMMA help mij.... als ik naar haar foto kijk en zie hoe zij erop staat... Krijg ik een warm maar toch pijnlijk gevoel.... Ik hoor dat wejih stond en mijn richting op kwam lopen....... Hij staat achter mij........ Wejih ik wil met je praten....... Ik zie in het raam dat hij zijn hand op mijn schouder wil plaatsen.... Maar hij aarzelt.... Hij besluit het om het toch maar niet te doen...... Wejih...... wil je praten... ik heb je veel te vertellen......... A woldi.... Ik draai me om.... Het is gheltie!!!... Ze kijkt me aan en knikten loopt weer verder ik begrijp de boodschap........ Ik loop naar de tafel waar de thee staat..... en ga schuin tegevover hun zitten....... Ik kijk naar de grond..... Wejih!! Hoe gaat het met jou??? Geen antwoord.... PFFFFFF Ik weet niet waar ik moet beginnen....... Loubna!! Ga eens ff naar buiten en doe de deur achter je dicht...... Wagga!!!... ze staat op en loopt naar buiten en ze sluit de deuren achter haar......

    Wejih!!... Luister we zitten hier nu man a man..... Ik wil met je praten.... want ik kan zo niet verder gaan..... Ik heb je veel te vertellen... en ik weet niet waar ik moet beginnen....... Ik weet dat wat ik heb gedaan niet goed te praten valt... Maar...... Hij kijkt me aan..... En zegt nix.... Wejih het spijt me... wollah oua haq a din a nebi!! Het spijt me verschrikkelijk...... Dit heeft aan me zitten vreten vanaf die ene dag....... Ik weet ik heb het verputst maar..... Ik kan er niet mee leven zo..... Ik heb het er echt moeilijk mee...... Jij en ik zijn broers A Wejih..... PFFFFF Dit is echt moeilijk..... voor mij....... Wejih ik mis je.... Ik weet ik heb je heel veel onrecht aangedaan... maar ik heb er ook spijt van...... Ik ik ik ik...... wejih ik wil dat alles weer als vroeger is..... Ik zie de tranen in zijn ogen opkomen..... Hij gaat zitten.... hij schenk een kopje thee in.... zijn handen trillen helemaal...... Hij neemt een slok...... Hij begint huilen........ Ineens hoor ik de deur open gaan........ Loubna komt binnen lopen.......... Zij gaat naast haar man zitten... en kijkt mij verdrietig aan..... Ik kijk ze beide aan...... Wejih Het was nooit me bedoeling om je moeder uit te schelden.... ik weet ik ben verkeerd.... maar je moet begrijpen.... Ik was mezelf gewoon niet..... Ik.... ze begint te huilen heb spijt van alles wat ik tegen je heb gedaan... Door mij heb je de bruiloft van Jahya gemist....... Wejih...... luister...... Ik heb elke dag aan je gedacht... ik vroeg me dag in dag uit hoe het met je ging....... En nu zit je hier..... en... ik weet niets anders te zeggen dat dat het me spijt.... Ya rabbie... ik kan hier niet meer tegen........

    Door alles wat hij zegt roept hij alle herinneringen bij me op.... Hij begint te lachen... ik weet nog heel goed... toen we altijd bij je thuis waren dat we je moeder gingen pesten door haar slippers te verstoppen..... en dan moest zij op blote voeten lopen.... Allah yar7amha!! wejih uit de bodem van me hart het spijt me!!!! Hij huilt weer...... zijn vrouw doet mee.....

    met een kille stem komen de volgende woorden uit mijn mond...... Julie verwachten dat ik na zo'n lange tijd alles een beetje ben vergeten en dat het gewoon een kwestie van vergefenis is...... Het klopt wat je zei wejih het is ook niet goed te praten....... Jij hebt geen idee van wat ik allemaal mee heb gemaakt...... En ik zit ook niet hier om je alles te vertellen.... ik ziet hier uit respect voor je ouders....... Wat jij hebt gedaan is niet te vergeven... En je vrouw ook...... vertel mij eens.... heb jij je vrouw erop aan gesproken om wat zij heeft gedaan???? jah ik heb een week lang niet met haar gesproken..... Een week maar??? Weet je Jahya ik wou dat je mij een week lang niet had gesproken in plaats van mij te slaan........ Ik heb die pak die ik op je bruiloft zou dragen heb ik nog steeds en nog steeds is ie niet aangeraakt....... Hij hangt in mijn kast..... splinternieuw!! Zij zijn de hele tijd stil..... Ze luisteren en huilen alleen maar........ Jij zegt dat jij er het moeilijk mee hebt.... wat dacht je van mij dan!! he?? Dacht je dat ik al die tijd een rooskleurig leven heb gehad..... Ik leef in een Hell Jahya..... Vanaf het moment dat ik mijn moeder heb verloren... had ik jouw steun nodig..... Waar was jij???? Bij je vriendin des tijds... Op de 40 dagen van mijn moeder....... Heb ik speciaal op jouw zitten wachten... totdat jij kwam..... Weet je hoe het is om helemaal alleen te zijn..... Allemaal onbekende mensen die je moeder de laatse eer bewijzen..... En niet eens is je zogenaamde beste vriend aanwezig om je te steunen... Hij had Ze3hma ruzie met zijn vriendin..... Terwijl je gewoon in scheveningen op teras zat..... Weet je hoe ik me dan heb gevoeld....... En om het zogenaamd minder erg te maken kom je aan het eind van de avond wanneer ik alle spullen weer naar binnen aan het sjouwen ben aan de deur!!! Hoe dom ben je?? Dat doet pijn!!! je weet zelf heel goed dat we altijd hebben gezegt dat we broers van elkaar waren...... maar achteraf blijkt er geen woord van waar te zijn.... En jij Loubna!!! Op die ene dag!!!! Ik wou me niet mee bemoeien met julie!!! Ik wou alleen maar de ruzie die jij had met Jayha verzachten..... En het eerste wat jij doet is een grote bek trekken...... Ik heb je meerdere malen aangegeven dat we niet die kant op moesten gaan maar jij ging maar door.... En boven alles disrespecteer je mijn moeder!!! terwijl jij wist dat ze overleden was.... Waar haal je het lef vandaan???? ze schaamt zich diep ik zie het aan haar... Het kan me nu geen zak schelen dat Je man naast je zit.... Maar wollah ik had gewoon je Nek om moeten draaien....... En dan Komt HIJ en stompt mij!!!... Ze3hma echte kerel.... En daarna heb je er ook voor gezorgd dat ik de bruiloft heb gemist........ Weet je nog Jahya wat we altijd zeiden over de bruiloft...... We zeiden wij zouden gaan rijden bij elkaar.... Ik rij op jou bruiloft en jij op de mijne...... B7ak ik heb helemaal nix van je bruiloft meegekregen.... en nu zit je hier te huilen in de hoop dat ik je het ga vergeven!!!!...

    Schandalig!!! Altijd wanneer je me nodig had stond ik voor je klaar!!! Ik zag je dan ook echt als mijn broer........ Ik heb niemand!!!! Ik had alleen mijn broer.... maar mijn broer dacht er blijkbaar anders over......