1. #1
    Casawia- Zina

    Reacties
    2.773
    22-02-2005

    Helppp ik blijf maar aankomen....

    Mensen ik ben zooooooveeel aangekomen het afgelopen jaar ik woog ooit 56 kg en dat is nu veranderd naar 65 kg Ik heb van alles geprobeerd ik beweeg voldoende iedere dag drink iedere dag 2 liter heb het Sonja bakkerdieet geprobeerd wat ik echt nix vond Maarre welouu ik vind het zo lelijk die mollige benen en billen het staat echt niet omdat ik niet lang ben ben maar 1.63 Weet iemand waar je STackers kan halen dat is m'n enige oplossing en wie heeft er ervaring mee?
    Al Aloua,,,,

  2. #2
    Proud mammie

    Reacties
    6.997
    19-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    ik ben 10 kilo aangekomen :'( verschrikkelijk en het gaat er niet af... hoop dat ik in marokko ga afvallen

  3. #3
    Casawia- Zina

    Reacties
    2.773
    22-02-2005

    Ewa ja als ik naar marocco zou gaan dit jaar dan zou ik cker afvallen Altijd als ik terugkom naar nld lijkt het of ik uit Somailie kom ik val daar echt veel af MAar goed dit jaar blijf ik hier nog dikker worden
    Al Aloua,,,,

  4. #4
    Casawia- Zina

    Reacties
    2.773
    22-02-2005

    Citaat Geplaatst door chanel_n05 Bekijk reactie
    precies wat ik heb, ik ben 1,64 en ben van 56 naar 65 gegaan egt vreselijk, maar ben afgevallen tot de 61 verder lukt het egter niet, en ik probeer ook vanalles maar wil niet lukken

    Hoe heb je dat gedaan ?
    Al Aloua,,,,

  5. #5
    Scorpion^Tiger

    Reacties
    3.164
    03-04-2006

    Wat zijn stackers?????

    Ik wil en moet gewoon 11kilo er af hebben in 21 dagen hoe doe ik dit ??????


  6. #6
    Je Kent Me Niet!

    Reacties
    211
    30-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    je heb ook bij kruidvat van die afslankpille ze zijn wel goed in 3maande val je ongeveer 10 kilo af maar weet die naam niet precies meer is een groen potje met paarse bloemetjes

    Hell Yeah I'm Back!!


  7. #7
    -..Precious..-

    Reacties
    1.356
    28-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hoceima_Bella Bekijk reactie
    je heb ook bij kruidvat van die afslankpille ze zijn wel goed in 3maande val je ongeveer 10 kilo af maar weet die naam niet precies meer is een groen potje met paarse bloemetjes
    Heeft dat verder geen consequenties?

    You, you’re not aware
    That we’re aware
    Of your despair
    Don’t show your tears
    To your oppressor
    Don’t show your tears


  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    309
    09-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Chouaffa... Bekijk reactie
    Mensen ik ben zooooooveeel aangekomen het afgelopen jaar ik woog ooit 56 kg en dat is nu veranderd naar 65 kg Ik heb van alles geprobeerd ik beweeg voldoende iedere dag drink iedere dag 2 liter heb het Sonja bakkerdieet geprobeerd wat ik echt nix vond Maarre welouu ik vind het zo lelijk die mollige benen en billen het staat echt niet omdat ik niet lang ben ben maar 1.63 Weet iemand waar je STackers kan halen dat is m'n enige oplossing en wie heeft er ervaring mee?

    Misschien werkt je schildklier niet zo goed??Ga naar de dokter??

  9. #9
    Spirit of Beauty

    Reacties
    1.008
    28-03-2004

    Citaat Geplaatst door Chouaffa... Bekijk reactie
    Mensen ik ben zooooooveeel aangekomen het afgelopen jaar ik woog ooit 56 kg en dat is nu veranderd naar 65 kg Ik heb van alles geprobeerd ik beweeg voldoende iedere dag drink iedere dag 2 liter heb het Sonja bakkerdieet geprobeerd wat ik echt nix vond Maarre welouu ik vind het zo lelijk die mollige benen en billen het staat echt niet omdat ik niet lang ben ben maar 1.63 Weet iemand waar je STackers kan halen dat is m'n enige oplossing en wie heeft er ervaring mee?

    Lieve meid, gebruik geen stackers! ik heb het ook geprobeerd en ben er zelfs in het ziekenhuis door beland, kreeg hartproblemen. Elhamdoelilah ben ik nu gezond.

    Ik raad je aan om dagelijks te gaan hardlopen/fietsen/skeeleren, ongeveer 30 tot 60min. en let op je voedingspatroon (neem 6 maaltijden ipv 3 zodat je spijsvertering continue te werk is + drink voldoende water + sla nooit je ontbijt over (goude tip)

    Succes! mocht je meer begeleiding willen, laat het mij weten.
    Yes we can.

  10. #10
    Love mn mannetje

    Reacties
    583
    14-07-2003

    ja tis ook bij mij ik kom elk jaar bij en dat ze ook elke nvakantie in marokko mijn familie zeggen van so jij bent dikker dan vorig jaar .... ik ga na deze week naar marokko en dan slank ik wel een beetje en meteen de ramadan erachter na en misschien hou ik ;t wel vol.... tot maghreb inshallah weer de jaar daarop.. of juist ni..... help...sporten is niks voor mij wordt alleen zwaarder van.... en ja dat over spiermassa bla bla das bij niks trainde trainde en woog steeds meeeeer en meeeer... en nu ik gestopt ben blijf ik zo........kval ni af als ik train.. wat kan ik dan doen behlave water drinken nie snoepen..

  11. #11
    PEACE

    Reacties
    901
    28-02-2005

    hahahah ik ben van de 46 naar de 58 in 4 maanden gegaan..

    en jullie doen er een heel jaar over..

    maar goed tevreden zijn met wat je hebt meiden..
    de eerste blik is nog van jou, de tweede niet meer

  12. #12
    Anti zachte G(ay)©

    Reacties
    9.015
    18-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door chupa Bekijk reactie
    Misschien werkt je schildklier niet zo goed??Ga naar de dokter??
    Jaa en als je schildklier niet of te snel werkt kan je daar dood aan gaan!

    Bij mijn nicht ging werkte haar schildklier te snel ze was ineens af gevallen naar 49 kilo.. Maar ze is naar de dokter geweest het gaat nu beter enso..
    Over een tijdje moet ze geopereed worden aan haar oog ( door die ziekte puilen je ogen uit niet helemaal maar het gaat zo een beetje naar vore)

    En de dokter kan je ook meteen helpen met afvallen trouwens.. misschien schrijft hij/zij je iets voor of stuurt je door naar de dieetist..
    If tears could build a stairway & memories a lane, I'd walk right up to heaven & bring you home again.

    Gone too soon


  13. #13
    Anti zachte G(ay)©

    Reacties
    9.015
    18-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    2 jaar geleden woog k 55 & nu weeg k 63

    whahahha.. egt lomp
    If tears could build a stairway & memories a lane, I'd walk right up to heaven & bring you home again.

    Gone too soon


  14. #14
    Anti zachte G(ay)©

    Reacties
    9.015
    18-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    http://forums.marokko.nl/showthread....5#post35070905

    Iemand ervaring met voldafar afslankpillen van de kruidvat?
    If tears could build a stairway & memories a lane, I'd walk right up to heaven & bring you home again.

    Gone too soon


  15. #15
    -

    Reacties
    1.362
    11-03-2005

    Ik dacht dat ik de enige was met dit probleem, niet dus !


    - Tangaouia! ! -