1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    226
    12-04-2002

    Ik hou van je!

    Said was een jongen waarop ik verliefd was, hij woonde in een andere stad, ik kende hem van m’n oudste zus, hij was een kennis van haar man, en jah, je kent dat hé, ik ging af en toe naar mijn sister en op een dag zag ik hem. Ik was meteen verkocht, hij ook. Maar van hem wist ik het niet direct, hij liet het niet merken tot op een dag. Ik was met me’n broer naar m’n zus gegaan. Toen het avond werd namen we afscheid, tot nog eens a oetsma, daag, en ik gaf hem ook een had, “ terugkomen jij hé” dat zei hij tegen mij, ik werd helemaal rood en wist niet meer wat te doen….. Ik geloof zelf dat Hoessein (hoessein)het had gehoord. Oké jij mag hier niet meer komen zie Hoessein, Wat is dat voor bulshit zei ik kwaad, tis toch m’n zus!!!!!! Je weet wel waarover ik het heb, en toen zijn we naar huis gegaan, in de auto repte ik geen woord.

    In m’n kamer aangekomen kon ik het niet geloven. Het scenario speelde telkens weer af in mijn gedachten…..Ik natuurlijk meer en meer naar m’n zus, met de hoop hem daar tegen te komen….
    En ja, we konden goed met elkaar opschieten, we kenden elkaar dan al een tijdje, als gewone vrienden Maar heel diep vanbinnen wou ik hem en hij mij……..

    Almoehim, IK zag hem daarna een hele tijd niet. En we verloren elkaar uit het oog. Tot op een dag…..


    Zal ik verder gaan?????

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    Ik hou ook van jouw als je verder gaat!

  3. #3
    Rustige Lid

    Reacties
    245
    05-06-2002

    YEP YOU GO GIRLY I'W WAITING
    ZEG IS DIT ECHT GEBEURD ZOET????
    xxxx
    May god help us all insa-allah!......

  4. #4
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    girl go on...and don't ask us anymore....luve ya...
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    226
    12-04-2002

    IK ga strakjes verder, en het is echt gebeurd, het word wel wat straffer naarmate het loopt.... tot zo

  6. #6
    Rustige Lid

    Reacties
    245
    05-06-2002

    COME ON LAAT ONS NI IN SPANNING LIEVE MEISJE
    WE ZIJN NIEUWSGIERIG PPPLLLEEEAAASSSEEE GEEF ONS IETS TENMINSTE HIHIHI
    LOVE YOU BABY GIRL HAHAHAHAHA
    May god help us all insa-allah!......

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    15
    14-06-2002

    Sorry no offence maar dat vind ik altijd zo stom he, dat gevraag of je door moet gaan met het verhaal. Vissen naar complimentjes dat je zo goed schrijft vind ik dat .
    Niet alleen jij hoor en is zeker niet personal bedoeld maar meerderen doen dat en het ergste is dat ze dat bij ieder stuk verhaal dat ze neerpennen erbij zetten, zodat anderen met veel gesmeek om meer vragen.
    Waarom begin je er anders aan als je na een paar zinnen al mee wilt kappen??

    Oke mijn hart is gelucht, you may continue..

    greetz
    Lenaa

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    226
    12-04-2002

    Lenaa, als niemand interesse heeft in jouw verhaal heeft het toch ook geen zin om verder te vertellen, ik wou gewoon een reactie van somebody, en ik wil heus geen complimentjes, vindt trouwens van mezelf niet dat ik goed kan schrijven......

    groejtes

  9. #9
    Rustige Lid

    Reacties
    245
    05-06-2002

    MEID GELOOF IN JEZELF
    JE KUNT GOED SCHRIJVEN
    MIJN COMPLIMENTEN PROFICIAT
    LENNA NI OVERDRIJVEN MEISJE ZOU JIJ WILLEN DA IEMAND ZO'N COMMENTAAR GEEFT OP UW VERHAAL NOP SO SSSHHHHHTTTT ZWIJG EN LEES
    May god help us all insa-allah!......

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    226
    12-04-2002

    Almoehim, IK zag hem daarna een hele tijd niet. En we verloren elkaar uit het oog. Tot op een dag…..



    Ik liep met m’n jongere zus in de stad, gaan we deze winkel binnen?? Neen daar valt niets te zien, ik wil naar de Zara (ook een winkel) oké, das goed. We liepen nogal nonchlant rond. Vele jongens smeekte om aandacht maar wij verroerden geen vin, zo’n typische maroc lines, van hé ken ik jouw van ergens, damn!!! Laat ons gewoon met rust….. Toen we van die gozers af waren lliepen we weer rustig door de stad.
    Plots zag ik hem, jah het was Said, ik zag hem na al die tijd, Het was echt lang geleden….
    Hij zag er echt goed uit, Damn die gevoelens kwamen weer helemaal terug……
    Dag Fatiha, hoe gaat het zei hij met een lieve stem, ik wist niet meer wat te zeggen, was gewoon in trance… opeens stotterde ik, eehhh , goed en met jou?? Goed zei hij terug. We bleven even kletsen, m’n zus vond het een beetje vervelend en stapte een winkeltje binnen..
    Ewa, Ik heb je toch wel gemist hoor…. Oh ja… Ik deed een beetje hard to get, je kent dat wel , I’m a tuff girl.. Na wat getetter hadden we afgesproken . Zaterdag same time same place….Wat was ik happy.
    We hadden afscheid genomen heel simpel met een zoentje op de wang,. Back naar m’n zus, Daar moest ik in DETAIL alles vertellen. Maar dat was geen probleem hoor! Ik wou het uitroepen!!!! I have a date with Said….

    Zaterdag:

    Wat moet ik in hemelsnaam aandoen???? Ik heb gewoon niets!!!!Hoe bedoel je en die overvolle kast dan??? Neen alles lijkt zo stom, dit past niet, dit is té, Mag ik iets van jouw ???? pleasssseeeee??? Damn moet je nou altijd iet van mij hebben, na wat gezeur mocht ik dan toch iets lenen, (wat kleren lenen betreft was zij nogal moeilijk) Oké mooie zwarte broek, en een zwarte shirtje, Lady in black was ik effe…
    Hij stond al te wachten, jullie kennen allemaal de regel, nooit te vroeg opdagen : komt nogal desperate over. Ik kreeg weer een zoentje op m’n wang. Hoi Fatiha, hoe gaat het ermee?? Goed, en met jouw?
    Mijn dag kan niet meer stuk nu… ik begon weer te blozen ….
    Gaan we hier naar binnen??? Is goed hoor!! Een leuk cafeetje waarin we binnenstapten. Er hing en gezellige sfeer….Daar gingen we zitten, een beetje in een hoekje, we begonnen te praten over het een en ander. IK dacht de hele tijd : hoe knap hij wel was….
    Daarna wou hij mij iets vertellen, hij had nogal een serieuze blik. Eh, Hoe moet ik nou beginnen, IK ben verliefd op een meisje, oh ja, (ik werd gelijk wit ) Jah , zie hij, het is een meisje dat ik al een tijdje ken, Zij is heel mooi en heel lief, ik trok een geïntersseerd gezicht. Tfoe, gaat hij hier gewoon over een andere meid beginnen…..TZZZZ dacht ik in m’n eigen…….
    Toen hij klaar was met de beschrijving en met zijn gevoelens voor dit ene meisje, vroeg hij, moet ik je zeggen wie het is ??? IK was wel een beetje nieuwschierig, maar liet dat niet merken… IK zei : tuurlijk zeg maar. Hij kwam dichter en dichter, hij zei : JIJ BENT HET, JIJ BENT HET MEISJE WAAROVER IK HET HAD. Die woorden waren als muziek voor mijn oren…. Hij gaf me een kus op m’n mond…..

  11. #11
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    whoooa dat is wel een romantische en wat gebeurde er toen...???
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    226
    12-04-2002

    Ben bezig met het vervolg.....

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    226
    12-04-2002

    . Die woorden waren als muziek voor mijn oren…. Hij gaf me een kus op m’n mond…..
    IK was een beetje geschrokken, Was dit my first kiss????? Wauw dat voelde echt lekker aan, ik kuste hem zachtjes terug…
    IK werd toen een beetje zenuwachtig, Hij greep mijn hand vast, Ik laat je nooit meer gaan. IK glimlachte naar hem, voelde juist hetzelfde.
    We zaten nog wat gezellig aan het praten, en na een tijdje moest ik terug naar huis. Ik kon nooit lang wegblijven, en ik moest alijtijd een goed excuus hebben voor ik de deur uitmocht. En telkens moest ik een smoes verzinnen, vond het maar niets al dat liegen , but I had too. Anders kon ik hem niet zien……
    Het ging heel goed tussen ons. Ondertussen waren we bijna 1 jaar samen. Alles was perfect, Op m’n verjaardag kreeg ik een gouden ring met een diamante hartje. Zo lief ik was echt gek op hem, en hij op mij.
    In het begin van het verhaal vertelde ik toch over m’n oudere zus, hij was de beste vriend van haar man…
    Spijtig genoeg ging het niet zo goed tussen m’n sister en haar man…… Tot het met een scheiding eindigde… heel triest maar dat was destiny…. Ik zag hem niet meer zo vaak, hij wou zijn beste vriend wat aandacht geven, na de breuk met m’n sis.. Ik voelde mij een beetje buitengesloten, wist niet dat de ex van m’n zus hem beinvloedde, Waarom luisterde hij ook toch naar hem ??? Hij ging met hem mee, uit, naar cabarets, discotheek, ik kon daar niet meer tegen, en zo hadden we de ene ruzie na elkaar. Met opijn in m’n hart vertelde ik hem dat ik hem niet meer wou zien……Hij wou daar natuurlijk niets van weten……Hou ermee op Fatiha, jij bent nog altijd de enige voor mij…… Laat me met rust, dat waren mijn laatste woorden tegen hem. Al drie weken niets van mij laten weten, gsm uit, dat hij mij maar met rust laten, wat denkt die wel!!! Ik was nog steeds kwaad, wat zat hij nou uit te gaan met die gozer (ex van m’n zus) die ****zak had immers grote haatgevoelens tegen mijn sis en heel onze familie. Volgens mij wou hij ons kost wat kost uit elkaar halen…. Ik huilde en huilde, maar ik kon niet meer terug…..

    Toen de bel ging 12.00 uur, eindelijk!!! Die les bleef maar duren, samen met mijn vriendein Khadija, gingen we naar huis, in de verte zagen we een jongen, zei meteen , wie is dat nou???? Die heb ik hier nooit gezien????
    Plots herkende ik die jongen het was Said…. Na al die tijd… Hij zag er echt knap uit; ik wist me niet te gedragen, wat moest ik nou doen????? Damnnnn, Ik laat jullie maar zei Khadija tegen mij, ze knipoogte naar mij, was immers goed op de hoogte van mijn liedesleven, was mijn beste vriendin……

    Wat doe je hier zei ik ??? IK kom jouw opzoeken, als je niet op m’n berichtjes reageerd kom ik gewoon naar jouw toe.. Shit dacht ik , heel gevaarlijk, midden waar jan en alleman mij kan zien met hem, was die nou helemaal gek geworden????? IK kan hier niet praten met jou…. Eventjes maar toe… neen het kan echt niet….. oke dan spreken we woensdag af, je weet wel waar, oké zie ik , same time , same place,

  14. #14
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    en toen...je bent goed in het schrijven van verhalen meid...je hebt het goed afgehandelt...
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    226
    12-04-2002

    Woensdag: Jema, asjeblief ik moet die spullen hebben, nee zei ik , je gaat niet!!!!!En als je het nog 1 keer vraagt zeg ik het tegen je vader, nee, niet tegen beba zeggen , dan was het helemaal uitgesloten. IK moest die verdomde kamer helpen behangen, Op een woensdag middag zeg, ik had echt geen geluk, ik probeerde echt alles, met haar , niets mocht baten, ik kon die dag niet weg. IK voelde mij niet meer goed…..
    Ik weet nog ; Said zei , geef me nog 1 kans, 1kans maar, ik wil met praten, als je niet komt weet ik genoeg….Ik kon hem ook niet bellen het wel verdomde shit, alles viel tegen.m’n gsm deed het niet meer, van thuis kon ik ook niet bellen, de lijst werd nl scherp in d’oog gehouden door m’n broer, dat wat een beetje té riskant. Ik werd echt ziek van de toestand…..Zo , dat was het einde van m’n liefde…. Hij heeft me sindsdien niet meer gebeld…. Hij had het begrepen…..

    6 maanden later had ik mij erbij neergelegd, het had gewoon niet mogen zijn, mektab dacht ik bij mezelf, (eigenlijk was ik me gewoon aan het sussen….) Ik dacht elke dag aan hem, zeker als ik in mijn bed lach. IK fantseerde dan dat wij nog steeds samen waren, dat hij mij kusste, dat hij mij streelde, ik werd gewoon gek. Maar overdag liet ik niets merken, enkel s’avonds had ik het moeilijk….
    Een paar maanden nadien kreeg ik opeens een berichtje, had imiddels een andere GSM met een berichtje :
    IK HOU VAN JOU, ik schrok me rot, nummer was onbekend, dam, wie had er nou allemaal m’n gsm nummer , (ik mocht er geen hebben van mijn ouders, was voor niets nodig zeiden ze, als je wilt bellen gebruik dan deze , die van thuis wel te verstaan) Ik had dus m’n nummer enkel gegeven aan een “selectief groepje” Khadija, m’n zussen en nog een paar andere meiden, en natuurlijk Said. Maar dat kon niet , was al een eeuwigheid geleden dat ik nog contact met hem heb gehad, hij was mij gewoon vergeten ,en ik was nog bezig met het proces, duurde wel lang bij mij .
    Van wie komt het nou, Ik heb het tegen niemand verteld, en zo begonnen al die gevoelens weer naar boven te komen, ik wist voor 100 % dat hij het was. Eindelijk misschien komt het toch nog goed dacht ik bij mezelf. Na een paar dagen hoorde ik m’n gsm tring, tringggg, shit, dat was m’n mobieltje, ik had hem niet op stil gezet, daammmnnn was stom van mij. Gelukkig was ik alleen boven. De rest was allemaal beneden, ik kon gerust opnemen..
    Het was een anoniem nummer, halloo, zei ik verontrustend??? Fatiha?? Ja zei ik, IK ben het Said.
    Mijn hart sloeg een paar kloppingen, ik was zo gelukkig,…. Hoe gaat het ermee???? Goed en met jouw????? Ook goed, we begonnen gewoon te praten , eerst Ik moest het hem gewoon vragen, na wat stottering kwam het eruit, Heb jij mij dat berichtje gestuurd Said??? Vroeg ik hem????Stilte, ik hoorde niets, het leek verdomme wel een eeuwigheid, plots zei hij JA, ik heb je dat gestuurd. Ik was blij, gelukkig, finally!!!!!!toen begonnen we weer gewoon te praten, ik had hem al iets minder dan een jaar niet gesproken of gezien.
    Vanaf die dag belde hij mij elke dag op, na een 2 tal weekjes, wou hij afspreken.
    Ik vond dat goed , haalde mijn ring weer tevoorschijn deed hem aan en begon te huilen, zou het echt weer goedkomen tussen ons???? Af en toe haalde ik de ring te boven, en telken weer kwam die brok in m’n keel, nadat ik uitgehuild was, stak ik hem terug in het doosje, veilig opgeborgen.
    Die woensdag kon ik weg, had een reden gevonden.