1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    53
    30-01-2003

    5 marokkaanse parkeerplaatsen spanje

    Hoi allemaal,

    Hebben jullie ook al de vakantiekriebels in je?
    Nou ik ook.
    Ik heb een klein probleempje en wellicht dat iemand me daarbij kan helpen. Ik ben op zoek naar de lokaties van de vijf grote parkeerplaatsen in Spanje speciaal voor Marokkanen. Je hebt daar een douche, toilet, moskee etc etc.
    Graag zou ik willen weten waar ze staan ivm het inlassen van eetpauzes en evt slaappauze. Ik heb me rot gezocht op internet en via google maar niets gevonden.

    Alvast bedankt voor de moeite.
    Lalamagribia
    leef en laat andere leven..........

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.550
    03-03-2005

    die kom je van zelf tegen

    je krijgt een paar meter van te voren een bord te zien met p der op daar moet even kijk je nemen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6.835
    24-08-2005

    Citaat Geplaatst door sabrye Bekijk reactie
    die kom je van zelf tegen

    je krijgt een paar meter van te voren een bord te zien met p der op daar moet even kijk je nemen
    ja want er is maar 1 weg die leidt naar marokko

  4. #4
    Marokkaan.

    Reacties
    44
    03-06-2007

    Citaat Geplaatst door anash Bekijk reactie
    ja want er is maar 1 weg die leidt naar marokko

    Juist ja! je verdwaald alleen IN marokko!
    doe niet intressanter dan dat je voorstelt

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    53
    30-01-2003

    Citaat Geplaatst door sabrye Bekijk reactie
    die kom je van zelf tegen

    je krijgt een paar meter van te voren een bord te zien met p der op daar moet even kijk je nemen

    ik kan toch moeilijk bij elke P stoppen om te kijken of dat DE parkeerplaats is!!

    Maar toch bedankt.
    leef en laat andere leven..........

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.709
    02-09-2006

    Er is ééntje dichtbij Madrid, chien uurtje voor je in Madrid aankomt. Met douche, moskee, park,..... Er staat duidelijk op een plakaat dat het een maghrebijnse parkeerplaats is.
    الي نساك انساه

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.550
    03-03-2005

    Citaat Geplaatst door lalamagribia Bekijk reactie
    ik kan toch moeilijk bij elke P stoppen om te kijken of dat DE parkeerplaats is!!

    Maar toch bedankt.
    ja meid je zal wel moeten...ik ben geen bord tegen gekomen met die beschrijving....wat ik wel heb gezien wij zijn daar niet gestopt maar me man zei dat er een moskee was en ze hebben daar speciaal van die afgedekte plaatsen gemaakt waar je kan slapen en eten
    die kom je tegen op moment dat je van die reclama borden krijgt met van de ticket boten volgens mijn was dat voor madrid

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    6.835
    24-08-2005

    welke weg neem je? Via madrid of via Barcelona?
    Mohim, er is er eentje in de buurt van Burgos(is een stad voor dat je bij Madrid komt dus).

    De afrit bevindt zich op een heuvel, de parking trouwens ook. Herinner het me nog perfect want daar gingen we onpan

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.709
    02-09-2006

    Citaat Geplaatst door anash Bekijk reactie
    welke weg neem je? Via madrid of via Barcelona?
    Mohim, er is er eentje in de buurt van Burgos(is een stad voor dat je bij Madrid komt dus).

    De afrit bevindt zich op een heuvel, de parking trouwens ook. Herinner het me nog perfect want daar gingen we onpan
    Ja die parking bedoelde ik ook. Tis daar altijd zo druk
    الي نساك انساه

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.550
    03-03-2005

    Citaat Geplaatst door anash Bekijk reactie
    welke weg neem je? Via madrid of via Barcelona?
    Mohim, er is er eentje in de buurt van Burgos(is een stad voor dat je bij Madrid komt dus).

    De afrit bevindt zich op een heuvel, de parking trouwens ook. Herinner het me nog perfect want daar gingen we onpan

    daar bij burgos in de buurt had je der 1 inderdaad

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    10
    11-03-2002

    Citaat Geplaatst door sabrye Bekijk reactie
    daar bij burgos in de buurt had je der 1 inderdaad
    Als je via Madrid bedoelt, dan weet ik er 3..

    Die in de buurt van Burgos inderdaad ( ongeveer 200km na grens france/spanje) en 1 voor Madrid (ongeveer 100km voor Madrid) met Moskee en 1 ongeveer 250km na Madrid ook met Moskee en plaats waar je boot-tickets kunt kopen volgens mij in de buurt van Valdepenas (voor Bailen).

    thalla en treek salama..

  12. #12
    Music is the answer

    Reacties
    17.078
    01-09-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door maghrebi Bekijk reactie
    Als je via Madrid bedoelt, dan weet ik er 3..

    Die in de buurt van Burgos inderdaad ( ongeveer 200km na grens france/spanje) en 1 voor Madrid (ongeveer 100km voor Madrid) met Moskee en 1 ongeveer 250km na Madrid ook met Moskee en plaats waar je boot-tickets kunt kopen volgens mij in de buurt van Valdepenas (voor Bailen).

    thalla en treek salama..
    Ja, klopt! Er is er geloof ik nog eentje: vlakbij Antequera, als je vanuit de richting van Granada komt. Hij ligt naast de afrit richting Malaga langs de A92.

    Prettige reis, iedereen!

  13. #13
    weld elbled

    Reacties
    29
    01-12-2006

    als naar madrid toe rijdt moet je m30 n4 volgen dan kom je bij hilal ahmar terecht

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.550
    03-03-2005

    Citaat Geplaatst door maghrebi Bekijk reactie
    Als je via Madrid bedoelt, dan weet ik er 3..

    Die in de buurt van Burgos inderdaad ( ongeveer 200km na grens france/spanje) en 1 voor Madrid (ongeveer 100km voor Madrid) met Moskee en 1 ongeveer 250km na Madrid ook met Moskee en plaats waar je boot-tickets kunt kopen volgens mij in de buurt van Valdepenas (voor Bailen).

    thalla en treek salama..

    ik weet het niet...ik weet alleen toen wij in de buurt van burgos aan kwamen was er een soort park....en toen zei me man daar hebben ze ook een moskeetje...maar het was toen heel rustig

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    882
    14-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    en de andere kant, dus de kant van barcelona; zijn daar marokkaanse parkeergelegenheden??