1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    356
    26-07-2002

    Re: Psssssssssssssttttttttttt, herkenbaar of niet?

    Origineel gepost door zaraaaatje
    Beste yasminabezoekers,

    Als je lekker met een paar meiden door de stad loopt of alleen, dan zijn het 9 van de 10 keer marokaanse of turkse jongens die de aandacht moeten trekken van de meisjes, door pssssssst te roepen, etc. niet bepaald het gedrag van een moslim, zoals de wetten voorschrijven; en houdt de ogen neergeslagen, zoals wij ook vaak worden geattendeerd op onze verplichtingen.

    Heel vaak worden wij aangesproken op ons ''foute gedrag" door bepaalde leden van hier, maar de jongens moeten eerst maar eens naar zich zelf kijken dan steeds ons aan te vallen op ons gedrag en daarbij, veroordeel anderen niet, dat doet alleen allah subhanathallah, wie is het er met mij eens?
    euh
    ik ben geen meid maar wil wel een mening geven (en delen ook)
    ik herken ze niet omdat er tegenwoordig veel honden op het straat lopen,
    ik haat dergelijke types als waren het m'n grootste vijanden op aarde
    als ik soms met iemand eondloop en hij durft te psssssssten dan krijg ik een rode kop dat het niet meer normaal is,
    ik haat zulke types
    bah
    The_Jackal_A

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    356
    26-07-2002

    Re: Re: Re: Psssssssssssssttttttttttt, herkenbaar of niet?

    Origineel gepost door rebel



    Kun je daar in het vervolg ook wat van zeggen tegen ze ipv dat je alleen een rode kop krijgt.....want daar hebben we namelijk niks aan
    hahah
    ik dacht het is 2:00, dus niemand let op, maar neen zenne
    rebel ziet e ontleed alles,
    dus is het oppassen geblazen voor The_Jackal
    en natuurlijk doe ik er iets aan,
    ik kom dan meestal met een droge mond thuis omdat ik dan al mijn speeksel op hen heb uitgespuwd



    The_Jackal_A

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    38
    23-05-2002

    hallo meiden
    jullie hebben helemaal gelijk
    over die boys met pssssssst gedrag
    vaak zijn het ook nog van die gozers die in ieder stadje een ander schatje hebben
    of wat denk je van getrouwde kerels die dan dat psst ook vaak
    ik vind dat echt losers want als je ze geen aandacht geeft noemen ze je een ****
    maar als je wel aandacht geeft noemen ze je ook ****
    echt losers gewoon
    meer kan ik er niet op zeggen heb dan het lef om gelijk naar dat meisje toe te stappen en een normaal gesprek te voeren want dat pssssssst trrrrrrrt/en de rest is echt een afknapper of niet meiden

    groetjes
    geniet van het leven
    iedere dag kan de laatste zijn

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    19
    31-07-2002

    DAT VIND IK OOK DAMES,GEWOON ER OP AF LOPEN EN ZEGGEN WAAR T OP STAAT. DOE IK OOK ALTIJD OOK AL LUKT T SOMS NIET.
    EN DAT PSSSST DAT IS DENK IK GEWOON IETS MAROKKAANS,VOORAL IN MAROKKO DE MEISJES LOPEN OP DE STOEP EN DE MANNEN GEWOON IN HUN AUTO'S IN EEN LANGE FILLE PSSSST PSSSSST, EN DE MEIDEN VINDEN DAT NORMAAL DAAR. INTEGENDEEL ALS JE NIX ZEGT VINDEN ZE DAT RAAR ONGELOOFLIJK WAT EEN METALITET HEBBEN WIJ, SCHANDALIG GEWOON,

  5. #20
    The real JunkieXL!

    Reacties
    133
    06-05-2002

    Alsof er naar die dames van hier wordt gefloten en ge-pssstt ... ga ga, zitten ze hier de ervaringen van hun vriendinnen na te vertellen. En trouwens, een psst zal toch alleen de zelfvertrouwen van de dames moeten opkrikken ... en je weet hoe onzeker vrouwtjes over zichzelf zijn!

    Niet dat ik deelneem aan dat banaal gedrag!


    TM.

    ps. heyy meisje ... pssst pssst ... a zayn ....... Tezzz kijkt ze niet eens, facking lesbienne!
    Tony, ga alsjeblieft weg ...

    [img]http://******************/dragonballz4u/lassie.jpeg[/img]

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    72
    04-04-2002

    Salaam,

    Jullie weten toch wel dat er ook genoeg meiden zijn die het geweldig vinden om te worden nageloten/nageroepen?
    Kijk maar om je heen:
    Marokkaanse meiden in een kort rokje en een strak truitje die over straat lopen te heupwiegen. En het dan raar vinden als ze worden lastig gevallen.

    Het gebeurt inderdaad wel vaak dat mannen commentaar hebben op de vrouwen, maar zelf zijn ze ook niet heilig. Lopen ook in strakke spijkerbroeken en een strak truitje. Allah heeft het voor zowel mannen als vrouwen verboden om in uitdagende kleding te lopen.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    38
    23-05-2002

    okee je hebt misschien gelijk
    dat sommige meiden het vragen om aandacht dat klopt en dat mag ook vindt ik
    maar sommige meiden willen dat gewoon niet en dat laten ze ook merken
    dan hoeven jullie mannen(sommige) niet gelijk beginnen te schelden
    en dan nog iets makker hoe weet jij nou of wij het niet waard zijn om na gefloten te worden
    misschien ben jij zelf die jongen die juist geen aandacht krijgt
    van deze leuke moderne marokaanse meiden/nederlandse of what ever
    en straks wanhopig je vrouwtje oud het dorp uit marokko moethalen
    omdat de meiden je hier niet willen
    geniet van het leven
    iedere dag kan de laatste zijn