1. #31
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ga door meid,echt een top verhaal!!!

  2. #32
    ME MUSELF AND I :-)

    Reacties
    49
    11-06-2002

    Waajawwooooooooooooo

    Ga verder, echt een goed verhaal, wanneer volgt er vervolg

    I am waiting

  3. #33
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ga doorrrrrrrr pleaaaaaaaaaaaaseeeeeeeeeeee

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    744
    20-02-2002

    Heey soussia Saida....

    Ik had het al eerder van je gelezen..Maar vind het echt heel goed van je dat je hem hebt geplaatst!!!

    Die namen komen mij heeeeeeeeeeeel bekend voor....

    Zo is mijn naam Jamila...heb een broertje van 8 met dezelfde naam...en ja de rest van de namen ken ik ook heeeeeeeeel goed...Mijn broers heten zo....

    Echt heeeel lief en leuk van je dat je onze namen hebt gebruikt....!!!! Ik zal het mijn broertjes ook laten lezen vooral NAJIM!!!!


    hahhahaha...
    Ga zo door meid!! Je kunt het!!!
    Stop de bezetting. www.freepalestina.nl

  5. #35
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    come on girli girl we zyn aan t wachten

  6. #36
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    waar blijft t vervolg????????????????????????????/come on girl

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    Jamila, Jamila nodi men nhess. Jamilaaaaaaaa riep mijn moeder, hoorde ik het nou goed?? Was zij nou echt zo aardig aan het roepen, ik rook ook de geur van elgaif (mafrouk) en verse koffie….. hey die ma van mij is echt ziek dachtik, eerst mij uitschelden en nu ontbijt voor me maken, dat kan nooit iets gewoon zijn…..
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    sorry dames dat het effe 2 daagjes heeft geduurd voordat ik reageerd maar ik was wezen winkelen in brussel...............he jamila
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    Nog in een soort van trance liep ik richting bad en nam een snel douche.
    Snel gebadderd en trok een lange zwarte rok met een bordeaux rode Esprit trui aan. Liep de trap af en liep de huiskamer binnen. Ezi a bentie, kom ontbijten zei mijn vader. Toen raakte ik helemaal de kluts kwijt. Hij der ook nog bij?? Zouden ze gisteren toch met elkaar gepraat hebben en toch nog hebben ingezien dat Najim fout zat? Nou ja ik besloot maar om te ontbijten en mijn mond te houden. Melek a bentie waarom ben je zo stil? Zei mai. La waloe a mai, ik geniet gewoon van je ontbijt a mai loog ik, Ik kon nog geeneens normaal kauwen want mijn mond was nog een beetje opgezwollen. Toen we klaar waren met ontbijten besloot ik maar de tafel af te ruimen en te gaan afwassen, mijn moeder wilde dit niet en zei tegen mij dat ik maar met mijn vader de stad in moest gaan om nieuwe kleren te gaan kopen. Huh nou kneep ik effe in mijn arm om te kijken of het allemaal wel echt was wat ik hoorde. Auw ik droom dus niet. Maar met mijn pa naar de stad? Als ik maar geen bekende tegen kom, ik zie me al staan in de H&M met mijn pa, lekker voorschut zeg. Ik ben 20 jaar notabene en dan moet ik nog gaan winkelen met mijn vader. Smehlia a rabbi dat ik zo ondankbaar reageer, ik verweet mezelf nog een paar dingen en besloot maar mijn jas te pakken en mijn lage schoenen want mijn vader had een hekel aan hakken, vooral aan naaldhakken! Hij vond dat zo hoe*rig staan. Maar goed aan de ene kant geef ik hem eigenlijk groot gelijk.
    Ik probeerde nog effe snel mijn blauwe plekken te camoufleren, al lukt dat moeilijk met 2 blauwe ogen en strepen in je gezicht, wat zullen de mensen wel niet denken van me? Ik probeerde er maar niet te veel aan te denken en poederde mijn gezicht met een dikke vette laag. Ziezo ik keek in de spiegel, nou nou Safia niet bepaald en lekker ding beet ik mezelf toe maar ja ik was ook niet op zoek. Ik liep de trap af en zei tegen mijn vader dat we konden vertrekken. Mijn vader zocht nog even zijn autosleutels van zijn mega peugotbusje dat aan alle kanten rammelde en verkeerd klonk, maar ja hij reed tenminste. Ik stapte achterin het busje en schoof de roze gordijntjes dicht. Mijn vader reed op zijn 20 naar de stad, het duurde wel een eeuwigheid voordat we er waren. Eindelijk de stad binnengereden zocht mijnvader een parkeerplaatsje waar hij gratis kon parkeren, ongelooflijk die man loopt nog liever 100m dan dat hij een kwartje in een automaat moet stoppen. Net een soussie

    Eenmaal in de stad liepen we langs een paar winkeltjes, mijn vader zag dat ik me niet op mijn gemak voelde en gaf me daarom maar geld en zei dat hij in de Mac koffie ging drinken. We spraken een tijd af en splitsen, ik liep al snel richting de H&M waar het zoals altijd ontiegelijk druk was. Mijn oog viel al snel op een blouse en een nette pantalon, ik besloot ze maar te gaan passen. Ik liep de paskamer uit en keek in de spiegel. Het stond me goed al zeg ik het zelf, ik besloot ze te kopen en liep toen de winkel uit richting Pim’s. Ik liep daar naar binnen en toen keek ik in 2 bekende ogen, het was Nordin. Hij snelde naar me toe en keek me aan, even was ik vergeten dat ik onder de krassen etc, zat, snel keek ik de andere kant op, hij pakte me bij mijn kin en zorgde ervoor dat ik hem wel aan moest kijken. Ik keek in zijn ogen en zag dat hij echt medelijden met me had, heeft hij jou dit allemaal aangedaan lieverd? Ik kon niets uitbrengen hij was zo mooi en ik schaamde me gewoon. Hey lieverd dit is echt niet normaal, nou verbaast het me niets dat Jamila gisteren in huilen barstte dat is nogal logisch. Zei hij. Lieverd maak je maar geen zorgen je mooie gezichtje komt wel terug, gelukkig zijn het geen diep krassen. Ik vond het wel lief hoe hij me moed insprak maar zelf wist ik wel dat ik er niet uitzag. Ik schaamde me gewoon voor mijn gezicht en voor de overdreven laag waarmee ik me gezicht heb beschilderd, ik leek net een schilderij Alatieff a Safia beet ik mezelf toe. Hij zag dat ik me schaamde en vroeg me of we samen wat gingen drinken, ik stemde toe maar gelijk schrok ik van mij reactie; nee.. nee Nordin ik kan niet wat met je drinken stamelde ik. Waarom niet vroeg hij verbaasd. Ja uh ik ben hier met mijn vader in de stad en als hij ons samen ziet dan hangen we samen fluisterde ik zachtjes. Oké lieverd ik begrijp het, weet je wat ik bel je vanavond oké? Lieverd alles komt goed oké zei hij. Aan de ene kant vond ik het lief van hem dat hij me zo gerustelde maar aan de andere kant voelde ik me zo goedkoop dat hij me lieverd etc. noemde terwijl we eigenlijk nog helemaal niets hadden. We namen afscheid van elkaar en hij gaf me en kus op mijn wang. Ik voelde me gevleid en goed ik liep naar buiten en toen zag ik………………..
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    Ja wie zag ik toen ...........................
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    vervolg komt later ............
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  12. #42
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    papaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    neeeeeeeeeeeeeee
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  14. #44
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    tja wie dan??kom o met dat vervolgje girlie

  15. #45
    Supah Dupah High

    Reacties
    811
    06-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    nouuuuuuuuuuuu ik word helemaal gek hiero...warom zo een einde...laat ons niet wachten...

    The big secret in life is that there is no big secret. Whatever your goal, you can get there if you're willing to work.

    ~Oprah Whinfrey