MVC Lid

Reacties
    5
    01-08-2002

Mooi verhaal soussiasaida, schrijf verder ik ben zo benieuwd hoe het zal aflopen.

Je hebt echt TALENT

groetjes

Afwezig Lid.

Reacties
    8.184
    16-02-2002

MVC Premium MVC Premium
    heel mooi verhaal mang ga zo door meid

Afwezig Lid.

Reacties
    8.184
    16-02-2002

MVC Premium MVC Premium
    nog geen vervolggggggggggggg???shit man....

LET LOVE LEAD THE WAY!!

Reacties
    399
    15-08-2002

WE WANT MORE!!
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...

~*~zohra~*~

Reacties
    388
    09-07-2002

ewa plz yallah schrijf door
    dam'n je schrijft echt goed
    pashetaik
    maar schrijf nauw snel verder !!!!
    thanks

MVC Lid

Reacties
    50
    22-04-2002

Wanneer krijgen we een vervolg soussiasaida?????????????????

Afwezig Lid.

Reacties
    8.184
    16-02-2002

MVC Premium MVC Premium
    vervolgggggggggggggggggggg

mijn lid

Reacties
    333
    05-03-2002

ewa sousia, je laat weer eruuuug lang op je wachten.
    ben je soms je script kwijt geraakt
    soufie

MVC Lid

Reacties
    1.412
    30-10-2001

Origineel gepost door pannenkoek
    ewa sousia, je laat weer eruuuug lang op je wachten.
    ben je soms je script kwijt geraakt
    ja ligt die toevallig niet ergens bij jou in de buurt
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

MVC Lid

Reacties
    1.412
    30-10-2001

Sory mensen ik ga verder was effe druk deze dagen........
    Wie de waarheid spreekt,

MVC Lid

Reacties
    1.412
    30-10-2001

2 dagen later,

De afgelopen 2 dagen waren voor mij een hel, mensen komen ons in hordes condoleren en verwachten uiteraard ook dat er wat op tafel komt. Raar is dat toch, eigenlijk willen we op dit moment niets anders dan rust en iedereen komt maar suiker brengen en blijft gelijk een halve dag zitten. A oedobilah a nhes begrijpen jullie dan niet dat we even alleen willen zijn met de familie. Wij als familie moeten dit grote verlies nog verwerken laat staan jullie! Morgen word mijn vader naar Marokko overgebracht en begraven. Mijn moeder en Najim gaan mee en blijven daar gelijk een maandje om van alles rond het huis en etc. daar te regelen. Ik kan moeilijk beschrijven hoe ik me nu voel, het liefst wil ik ook dit leven verlaten. Mijn vader is overleden maar eigenlijk realiseer ik het me nog niet helemaal. Jamila meskiena is nu ook al 2 dagen bij ons en helpt ons met alles. Ook zij is hiervan heel erg van streek. Nu mijn vader er echt niet meer is weet ik wat die man waard was. Verdomme wat heb ik een spijt dat ik ooit zo tekeer ging tegen mijn pa, ik mag verdomd gelukkig wezen toen, dat ik zo’n vader überhaupt had! Altijd moest ik die man tegenspreken, goh wat dacht ik toch altijd dat die man een ouderwetse leut was. Maar nu ik kijk, wilde hij alleen maar het beste met me voor! Hij beschermde me tegen het kwaad en wilde alleen maar het beste voor me! Ik was gewoon diegene dat eigenwijs was! Ik was diegene die zehma vrijheid wilde terwijl ik die al voldoende had. Tfoe wat was ik in feite gewoon een ondankbaar kind zeg! Nu ik zo kijk heb ik heel wat fouten gemaakt, ik moet nog steeds denken aan 2 dagen terug, toen ik aan mijn vaders bed in het ziekenhuis zat. Dat ik zijn hand vasthield en om vergiffenis vroeg. Hij opende zijn ogen knikte met moeite en ging toen….

Ik wilde het liefst er niet aan denken, het deed me pijn, tranen rolde over mijn wangen en waren niet te stoppen. Oh wat heb ik een barstende hoofdpijn. Ik wil niet meer ik heb geen zin in het leven!……..

Safia ya Safia! Het was Jamila die me riep. Ik had geen zin om te antwoorden begreep ze het dan niet ik wilde effe alleen zijn, ik wilde effe niemand zien en met niemand praten. Iedere keer als iemand mij condoleerde deed het me alleen maar pijn, net alsof iemand in mijn borst stak, een gemene pijn. Iedereen herinnert mij er weer aan wat voor goede vader ik wel niet had en dat het allah’s wil is. Neeeee ik wil gewoon rust, ik weet niet maar ik voel een enorme leegte, ik moet het gewoon accepteren dat mijn vader er niet meer is maar kan het niet. Ik mis hem nu al. Allah oe akbar, waarom nou ik, waarom nou wij? Waarom heb je een persoon weggenomen die we nog hard nodig hadden?. Hicham nog maar 8 jaar en nu al vaderloos
    Wie de waarheid spreekt,

MVC Lid

Reacties
    1.412
    30-10-2001

Origineel gepost door angel20

poeh poeh, hehe soussia, werd eens tijd

Een hele leuke verhaal schat

xxxjes
    angel20
    ja ik had ook net als jou een kamertje dat gedaan moest worden
    ik word er niet goed van
    Wie de waarheid spreekt,

Afwezig Lid.

Reacties
    8.184
    16-02-2002

MVC Premium MVC Premium
    ga verder mang kei goed verhaal!!!!

MVC Lid

Reacties
    1.412
    30-10-2001

Origineel gepost door angel20

ik ben eindelijk klaar, maar ik nu ook echt helemaal gaar. Mijn hele lichaam is echt stijf, heb verschrikkelijke spierpijn. En ben jij al klaar?!?!?!
    Ik laat het lekker doen, ben veeeeeels te lui! Nee maar ik moest wel zelf alles eruit halen en aangezien ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel en dan ook echt heel veel spullen heb, was dat echt minder!! En die behang van de muren af moest ik ook zelf doen
    Wie de waarheid spreekt,

Afwezig Lid.

Reacties
    8.184
    16-02-2002

MVC Premium MVC Premium
    vervolggggggggggggggggggggggggg