1. #1
    Me, Myself And I

    Reacties
    756
    17-12-2002

    Talking Anissa,aaliyah And The City

    hey mensen hoop dat jullie dit verhaal leuk zullen vinden....





    Aaliyah....hmmm effe op msn....ben pas terug van vakantie van maroc echt zwaar gruwelijke vakantie achter gehad man ...damm waarom ben ik weer terug ach ja ...weer een nieuw jaar een nieuw begin ..volgend jaar weer insallah....ik meld me aan op msn ..AaliyahAaliyah75@hotmail.com..ik toets mijn wachtwoord in....
    hmmm effe kijken 10 nieuwe email berichten ..hmm effe snel chekke ...ik lees met een razende tempo mijn mailtjes...ik krijg een reactie op msn ; hey Aaliyaaaaaaaaaaaaaaah kifes alles goed ????
    huh wie is dat ? owwwwwww Anisssssssaaaaaaaaaaaaa
    ik typ een bericht in ...hey Anisssssssa alles goed meid ????
    Anissa; ja goed man en met jou hoe was je vakantei ???
    Aaliyah: hey je weet hoe mijn vakantie si ..ik breng alleen maar leuke vakanties door je weet toch ik hou van avondtuur lekker chille ..je weet toch en natuurlijk dingen observeren die in de buurt lopen hahahahahha
    Annisa : ewa ja z o hoort de vakantie tocjh ook ..ik was de hele vakantie in Cabo NEgro
    Áaliyah : WATTTTTTTT en ej hebt me niet eens gebeld a heks waarom zei je niet dat je in 'Tetouan was ? dan hadden we zwaar kunnen chillen man
    Annisa ..; ja sorry ik had je nummer niet a mogol die had je me niet door gegeven ..anyway ik wist het niet van te voren ik zou eigenlijk in tanger blijven maar je weet toch mijn broer heeft daar een huis dus ben ik daar lekker gaan chille
    Aaliyah; ewa ja jammer maar volgende keer beter volgend jaar insallah gaan we samen vakantie door brengen..
    Anissa : ewa standaard ..we kunnen niet zonder elkaar ...''wij samen hala gekheid''
    Aaliyah; hahahaha ewa ja ...we hebben het in iedergeval wel leuk en gezellig samen
    Anissa ;Tja dat is waar....
    Aaliyah : hey Anis wanneer moeten we weer beginnen met school??? ik heb helemaal geen brief thuis gekregen en wat dan ook ik moet ook nog mijn rapport ophalen van school dat heb ik in de zomer niet gedaan..
    Anissa en Aaliyah die volgen op de ROC de opleiding sjd
    Anissa ; uhm we moeten morgen naar school a nurd het is morgen de twintigste !!!!!
    Aaliyah : moeten we niet in September pas beginnen
    Anissa: ga ..ga een rondje lopen ofso jou hoofd die zit nog tussen de palmbomen ...nee gekke morgen om 10.00 moeten we aanwezig zijn
    Aaliyahhhhhhhhh ik moet je echt veel vertellen maar morgen op school als ik je zie vertel ik je alles okay
    Aaliyah : is goed meissie ...ik moet je ook veel vertellen als je weet hoe veel dingen ik heb ,mee gemaakt niet normaal man...... maar moregn dus ...hoe laat spreken we af ???
    Anissa : 0.900 bij wissel en geen minuut te laat okay..
    Aaliyah : hey ik ben altiijd op tijd ..als ik een afspraak met je maak dan maak ik een nederlandse afspraak e n geen marokaanse oke
    Anissa: waga hahahaha hey meid ik moet er vandoor mijn moeder die zeurt aanmijn hoofd ...je weet toch gezeik over de internet ..miskiena zij zit te dweielen en schoon te maken
    Aaliyah ...:"dus je moeder is aan het schoonamekne en jij zit op msn ...sta op a mogol .sta op en ga je moeder helpene miskiena moet ze alles alleen doen enze is al een beetje oud ..sta op heb je geen schuld geveol el hamara...hey meisje ga je moeder en snelllllll helpen ...gasek et koen handek elrda djel walladien ..
    Anissa ; maar wat ik doe is nooit goed maar okay ik luister wel weer naar Aaliyah ik ga morgen he ..ik spreek je vanavond ik bel je wel
    Aaliyah; is goed meid ..ik spreek je laters ...en hey ..wel je moeder helpen anders ga ik je morgen beuken hahahahah
    Anissa: whhahaahah waga is goed doei doei....
    Aaliyah: doei doei
    echt een gekke meid is dat je kan zoveel met haar lachen wij zijn niet van elkaar te scheiden we maken elke dag wel dinegn mee waar je echt niet meer van bij komt ..wij zijn echt gestoord ..anyway k meld me af van msn .... en doe de p.c uit...hummmm wat ga ik nu doen ...
    ik verveel me .......ik word gebeld .....
    ''hallo '' ...ik hoor alleen geruis op de achtergrond en muxiek ...maar er word niet gesproken ...halllo????
    ewa als je belt dan moet je wel praten en anders donder op en ga een leven zoeken man ....ik doe mijn mobiel uit..'tfoe wat haat ik zulke mensen tfoe tfoe
    ik doe muziek aan .....hmm weetje wat ik ga nu douchen en ga dan even de stad in........

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    796
    16-06-2003

    schrijf verder , al een goed begin

    jouw eerste fan

    veel liefs chaima :blauwkus:

  3. #3
    Me, Myself And I

    Reacties
    756
    17-12-2002

    Talking

    thanks meid...ga gauw weer verder


    kuss van mij i love you beslama

    sherryn


    Anissa ,Aaliyah and The City..........

  4. #4
    Praktiserende

    Reacties
    658
    18-03-2003

    machallah Goed begin

    Bismi Allahi Arahmani Rahiem, Ina ilahi wa ina ilayhi raji3oen Lieve Broertje RaChiD Rust Zacht in Djennah

    Allah zegt in Koran: Zeg, wanneer u werkelijk Allah lief heeft, volg mij, dan zal Allah u beminnen en Hij zal uw zonden vergeven. (3:31)


  5. #5
    Me, Myself And I

    Reacties
    756
    17-12-2002

    Wink

    ik loop naar mijn kamer en pak uit de kast schone ondergoed en een bh ..en pak mijn badjas.....ik loop naar de badkamer ....
    pffffffff.....wat is het warm vandaag man echt niet normaal.....ik doe de douchkraan open .....laat het water een beetje lauw worden...normaal sta ik altijd onder een hete warme douche ...maar vandaag neeee ...het si zo een warm weer straks smelt ik nog weg hahahahah....
    ik stap onder de douch...hmmmmm heerlijk al dat water over me heen ik voel het water zo over mijn hoofd naar beneden naar mijn rug stromen ....water geeft mij zo een rustige gevoel kan me heel goed ontspannen onder de douch ..heb dan tijd om tot mezelf te komen...
    ik was mijn haar en schrob mijn lichaam.....met bodygel..........
    hehe ; klaar .......ik pak een zachte handdoek van de kast en droog mezelf af ...zo en nu mijn badjas nog aan en klaar.....
    ik loop naar mijn kamer en kijk in de kast .....hmmmmm wat zal ik vandaag aantrekken ???? hmmm een spijkerbroek ...? naaah doe maar niet ..... hmm effe zien hoor een rok (je) ...naaah ook niet
    w8 effe ik weet het al ik trek mijn chinese jurkje aan ...van satijn in babyroze die staat me heel leuk en dan nog met mijn babyroze schoentjes er bij en klaar perfect
    .......ik steek mijn haren op ...heb geen zin om het los te laten ...is te warm daar voor ...ik kan altijd mijn haren heel leuk opsteken ...althans ...dat hoor ik altijd heel vaak van mijn vrienden, familie en andere medemensen...anyway ik doe heel licht make up ik doe mascara op ...licht roze lipistick met lipgloss natuurlijk ...you got to shine ..anyway .. ohja en natuurlijk babyroze eye gloss en rouge ...perfect!!!!!!!!
    hmm hoe laat is het ? het is 13.00 .....mijn telefoon gaat over ........
    ''heel uitdagend'' ja hallo''?
    ''dag wijfie met jamina ....of kan ik je beter aanspreken als de vrouwelijke hulk? hahahhaahha
    ''heel grappig hoor jamina ....wat moet je ..heb je niet iemand anders om lastig te vallen ????
    ''nee man, ik wou gewoon evenkijken hoe het met je gaat ,....ik heb je al zo lang niet meer gesproken sinds de vakantie al ....trouwens over vakantie gesproken ...hoe was je vakantie??
    ''Leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk '' echt super gewoon ..nee deze vakantie die deed echt zwaar moet ik je zeggen niet normaal....
    jamina;''laat me raden ...je hebt ze zeker zwaar geregeld daar of niet ?
    tja wat kan ik zeggen ''jaaaaaaaaaaaa;'' hahahahah weetje hoeveel papiertjes in mijn portomonee heb met nrs echt niet normaal man ......
    ''tja vindt je het gek natuurlijk heb je zo veel nrs die mensen willen ook mseken naar europa komen en wat van hun leven maken (hahah)
    Aaliyah'' starvalah,.....soorry naaaaaah geen jongens die in maroc wonen maar allemaal uit nl ...en op twee na ...een uit spanje ...uit marbella en een uit Italie ....neri neri als je weet het hoe deze gasten er uit zien ze doen .......echt zwaar gewoon ....damm niet te geloven ...oh jamina ik wil terug ...terug naar maroc ...het was gewoon zo gezellig man en zo leuk ...elke dag waren we weg elke dag maakte we de raarste dingen en de leukste spannende dingen mee ...maar ja ...vakantie is over ...nu maar weer concentreren op school werk ...en diploma maar halen he....
    ''jamina'' hey Aaliyah ...ik begrijp echt nog steeds niet hoe jij over kunt zijn ...je bent bijna nooit op school en als ik je bel dan ben je wel met die en die ergens in rotterdam , denhaag ,utrecht en weet ik veel allemaal
    ''Aaliyah'' hey overdrijven is ook een vak ...zo vaak was ik ook weer niet weg maar je weet toch af en toe moet je er tussen uit ...begrijpje ...kijk ook wij moeten aan onze behoeftes komen je weet toch ..(hahahahahahha) grapje
    Jamina; iggggg tfoe ...jij he .... jij hebt echt een pot met hersens nodig wallah
    Aaliyah; hey jamina ga nu niet de schijnheilige boontje spelen ..want jij bent tien keer erger ...mijn moeder weet waar ik ben en waar ik naar toe ga ...die van jou niet ...je spreekt af met jongens in rotterdam en bent pas rond een uur of twwalf thuis nou dat noem ik pas echt gestoord we genieten alleemaal wel van onze leven en we moeten er allemaal wel er eens tussen uit ...maar hey met mate ...we hebben ook stabiliteit nodig en vergis je je niet ..mensen waarderen je pas als je jezelf ook waardeert capiche comprendo seniorita???
    ''jamina'' ahla bla ...egior....maar anyway ..wat ga je nu doen???
    ''Aaliyah'' ik ga even nu de stad in even kijken of er wat leuks is !
    jamina '' leuks wat ..owwwwww jongens of er nu leuke jongens rondlopen ? hahahah
    Aaliyah'' nee mogol ik ben geen lopende **** ..tuurlijk niet ...kijk dit bedoel ik nou jij hebt echt pas een pot met hersens nodig want jij denkt niet na ... nee jij denkt door ... tfoe ...ik ga even winkelen ..even nieuwe dingen kopen ..je weet toch leuke truitjes ofso ,...sieraden bij angelo ...en kijken voor leuke schoentejs
    Jamina'' w8 dan effe op mij dan ...dan ga ik effe gezellig met je mee ...want ook ik moet effe de stad in..
    Aaliyah : ja is goed schiet alleen wel op want ik ben al klaar okay ...ik w8 op je
    Jamina; is goed meid ...ik ben er zo doe doei... Aaliyah; doeggggg
    ..........hmmm ik ga alleen met gestoorde mensen elgbadalh om ......
    ik doe muziek op van mariah carey :
    ik zing heel hard mee en dans er op ..dam ik ben echt een fan van mariah carey dat mens is echt goed man '' oh baby walk by every night , talking sweet en looking ...i'm the kind girl who looks in your eys ..oh baby i'm so in to you ...baby if you only knew...all the things that going true my mind ....oh baby sweet .... lalalalalalalalalalalallaalala
    15 min later...........

  6. #6
    Me, Myself And I

    Reacties
    756
    17-12-2002

    Talking Anissa, Aaliyah and The City

    Aaliyah''; mijn telefoon die gaat over ......ring ...ring..........
    ''hallo''? Anissa; fawaka Aaliyah met mij met Aniss....
    ''hey Anissa ...'
    Ánissa; hey Aaliyah jij a heks als ik je morgen pak he ...jij met ''ga je moeder helpen ...het is sielig' ahal bla ..mijn moeder sielig ...noooooit
    Aaliyah;; hoezo ? , wat dan ? , wat is er gebeurd , ...je laat me echt lachen Anissa als je zo praat....(hahahahahaha)
    Anissa; waattttttttttttt ,...... ik laat je lachen ik ....ik kan wel janken man ....ben ik een keer zo aardig dat ik in staat ben om mijn moeder te helpen ......ga ik voor haar het hele huis opruimen plus dweilen en schoonmaken ...is het nog steeds niet goed ...wat doe ik verkeerd ? of nee volgens mij kan ik beter de vraag stellen wat doe ik uberhaupt wel goed voor haar ...yezus man dat mens maakt me gek en toen begon ze nog over ja marokaanse meisjes moeten zo en zo zijn bla bla bl bla dus ik zeg ja ma what ever en vraag of ik nog iets anders moet doen ...want ik had al alles gedaan dus zei ik van ik ga weg ...had ze daar problemen mee ook nog nou meisje echt het scheelde nog maar een paar minuutjes en ik zou echt uit kwaadheid exploderen...!!! oh ja dreigt ze me ze3ma ook nog van ''als je te laat thuis komt dan kom je niet meer binnen '' whha 3ala blaaaaaaaa
    Aaliyah die lacht alleen maar :'' hahahahahahhahaahahahahhahahah''
    Anissa ;'' aaliyah'' wat lach je nou dit is een serieuze zaak en jij kan alleen hier maar blijven lachen en by the way het is alllemaal jouuuuuuw
    schulllllllld a heks
    Aaliyah: huh? mijn schuld ? kifesch mijn schuld ik heb er niks mee te maken ik heb toch niks gedaan ?
    Anissa: huh niks gedaan hahahahahah ....a heks ik moest toch zo nodig naar jouw luisteren ....kijk wat er gebeurd als ik naar jou luister alleen maar ongeluk en problemen ...dammmmmm ohhhhwwww aaliyah waarom ik ...waarom ik....tfooooooeeeeee
    Aaliyah: ach meid ....dat hebben we allemaal wel eens maak je je niet druk ...straks als je weer thuis komt is het allemaal weer goed .....(hoop ik voor je )
    Anissa; anyway waar ben je ?
    Aaliyah; uhmm ik ben nu in de stad ...bij de dam ...kom dan naar me toe ..
    Anissa : met wie ben je daar?
    Aaliyah: met wie denk je ? ..nee ik ben hier met een hele mooie jongen ..hij is lang ..heeft mooi licht groene ogen ,...hij lekker breed ...kort samengevat Anissa hij lekkkkkkkkkkkkkkkkkkker
    Anissa: neeeeeeeeeeeeee zeg wallah ....ik kom er nu aan a heks vervoer je niet okay ik ben nu in osdorpplein ik pak nu de tram lijn 1 ben zo bij je niet weggaan okay
    Aaliyah: neeeee heeeee ik blijf hier op je wachten schiet nou maar op
    Anissa: okay tot zo doeiiiiiiiiiii
    Aaliyah: oke doei....... a neri ze maakt me af als ze hier komt ..
    Jamina: hmmmmm aaliyah??? kifesch mooi ,...lang ..breed ...sexy ...mooie ogen ...over welke jongen had je het wel niet over.......''your fantasy guy''? hahahahah Anissa kilt je als ze komt en ze komt er achter dat je hebt gelogen ...dus nu heb je nog de tijd vrouwelijke hulk dus regel ze snel hahahahahahh
    Aaliyah.: hahahahahah ...naaaaaah ze vergeeft het me wel .....

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    796
    16-06-2003

    schrijf snel verder !!is echt goed

  8. #8
    Mmzelle Chleuha

    Reacties
    1.093
    28-03-2003

    schrijf snel verder

    kisses from hakima321:verliefd:
    Agadir!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    796
    16-06-2003

    schrijf verder lieverd !!
    als ik niet reageer moet je zeker niet denken dat ik jouw verhaal niet lees want ik zal hem altijd lezen

    veel liefs chaima :blauwkus:

  10. #10
    Me, Myself And I

    Reacties
    756
    17-12-2002

    Talking

    Aaliyah


    mijn telefoon die gaat over ......''ring ''.....ring''.......................
    ik zie dat Anissa mij belt ....'' hey Anissa schatje !!!!!
    Anissa: ''Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaliyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
    Aaliyah:''wejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjow .....je hebt mijn oren kapot doof geschreeuwd man .....yezus...
    Anissa:'' Aallllliyaaaaaaah .....luister ....je ..raad nooit wie ik op cu2 heb gezien !!!!!!!!..........................
    Aaliyah:'' a gti gir besouiya ...rustig ...kalm down girl .......jij he ...''ahla gekheid....niet normaal......weetje wel hoelaat het is meisje ...we moeten morgen naar school ..ik heb ook altijd slaap gebrek ....maar vertel ...ik ben een luisterend oor wat is er wat heb je gezien....?????
    Anissa: '' neeeeeeeeeeeeeeeeee ...dit is echt niet normaal wallah ..volgens mij begin ik echt gek te worden wallah ik begin m echt helemaal hier te spacen .........weetje nog die ene jongen waar over ik je had verteld! op het vliegveld!!!!
    Aaliyah:'' ja ja ...die ene ..die ze3ma leuke jongen hahahahaha
    Anissa:'' niet ze3maaaaaaaaaa ...een zwaar leuke ..en mooie jongen !!!
    Aaliyah: '' yeah yeah what ever ..................l
    Anissa: '' maar luister dan ...... ik ga dus effe op het internet ...zie ik zijn foto op cu2 wejjjjjjjjjjjjjjow
    Aaliyah: '' serieus ....????? ewa laat dan een berichtje achter ....
    Anissa:óhhh jaaaaaaaaaaaaaaaaa awilie ..ik ben dom ...ik ga het nu doen ...wat moet ik zetten ..a wilie wat moet ik zetten help me a heks
    Aaliayh: huh?? wat noem je mij een heks? en dan moet ik je ook nog even helpen ..naaaaaaaaaa
    Anissa:weetje wat laat maar...liever zet ik nisk ...is zo schandelijk je weet toch.
    Aaliyah: wallah jij bent echt een leeghoofd ...laat nu een bericht achter ..!!
    Anissa; waga ..is goed ..ik zet het nu....
    ''ik ga nu even hangen ik bel je zo terug .......
    Aaliyah: is goed meid spreek je straks ...dag zina
    Anissa: dag habiba djelii


    5 min later...........
    mijn telefoon gaat over ...zeker dat anissa me weer belt .
    ring......ring.....ja moppie wat is er nou weer hahahaha
    Anissa: aaaaaliyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hij heeft gereageerd wejoooooow :verliefd: .................................................. ..........

  11. #11
    Me, Myself And I

    Reacties
    756
    17-12-2002

    Talking

    :verliefd: :verliefd: :verliefd: fawakaaaaaaaaaaaa rachidaaaaaaaaaaaaa


    hey rachidaaaaaaaaaaaaaaaaa! hahahahahahha jij bent echt goed wallah ...maarre we zullen zeker verder gaan met ons levens verhaal ...alleen het grappige hier van is dat er nooit een einde zal komen ...hahahaha ..je weet toch wij maken te veel in een week mee....anyway ik zie je maandag ..wel op tijd komen he gekke


    doegie beslamma
    kusssss love ya rachida

    sherryn ...je weet toch ....-) (Aaliyah)

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    796
    16-06-2003

    schrijf verder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ve rvolg evrvolg vervolg !!!!


  13. #13
    Me, Myself And I

    Reacties
    756
    17-12-2002

    We hebben meer Reacties nodig voordat we een vervolg zetten mensen!!
    If You Love Something, Let It Go. If It Comes Back It's Yours.. If It Doesn't, It Never Was......

    You Can Break Every Bone in my Body, But You Can Never Break My Soul.....

    TE QUIERO MUCHO MI CARINO...YO TE PIENSA A TI TE AMO POR LA VIDA