1. #1
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Marocain beauty

    I, a young Marocain man from America, am searching a girl who's living in the Netherlands. She is also Marocain but her mother is Dutch. Her name is Nadia.
    I've met this special girl on Monday 29th of July and I've lost her.
    So who can help me?
    Ismael.


    Met ongeloof las ik dit bericht op marokko.nl.. Zoekt hij míj?

  2. #2
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik was op mijn werk toen ik bij een sigarenwinkel een zakje drop ging halen, voor mijn keelpijn. Ik kwam terug in de winkel toen er twee jongens achter de kassa stonden. De één was klein, zonnebrilletje op, geblondeerd haar. De ander, Ismael, had zwart haar, was lang en breed. Gewoon een mooi postuur. Mijn zus en tevens collega was ze aan het helpen dus ik was wat anders aan het doen. Welliswaar stond ik wel voor hun neus. "Are you Spanish?" Ik moest glimlachen, ik Spaans?
    "No i'm not"
    "I'm a mix, Marocain and Dutch"

  3. #3
    jullie kanker moer

    Reacties
    317
    28-06-2002

    iwa je hebt de man van je dromen ontmoet ga der voor
    Mijn gemeente jurk!!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    144
    06-04-2002

    Origineel gepost door Nadiah
    Ik was op mijn werk toen ik bij een sigarenwinkel een zakje drop ging halen, voor mijn keelpijn. Ik kwam terug in de winkel toen er twee jongens achter de kassa stonden. De één was klein, zonnebrilletje op, geblondeerd haar. De ander, Ismael, had zwart haar, was lang en breed. Gewoon een mooi postuur. Mijn zus en tevens collega was ze aan het helpen dus ik was wat anders aan het doen. Welliswaar stond ik wel voor hun neus. "Are you Spanish?" Ik moest glimlachen, ik Spaans?
    "No i'm not"
    "I'm a mix, Marocain and Dutch"
    Ja en nu wat ga je doen? is hij touwens Marokaans of niet . ik ben wel benieuwd of je op zijn zoektocht gaat reageren.
    beslamaa
    Save Yourself:share your Love

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    144
    06-04-2002

    Ja sorry niet goed lezen, maar dus hij is marokaans
    Save Yourself:share your Love

  6. #6
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Waarom vertelde ik dat eigeblijk tegen hun.. ik weet niet maar hij betoverde me met zijn lach.. Hij had een mooie uistraling.. en we begonnen leuk te praten.. Hij vertelde dat ie uit Rabat kwam en in Amerika woonde.. Ik vroeg hem waarom hij in Nederland was.. ja wat doe je in Nederland als je naar Marokko kan gaan.. dus ik vroeg aan hem waarom hij niet in Marokko was.. Hij was er vijf dagen geweest en is hieerheem gekomen.. Later zou hij weer terug gaan naar Marokko met de auto.. Ik zei dat ik in Cabo negro waaonde en dat ik drie weken daar geweest ben.. ja en toen kwam het afscheid..

    Hij had me betoverd maar hoe het nu verder moest.. ik wist het niet.. we gingen allebei onze eigen weg.. totdat ik die oproep van hem las..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    Hij had je betoverd en toen..............................
    Kom op vertel je verhaal
    Ik wacht

  8. #8
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    "Nadia.. schiet op we moeten gaan!!" riep Soraya. Ik moest naar mijn werk en mijn zus zou me naar het station brengen. Ze bracht me namelijk met de auto en ik heb helemaal geen rijbewijs.. Damn ik kon dus geen reactie posten.. jammer . Nou dan komt het zondag wel.. Eerst werken..

  9. #9
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik post morgen weer mijn vervolg.... anders krijgen jullie allemaal van die kleine stukjes.. dus de volgende keer een lang stuk..
    sjoekran voor de reachties,
    greetz Nadia

  10. #10
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hmmmm is dat nou een verhaal of gewoon iest wat je mee wilt delen????is niet bot bedoeld ofzo maar ik kan t nie helemaal een tweed rie volgen

    sorry if i heart ya feelings!!i didnt meant to

  11. #11
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    het is een verhaal.. ik lees iets en vervolgens blik ik terug...en dan gaat het verder..

  12. #12
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    okez dan meid,.sorry was niet bot bedoel ofzoo!!maar ga door meid!!

  13. #13
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Oke..
    ik plaats vanavond mijn vervolg.. als jullie dat tenminste leuk vinden..???
    gr Nadia

  14. #14
    Al Hoceima Inou

    Reacties
    2.271
    16-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    jeahh right geloof je het zelf!!!!!!! ikke dus niet!

  15. #15
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Missy_Hanaa
    jeahh right geloof je het zelf!!!!!!! ikke dus niet!

    wat moet ik geloven?