1. #1
    Gedenk Allah....

    Reacties
    523
    20-02-2003

    Binladen opgepakt?

    Iraans persbureau: Bin Laden opgepakt
    De Iraanse staatsradio heeft zaterdag gemeld dat de terroristenleider Osama bin Laden is opgepakt. De aanhouding zou al 'geruime tijd geleden' hebben plaatsgevonden in de zogenoemde Tribal Area (stamengebied) aan de grens met Afghanistan. Het Amerikaanse ministerie van Defensie en de Pakistaanse minister van Binnenlandse Zaken hebben ontkend dat er sprake is van een arrestatie. Het bezoek van de Amerikaanse minister van Defensie Rumsfeld aan Pakistan, donderdag, had volgens de staatsradio te maken met de aanhouding.
    Dat de arrestatie nog niet publiek gemaakt is, heeft volgens de zender te maken met de wens van de Amerikaanse president Bush de vangst pas te willen onthullen 'als de Amerikaanse verkiezingen worden gehouden'.

    Het Iraanse staatspersbureau IRNA, dat het nieuws verspreidde, sprak met de directeur van de Pashtuntalige dienst van de staatsradio, Asheq Hossein. Die zei dat hij twee bronnen had voor zijn bericht. De eerste bron is Shamim Shahed van de Engelstalige Pakistaanse krant The Nation. Die zou hem het verhaal vrijdag hebben gedaan. Shahed ontkent dat overigens. Hosseins tweede bron is 'een man met nauwe banden met de inlichtingendiensten en de Afghaanse stamoudsten'.

    Osama bin Laden is volgens de Verenigde Staten en hun bondgenoten het brein achter de aanslagen van 11 september 2001 in de Verenigde Staten.

  2. #2
    SalafiRanger

    Reacties
    4.060
    05-05-2002

    Re: Binladen opgepakt?

    Origineel gepost door Fitrah
    Iraans persbureau: Bin Laden opgepakt
    De Iraanse staatsradio heeft zaterdag gemeld dat de terroristenleider Osama bin Laden is opgepakt. De aanhouding zou al 'geruime tijd geleden' hebben plaatsgevonden in de zogenoemde Tribal Area (stamengebied) aan de grens met Afghanistan. Het Amerikaanse ministerie van Defensie en de Pakistaanse minister van Binnenlandse Zaken hebben ontkend dat er sprake is van een arrestatie. Het bezoek van de Amerikaanse minister van Defensie Rumsfeld aan Pakistan, donderdag, had volgens de staatsradio te maken met de aanhouding.
    Dat de arrestatie nog niet publiek gemaakt is, heeft volgens de zender te maken met de wens van de Amerikaanse president Bush de vangst pas te willen onthullen 'als de Amerikaanse verkiezingen worden gehouden'.

    Het Iraanse staatspersbureau IRNA, dat het nieuws verspreidde, sprak met de directeur van de Pashtuntalige dienst van de staatsradio, Asheq Hossein. Die zei dat hij twee bronnen had voor zijn bericht. De eerste bron is Shamim Shahed van de Engelstalige Pakistaanse krant The Nation. Die zou hem het verhaal vrijdag hebben gedaan. Shahed ontkent dat overigens. Hosseins tweede bron is 'een man met nauwe banden met de inlichtingendiensten en de Afghaanse stamoudsten'.

    Osama bin Laden is volgens de Verenigde Staten en hun bondgenoten het brein achter de aanslagen van 11 september 2001 in de Verenigde Staten.
    Ze willen hun oplages verdubbelen denk ik....
    Sura 4: 115. En hij, die zich tegen de boodschapper verzet nadat diens leiding hem duidelijk is geworden en die een andere weg dan die der gelovigen volgt, Wij zullen hem laten volgen wat hij wil en Wij zullen hem in de hel werpen. Dat is een kwade bestemming.
    http://www.troid.org/audio/speakers/

  3. #3
    Gedenk Allah....

    Reacties
    523
    20-02-2003

    Ik geloof er ook niets van....

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    60
    09-12-2003

    Ik denk dat Bin Laden al heel lang opgepakt is, en bush zit weer op de juiste moment (verkiezingen) te wachten om het door beelden zonder fatsoen wereldwijd bekend te maken.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    60
    09-12-2003

    Origineel gepost door Aboe_Qataadah_
    Sheikh Mujahid Ousama heeft gezworen dat Amerika hem niet levend gaat pakken.

    En zoals een van de Mujahideen van 11 september onze broeder As-Shaheed InshaAllaah Al-Hasnawi zei: Als Sheikh Ousama Ben laden wordt opgepakt of wordt gedood zullen er duizend Ousama Ben lade zijn.

    Moge Allaah sheikh mujahid ousama ben laden beschermen...Ameen
    Denk jij nog steeds dat Bin Laden achter die aanslagen zat?

  6. #6
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    Dit bericht is al door de amerikanen en de pakistanen ontkend.
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    60
    09-12-2003

    Origineel gepost door Aboe_Qataadah_
    Sheikh Mujahid Ousama heeft gezworen dat Amerika hem niet levend gaat pakken.

    En zoals een van de Mujahideen van 11 september onze broeder As-Shaheed InshaAllaah Al-Hasnawi zei: Als Sheikh Ousama Ben laden wordt opgepakt of wordt gedood zullen er duizend Ousama Ben lade zijn.

    Moge Allaah sheikh mujahid ousama ben laden beschermen...Ameen
    Aboe Qataadah..lees de volgende intervieuw met Andreas van Vulow(onderminister van onderzoek en technologie)




    Volgens Andreas van Bulow (onderminister van onderzoek@technologie) die werkte voor Helmud Schmidt van de Duitse geheime dienst, zijn de aanslagen gepleegd door de Amerikaanse geheime dienst en zijn de aanslagvliegtuigen van buitenaf bestuurd.
    "Zij (Amerika), plegen zelf de aanslagen en schuiven de schuld af op de moslims en zo maken ze de moslims tot iedereens vijanden. Hierna kunnen er weer aanslagen plaatsvinden en kan weer de schuld op de moslims geschoven worden.
    Het is onmogelijk dat degenen die tot schuldigen zijn verkozen door de media deze aanslagen van dergelijke omvang hebben kunnen plegen. De "daders" van 11 september die door de media naar voren zijn geschoven, zijn niet de ware daders, er zijn anderen.
    Het is erg vreemd, van de 26 amerikaanse binnenlandse veiligheidsdiensten wist zogenaamd niemand van de aanslagen af of roken ze onraad. 60(!) minuten lang werden de straaljagers op de grond gehouden tijdens de aanslagen, sinds de eerste inslag. Maar na 48(!) uur werden alle namen van de daders door de F.BI genoemd....

    Zelfs neutrale Amerikaanse journalisten (waaronder Frank Viviano) klagen over de druk die op hen word uitgeoefend om niet diep op de zaak in te gaan.
    Helaas is de echte waarheid van de aanslagen van 11 september, net als de waarheid achter de moord van Kennedy in de geschiedenis begraven. De anthrax poederbrieven gelijk na de aanslagen waren ook een toneelstuk van de Amerikanen, het heeft ervoor gezorgd dat de aandacht van de echte toedracht van de aanslagen werd afgeleid.

    Het is niet duidelijk Of Osama leeft, dat zou men het best de C.IA kunnen vragen, misschien is hij wel in Florida op vakantie. Osama is niet de sleutelfiguur in het hele gebeuren. Hij was in S.Arabie, Pakistan en Afganistan een C.IA-agent. In plaats van deze C.IA-agent te pakken, heeft Amerika tonnen bommen op de onschuldige burgerbevolking van Afganistan gegooid en 4 x zo meer slachtoffers gemaakt dan in de aanslagen in Amerika. Wie kan nu zeggen dat het rechtvaardig is om 4 x zo meer slachtoffers te maken, waaronder baby's en bejaarden?"

    Naast von Bulow heeft ook journalist Polly Toynbee van de Engelse krant "The Guardian" iets dergelijks geschreven.
    Deze journaliste heeft in de Guardian van 13 september 2002 een stukje geschreven met als kop "de wereldrijk dromen van de Verenigde Staten".Deze schrijfster heeft met aanstootgevende bewijzen bewezen dat Amerika de aanslagen van 11 september zelf heeft gepland.


    het is duidelijk mensen, de aanslagen waren nodig als vrijbrief voor bezetting en inning van grondstoffen van "terroristische" landen.........................

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    60
    09-12-2003

    Hoe zit het dan met die 20 kapers "de andere kant", wat kan je daarover zeggen?Ik vind het een beetje raar allemaal.

    --------------------------------------------------------------------------------

    de andere kant..

    waarom geloven in veel Islamitische landen (ook niet-islamitische landen als korea) de mensen dat Amerika achter de aanslagen zit? Eenvoudig, mensen horen daar meer waarheden in de media.

    Het is een groot feit dat er van de 20 "kapers" er maar 7 leefden tijdens de aanslagen.De rest was al jaren dood(!), dit soort feiten weten we helaas niet.
    Een arabier die na de aanslagen zijn naam op de lijst met kapers zag, belde een arabische krant en zei;"ik ben niet dood!ik ben in Algerije en nog in leven!". Mohammed Atta's vader zei dat gelijk na de aanslagen hij was gebeld door zijn zoon, om te vragen hoe het was, daarna is hij op mysterieuze wijze in Amerika verdwenen.Tja, de echte waarheid zullen we misschien nooit weten, maar een ding is zeker; er zit veel meer achter.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    60
    09-12-2003

    De andere kant....hierbij laat ik het woord even over aan Andreas von Bulow, minister van onderzoek&technologie van de Duitse geheime dienst, dit is een interview, wat al een half jaar oud is.Het is een interview van de krant de "TAGESSPIEGEL" VAN 13 JANUARI 2002 EN GOED VERTAALD!!

    "De sporen liggen gestrooid alsof er een kudde olifanten gepasseerd is."

    Andreas von Bülow was minister van Onderzoek en Technologie in de regering van Helmut Schmidt en zat 25 jaar lang als SPD-er in de Bundestag. In de onderzoekscommissie Schalck-Golodkowski leerde hij de handel en wandel van de geheime diensten kennen. Daarover schreef hij "In de naam van de staat". Op dit ogenblik heeft hij een praktijk als advocaat in Bonn.

    U schijnt zich nogal te ergeren.

    - Ik kan u verklaren wat mij ergert: ik zie dat de voltallige politieke wereld in een richting gestuurd wordt die ik beschouw als verkeerd !

    Hoe bedoelt u ?

    - Het verbaast mij dat vele vragen gewoon niet gesteld worden. Normaal is het zo bij dergelijke gebeurtenissen dat er verschillende sporen en aanwijzingen opduiken die dan besproken worden door onderzoekers, door de media, door de regering: is het een deugdelijk spoor of niet ? Zijn de verklaringen plausibel ? Deze keer was daar helemaal geen sprake van. Het begon reeds enkele uren na de aanslagen in New-York en Washington en ...

    ... op dat ogenblik was de ontzetting, de rouw, groot.

    - Juist, maar in de grond was het toch verbazingwekkend: er zijn in de V.S. 26 geheime diensten met een budget van 30 miljard dollar ...

    ... meer dan het budget van de Duitse Landsverdediging ...

    - ... die hebben de aanslagen niet kunnen verhinderen. Nee, ze hadden er zelfs geen vermoeden van. Zestig beslissende minuten lang laten het leger en de geheime diensten onderscheppingsjagers aan de grond; 48 uur later echter presenteert het FBI een lijst met de daders van de zelfmoordaanslagen. Binnen de tien dagen blijkt dat 7 van deze mensen nog leven.

    Wat zegt u ?

    - Ja, ja, en waarom heeft de FBI-chef geen commentaar gegeven op deze verkeerde informatie ? Van waar kwam de lijst, waarom was hij niet correct ? Indien ik onderzoeksrechter in deze zaak was, dan zou ik regelmatig het publiek informeren welke sporen er nog gevolgd worden en welke niet.

    De regering van de V.S. heeft na de aanslagen van een uitzonderingssituatie gesproken: "We bevinden ons in oorlogstoestand." Het is toch begrijpelijk dat men de vijand niet alles meedeelt wat men van hem weet.

    - Natuurlijk. Maar een regering die ten oorlog trekt, moet via een onderzoek eerst vaststellen wie de aanvaller is, de vijand. Dat moet ze bewijzen. Nu geeft ze zelf toe dat ze niet over materiaal beschikt dat voldoende bewijskracht heeft.

    Enkele gegevens over de daders werden door onderzoek bevestigd. Zo is de waarschijnlijke leider, Mohammed Atta, nog dezelfde morgen van die elfde september van Portland naar Oregon gevlogen om daar aan boord te gaan van het toestel dat in het WTC vloog.

    - Indien deze Atta écht de man is die de zaak controleerde, dan is het toch raar dat hij het risico wilde lopen om met een vliegtuig naar Boston te vliegen dat slechts enkele minuten vertraging moest hebben om hem zijn geplande zelfmoordvlucht te doen missen. Waarom zou een geraffineerde dader zo iets doen ? Je kunt trouwens bij CNN lezen dat geen enkele van de daders op de officiële passagierslijst stond. Geen enkele heeft één van de vier check-in-procedures doorlopen. En waarom heeft geen enkele bedreigde piloot langs de stuurknuppel de afgesproken signaal-code 7700 aan het grondstation doorgeseind ? Daarbij: de zwarte dozen, die normaal schok- en brandbestendig zijn, die de gesprekken in de cockpit opnemen, bevatten deze keer geen bruikbare gegevens.

    Dat kan gebeuren ...

    - Juist zoals het kan gebeuren dat daders bij hun voorbereidingen sporen achterlaten als een dravende olifantenkudde ? Ze betaalden met kredietkaarten op hun eigen naam, ze gingen lessen volgen onder hun eigen naam. Ze laten een huurwagen met Arabische vlieginstructies voor een Jumbo-jet achter op de luchthaven. Op weg naar hun eigen dood namen ze testamenten en afscheidsbrieven mee die in de handen van het FBI vallen omdat ze verkeerd gelegd of geadresseerd waren. Daar legt men toch een spoor van witte steentjes om de Klein Duimpjes in een bepaalde richting te sturen ! Er is ook de theorie van een Britse vliegtuigingenieur: de vliegtuigen zouden van buitenaf bestuurd zijn. In de jaren 70 hebben de Amerikanen die techniek ontwikkeld om gekaapte vliegtuigen door een ingreep in de computerbesturing te redden. Deze techniek zou hier misbruikt zijn. Dat is een theorie ...

    ... die tamelijk avontuurlijk klinkt en waarvan nog nooit sprake was.

    - Ziet u ! Ik hang deze theorie niet aan, maar ik vind ze het overwegen waard. En die duistere aandelentransacties dan ? De week voor de aanslagen is de omzet van de aandelen van de luchtvaartmaatschappijen American Airlines, United Airlines en verzekeringen gestegen met 1200 %. Het ging om 15 miljard dollar. Enkele mensen moéten iets geweten hebben. Wie ?

    Speculeert u eens.

    - Met behulp van die verschrikkelijke aanslagen werden de Westerse democratieën onderworpen aan een hersenspoeling. Het vijandbeeld van het communisme is achterhaald, nu worden de volkeren van de *********** de vijand. Zij zouden de basis zijn voor zelfmoordterroristen.

    Hersenspoeling ? Dat is straffe toebak !

    - Ja ? Maar het idee van dat vijandbeeld komt niet van mij, maar van Zbigniew Brzezinski en Samuel Huntington, twee ideologen van de Amerikaanse geheime dienst en buitenlandse politiek. Reeds halverwege de jaren 90 meende Huntington dat de mensen in Europa en de V.S. iemand nodig hadden die ze konden haten, dat zou de identificatie met de eigen maatschappij versterken. En Brzezinski, die dolle hond, pleitte reeds als raadgever van Jimmy Carter voor het alleenrecht van de V.S. op alle grondstoffen van de wereld, vooral olie en gas.

    U denkt dat de gebeurtenissen van 11 september ...

    - ... precies passen in het concept van de wapenindustrie, de geheime diensten, het totale militair-industrieel-academisch complex. Dat valt toch op. De grote grondstofreserves op het territorium van de voormalige USSR staan nu ter beschikking, ook de trajecten voor de pijplijnen en ...

    Dat heeft Erich Fallath in Der Spiegel uitvoerig beschreven: "Het gaat om militaire bases, om drugs, om aardolie- en aardgasreserves ..."

    - Ik stel vast: het plannen van de aanslagen was technisch en organisatorisch een meesterwerk. Op enkele minuten vier lijnvliegtuigen ontvoeren en op een uur tijd via gecompliceerde vliegbewegingen naar het doel te leiden. Dat is zonder massieve medewerking van de geheime diensten van de staat en industrie ondenkbaar.

    U ziet overal samenzweringen !

    - Ja, ja, dat is de spot van diegenen die graag de ambtelijk vastgestelde lijn volgen. Ook onderzoeksjournalisten worden gevoederd met propaganda en desinformatie. Wie aan die lijn twijfelt, die kan ze alle vijf niet op een rijtje hebben ! Dat is toch uw bedenking nietwaar ?

    Uw carrière spreekt eerder tegen het vermoeden dat u niet volledig in orde zou zijn in uw bovenkamer. U was reeds in het midden van de jaren 70 staatssecretaris in het ministerie van Landsverdediging. In 1993 was u de woordvoerder voor de SPD in de onderzoekscommissie Schalck-Golodkowski ...

    - ... en daar begon eigenlijk alles. Tot dan wist ik niet veel van het werk van geheime diensten. En nu moesten wij vaststellen dat er zich iets raar voordeed: wij onderzochten de intriges van de Stasi en andere oostelijke geheime diensten op gebied van economische criminaliteit, maar van zodra wij iets wilden weten over het werk van onze eigen spionagedienst of de CIA, dan ging de deur dicht, zonder genade. Geen informatie, geen samenwerking, niets. Toen werd ik voor het eerst wantrouwig.

    De commissie Schalck-Golodkowski heeft uitgemaakt dat de DDR betrokken was bij verschillende zaken in het buitenland. U onderzocht een bepaald geval wat nauwkeuriger ...

    - ... en dan ontdekten wij een spoor in Rostock waar Schalck zijn wapendepot georganiseerd had. En dan stoot men op een filiaal van Schalck in Panama, en daar stoot men op Noriega, die jaren president, drughandelaar en geldwasser tegelijk was, nietwaar ? En dan staat deze Noriega op de loonlijst van de CIA met 200.000 dollar per jaar. Zo'n zaken hebben mij pas goed nieuwsgierig gemaakt.

    U hebt een boek geschreven over de operaties van de CIA en consoorten. Ondertussen bent u expert geworden wat betreft de merkwaardigheden in het werk van de geheime diensten.

    - Het woord "merkwaardigheden" is een verkeerde formulering. Wat in de naam van de geheime diensten reeds allemaal gebeurd is en nog altijd gebeurt, dat zijn kort en goed misdaden.

    Wat bepaalt volgens u in de eerste plaats het werk van de geheime diensten ?

    - Verstaat u mij niet verkeerd: ik vind dat geheime diensten in ieder geval zinvol zijn en ...

    U moet niets weten van de vroegere eis van de Groenen om deze diensten gewoon af te schaffen ?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    60
    09-12-2003

    - Nee, het is goed om een blik achter de coulissen te werpen. Informatie over de plannen van de vijand, dat is zinvol. Het is belangrijk om zich in het brein van een tegenstrever te kunnen inleven. Wie de methodes van de CIA wil verstaan moet zich bezig houden met de hoofdopdracht van deze dienst: de "covert operations": onder het niveau van de directe oorlogsvoering, buiten het volkerenrecht, worden vreemde staten gestuurd door opstanden uit te lokken of terreuraanslagen te ensceneren, in de regel gecombineerd met drugs- en wapenhandel en geldwitwasserij. Eigenlijk is dat tamelijk eenvoudig: men bewapent gewelddadige mensen; maar omdat in geen geval mag ontdekt worden dat daar een geheime dienst achter zit, worden met grote middelen alle sporen uitgewist. Ik heb de indruk dat die geheime diensten 90 % van hun tijd spenderen aan het leggen van valse sporen; zodat men, wanneer iemand beweert dat hij mededader is aan dergelijke operaties, gemakkelijk als paranoïde kan afschilderen. De waarheid komt dikwijls pas tientallen jaren later aan het licht. CIA-chef Allan Dulles zei ooit: "In geval van twijfel belieg ik zelfs het Congres !"

    De Amerikaanse journalist Seymour M. Hersh heeft in de New-Yorker geschreven dat ook enkele mensen van de CIA en de regering ervan uitgaan dat vele sporen gelegd werden om verwarring te zaaien. Wie zou dat allemaal gearrangeerd hebben ?

    - Dat weet ik ook niet, hoe zou ik ? Ik gebruik alleen maar mijn gezond mensenverstand en stel vast: die terroristen hebben zich zo opvallend gedragen als maar kon. En als gelovige moslims bezochten ze dan ook nog een striptease-bar en daar staken ze met hun zat gezicht geldbriefjes in de slip van de danseres.

    Zelfs zoiets is altijd mogelijk.

    - Kan zijn. Ik kan op mijn eentje niets bewijzen, dat gaat mijn mogelijkheden te boven. Maar ik heb het echt moeilijk om mij voor te stellen dat alles het werk is van een boze man in zijn grot.

    Is het mogelijk, Herr von Bülow, dat u vandaag het typische anti-Amerikanisme uitdraagt ?

    - Onzin, dat heeft helemaal niets met anti-Amerikanisme te maken. Ik ben een grote bewonderaar van die grote, vrije gemeenschap en ben het altijd geweest. Ik heb in de V.S. gestudeerd.

    Hoe komt u op het idee dat er een verband is tussen de aanslagen en de geheime diensten ?

    - Herinnert u zich de eerste aanslag op het WTC in 1993 ?

    Bij die aanslag stierven door een bom zes mensen, meer dan duizend werden gewond.

    - Centrale figuur was daar een bommenmaker, een voormalig Egyptisch officier. Hij had voor de aanslag enkele moslims geronseld. Ondanks een inreisverbod van het State Department had de CIA hen het land binnengeloodst. Tegelijk was de chef van de bende een informant van het FBI. En hij kwam overeen met zijn bazen dat op het laatste moment de gevaarlijke springstof zou vervangen worden door een onschadelijk poeder. Maar het FBI hield zich niet aan de afspraak. De bom ontplofte dus met medeweten van het FBI. De officiële versie klonk al vlug: de daders waren gevaarlijke moslims.

    U zat indertijd in de regering van Helmut Schmidt toen de soldaten van de Sovjet-Unie in Afganistan binnenvielen. Hoe werd er gereageerd ?

    - De Amerikanen drongen aan op handelssancties, ze wilden dat de Olympische Spelen in Moskou geboycot werden ...

    ... en de Bundesregering deed mee ...

    - Vandaag weten we: het was de strategie van de Amerikaanse veiligheidsadviseur Brzezinski om de USSR vanuit de aangrenzende moslimstaten te destabiliseren: men lokt de Russen naar Afganistan en laat hen daar hun Viëtnam meemaken. Met de steun van de geheime diensten van de V.S. werden in Afganistan en in Pakistan minstens 30.000 moslimvechters opgeleid, louter nietsnutten en fanatici die tot alles bereid waren en dat ook nu nog zijn. Eén ervan is Osama bin Laden. Jaren geleden schreef ik al: "Uit dit gebroed werd in Afganistan in Koranscholen met Westers en Saoedisch geld de Taliban gekweekt die het land nu terroriseren en ten gronde richten."

    Ook als u zegt dat het V.S. om de grondstoffen in de regio te doen is: het uitgangspunt blijft toch de terreuraanslagen die aan duizenden mensen het leven hebben gekost.

    - Volledig akkoord: deze gruwelijke daad moeten we niet uit het oog verliezen. Maar toch mag ik bij de analyse van politieke gebeurtenissen bekijken wie er voor- en wie er nadeel bij heeft, of wat toeval is. In geval van twijfel loont het eens een blik te werpen op de landkaart : waar liggen de bodemschatten en de toegangswegen ernaartoe ? Dan legt u er een kaart over met de burgeroorlogen en onrusthaarden: ze vallen samen. Zo ook met een derde kaart: zwaartepunten van de drugshandel. Waar dat alles samenvalt, daar zijn de Amerikaanse geheime diensten in de buurt. Overigens, de regering Bush is langs de familie bin Laden nauw met olie-, gas- en wapenhandel verbonden.

    Wat denkt u eigenlijk van de bin Laden-video's ?

    - Wanneer men te maken heeft met een geheime dienst, mag men manipulatie op grote schaal veronderstellen. De techniek kan Hollywood leveren. Als bewijsmiddel beschouw ik ze als zeer ontoereikend.

    U denkt van de CIA werkelijk het slechtste.

    - De CIA moet zich in het belang van de staat bij interventies in het buitenland aan geen enkele wet houden, ook geen volkerenrecht. Alleen de president beveelt. Terreur bestaat omdat er diensten als de CIA zijn. En als het budget verminderd dreigt te worden, en er vooruitzicht is op vrede, dan ontploft ergens een bom. Daarmee is dan bewezen dat men niet zonder die diensten kan, dat de critici warhoofden zijn, onnozelaars heeft vader Bush ze genoemd, en hij is zowel president als CIA-directeur geweest. U moet zien dat de V.S. 30 miljard dollar in de geheime dienst stoppen en nog eens 13 miljard in de drugsbestrijding, en is er resultaat ? De chef van een speciale eenheid voor strategische drugsbestrijding verklaarde na 30 jaar dienst vertwijfeld dat iedere belangrijke, grote zaak van drugshandel hem door de CIA uit handen werd genomen.

    Verwijt u de Bundesregering hoe ze na 11 september gereageerd heeft ?

    - Nee. Het is naïef om te denken dat de regering in die zaak onafhankelijk kon handelen.

    Herr von Bülow, wat gaat u nu doen ?

    - Helemaal niets. Mijn opdracht houdt op met te zeggen : zo kan het niet geweest zijn, zoek naar de waarheid !

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    1.274
    08-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    azizovich,
    kan je aub een link plaatsen van waar je deze informatie hebt
    shokran
    [GLOW=skyblue]سبحانك اللهم وبحمدك أشهد أن لاإله إلا أنت أستغفرك وأتوب إليك Soub7anaka llahoemma wa bi7amdiek, Ashadoe an laa ilaaha illa Ant, Astaghfieroeka wa atoeboe ilaik.......
    [/GLOW]WWW.STEUNEENWEES.NL

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    60
    09-12-2003

    Origineel gepost door almaghribi
    azizovich,
    kan je aub een link plaatsen van waar je deze informatie hebt
    shokran
    Bla jmiel.
    http://www.ongebonden.nl/wizw/berich...=11&ondnr=1557