1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    72
    23-11-2004

    hoe zet ik muziek op mp3?

    sallaam
    ik heb een sony mp3 gekocht . maar het lukt mij maar niet om de gedownlaode muziek op te zetten . ik ziet echt mee . en de gebruiks aanwezing is ook nog in het engels. waar ik niet zoveel van begrijp. kan iemand mij aub helpen.


    bedankt

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    72
    23-11-2004

    IS ER NIEMAND DIE MIJ KAN HELPEN?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    991
    26-12-2005

    Je moet je usb in je systeemkast steken. Dat kan meestal aan de voorkant van je systeem kast, helemaal onderin, heb je een klepje dat je open kunt maken. Binnen enkele seconden krijg je een melding op je pc. Zoniet ga je naar deze computer en dan naar verwisselbare schijf, als ik het goed heb. En dan kopieer je je bestanden en plak je het daar. That's it


    Schaapiie&CauCau
    Forever Is Written All Over Us

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    72
    23-11-2004

    Citaat Geplaatst door mar0kkaantje Bekijk reactie
    Je moet je usb in je systeemkast steken. Dat kan meestal aan de voorkant van je systeem kast, helemaal onderin, heb je een klepje dat je open kunt maken. Binnen enkele seconden krijg je een melding op je pc. Zoniet ga je naar deze computer en dan naar verwisselbare schijf, als ik het goed heb. En dan kopieer je je bestanden en plak je het daar. That's it
    bedankt voor je reactie.
    wat je me nu verteld heb ik al gedaan . dan nog lukt het niet

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    19
    24-12-2006

    Cool

    Citaat Geplaatst door zafira03 Bekijk reactie
    bedankt voor je reactie.
    wat je me nu verteld heb ik al gedaan . dan nog lukt het niet
    je moet wel zorgen dat het een mp3 file is Dus wma enzo gaat niet

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    991
    26-12-2005

    Wat lukt je niet? Krijg je je muziek wel op je mp3 en kun je ze niet beluisteren? Of krijg je helemaal geen bestanden op je mp?
    Als je ze niet kunt beluisteren, moet je proberen wat Mr meknes gezegd heeft.


    Schaapiie&CauCau
    Forever Is Written All Over Us

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    72
    23-11-2004

    Citaat Geplaatst door mar0kkaantje Bekijk reactie
    Wat lukt je niet? Krijg je je muziek wel op je mp3 en kun je ze niet beluisteren? Of krijg je helemaal geen bestanden op je mp?
    Als je ze niet kunt beluisteren, moet je proberen wat Mr meknes gezegd heeft.
    ik krijg ze helemaal niet op de mp3

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    230
    06-09-2006

    meschiem moet je terug naar de winkel met de mp3 er kan een fout in zitten