1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    45
    26-07-2002

    Hoe ik mijn vakantie in Maroc heb ervaren....

    Ik kan me goed herinneren dat `t hectisch bij ons thuis was. Pa die zoals altijd aan het stressen was. Hij Was op zoek naar z`n papieren. Ma die op haar gemakje lekkere gehaktbroodjes aan het klaar maken was. Ik had mezelf voorgenomen om het rustig aan het te doen. Alles was tenslotte al ingepakt. Ik verheugde me er zo op dat ik elk minuut aftelde.... Nog een 500 kilometer gereden te hebben begon ik de dagen al weer af te tellen... We hadden nog een lange weg tegemoet. Aangekomen in Malaga mochten we meteen de boot in. Om me niet te vervelen in boot, had ik een hobby uitgevonden "het observeren van mensen" Ik had me wel geamuseerd hoor! Van een verte hoorde ik iemand roepen... "MAROC THE PLACE TO BE"! We waren zojuist aangekomen in Maroc.....

    Ik moet er helaas vandoor. Vervolg komt vanavond.

    Liefs, Ahlam.
    Het paradijs ligt onder de voeten van je moeder....

  2. #2
    GekkeLieve Meid ;)

    Reacties
    421
    23-06-2002

    oke is goed, ik vind het trouwens leuk om te lezen wat je mee hebt gemaakt in MAROC.

    Beslama
    Rasechte pure volbloed 3robia

    'Ali Ibn Abi Talib (radia Allaahi'anh) zei mooi: "Het wereldse leven reist van ons af en het Hiernamaals reis naar ons toe. Dus wees de kinderen van het Hiernamaals en niet van het wereldse. Vandaag is het daden verrichten zonder rekenschap, morgen is het rekenschap zonder het verrichten van daden. "

  3. #3
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    me too..ik ben er zelf dit jaar niet geweest
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    340
    09-06-2002

    Jaah, ik ook, ben er zelf al 5 jaar niet geweest...
    -xxx-
    ...ZeG nOoIt NoOiT...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    45
    26-07-2002

    Eenmaal thuis maakte ik me klaar voor een rondleiding in Nador. Ik was tenslotte 4 jaar niet geweest. Op het moment dat ik wou vertrekken met mijn nicht stond mijn pa voor mijn neus. Met een strakke gezicht zei hij, meni gsud a tahad? (waar ben je van plan om heen te gaan?) Jalaah zied! riep hij. Ik stond met een mond vol tanden. Met een sombere gezicht liep ik terug naar binnen. In het begin liep het nogal stroefjes, maar gelukkig kwam daar gauw verandering in.

    Sorry mensen. Vind t heel vervelend dat ik telkens onderbroken word, maar ik morgen typ ik verder.

    Liefs, Ahlam.
    Het paradijs ligt onder de voeten van je moeder....

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    27
    21-10-2002

    Dit verhaaltje gaat wel erg lang duren.....
    [img][/img]

  7. #7
    De Lekkerste

    Reacties
    1.448
    04-03-2002

    EN AHLAM.....waarom hoor ik nix meer van je!!

    Je hebt me veeeeeel te vertellen...op deze vakantie na!!.....


    maar ik vergeeeeeeeeef je wat het ook is!!......


    LOVE AND MISS YA......


    ps je weet me te vinden he Ahlam!

  8. #8
    *Tetouania*

    Reacties
    14
    20-11-2003

    Dit verhaaltje gaat wel erg lang duren


    valt wel mee
    [GLOW=purple] copywritten s0..........don't c0py me !!!!
    [/GLOW]
    *

  9. #9
    la illaha illallah!

    Reacties
    1.473
    15-02-2004

    Origineel gepost door Ahlam_20a
    Eenmaal thuis maakte ik me klaar voor een rondleiding in Nador. Ik was tenslotte 4 jaar niet geweest. Op het moment dat ik wou vertrekken met mijn nicht stond mijn pa voor mijn neus. Met een strakke gezicht zei hij, meni gsud a tahad? (waar ben je van plan om heen te gaan?) Jalaah zied! riep hij. Ik stond met een mond vol tanden. Met een sombere gezicht liep ik terug naar binnen. In het begin liep het nogal stroefjes, maar gelukkig kwam daar gauw verandering in.

    Sorry mensen. Vind t heel vervelend dat ik telkens onderbroken word, maar ik morgen typ ik verder.

    Liefs, Ahlam.
    Van Malaga naar nador?
    Is het niet beter om van almeria naar nador te gaan?? Is toch veel dichtbijer? OF heb ik het helemaal mis?

    Let me know..

    ma3a Salama


  10. #10
    Laila is Oelala....

    Reacties
    9.871
    30-11-2003

    Ga door meid

  11. #11
    werkend bij suwr

    Reacties
    871
    25-06-2002

    nu zijn we een heel jaartje verder en nog steeds geen vervolg