1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    Het Democratische Schurkenstaat.

    Het is duidelijk dat Israel in het rijtje van Afghanistan, Irak, Cuba en Noord Korea thuishoort. Omdat de regering van het op religieuze discriminatie(dus religeuze intolerantie) gebaseerde Israel, zich schuldig maakt aan deze misdaden en wreedheden;

    Palestijnen stelselmatig van hun rechten te beroven, land te stelen, huizen op te blazen, water te stelen, boomgaarden en landbouwgronden te verwoesten,

    doodseskaders in te zetten waar talloze onschuldige doden vallen, kinderen om te brengen, betogers moedwillig de botten te breken(uitgevonden door wijlen Rabin en Nobelprijs winnaar van vrede), kokend water en ladingen puin uit helikopters te gooien,

    grote groepen burgers te concentreren in getto's om ze collectief te straffen, gevangenen te martelen, humanitaire hulp te blokkeren in vorm van voedsel transporten en medische hulp weigeren,

    Niet Joodse heiligdommen en gebedshuizen verwoesten of beschadigen, zoals tal van moskeeen en kerken als het geboorte kerk Jezus, Het opleggen van curfew/avondklokken, schuldig maken van plunderingen en stelen van het toch al schamele Palestijnse bezittingen,

    het inzetten van gevaarlijke soort traangas die in het westen verboden is, zware oorlogs materiaal inzetten zoals Apache AH64 gevechtsheilikopters en F16 straaljagers voor bombarderen van civiele doelen en etc etc etc.

    Integenstelling tot de opgesommde Israelische misdadige evenknieen, kent Israel een democratische systeem.


    Tenminste als je een Jood bent en dus bijbelse recht op het land hebt. Dus voor de miljoen Arabieren, Druzen en Armeniers binnen Israel, betekent een tweede rangs status, sommige zullen wijzen op Arabische partijen in het knesset.

    Maar Zuid Afrika ten tijde van het Apartheid, had ook kleurlingen en loyale zwarte stammen vertegenwoordigt in het parlement.
    Sprak dit Zuid Afrika vrij van onderdrukking en het apartheidspolitiek????

    Israel heeft een democratische systeem van verkiezingen, integenstelling tot de Dictatoriale geregeerde landen die ik net opgesomd hebt.

    Dus worden deze wreedheden vericht op het mandaat, van de israelische kiezer, hiermee kunnen we vaststellen dat er sprake is van een unieke fenomeen; Het democratische Schurkenstaat!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    41
    05-05-2002

    Je hebt volkomen gelijk. Het is een misdadige schurkenstaat dat is opgericht tenkoste van een ander volk wat tot op de dag van vandaag gefoltert en vernederd wordt. Dit gebeurt inderdaad op mandaat van de kiezer. Die zelfs van haar regering een hardere optreden eist en vinden het huidige wrede handelen van de regering te matig.

    Ja het is echt waar. We hebben het hier over een volk dat ooit zelf slachtoffer is geweest van onrechtvaardigheid en rascisme.

  3. #3
    Meowth, Ogen Dicht....

    Reacties
    910
    31-07-2002

    ff snel een opmerking het is DE niet het in je topictitel!!!

    ben nu te moe om te reageren ga in mn slaap discusieren met Sharon!!!

    en dan Afschieten!!!!
    [size=0,5]Om de wereld voor verder verval te behoeden,[/size]

  4. #4
    Meowth, Ogen Dicht....

    Reacties
    910
    31-07-2002

    Roemenie heeft met US verdrag dat het geen US soldaten zal overdragen aan Den Haag!!!

    HEin Kranten lezen............
    [size=0,5]Om de wereld voor verder verval te behoeden,[/size]

  5. #5
    Meowth, Ogen Dicht....

    Reacties
    910
    31-07-2002

    Ik ben nie moe,
    ze ondermijnen gezag zo jonge!!!
    [size=0,5]Om de wereld voor verder verval te behoeden,[/size]

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.077
    15-03-2002

    Origineel gepost door DePaRaBier
    ff snel een opmerking het is DE niet het in je topictitel!!!

    ben nu te moe om te reageren ga in mn slaap discusieren met Sharon!!!

    en dan Afschieten!!!!

    dankjewel voor je verbetering, ik hield me meer bezig met de inhoud dan met de spelfouten, sorry


    veel succes met Sharon

  7. #7
    WIE IK? BEN JE ZELF!

    Reacties
    1.390
    27-05-2002

    Origineel gepost door Sarahsalima



    dankjewel voor je verbetering, ik hield me meer bezig met de inhoud dan met de spelfouten, sorry


    veel succes met Sharon
    parabier had voor de rest niks verkeerds optemerken van je verhaal vandaar dat hij zich alleen maar focussde op DE of HET

    Prachtig geschreven Sarah, ik hoop ooit eens dezelfde denkwijze als jou te hanteren

    het is niks meer dan een schurkenstaat

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.105
    23-12-2008

    Wat is uw bron voor het slecht geschreven bovenstaande stukje proza?

    In dat rijtje pas ook Turkije, SA, Iran, Tunesië, Algerije. Lybië, Syrië, Irak, Maleisië, Indonesië, noord Nigeria, Sudan dus bijna alle islamitische landen

  9. #9
    ()-ManualOverride-()

    Reacties
    8.692
    16-03-2011

    Citaat Geplaatst door Pozerd Bekijk reactie
    hoezo ga je geen jihad gaan voeren dan? ga je broeders en zusters bevrijden man!
    Het is al voorbestemd hoe Israël zal vallen, het is slechts een kwestie van tijd

  10. #10
    ()-ManualOverride-()

    Reacties
    8.692
    16-03-2011

    Citaat Geplaatst door Pozerd Bekijk reactie
    Misschien, zeg nooit nooit

    maar het zal gepaard gaan met miljoenen bloedvergieten. Miljoenen doden en gewonden, zowel aan Joodse kant als aan Moslim kant.

    Is dat het waard voor jou?

    Bovendien mag je er zeker van zijn dat de Joden het niet zullen nalaten om Mekka te bombarderen, als jullie dat bij Jeruzalem doen
    Natuurlijk gaan er veel mensen dood, sterker nog iedereen gaat dood alleen het enige verschil is dat onze doden naar de hemel gaan in shaa Allah en die van jullie naar hel

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    2.122
    31-08-2012

    Citaat Geplaatst door Crash Bekijk reactie
    Het is al voorbestemd hoe Israël zal vallen, het is slechts een kwestie van tijd
    Dat horen we al vanaf....hoelang? Ja..hoelang al eigenlijk?

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    2.122
    31-08-2012

    Citaat Geplaatst door Crash Bekijk reactie
    Natuurlijk gaan er veel mensen dood, sterker nog iedereen gaat dood alleen het enige verschil is dat onze doden naar de hemel gaan in shaa Allah en die van jullie naar hel
    Grapjas.

  13. #13
    ()-ManualOverride-()

    Reacties
    8.692
    16-03-2011

    Citaat Geplaatst door barbapa Bekijk reactie
    crash, don't feed the fokin troll
    of dit nu pizatie is of een ander levenloos stuk verdriet,, t mag duidelijk zijn dat het hier komt ivm aandacht gebrek
    Ach ja ik geef ze de laatste tijd sowieso bijna geen aandacht maar ik dacht effe deze 'pozert' fokken
    Ik ga zo slapen man, alles goed voor de rest akhie?

  14. #14
    ()-ManualOverride-()

    Reacties
    8.692
    16-03-2011

    Citaat Geplaatst door condactor Bekijk reactie
    Dat horen we al vanaf....hoelang? Ja..hoelang al eigenlijk?
    In jouw geval 80 a 90 jaar?

  15. #15
    ()-ManualOverride-()

    Reacties
    8.692
    16-03-2011

    Citaat Geplaatst door Pozerd Bekijk reactie
    Uw onderschrift, daar blijf ik bij hoor.

    Homofilie en pedofilie zijn voorkeuren, ook al klinkt dit misschien ziek. Een mens kan daar niet aan doen, dit is gewoon meegegeven met de natuur... daarmee wil ik niet zeggen dat ik pedofilie goedkeur, maar ergens zijn pedofilie gevoelens gewoon 'normaal'
    Jij hebt zeker geen kinderen