1. #1
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    muslima1900 is net online

    hahah meid deze topic blijft effe een paar dagen ik zei je het toch ik zal je pakken voordat jij mijn pakt ogtie hahahahaha,,


    meid ik ben hardt geloof me je kent me niet zo goed hahahaha


    dikke knuf knuf van mijn


    en een dikkke zoen ow ja kom

    nou eens een keer dan gaan we mesemel maken weet je nog

    mijn mama wacht op je, belooft is belooft en doe dat wel voordat je ehem verhuist....


    en ow ja maandag work work inshalalh vroeg dan kunnen we later effe rustig gaan luieren hahahah

    ik houd vna je zussieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee khadija
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  2. #2
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Muslima1900 pas maar op, almomina wil jou koppelen aan haar broer. Ze heeft zin in een bruiloft

  3. #3
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    Origineel gepost door Najib26
    Muslima1900 pas maar op, almomina wil jou koppelen aan haar broer. Ze heeft zin in een bruiloft


    haah als ik een broer had had ik dat zeker gedaan,,, maar helaas heb ik broertjes die heeft ze gezien hahahahaha of niet lieverd hahahah gheer inshallah
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    ahhaha mashaaaaallah mominaaaaaaaaa! jaaa ik heb je lieve broertjes gezien, wat een knappertjes mashaaaallah!!!!!!!

    Enne najib hahahhaha neeeee mijn zussie momina heb iik al gesmeeeeeeekt om haar broertje maar helaas te jong, hhmmmmm!
    hahahaha ))))))

    Heel veeeeeeeel liefsssssssssssssssssssssss zusje fi dien,
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  5. #5
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    haha denk jij dat je mijn broertje krijg hahahahahahahahahahahahahah, dreeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam on paas mijn je broertje maar zou ik zeggen hahaha neen gheer inshallah vind mijn plukker denk ik niet goed hahahahhaha
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    almominaaaaaaa ik heb je broertje niet meer nodiggggggggggggg!

    alhamdoelilaaaaaaaaah.

    you know

    Gair inschaallah.

    dikeeeeeee kusssssssssssssssssssssssssssssssssssss
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    schatjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ga me nu inschaallah richtten tot min Rab, salaat el asr, enne inschaallah soennah!!!!!

    Hele langeeeeeeeee dikke zoennnnnnnnnnnnnnneke op je wangeke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    je zussieeeeeeeeeeeeeeee fi dien!
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  8. #8
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Origineel gepost door muslima1900

    you know
    Bsa7tek zuster

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    Allahy3tiek se7a!!!!!!!!!!


    Wa3leikoem salaam wara7matoelahi wa barakatoe,
    je zuster fi dien.
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!