1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    Missed youuuuuuuuuuu everyone!!!!!!!!

    Salaaaaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe,

    Heeee zusters en broederssssss inschaallah ik hoop dat alles goed met jullie gaat, zowel met julliegezondheid als met jullie kennis!!!!!!!


    Missed you veryyyyy muchhhhhhhh mominaaaaa moeltajeemaaaaaaaaaa mujahidaaaaa en natuurlijkalle andere zusters!!! hoe gaat het met de broeders?????? Inschaallah heeel goed!
    alhamdoelilah

    ZIjn er al mensen terug van vakantie????

    enne voor ik ga nog 1 mededeling!!!:::::

    Ik houd van jullie omwille van Allah soebhanahoe wa ta3ala!!!!!!!!!!

    LIefs jullie zustertje fi dien!!!!!!
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    340
    09-06-2002

    Hallooo, welcome back!! Hoe gaat het met jou en hoe was je vakantie??
    -xxx-
    ...ZeG nOoIt NoOiT...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    hahaha mashaaallah, ik ben niet op vakantie geweest, maar er was een verbouwing bij ons thuis, in de huiskamer, en daardoor was er tijdelijk geeeeeen internet!!!!!!!

    Maar alhamdoelilaaaah nu weer wel!!!!

    En ben nu alllllllleeeeeee topics aan het lezen die ik de afgelopen anderhalve week of langer gemistttttttttt heb!!!!!!!!!!!


    Dikeeeeee kus jullie zusje fi dien.
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    Salaaaaaaam moeleikoem wara7matoelahi wa barakatoe,


    Voordat ik offline ga nog eventjes een dikke kus voor mijn lieffies moeltajeemaaaaaaaa en mominaaaaaa en mujahidaaaaa en natuurlijk alle zusters fi dien!!!!!!!!!!!!!

    En voor de broeders asalaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoehoe.

    Inschaallah tot gauw, bi idni Allah!!!!!!

    wa3leikoem salaam wara7matoelahi wa barakatoe,
    jullie zusje fi dien.
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  5. #5
    Meowth, Ogen Dicht....

    Reacties
    910
    31-07-2002

    ewa Welkompjes Terug..........
    [size=0,5]Om de wereld voor verder verval te behoeden,[/size]

  6. #6
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    hgej schat wolah ik heb een forum over jou begonnen dat je niet meer online was hahah zoek maar uit waar die staat ik ben je eerst en het was mijn plannetje hahahahahaha zoek zoek en gij vindt
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    Moeltajeemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aa

    Misssssssss youuuuuuuuuuuuuuu!

    Ennnnnnnnnnn wanne speak you as well!

    MOminaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mashaallah ik ga de topic zoeken, swaaaaaaa ik pak je nog meissie, gonna huggggggg you till you chokeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
    hahahah gair.

    ahhaha mashaallah ahmed, gair inschaallah.

    thanksssss deparabier, aparte naam mashaallah.

    Moge Allah swt ons laten behoren tot de Paradijsbewoners, amieeeeeeeeeeeeeeeeen.

    Liefs jullie zussie fi dien.
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  8. #8
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    Origineel gepost door muslima1900
    Moeltajeemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aa

    Misssssssss youuuuuuuuuuuuuuu!

    Ennnnnnnnnnn wanne speak you as well!

    MOminaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mashaallah ik ga de topic zoeken, swaaaaaaa ik pak je nog meissie, gonna huggggggg you till you chokeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
    hahahah gair.

    ahhaha mashaallah ahmed, gair inschaallah.

    thanksssss deparabier, aparte naam mashaallah.

    Moge Allah swt ons laten behoren tot de Paradijsbewoners, amieeeeeeeeeeeeeeeeen.

    Liefs jullie zussie fi dien.


    haha jij mijn stikken ik ga je dood kussen je weet wel hoe ik ben hahahahahahaahh je bent busted meid pak me maar hahahahaha jalla ga kijke zide
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    oooooooooooooooooooooh he ik ga je nu ff die rooster prive berichten
    ff boven halen ben zooooo terug!

    DIkke zoennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn op je lieveeeeeee wangetjessssssssssssssss!

    je zusje fi dine.
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  10. #10
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    Origineel gepost door muslima1900
    oooooooooooooooooooooh he ik ga je nu ff die rooster prive berichten
    ff boven halen ben zooooo terug!

    DIkke zoennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn op je lieveeeeeee wangetjessssssssssssssss!

    je zusje fi dine.
    ik heb dikken wangen heerlijk voor mijn man later kan ie er in knijpenhahaha gheer inshallah wipneus,
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."