1. #2296
    MVC Lid

    Reacties
    3.216
    02-02-2007

    Citaat Geplaatst door Anandaa Bekijk reactie
    eej goeiemorgen, vroege vogel

    ja haha, misschien
    en dat is dan ook alles wat mo te zeggen had op het waarom de zoon van de man zwart was
    misschien was moeder de vrouw niet zo trouw

    Wat een scandaelighe verdachtmaking.

    Aan de andere kant, er zijn geen plaatjes van mo. Misschien was hij zelf wel zwart, dat zou zijn antwoord verklaren.
    And now for something completely different ...

  2. #2297
    MVC Lid

    Reacties
    3.216
    02-02-2007

    Citaat Geplaatst door Anandaa Bekijk reactie
    zo zo
    en wat suggereer jij hier nou?
    scandaeligh!
    Dat misschien de moeder van m.. ach ...
    And now for something completely different ...

  3. #2298
    Hellbound

    Reacties
    4.195
    22-04-2010

    Citaat Geplaatst door Moenshief Bekijk reactie
    Ik zou trouwens nog een hadeeth plaatsen waaruit blijkt dat de profeet 14 eeuwen terug al op de hoogte was van atavisme:

    Narrated Abu Huraira: A man came to the Prophet and said. "O Allah's Apostle! A black child has been born for me." The Prophet asked him. "Have you got camels?" The man said. "Yes." The Prophet asked him. "What color are they?" The man replied. "Red." The Prophet said. "Is there a grey one among them?' The man replied. "Yes." The Prophet said. "Whence comes that?" He said. "May be it is because of heredity." The Prophet said. "May be your latest son has this color because of heredity." Volume 7. Book 63. Number 225
    Ja duh, toen fokten ze ook al een paar duizend jaar met vee...

    Maar het is wel grappig dat ie die gast wijsmaakt dat zijn vrouw een zwart kind heeft gekregen omdat er wellicht ergens een voorouder zwart was. Ik had er voor de zekerheid toch een dna-testje tegenaan gegooid.
    Before Elvis there was nothing
    John Lennon