1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Meant 2 B

    Citaat Geplaatst door BaByCaKe
    Najaar 1995, 14 jaar
    Zuchtend kijk ik naar het plafond. Wat is het anders. Ik ben gaan wonen in een suffe saaie stad. En ik ken nog helemaal niemand. Alles is nieuw. Het huis, de omgeving, mijn kamer, het bed.. Ik haat het om ergens te wennen.
    Ik besluit toch maar naar beneden te gaan. Mijn ouders zitten in de tuin, en ik verveel me. “Ik ga even naar buiten hoor” Niemand reageert, dan niet! Ik trek de deur dicht, en begin een stukje te lopen. Plotseling hoor ik heel hard; “PAS OP!!” en pats boem, lig ik op de straat. Ineens hoor ik heel hard gelach. Om me heen staan allemaal marokaanse meisjes.
    “Gaat het wel?” Ik zeg dat het gaat en ineens begin ik ook te lachen. Het ijs is gebroken. De meisjes stellen zich voor als Jamilla, Hakima, Najat en Lamieae. “Ik ben Chantal” Ik vertel ze dat ik net daar ben komen wonen, niemand ken en het ontzettend saai vind.
    Een paar weken later zijn we al dikke vriendinnen. De marokaanse meiden zijn nichtjes van elkaar, en al snel ben ik 1 van hun. Op een gegeven moment ga ik met Najat en Lamiaea naar huis, dat zijn zusjes. En snel sta ik oog in oog met hun broer, Anouar.. Ik voel me zoals ik me nog nooit heb gevoeld.. Dagen lang kan ik niet eten, niet slapen, helemaal niets.. Als ik aan zijn bruine ogen denk, ga ik dood van de kriebels in mijn buik.. En overal schrijf ik zijn naam op.. maar het kan niet toch? Wat zou hij ooit in mij zien? De tijd verstreek, ik bleef mijn vriendinnetjes zien, leerde wat marokaans en vond het steeds leuker worden in de buurt waar ik was komen wonen.
    Ik kreeg na een paar maanden een vriendje die Maikel heette. Een leuke jongen van 16 jaar oud. Ik zag mijn vriendinnen niet meer zo heel vaak, maar als ik ze zag, dan was het net als vroeger. Door Maikel vergat ik Anouar.
    Ook al was ik gek op Maikel, echt verliefd was ik niet echt. En al snel was het weer uit. Ik zag mijn vriendinnen weer wat vaker en leefde het leven van elke puber. Uitgaan met vrienden die wel mochten van hun ouders, winkelen, ruzie thuis enzovoort.
    Ik had een super jeugd.

    Oktober, 1999.. hier werd ik 18 jaar
    DING DONG.. met mijn ogen nog half dicht keek ik op de wekker..”Welke idioot belt nou zaterdag 9 uur om aan”?! Opeens realiseerde ik me dat ik jarig was vandaag, “Jeetje zo vroeg visite”? Dacht ik bij mezelf.. Ik deed mijn ochtendjas aan en liep naar beneden. Toen ik de deur opendeed zag ik een hele grote bos rode rozen.. 18 stuks.. Ik nam de rozen met een bedankje aan en liep weer naar binnen. Meteen maakte ik het kaartje open. En las met grote ogen de boodschap die erin stond….
    .

  2. #2
    /de ongaarste lid......

    Reacties
    285
    13-06-2002

    wat een mooie verhaal babycake.
    hij is echt goed komt er wel een vervolg ik zit er op te wachten.
    beslamma lala hamoesh.

  3. #3
    Wat?!

    Reacties
    718
    22-06-2002

    Ik zie dat je online bent. Kunnen we nog
    een vervolgje verwachten???Echt mooi verhaal!!!

    Doeg
    Nawel

    Ed7ak Le Douniya Ted7aklak


  4. #4
    Supah Dupah High

    Reacties
    811
    06-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    I want more I want more I want more......
    Dit verhaaltje DOET gewoon...
    Wanneer ga je verder?

    The big secret in life is that there is no big secret. Whatever your goal, you can get there if you're willing to work.

    ~Oprah Whinfrey


  5. #5
    IndepAndaNt MOM

    Reacties
    250
    08-06-2002

    hey ga alsjeblieft nou door het is verslavend alsjeblieft I WanT MORe CIAo
    ''Wees Jezelf, Want Er Zijn Gen0eg Anderen.''

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    245
    01-07-2002

    oke ik lees haast nooit lange verhalen op het net maar net als een ander verhaal hier op het net vind ik jullie echt goed schrijven..... dus hint hint ik wil vervolg.......... ik wacht...............
    Ik vraag: om de Qor'aan de bron van mijn hart te maken het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop...

  7. #7
    IndepAndaNt MOM

    Reacties
    250
    08-06-2002

    ewa je bent er baby cake schrijf dan aub nog door okey thanxx hoop dat je het doet ciao
    ''Wees Jezelf, Want Er Zijn Gen0eg Anderen.''

  8. #8
    IndepAndaNt MOM

    Reacties
    250
    08-06-2002

    hey angel fatima ewa ben je niet op vakantie en trouwens is een mooie verhaal he vind je niet mijn complimeten baby cake w8 gauw op een vervolg ciao
    ''Wees Jezelf, Want Er Zijn Gen0eg Anderen.''

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    520
    23-11-2001

    nee meid ik ben niet op vakantie en dit zeker een mooi verhaal

    liefs fatima

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    245
    01-07-2002

    oke ik check morgen weer of je er wat hebt opgezet... and it better be!!! oke dikke kus
    Ik vraag: om de Qor'aan de bron van mijn hart te maken het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop...

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    Weet je wat er gebeurd met mensen die roken en die heel lang geen nicotine krijgen? Nou dat gaat er gebeuren met mij als jij niet heel snel verder gaat schrijven
    DUIDELIJK?!?! VeRvOlG vErVoLg VeRvOlG........................................... .................................................. .................................................. ............
    kisses Nadia

  12. #12
    IndepAndaNt MOM

    Reacties
    250
    08-06-2002

    ewa je kan het goed man verhaal schrijven ga door dan hij doet hem cio ikw8 met plezier op de vervolg
    ''Wees Jezelf, Want Er Zijn Gen0eg Anderen.''

  13. #13
    /de ongaarste lid......

    Reacties
    285
    13-06-2002

    Thumbs up

    HOIIIIIIIIIII LIEVERDDDDDDDDDD.
    GOEIE VERHALEN MEID GA ZO DOOR TOPPIEEEEEEE

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    245
    01-07-2002

    he meid, thanxxx voor je vervolg maar nu wil ik meer hahaha maar ja meid ik kijk er naar uit om je vervolg te lezen!!!
    dikke kus
    Ik vraag: om de Qor'aan de bron van mijn hart te maken het licht van mijn borst, de wimpel van mijn droefheid en verlichter van mijn wanhoop...

  15. #15
    IndepAndaNt MOM

    Reacties
    250
    08-06-2002

    hey ga dan door ik wil echt weten wat er gebeurd ciao
    ''Wees Jezelf, Want Er Zijn Gen0eg Anderen.''