1. #46
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hey lisaaaaaaa

    schruf je nog een ander verhaaltje?????pleassssssssseee,ik zei toch ik ben een staker 4 live doesssss

  2. #47
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Kahina
    So, neej Lisa!
    Bij dat laatste stukje rollen de tranen over mijn ogen.
    Ik zal je zeggen ik heet Nadia en mijn naam betekend inderdaad hoop/verwachting. Het is ook een bepaalde plek in de moskee ofzoiets.
    Wat ik zo bijzonder vond is dat ik zelf ook half Nederlands ben. En mijn ouders ook door deze situatie heen hebben moeten gaan. Maar nu zijn ze gelukkig al 28 jaar bij elkaar
    Zo stond wel ff hahahahaha
    liefs Nadia
    ik ben ook een halfbloedje ned(moeder)/maroc maar bij mijn ouders deden mijn opa en oma van vaders kant niet moeilijk.. ze zijn juist heel lief.. en ze weten dat hun zoon goed terecht is.. maar mijn nederlandse oma vond het zegmaar niet goed.. we hebben ook geen contact met mijn moeder haar enige broer ..ook mijn neichtje en neefje zie ik nooit meer.. mijn vader komt ook niet bij mijn oma thuis als haar vriend er is.. dat botst.. terwijl mijn moeder door de andere kant echt geaccepteerd is..

    kkizz Nadia

  3. #48
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hey lisa girl maag ik vragen van welke afkomst je bent????

    koesss ya stalker 4 live

  4. #49
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ok tnxxx girl..........................

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    214
    05-08-2004

    ey.mooi verhaal hoor.. lisa heeft gelijk waarom schrijf je niet nog een verhaaal??
    Open mij bericht, en zie je m`n sms....Open mij sms, dan zie je m`n woorden....Open m`n woorden, dan zie je m`n hart.....Open m`n hart, dan zie je hoeveel ik van je hou!!! Lees Mijn Verhaal Met Shaimaegirl..: Verliefd Op Mijn Stiefbroer...???

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    214
    05-08-2004

    [B]ey..ga nou verder...meid [B]
    Open mij bericht, en zie je m`n sms....Open mij sms, dan zie je m`n woorden....Open m`n woorden, dan zie je m`n hart.....Open m`n hart, dan zie je hoeveel ik van je hou!!! Lees Mijn Verhaal Met Shaimaegirl..: Verliefd Op Mijn Stiefbroer...???